abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53983988
Tuurlijk is er 'zorg'. En je ziet ook dat er maatregelen komen. Maar geen maatregelen de Wilders wil. Het zijn namelijk dingen waarvan hij weet dat ze onmogelijk zijn. Als het aan hem ligt, worden wij weer een middeleeuws land.

Maar het boeit hem niet. Hij kan al die dingen vanuit de oppositie makkelijk roepen en er makkelijk mee scoren. Hij hoeft het zelf toch niet uit te voeren.

Bij het debat van de begroting had hij ook grote woorden, maar een eigen tegenbegroting maken doet hij dan weer niet. Wel de woorden, niet de daden.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:19:01 #242
194728 VraagHetDan
y = x . r . ( Waarheid - x )
pi_53984069
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:15 schreef X. het volgende:
Tuurlijk is er 'zorg'. En je ziet ook dat er maatregelen komen. Maar geen maatregelen de Wilders wil. Het zijn namelijk dingen waarvan hij weet dat ze onmogelijk zijn. Als het aan hem ligt, worden wij weer een middeleeuws land.
We leven al in een middeleeuws land waar wetten en regels willekeurig worden uitgelegd zoals de Inquesitie het wil.

Zijn jullie allemaal zo gehersenspoeld dat je het niet ziet ...
verBan me maar weer
lieve moderatortje van me!
pi_53984212
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:15 schreef X. het volgende:

Maar het boeit hem niet. Hij kan al die dingen vanuit de oppositie makkelijk roepen en er makkelijk mee scoren. Hij hoeft het zelf toch niet uit te voeren.

Bij het debat van de begroting had hij ook grote woorden, maar een eigen tegenbegroting maken doet hij dan weer niet. Wel de woorden, niet de daden.
Ik zie buiten onderzoek geen beleidsmaatregelen. Welke maatregelen bedoel je dan?

Over de vorm van Wilders valt wel te twisten, maar ik vind in algemene zin dat de oppositie(en uiteraard ook de rest van de Tweede Kamer) het kabinet flink op de huid mag zitten om de urgentie om tot actie te komen te laten doordringen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53984268
Je ziet het met dat dubbele paspoort, de maatregelen in Kanaleneiland, etc.

En op de huid zitten? Ze proberen met hem in discussie te gaan, maar hij kan alleen maar hetzelfde riedeltje steeds afdraaien.
pi_53984364
Ik heb nog steeds geen beleidsmaatregelen gezien die er volgens jou zouden komen.

En ja, op de huid zitten. Dat is de taak van de Volksvertegenwoordiging waarbij de regering verantwoording aflegt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53984376
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:29 schreef X. het volgende:

En op de huid zitten? Ze proberen met hem in discussie te gaan, maar hij kan alleen maar hetzelfde riedeltje steeds afdraaien.
Die vind je overbodig? Als er nou één plek in Nederland is waar iedereen wel voor een strengere aanpak is, dan is het daar wel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:35:48 #247
194728 VraagHetDan
pi_53984389
quote:

Bedoel je: 'Allah = Rechtvaardig = Macht'

en dat Wilders liever wil dat je mag liegen in de moskee ...
verBan me maar weer
pi_53984521
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die vind je overbodig? Als er nou één plek in Nederland is waar iedereen wel voor een strengere aanpak is, dan is het daar wel.
Overbodig? Nee zeker niet!

Ik wil er maar mee zeggen dat andere politici heus niet blind zijn voor de problemen. Zij proberen alleen reeële oplossingen te bedenken. Geen dingen waarvan je weet dat het juridisch niet kan en tegen de mensenrechten indruist.
pi_53984699
quote:

Waaruit alweer blijkt dat in discussie gaan niets oplost, alsof dat nog niet bewezen was door het mislucte immigratie.integratie beleid.

Wilders lijkt helaas gewoon gelijk te hebben, de nieuwsberichten van afgelopen week, steek partijen om een npen , steekpartijen op een schooluitje, steekpartijen in politiebureau, op hol geslagen kutmrokkos in A'dam Slotervaart onderschrijven dat toch alleen maar

Wilders lacht in zijn vuistje
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:53:06 #250
194728 VraagHetDan
pi_53984754
quote:
[b] Zij proberen alleen reeële oplossingen te bedenken. Geen dingen waarvan je weet dat het juridisch niet kan en tegen de mensenrechten indruist.
Misschien gaan bepaalde juridsche afspraken juist tegen de mensenrechten in !
verBan me maar weer
pi_53985274
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waaruit alweer blijkt dat in discussie gaan niets oplost, alsof dat nog niet bewezen was door het mislucte immigratie.integratie beleid.
dat is het toch juist, Wilders gaat niet in discussie, dat ketst die bij voorbaat af als zijnde nutteloos
quote:
Wilders lijkt helaas gewoon gelijk te hebben, de nieuwsberichten van afgelopen week, steek partijen om een npen , steekpartijen op een schooluitje, steekpartijen in politiebureau, op hol geslagen kutmrokkos in A'dam Slotervaart onderschrijven dat toch alleen maar
tja, dat krijg je als de kinderen al vanaf hun vroegste jeugd te horen krijgen dat ze toch maar primitieve apen zijn die liefst asap terug moeten rotten naar hun eigen land .. wie wind zaait zal storm oogsten
quote:
Wilders lacht in zijn vuistje
waarschijnlijk wel, zijn plannetje werkt uitstekend
pleased to meet you
pi_53985538
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef moussie het volgende:

[..]

dat is het toch juist, Wilders gaat niet in discussie, dat ketst die bij voorbaat af als zijnde nutteloos
Aapt ie mooi al die allochtonen na.
Voor discussie zijn namelijk twee partijen nodig.
quote:
tja, dat krijg je als de kinderen al vanaf hun vroegste jeugd te horen krijgen dat ze toch maar primitieve apen zijn die liefst asap terug moeten rotten naar hun eigen land .. wie wind zaait zal storm oogsten
Mischien is de andere optie laten zien dat je geen primitieve aap bent.
Maar helaas zijn er ook 40 utube en dumpert filmpjes te vinden dat ze wel primitieve apen zijn
http://www.youtube.com/watch?v=kA-U1lv6z_4
http://www.youtube.com/watch?v=bIIpwSkPEq8
http://www.youtube.com/watch?v=De3WZBJ4s8w

Als het eruit ziet als stront en ruikt naar stron dan is het 99% zeker stront
Als het zich gedraagt als primitieve aap, zich vocaliseert als primitieve aap , en ruikt als primitieve aap....
quote:
waarschijnlijk wel, zijn plannetje werkt uitstekend
Hoe zie je endeldarm er van binnen eigenlijk uit?

[ Bericht 12% gewijzigd door desiredbard op 17-10-2007 11:39:13 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:29:54 #253
194728 VraagHetDan
pi_53985568
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Dat komt omdat de andere Kamerleden niet voor de waarachtige werkelijkheid vatbaar zijn.

Maar Wilders krijgt (net zoals Fortuyn) wel voor elkaar dat de media eindelijk eens met een andere blik naar de evoluerende werkelijkheid aan het kijken is!
verBan me maar weer
pi_53987781
Volgens Mousie en consorten berust onderstaande natuurlijk op de waarheid;
pi_53989177
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Aapt ie mooi al die allochtonen na.
Voor discussie zijn namelijk twee partijen nodig.
en elkaar met respect benaderen wil ook wel helpen .. en daar schort het nogal aan bij veel Nederlanders, respect voor andersdenkenden
quote:
Mischien is de andere optie laten zien dat je geen primitieve aap bent.
Maar helaas zijn er ook 40 utube en dumpert filmpjes te vinden dat ze wel primitieve apen zijn
http://www.youtube.com/watch?v=kA-U1lv6z_4
http://www.youtube.com/watch?v=bIIpwSkPEq8
http://www.youtube.com/watch?v=De3WZBJ4s8w
wat wil je bewijzen met die filmpies ?
Of verkeer je soms in de veronderstelling dat de blanke jeugd zich anders gedraagt ?
quote:
Als het eruit ziet als stront en ruikt naar stron dan is het 99% zeker stront
Als het zich gedraagt als primitieve aap, zich vocaliseert als primitieve aap , en ruikt als primitieve aap....
het is dat ik je niet kan ruiken, maar voor de rest ..
quote:
Hoe zie je endeldarm er van binnen eigenlijk uit?
wat is dat toch met die endeldarmfixatie van jou .. je lijkt wel een kleuter die het spannend vindt om om de haverklap "poep" te zeggen
pleased to meet you
pi_53989380
Moussie is het levende bewijs dat met onze mede-landers van allochtone afkomst niet te discussieren valt op een niveau die constructief bijdraagt aan de problematiek in ons land.
Het zit niet in hun cultuur om zelf verantwoording voor hun daden te nemen. Het is onmogelijk om te beginnen over hun eigen fouten als zij hierop aangesproken worden.

Wat dat betreft leven deze mensen echt nog 400 jaar in het verleden.
pi_53990041
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:12 schreef damian5700 het volgende:
Los van wat Geert Wilders gedachten zijn over moslims kan men op haar klompen aanvoelen, dat het voor de samenhang in de Nederlandse samenleving niet bepaald bevorderlijk is wanneer een groep daarbinnen categorisch en stelselmatig afstand neemt van die samenleving.
Wat deze groep uitdraagt (in de poging de groep in omvang te laten groeien) is niet normaal.

Ik zou de stelling willen poneren, dat dit feitelijk de finale knock-down voor het multiculturalisme is .
Wat meer is: het liever smoren van misstanden in polderdiscussies dan problemen aankaarten, zorgt voor polarisatie. Iedere discussie wordt vakkundig dichtgeluld via grondwetsartikelen die helemaal niet op de situatie zijn toegesneden en groepen worden met elkaar vergeleken terwijl er niets te vergelijken valt.

Dat gebrek aan oplossingsgerichte strategieën zorgt voor polarisatie. Maar goed, die rot-Wilders of die rechtse Hilteraanbidders hebben het gedaan. Zeg iets, doe iets!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 17-10-2007 15:29:28 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53990178
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:35 schreef moussie het volgende:

[..]

en elkaar met respect benaderen wil ook wel helpen .. en daar schort het nogal aan bij veel Nederlanders, respect voor andersdenkenden
Rezzzzpekt ...iek will Rezzpekt.... jij rezzpekt moeten hebben voor mij jij vuile westerse hond....
quote:
wat wil je bewijzen met die filmpies ?
Of verkeer je soms in de veronderstelling dat de blanke jeugd zich anders gedraagt ?
Ja; "uitzondering en regel" zegt jou dat wat?
quote:
het is dat ik je niet kan ruiken, maar voor de rest ..
Als je je hoofd uit je eigen reet trekt lukt dat misschien.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:34:40 #259
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53990235
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:23 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat meer is: het liever smoren van misstanden in polderdiscussies dan problemen aankaarten, zorgt voor polarisatie. Iedere discussie wordt vakkundig dichtgeluld via grondwetsartikelen die helemaal niet op de situatie zijn toegesneden en groepen worden met elkaar vergeleken terwijl er niets te vergelijken valt.

Dat gebrek aan oplossingsgerichte strategieën zorgt voor polarisatie. Maar goed, die rot-Wilders of die rechtse Hilteraanbidders hebben het gedaan. Zeg iets, doe iets!!!
Dit klopt zeker tot een paar jaar geleden. Ik herinner me tien jaar geleden, toen ik zei dat importbruiden Nederlands moesten leren, al was het maar voor hun eigen veiligheid en bestwel, maar ook voor hun kinderen en de samenleving. Toen werd ik daarom versleten voor racist.
Maar nu? Heb je het idee dat er nog steeds een kongsie is op mensen die de problemen met de multiculturele samenleving of de islam aankaarten?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:35:53 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53990245
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:45 schreef Scorpie het volgende:
Moussie is het levende bewijs dat met onze mede-landers van allochtone afkomst niet te discussieren valt op een niveau die constructief bijdraagt aan de problematiek in ons land.
Het zit niet in hun cultuur om zelf verantwoording voor hun daden te nemen. Het is onmogelijk om te beginnen over hun eigen fouten als zij hierop aangesproken worden.

Wat dat betreft leven deze mensen echt nog 400 jaar in het verleden.
Hoezo, is moussie allochtoon dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')