Is echt gelul Frankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het blijkt maar weer dat BoF! een redelijk gesloten clan is. Geloof me Verbal, kan heel erg gezellig zijn hier en zeker in real life
Is goed hoor lieverdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:57 schreef Verbal het volgende:
Lazer op... natuurlijk reageer ik als ik uit het niets door een klootviool word uitgescholden. Ik weet niet hoe masochistisch jij in elkaar steekt, maar ik laat me door zo'n treurneus niet ongestraft 'aanpakken' hoor
Verbal heeft het voorbeeld gegeven. Je weet nu wat je moet doen voor een TT..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef staticdata het volgende:
en daarbij
twee jaar lang bij deze clan geen TT. Meneer V. is er 4 uur en gelijk een TT op zijn naam
BOF
ik ga naar huis ben het zat....
BEF forever
S.
Ho ho, JULLIE kunnen niet omgaan met het weerwoord.quote:
Lick my lovepumpquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef jpjedi het volgende:
Opbokken met die Verbal...tering hond.
Afgewezen dus.![]()
Nou goed, het was leuk voor 1 topic, succes met bf1942 en bf2.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ho ho, JULLIE kunnen niet omgaan met het weerwoord.
[.] Geschikt
[X]Ongeschikt
Wát een treurige inteelt...
V.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lick my lovepumpIk was al weg, want jullie voldoen niet
En 'teringhond'... dat zeg je maar tegen je vader als je zakgeld krijgt... puthufter.
V.
en jij hebt laten zien je prima te kunnen gedragen als je op je gedrag wordt aangesprokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:
dat kan heulemaal niet, of je moet in canada zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Guess...
Het is niet 'penisvergroter'.
V.
Ik doe dat dan alleen tegen puthufters die mij teringhond noemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dont talk like that agains our uber-hoaker J.P
Met vriendelijke groet
R.
Ok. Had ik er dan door het kinderachtige gedrag van IJs lijkt het alsof we een redelijk gesloten clan zijn van moeten maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Wiki volgtKut FOK! servers
![]()
![]()
[..]
Is echt gelul FrankKeltie en Shizzle doen ook leuk mee. Het is echt niet zo alsof we alles wat nieuw is meteen de deur uit moet. Het is slechts dat kinderachtige gedrag dat er voor zorgt dat nieuwe mensen zich er niet snel bij zullen voegen.
Als jullie die kneus nou gewoon aan de ketting hadden liggen, was 'mijn gedrag' niet nodig geweest. Ik weet niet in welk universum jullie leven, maar ik hoef er niet heenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
en jij hebt laten zien je prima te kunnen gedragen als je op je gedrag wordt aangesproken![]()
Misschien.quote:Misschien dat we je nog eens tegenkomen op het slagveld![]()
Wie is Frank?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef FJD het volgende:
Het is nu wel weer mooi geweest mannen. Dat je elkaar niet de meeste geweldige user vindt dat kan mij werkelijk geen ene reet interesseren, dan praat je niet met elkaar. Ik kan er niet wakker van liggen maar een beetje normaal met of langs elkaar heen leven moet toch geen enkel probleem zijn?
Er zijn genoeg users die andere irritant vinden maar dat ontaardt ook niet direct in zulke achterlijke scheldpartijen. Je maakt mij niet wijs dat bv. Foxie door iedereen aardig wordt gevonden en het is ook geen publiek geheim dat bv. Keltie en Frank afwijkende meningen hebben (bv. over het gebruik van het woord kanker) maar dat resulteert toch ook niet in scheldpartijen? Zo zullen er vast meer spanningen zijn binnen BoF maar that's life, ook dat hoort erbij. Neemt niet weg dat je als volwassen kerel op z'n minst het fatsoen op moet kunnen brengen om elkaar met respect te behandelen.
Wees toch een keer volwassen man, en ja dat geld voor jullie beiden.
Als dat je mening is dan welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok. Had ik er dan door het kinderachtige gedrag van IJs lijkt het alsof we een redelijk gesloten clan zijn van moeten maken?
Morpheusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Keltie het volgende:
Wie is Frank?
Enneuh, ik ben alleen maar geaccepteerd omdat ik voor 2 servers, waar ik nooit op was geweest even 25 euro lapte
Hypocriete hoeren van BoF
Slachtoffer rolletje? Jullie liepen beiden te trollen en ik heb daar van beiden van wat gezegd. Aan al die "boehoe, hij begon" crap heb ik echt geen boodschap. Net alsof je een Pavlov hond bent die bij een "get a life" reactie niets anders kunt dan terugschelden. Ik mag toch aannemen dat je verder ontwikkeld bent dan dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Verbal het volgende:
Als jullie die kneus nou gewoon aan de ketting hadden liggen, was 'mijn gedrag' niet nodig geweest. Ik weet niet in welk universum jullie leven, maar ik hoef er niet heen![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lick my lovepumpIk was al weg, want jullie voldoen niet
V.
Daar heeft ie toch z'n neukertjes voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
We moeten niet vergeten dat IJs liefdesverdriet heeft, laat hem maar even losgaan!
Ah, namen bij nicknames plaatsen lukt mij nog niet echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:16 schreef FJD het volgende:
[..]
MorpheusHet is geen groot geheim dat jullie idee van het woord kanker en het oordeel over het gedrag van hooligans ietsjes uit elkaar liggen
![]()
Dat geld is natuurlijk nooit naar de server gegaan, dat snap jij ook
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als jullie die kneus nou gewoon aan de ketting hadden liggen, was 'mijn gedrag' niet nodig geweest. Ik weet niet in welk universum jullie leven, maar ik hoef er niet heen![]()
[..]
Misschien.
V.
Als je deze ook nog even wilt beantwoorden..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij heeft dat tegengas gekregen en is ingedamt. Waarom vond je het nodig om hem dan weer 2-maal los te maken dan??![]()
![]()
![]()
Dan moet je ook eens stoppen met je te verstoppen als we in de buurt zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:23 schreef Keltie het volgende:
Ah, namen bij nicknames plaatsen lukt mij nog niet echt
Die kun je toch wel gokkenquote:En ik weet zijn mening over Hooligans niet?
Dat was wel de bedoeling maar de laatste collecte ging naar Jorrit z'n bankrekening. Ik heb dus wel een vaag vermoeden wat daarmee gebeurd is...quote:Had je weer geld nodig voor je gayp0rn collectie?
Tss.. Je had me zo kunnen vinden, tegen de trapleuning tussen T en Squote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens stoppen met je te verstoppen als we in de buurt zijnDan leer je ze vanzelf kennen.
Hij vind ze liev?quote:[..]
Die kun je toch wel gokken
Kan je de volgende keer niet een spoor van broodkruimeltjes achter laten??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tss.. Je had me zo kunnen vinden, tegen de trapleuning tussen T en S
Beetje speurwerk mag wel van een BoF'er
[..]
Hij vind ze liev?
Nee, wel van peukenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer niet een spoor van broodkruimeltjes achter laten??
Rokers..quote:
Denk je niet dat het er opeens wel heel erg veel zijn voor Keltie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:39 schreef FJD het volgende:
Hij kan de volgende keer ook gewoon z'n telefoon opnemen
Met Feyenoord-Ajax is er een herkansing. Frankie gaat ook mee, misschien dat Kev nog meewil? Ik heb nog wel een CC over geloof ik.
Die stond "zacht"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:39 schreef FJD het volgende:
Hij kan de volgende keer ook gewoon z'n telefoon opnemen
quote:Met Feyenoord-Ajax is er een herkansing. Frankie gaat ook mee, misschien dat Kev nog meewil? Ik heb nog wel een CC over geloof ik.
Wat is daaraan te antwoordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:24 schreef ursel het volgende:
Als je deze ook nog even wilt beantwoorden..![]()
Nou, ik zit het eerder in te houden tot ik thuis ben... Hoop niet dat ik veel file hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier, wat zei ik je. Hij schijt nou al alle kleuren van de regenboog..![]()
Ff een postbode opzoeken en 2 elastiekjes vragen. Onderkant van je pijpen dichtbinden, niemand die het merkt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, ik zit het eerder in te houden tot ik thuis ben... Hoop niet dat ik veel file heb
Kut hippiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:02 schreef staticdata het volgende:
zoals altijd gaat het puur om het opvatten van sommige zinnen. zoals aan wordt gegeven is het bij sommige zinnen niet te plaatsen of iemand serieus is of niet. Leuk internet, zonder lichaamstaal krijg je de vreemdste woordenwisselingen om niets.
Resultaat, over en weer geflame om niets
Conclusie: morgen gewoon knallen, lol hebben met elkaar, bier & tieten delen. en dan blijkt dat V. nog zo erg nog niet is, en dat vind V. dan wellicht ook van EYPN.
quote:
en steekpenningen natuurlijk!quote:
het is alleen niet onbeperk, maar wellicht op woensdagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
en steekpenningen natuurlijk!
SpareribsWanneer gaan we onbeperkt spareribs eten trouwens?
Voor eten hoef je mijn animo nooit te vragen, kan je standaard present invullen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
het is alleen niet onbeperk, maar wellicht op woensdag
maar maakt mij niet uit. eerst een animo check doen
Pas je op, hij heeft connecties.quote:
Omdat jij nou problemen hebt met een paar users hoef je mij er echt niet er bij te betrekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
[.] Geschikt
[X]Ongeschikt
Wát een treurige inteelt...
V.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:58 schreef FJD het volgende:
Inco zal wel dronken zijn![]()
Tering zeg, over op je flikker krijgen gesproken
nee frank, jij trekt de mensen bij BoF binnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok. Had ik er dan door het kinderachtige gedrag van IJs lijkt het alsof we een redelijk gesloten clan zijn van moeten maken?
AND WE LUV JP & LIES!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:20 schreef jpjedi het volgende:
ja Ijs heeft verzchtende omstandigheden..
WE LUV IJS!![]()
Ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef Mr_Baus het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeey!!!Biertjuh?
![]()
Wie is die nagemaakte relnicht?![]()
![]()
Smoel houwe en bukken voor Baus![]()
![]()
![]()
![]()
Druk druk druk was het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:16 schreef staticdata het volgende:
fristi is na de laatste keer zo geschrokken volgens mij dat ie niet meer wilt
Was een voorbeeld, geen oordeelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee frank, jij trekt de mensen bij BoF binnen![]()
zeikambtenaar![]()
[..]
Ja, leuk, ligt die weer 3 dagen in coma..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Leef jij ook nog.
[ afbeelding ]
Sorry kon het niet laten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, leuk, ligt die weer 3 dagen in coma..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Druk druk druk was het.
Sommige mensen W E R K E N nog![]()
Nee het hoeft niet op een woensdag, maar het is daar geen onbeperkt spareribs eten. ik weet dat het woensdag 10 euro is voor spareribs. Maar je hebt een standaardmenu al voor 19,50. dan hebbie lekkere soep, spareribs (anderhalf stuk) en toetje. Op zich ook geen geld natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oja, ik doe gewoon mee eten met spareribs![]()
opeen woensdag? morgen wil ik niet, volgende woensdag moet ik neuken dus het zal de woensdag daarop worden![]()
GODVER DE TERING!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Leef jij ook nog.
[ afbeelding ]
Sorry kon het niet laten
Ja, veel lettertjes, he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ok, was in een meeting, maar wat is er weer veel geschreven zeg!
Kijk eens in mijn profiel, dweeb...quote:en V. hoe oud ben jij eigenlijk?
Tsja, dat lezen blijft problematisch voor je, he?quote:je pretendeert hier de grote stoere jongen te zijn, dat het je aan je koperen ballen ofzo zal roesten
Toe maar.quote:maar je hapt en jankt als een klein kind.
Je eigen posts weleens gelezen? O ja, dat lezen is problematischquote:scheld de hele boel bij elkaar
Ik val niet iedereen in het wilde weg aan, alleen dweebs die zonodig de rangen menen te moeten sluiten omdat ze jou blijkbaar kennen.quote:valt iedereen in het wilde weg aan
Tsja, als je niet kunt lezen... dan wordt het moeilijk discussiëren, he? Ik val niet in een slachtofferrol. Ik ben nogal verbijsterd over jouw mallotige gedrag, en dat JIJ daarna in de slachtofferrol duikt... en dat je vriendjes daarin meegaan.quote:kruipt vervolgens in een slachtoffer rol
Hahaha, nee, het begon daarvoor al... die mallotige posts waarmee je begon, zuignap.quote:en dat allemaal omdat iemand met een minderwaardigheids complex tegen je zei dat je eerst het boekje moest lezen voordat je kan ownen![]()
Laat je niet misleiden door de mening van mensen die jij kent. Het intelligentere echelon op FOK!, met wel een beetje smaak ziet dat andersquote:hou gewoon lekker die plaat voor je kop, wordt maar lekker boos, voel je maar niet welkom. iemand die zich door game nerds zo laat opfokken...., moet wel een in en in triest figuur zijn. daarom zal je zo waarschijnlijk ook wel bekent staan op FOK!.
NOU! Dat ik me door een rimmer als jij niet laat uitschelden. Het is wat.quote:je laat je wel zo ongeloofelijk kennen manneke.
Echt enormquote:wat een grafleven moet jij wel niet hebben zeg.
Normaliter niet. Maar als helmjosti's hun plaats vergeten, wil ik ze er wel weer naartoe trappen. Jammer dat ze dan gaan huilen en hun vriendjes nodig hebben.quote:de getrouwde meneer met leuke baan die komt razen op een tienerforum![]()
quote:weet je, PM je adres maar eens. kom ik even een kop koffie halen om te kijken of je in het echt ook zo'n grote jongen bent.
O, gelukkig. Ik was al bang.quote:wil je dat niet, prima,
...en dat schrijf jij? Mijn god, man, peuter de smegma even tussen je hersenschors vandaan, voor je dit soort onzin uit je pisvingers laat komenquote:maar als je hier post, probeer dan in proporties te reageren
Ja, het IS me toch allemaal wat, penisje.quote:ipv je laatste post.
Voor iemand die nogal van de gebiedende wijs houdt, ben je érg slecht in de bijbehorende vervoegingen. Ga die eerst maar even oefenen, ga dan eens nadenken over wie jij allemaal kunt commanderen, dat lijken mij er niet veel. Ik hoor er in ieder geval niet bij.quote:onthoudt "born to lose"goed
En van iemand die kan lezen noch schrijven is dat natuurlijk heel wat waardquote:is je namelijk op het lijf geschreven.
Leer lezen.quote:dat was het van mijn kant, meer ga ik me er niet druk om maken. zeg en doe vooral wat je wil, maar betrek niet andere users erin die hier de boel willen sussen.
'als je me echt iets wilt doen'quote:en weet ook, als je me echt iets wil doen, laten weten wat voor een minkukkel ik ben, een PM is genoeg en ik sta volgende dag voor je deur, doe ik absoluut niet moeilijk over.
Dat was toenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naar welke meneer moest ik al die quizzen doorsturen???
mmm, knaken maakt me niet zo veel uit, zou zeggen moeten gewoon ff een datum pakken. en we moeten zeker voor de spareribs van je oom gaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet op een woensdag, maar het is daar geen onbeperkt spareribs eten. ik weet dat het woensdag 10 euro is voor spareribs. Maar je hebt een standaardmenu al voor 19,50. dan hebbie lekkere soep, spareribs (anderhalf stuk) en toetje. Op zich ook geen geld natuurlijk
Jij bent echt een vieze homoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, veel lettertjes, he?
[..]
Kijk eens in mijn profiel, dweeb...
[..]
Tsja, dat lezen blijft problematisch voor je, he?
[..]
Toe maar.
[..]
Je eigen posts weleens gelezen? O ja, dat lezen is problematisch![]()
[..]
Ik val niet iedereen in het wilde weg aan, alleen dweebs die zonodig de rangen menen te moeten sluiten omdat ze jou blijkbaar kennen.
[..]
Tsja, als je niet kunt lezen... dan wordt het moeilijk discussiëren, he? Ik val niet in een slachtofferrol. Ik ben nogal verbijsterd over jouw mallotige gedrag, en dat JIJ daarna in de slachtofferrol duikt... en dat je vriendjes daarin meegaan.
'Klootzak!'
'Hou je bek, lul!'
'Hee, man, waarom doe je nou zo... Rezzzzpect man!'
[de rest] 'Ja, man, waarom doe je zo...?'
Ergo:![]()
![]()
![]()
[..]
Hahaha, nee, het begon daarvoor al... die mallotige posts waarmee je begon, zuignap.
[..]
Laat je niet misleiden door de mening van mensen die jij kent. Het intelligentere echelon op FOK!, met wel een beetje smaak ziet dat andersVraag maar aan Morpheus. Zodra jij begon te posten speelde mijn hersenloze-proletenallergie weer op en ik had geen antihistaminica bij me.
[..]
NOU! Dat ik me door een rimmer als jij niet laat uitschelden. Het is wat.
[..]
Echt enorm![]()
[..]
Normaliter niet. Maar als helmjosti's hun plaats vergeten, wil ik ze er wel weer naartoe trappen. Jammer dat ze dan gaan huilen en hun vriendjes nodig hebben.
[..]
![]()
![]()
Ik heb het echt twee keer gelezen, maar je schrijft dit soort pubernonsens echt
Geweldig. Geen enkele gêne. Op een bepaalde, zieke manier toch wel knap van je.
[..]
O, gelukkig. Ik was al bang.
[..]
...en dat schrijf jij? Mijn god, man, peuter de smegma even tussen je hersenschors vandaan, voor je dit soort onzin uit je pisvingers laat komenZet anders effe een filter op je 'My First Pjoetertje', uit zelfbescherming.
[..]
Ja, het IS me toch allemaal wat, penisje.
[..]
Voor iemand die nogal van de gebiedende wijs houdt, ben je érg slecht in de bijbehorende vervoegingen. Ga die eerst maar even oefenen, ga dan eens nadenken over wie jij allemaal kunt commanderen, dat lijken mij er niet veel. Ik hoor er in ieder geval niet bij.
[..]
En van iemand die kan lezen noch schrijven is dat natuurlijk heel wat waard![]()
[..]
Leer lezen.
[..]
'als je me echt iets wilt doen'Ik ben hier niet degene die als een soort mallotige Tokki loopt te dreigen, hoor. Dat ben jij. Maar ja, dat is dat lezen, schrijven en totaaaaaaaaaaale gebrek aan zelfreflectie. Het zal je niet kwalijk te nemen zijn, misschien heeft wat jij hebt wel een naam. En jij zult het ongetwijfeld niet kunnen spellen.
V.
En jou hadden ze nooit moeten unbannen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Jij bent echt een vieze homo
Met vriendelijke Groet
R.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef ursel het volgende:
Koster: "Ik wil landstitel en beker winnen"
Hoog van de toren blerren kan die iig wel..![]()
tja....iets willen zijn en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil tussen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn laatste bf2 battle is op 17 juli geweest![]()
Poll: Which Gameplay style do you prefer (Infantry)?
Team worker(sticks to your squad and helps your team out) 10245 52.17%
Going Lone wolf and deals with the situation your Team is 2549 12.98%
Rusher(From the front ,Lone wolf) 2347 11.95%
Flanker(Lone wolf too) 1887 9.61%
Squad Coverer(Stays in back of your squad and cover them) 1454 7.40%
Camper 638 3.25%
Spawn Camper(......) 516 2.63%
Total: 19636 Votes 100%
Goh rare uitslag!! Is niet echt te merken bij een hoop
Een soort Adrie Kostertje dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja....iets willen zijn en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil tussen.
Ja, inderdaad, er is een boel gepost in die tijd dat ik weg wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Verbal het volgende:
Ja, veel lettertjes, he?
>18-07-1968 Je bent gewoon 39quote:Kijk eens in mijn profiel, dweeb...
Klopt, had het in de snelheid verkeerd gelezen, was ook een behoorlijk stuk van je!. Maar het was dus:quote:Tsja, dat lezen blijft problematisch voor je, he?
Ja, je hapt en jankt als een klein kind. Beetje jammer dat er dan als reply alleen maar "toe maar"uit komt. Je bent een mooie prater, kan lekker schelden, beetje jammer alleen dat je dichtklapt als je met je eigen gebreken geconfronteerd wordt. Maar vertel eens opa, heb jij ooit iemand als jezelf zo snel als een hysterische jostie zien rond maaien op FOK! ? Nee he, je weet het zelf ook wel he dat je met een bonzend hartje op F5 zit te drukken, wachtend op reply's die je niet aan staan. Je voelt je aangevallen (terecht trouwens, laat daar geen misverstand over bestaan) en denkt door maar grof en hooghartig uit de hoek te komen de boel wel even plat te kunnen lullenquote:Toe maar.
quote:Je eigen posts weleens gelezen? O ja, dat lezen is problematisch
Nou met je niet gaan liegen opa. Ondanks dat ik moeite met lezen heb is me dat niet ontgaan. Uiteraard zijn er wat josties hier die met me mee gaan schreeuwen, maar er wordt gewoon normaal gereageerd verder. Dat jij daar vervolgens met de botte bijl ingaat moet je zelf weten, maar ga nou niet lopen liegen. En als die dweeps de rangen menen te moeten sluiten omdat ze mij kennen, is dat dan raar? Laten we niet vergeten dat je in ons BoF topic zit. Vrienden en contacten in het echte leven zijn voor jou wellicht onbekent terrein, maar geloof me, het is niet raar als iemand van je clupje wordt aangevallen door een kutuser er wat van te zeggen.quote:Ik val niet iedereen in het wilde weg aan, alleen dweebs die zonodig de rangen menen te moeten sluiten omdat ze jou blijkbaar kennen
Jij vind dat ik je niet aardig welkom heet. Vervolgens ga je schelden en als er iets gezegd wordt zeg je "Ja maar die kankerpenis begon als een dolle helmjostie met smegma tussen zn hersendelen te schelden, ik deed niks en wilde alleen maar BF2 spelen bij BoF want de "rielekste"sfeer staat me erg aan!!"quote:Tsja, als je niet kunt lezen... dan wordt het moeilijk discussiëren, he? Ik val niet in een slachtofferrol. Ik ben nogal verbijsterd over jouw mallotige gedrag, en dat JIJ daarna in de slachtofferrol duikt... en dat je vriendjes daarin meegaan.
'Klootzak!'
'Hou je bek, lul!'
'Hee, man, waarom doe je nou zo... Rezzzzpect man!'
[de rest] 'Ja, man, waarom doe je zo...?'
Ergo:
Oja, hoe ging die ook al weer? >> Get a Life!!quote:Hahaha, nee, het begon daarvoor al... die mallotige posts waarmee je begon, zuignap.
Man, je had in die eeuwigheid dat je op deze aarde rond loopt toch wel eens moeten leren dat de wereld niet altijd aardig voor je is en dat er altijd mensen zijn die jou niet hoog hebben zitten en misschien zelfs je wel gaan uitschelden! Als ik me druk ging maken om alles hoe jij mij inmiddels genoemd hebt....quote:NOU! Dat ik me door een rimmer als jij niet laat uitschelden. Het is wat.
Blij dat je het inmiddels zelf inziet.quote:Echt enorm
Hun plaats vergetenquote:Normaliter niet. Maar als helmjosti's hun plaats vergeten, wil ik ze er wel weer naartoe trappen. Jammer dat ze dan gaan huilen en hun vriendjes nodig hebben.
Thanks Robert. En ik meen het ookquote:Ik heb het echt twee keer gelezen, maar je schrijft dit soort pubernonsens echt Geweldig. Geen enkele gêne. Op een bepaalde, zieke manier toch wel knap van je.
whehehe, en het is altijd raak!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef Sickert het volgende:
Ijs
relnicht van de clan
eigenlijk hoort IJs helemaal niet bij onsmaar we hebben m maar geadopteerd omdat niemand m wilde hebben
Deal!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
opeen woensdag? morgen wil ik niet, volgende woensdag moet ik neuken dus het zal de woensdag daarop worden![]()
quote:![]()
Ik drink alleen koude dranken: Bier, water, melk en soms een sapje.
quote:Vlaar naar Feyenoord!![]()
Ajax
quote:en weer gaat een carriere van een talent door de wc......
quote:Ik gok op een Machlasje
quote:heeft niks met psv te maken we hebben het over de kakkerlakken
trouwens dit is ook echt het enigste waarmee ik en Ispy het eens zijn
quote:Komen die Tweakers aan met hun overgeklokte tank en jeep........
quote:ga je in de Apc?
kijk uit voor c4 onderweg
quote:Ik ben te herkennen aan m'n rode broek, muts, schoenen en m'n blauwe gezicht
quote:vreemde knakker is het ook zeg. Heeft iemand een idee wat hij zegt? Ik kan er werkelijk niks van maken.
die eerste herken ik nog wel, was dat niet jorrit??quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die eerste herken ik nog wel, was dat niet jorrit??
Weet je het heeeeeel zeker?quote:
...en ga je nou ook niet meer langs komen om mij een lesje te leren?quote:...want eerder deze dag schreef piemeltje:
dat was het van mijn kant, meer ga ik me er niet druk om maken
1-0quote:
van mij mag je ook komen shizzle!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
Kom je ook spareribs eten ShizzleNu willen we het nieuwe vlees ook zien
ik zal geen pilletje in shizzle's drankje doen en vervolgens hard wegrennenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik wil best komen als jullie op zwart en wit laten zien dat jullie mij geen pilletje in het drankje doen en daarna wegrennen
Dat is geen probleem toch..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Maar heb wel vervoer nodig
er komen 3 man uit den haag volgens mij. moet hij maar met jou mee rijden ursel, ben je ook helemaal de shizzlequote:
GsMTAquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:32 schreef ursel het volgende:
Er is eindelijk beeld materiaal uitgebracht van de domo-tour..
FOK! of jij??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:37 schreef BugWorks het volgende:
[..]
GsMTA![]()
Alleen jij was eerder omdat fok weer eens langzaam was![]()
Ja, hey.. ho ho.. Maar dat betekend dat ik dan niet kan drinken..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
er komen 3 man uit den haag volgens mij. moet hij maar met jou mee rijden ursel, ben je ook helemaal de shizzle![]()
hihi, dat was frankiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef BugWorks het volgende:
Beginnen er foto's van de lan's uit te lekken?![]()
[ afbeelding ]
Ik zal ook geen pilletje in Shizzle z'n drankje doen en vervolgens hard wegrennen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik zal geen pilletje in shizzle's drankje doen en vervolgens hard wegrennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spareribs eten zal wel in centrum van Rotterdam gebeuren dus dat gebeurt gewoon met het OV. Is minstens net zo snel, geen parkeergezeik en je kunt bier drinken. Ik heb een OV jaarkaart en daarop kunnen twee man mee. Retourtje is dan 4,40
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal ook geen pilletje in Shizzle z'n drankje doen en vervolgens hard wegrennen.Is DH eigenlijk niet veel gemakkelijker??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spareribs eten zal wel in centrum van Rotterdam gebeuren dus dat gebeurt gewoon met het OV. Is minstens net zo snel, geen parkeergezeik en je kunt bier drinken. Ik heb een OV jaarkaart en daarop kunnen twee man mee. Retourtje is dan 4,40![]()
die kont herken ik uit duizenden, Ferdiiiiiiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef BugWorks het volgende:
Beginnen er foto's van de lan's uit te lekken?![]()
[ afbeelding ]
Kan dat ook nog in normaale abn? Ik zit niet op mijn werk hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daaraan te antwoorden
P.nis komt binnen, en hengst om zich heen. Niet plaagstootjes, asociaal hengsten. En ineens doet hij 'aardig'. Prima, doe ik relaxed terug. Dan ineens weer zo'n opmerking dat ik eerst het boekje moet lezen, anders bak ik er niks van. Geen idee wat ik daarmee aanmoet... serieus advies, toch weer jennen? Dus ik plaats een opmerking over zijn leesvermogen. Kan hij niet hebben, blijkbaar, en dan laait het weer op.
Sorry, hoor maar dat hij niet het incasseringsvermogen heeft dat hij van anderen exponentieel verwacht, daar kan ik niks aan doen. Als iemand zo post als hij, kan hij tegengas verwachten. Punt.
En NOGMAALS... het is niet aan iemand die eerst asociaal binnen komt stieren om te bepalen wanneer het 'vrede' is. Alsof het normaal is om eerst iemand een slag voor zijn harses te geven en daarna de hand uit te steken met de tekst 'aangenaam'. Als zoiets misloopt is dat niet te wijten aan degene die de slag voor zijn harses krijgt, hoor. Da's niks 'slachtofferrol', dat is gewoon heel eenvoudig het gevolg van een ongebruikelijke etiquette in dit clubje. Don't shoot the messenger.
Dus nou ophouden met dat gezanik, ík kwam normaal binnen.
V.
Ja, maar als die toch al onderweg zijn..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:23 schreef FJD het volgende:
Wat mij betreft wel maar aan de andere kant als Frankie, Puni en Fristi ook komen dan is het evenwicht wel weer in Rdam
Wat dan, moeten we hem overtikken met spelfouten voor je??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kan dat ook nog in normaale abn? Ik zit niet op mijn werk hoor.
(edit: fuck er kwamen nog 2 pagina's)
ik ga slapen homootjes van me
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef dekkered het volgende:
Kan dat ook nog in normaale abn? Ik zit niet op mijn werk hoor.
(edit: fuck er kwamen nog 2 pagina's)
ik ga slapen homootjes van me
Shit, jij hebt FJD.rar dus ook al?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:24 schreef Incolumis het volgende:
die kont herken ik uit duizenden, Ferdiiiiii
Anders jat ik gewoon weer een fiets in de buurt van CS..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Shit, jij hebt FJD.rar dus ook al?
@Ursel. Rdam of DH maakt mij geen ruk uit. Dat uurtje in de treinVoor jou is het weer een eind verder. Laten we eerst even animo checken en dan kijken.
Ow ja en dekkered die een klacht heeft over spelling en zinsopbouw![]()
![]()
Niet eens op de FP?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:38 schreef Incolumis het volgende:
oh ja joh, was al op limewire, irc, usenet, ftp, torrents en itunes te vinden man
deze is volgens mij van escapequote:ik ben te herkennen aan m'n rode broek, muts, schoenen en m'n blauwe gezicht
Hmm, weekje later dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:40 schreef staticdata het volgende:
mogguh. spareribs eten in de week van de 22e lukt voor mij niet omdat ik dan eindelijk gaat verhuizen. Ja nu echt ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:21 schreef staticdata het volgende:
hmmm Jorrit dan?
ik ga verhuizen dus opbouwen, niet afbrekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm, weekje later dan?
Of moeten we meehelpen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ga verhuizen dus opbouwen, niet afbreken![]()
Jammerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
ik ga verhuizen dus opbouwen, niet afbreken![]()
ik heb nog paar reststukje over en nog paar plintjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
JammerIk kon nog wel een stukkie laminaat gebruiken.
Ledjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb nog paar reststukje over en nog paar plintjes
zit wel een gaatje in die plint vanwege proefboringen tbv de ledjes
Welke kleur ledjes dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef staticdata het volgende:
nee man
8 ledjes in de plinten in de hal, die geven gewoon een cool effect als je binnenkomt
Dan zitten er nog 5 ledjes in het laminaat vlak voor de keuken, zodat het van onder belicht wordt.
Dat is hetwel
gewoon witquote:
Op donderdagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
Doe eens opgeven wanneer je spareribs kunt eten
hoeveel vierkante meter en wat voor kleur?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
het liefst na 4 novemberquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
Doe eens opgeven wanneer je spareribs kunt eten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoeveel vierkante meter en wat voor kleur?
ik krijg flinke korting op laminaat op mn werk
Sarcasm is a bitchquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Sickert het volgende:
hoeveel vierkante meter en wat voor kleur?
ik krijg flinke korting op laminaat op mn werk
Donderdagen hebben niet mijn allergrootste voorkeur maar ik kan welquote:
Dan gaan wij toch een fristi drinken!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Sarcasm is a bitch![]()
Bedankt voor je aanbod hoor
[..]
Donderdagen hebben niet mijn allergrootste voorkeur maar ik kan wel
Dus:
Donderdag 25 Okt - Diamond, FJD
Donderdag 01 Nov - Diamond, FJD
Donderdag 08 Nov - Diamond, FJD
Voor de 25e zit ik met de halve marathon, de gemiddelde bierconsumptie op een BoF meeting is niet bevorderlijk voor de prestaties15 November ben ik op vakantie dus dat schiet ook niet op.
w00t!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan gaan wij toch een fristi drinken!!!![]()
Krijgen we ook nog foto;s te zien van het eindresultaat..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb nog paar reststukje over en nog paar plintjes
zit wel een gaatje in die plint vanwege proefboringen tbv de ledjes
doe ff later, ik ben van 1-9 nov in napels aant werkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef FJD het volgende:
Spareribs eten
Wanneer: 8 November 2007
Waar: Den Haag/Rotterdam
Wie: FJD, Diamond, Staticdata
Aanmelden: Post even dat je meeeet
Sjezus... Die dingen zijn nog best tof eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Paddo's worden verboden Kut kabinetOmdat een buitenlandse teveel paddo's eet zonder zichzelf voor te lichten om zichzelf vervolgens dood te springen, mag opeens niemand meer paddo's
Niet dat ik zo graag op een grote paddestoel zit maar dat belachelijk idee van "als we alles wat fout is gegaan maar verbieden dan hebben we vanzelf een veilige samenleving" is te achterlijk en betuttelend voor woorden
![]()
Dan wordt het lastigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
doe ff later, ik ben van 1-9 nov in napels aant werk
morguh enzo![]()
Dan heb ik een kaart-avond...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef FJD het volgende:
Spareribs eten
Wanneer: 8 November 2007
Waar: Den Haag/Rotterdam
Wie: FJD, Diamond, Staticdata
Aanmelden: Post even dat je meeeet
Ja kan wel (uiteraard alleen savonds) afhankelijk van welke datum het wordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt het lastigDiamond, kun je echt niet op een andere dag
Anders toch maar een stuk vooruit schuiven
gebukt is genomen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bedoeld dat knikkeren voor luie mensen die te beroerd zijn om te bukken?
FUCK YOU!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben het nu over knikkeren ja, niet jou filmpjes-gedachten-kronkels![]()
wel kaarten, toch? eerst bordje spare -ribs eten, daarna bier drinken en kaarten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nooit met jou ga knikkeren dan..![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wel kaarten, toch? eerst bordje spare -ribs eten, daarna bier drinken en kaarten!![]()
quote:
quote:
Typisch dus een sport voor julliequote:
Misschien moet jij ook maar eens met Fugazi gaan pratenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben het nu over knikkeren ja, niet jou filmpjes-gedachten-kronkels![]()
Die zal zich wel ergens verschuilen in de buurt van de trap..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef staticdata het volgende:
nou onze hoolie ook bijschrijven dan voor een spare-rib meet?
ja en zijn telefoon zacht hebben staan dat ie ons niet kan vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zal zich wel ergens verschuilen in de buurt van de trap..![]()
Hmm.. Dan moet ik me wel eerst knetterzat en stoned zien te krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zal zich wel ergens verschuilen in de buurt van de trap..![]()
cool!, maar hoe ga je dat thuis verantwoorden? leuke dingen doen met hypocriete BoF hoeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Keltie het volgende:
Waar en hoelaat is voor mij wel belangrijk op een doordeweekse dag..
Maar in principe mag je mij voor een avondje spare-ribs knagen bijschrijven
de waar is i.i.g rotterdamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Keltie het volgende:
Waar en hoelaat is voor mij wel belangrijk op een doordeweekse dag..
Maar in principe mag je mij voor een avondje spare-ribs knagen bijschrijven
En aan wie zou ik thuis verantwoording af moeten leggen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
cool!, maar hoe ga je dat thuis verantwoorden? leuke dingen doen met hypocriete BoF hoeren?
sorry, zei ik thuis?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
En aan wie zou ik thuis verantwoording af moeten leggen?
whehe, das eigenlijk best een goed idee!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
je gaat maar bij die horny shell secretaresse slapen![]()
tja ik heb nog wel eens goede gedachtequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehe, das eigenlijk best een goed idee!!![]()
Alleen slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja ik heb nog wel eens goede gedachte
kan wel zeggen dat hij dat kind helemaal naar de palestijnen moet bonken en helemaal uit elkaar moet scheuren. Maar in de 5 seconden dat hij bezig is zal dat wel niet lukken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Alleen slapenVoor de rust is dat inderdaad wel een goed idee ja
![]()
Of bedoel je iets anders![]()
naar de palestijnen moet bonken en helemaal uit elkaar moet scheurenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan wel zeggen dat hij dat kind helemaal naar de palestijnen moet bonken en helemaal uit elkaar moet scheuren. Maar in de 5 seconden dat hij bezig is zal dat wel niet lukken.![]()
Negers in pornofilms zijn nooit teder, dus jij zal dat ook wel niet zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
naar de palestijnen moet bonken en helemaal uit elkaar moet scheuren
![]()
ik ben heel teder juist![]()
![]()
Gezien de manier waarop jij met nieuw vlees om gaat heb ik daar m'n twijfels overquote:
Nu wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd hoor maar ik had geen e-mail adres van Keltie. Als je er dus niet bij staat dan moet je gewoon even roepen, krijg je vanzelf een mailtje. De tijd zal wel rond een uurtje of 20:00 worden, dat komt denk ik het beste uit.
daarom pleit ik er ook voor daar heen te gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef staticdata het volgende:
punt blijft dat de spareribs van me oom natuurlijk het lekkerst zijn
En waar woont je oom?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef staticdata het volgende:
Nou, regel dan ook dat die voor ons onbeperkt spareribs maakt..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef staticdata het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef ursel het volgende:
Nou, regel dan ook dat die voor ons onbeperkt spareribs maakt..![]()
Grappige site, eerst volgende woensdag dan maar?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
die woont in rotterdam, vlakbij het westerlijkhandels terrein.
www.grannysgrill.nl
TJA HET is natuurlijk net wat je wilt. voor 8 euro meer heb je een compleet menuquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Grappige site, eerst volgende woensdag dan maar?
EDIT:
Woensdag en Donderdag
Spareribs voor ¤ 11,00
incl. mandje brood met knoflookboter, rauwkostsalade en frites.
[bert visscher] "En niemand zeggen dat je die botjes niet op moet vreten!" [/bert visscher]quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:32 schreef Keltie het volgende:
Ik wil geen compleet menu, als ik spareribs ga eten wil ik ..... Spareribs
Tot m'n pens er pijn van doet en ik binnen een uur of 2 op de plee moet zitten om die tot de rand toe te vullen
Heeft Bert Visscher mijn spareribeetritueel gejat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
[bert visscher] "En niemand zeggen dat je die botjes niet op moet vreten!" [/bert visscher]
Blijkbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heeft Bert Visscher mijn spareribeetritueel gejat?
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Verder kan ieder toch voor zich bestellen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:07 schreef Keltie het volgende:
DJ Paul Elstak op 3FM :gabber:
nu is het 13 november!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
Woensdag 14 november is favoriet, de volgende dag zit ik in een vliegtuig
Energiehallen FTW! 3 oudjaarsavonden volledig uit me dak gegaan!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:07 schreef Keltie het volgende:
DJ Paul Elstak op 3FM :gabber:
Dat is de enige, waarop tot nu toe iedereen kanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nu is het 13 november!!
het gaat niet alleen om het knagen, ook om de gezelligheid ent bierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dagen waarop ik niet kan kun je ook als goeie optie nemen, aangezien ik wel heel ver moet reizen voor een stukje sparerib, welke ikzelf ook wel kan maken![]()
Hoolies houden nooit zo van combi's..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om het knagen, ook om de gezelligheid ent bier![]()
die optie van puni is ook nog wel aardig, een combietje doen
Uiteraard, maar ik offer me dan wel op for the greater goodquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die optie van puni is ook nog wel aardig, een combietje doen
op de lan had ik al ruim 40 euro aan grillworstquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoolies houden nooit zo van combi's..![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
op de lan had ik al ruim 40 euro aan grillworst![]()
Dan heb je niet goed gekeken. Hier een foto van de bootlan:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die kont herken ik uit duizenden, Ferdiiiiii
Klinkt wel leuk maar ik denk dat we op die dag al genoeg aan ons hoofd hebben met twee zwarte pieten en een sinterklaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef staticdata het volgende:
gasten, als het lastig wordt dan doen we het toch gewoon als vorige keer. dan haal ik er gewoon een stuk of 18 ofzo en doen we het tijdens een sint-meet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nu is het 13 november!!
Net alsof we alleen voor de spareribs komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dagen waarop ik niet kan kun je ook als goeie optie nemen, aangezien ik wel heel ver moet reizen voor een stukje sparerib, welke ikzelf ook wel kan maken![]()
quote:
Zoooo heey!, dat je die kont van raffie op de foto heb gekregenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Hier een foto van de bootlan:
[ afbeelding ]
Jack Bauerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Bibber & Bugs gaan jullie ook mee spareribs eten?Laat even je mail adres achter in m'n PM box dan krijg je een datum prikkermailtje toegestuurd.
Ow ja, my name is Jack Bauer, and these are the longest 48 days of my life![]()
Nogmaals ik kan 30 Nov. niet, dan ben ik in Center Parcs...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk maar ik denk dat we op die dag al genoeg aan ons hoofd hebben met twee zwarte pieten en een sinterklaar
[..]![]()
[..]
Net alsof we alleen voor de spareribs komenGezelligheid, bier
![]()
[..]
Zal niet lukken om daar bij te zijn, is té ver weg (2,5 á 3 uurtjes reizen met OV, en ook weer terug)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Bibber & Bugs gaan jullie ook mee spareribs eten?Laat even je mail adres achter in m'n PM box dan krijg je een datum prikkermailtje toegestuurd.
Ow ja, my name is Jack Bauer, and these are the longest 48 days of my life![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Net alsof we alleen voor de spareribs komenGezelligheid, bier
![]()
spuit elfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Tikfout of leesfout?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals ik kan 30 Nov. niet, dan ben ik in Center Parcs...
I prefer great minds think alikequote:
Moet de server wel ff omgezet wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Tikfout of leesfout?![]()
13eVanavond coop op de BoF server he
[..]
I prefer great minds think alike![]()
ook uit voor mij he, kom weer met een ping van 800 uit de polder rammenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Ow ja en de pingkicker moet uit want onze Indiase Arie doet als het goed is ook eventjes mee
Ik weet nog wel de instellingen, maar ik ga lekker squashen vanavondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Komt goed, zo even in verdiepen. Weet iemand uit z'n hoofd nog de instellingen van de vorige keer en de instellingen van op de BootLAN?
Ow ja en de pingkicker moet uit want onze Indiase Arie doet als het goed is ook eventjes mee
Ik wil er best over brainstormen, maar ben redelijk druk. Spreek me gewoon een keer aan op MSN in de avond.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:36 schreef ursel het volgende:
Kom op Fer, je kunt het..
Jorrit, Kunnen wij binnenkort misschien nog samen even brainstormen waarom mijn server geen connecties accepteerd? Misschien even een verse BF2 erheen gooien ofzo.
Zou toch wel relaxed zijn als we de instellingen van de bootlan over kunnen nemen.
Al is het alleen maar om te zorgen dat we zelf altijd een uncap hebben...
Je zit toch in BF2CC neem ik aan? gewoon ff admin message spammen, desnoods in pauze mode..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef FJD het volgende:
Shizzle ga je datumprikker eens invullen man
Ow ja wie gaat alle mensen op de server even waarschuwen dat ie op Coop gaat?
Je denkt echt dat er mensen op onze server zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Je zit toch in BF2CC neem ik aan? gewoon ff admin message spammen, desnoods in pauze mode..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Je denkt echt dat er mensen op onze server zitten?![]()
Sumera en Viro, met name Sumera.. dr is een truukje voor ofzo.. ik begin er iig niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
De server zit weer in een loopWie is daar goed mee
You called me ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sumera en Viro, met name Sumera.. dr is een truukje voor ofzo.. ik begin er iig niet aanVorige keer waren alle instellingen pleitte..
jij weet toch wel hoe je de server uit een loop moet halen?quote:
Al opgelost voor ik online kwam, k voel me nutteloosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
jij weet toch wel hoe je de server uit een loop moet halen?
Ik heb het al gefixedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
De server zit weer in een loopWie is daar goed mee
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Al opgelost voor ik online kwam, k voel me nutteloos![]()
![]()
broodjes bal, potjes bier en fluiten naar lekkere wijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dagje gewerkt in de bouwben helemaaaaaaaaaaaaaaaal kapot
Vergeet je de onderkant ook niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dchrijf mij maar af voor vanavond, kan geen verbinding krijgen![]()
eerst maar es mn kop kaal scheren, dan es kijken of we de boel kunnen fixen
mn baard of mn zakquote:
zit aaron weer in de kroeg te hijsenquote:Ik ben er trouwens ook pas laat..
Eerst ff lasagna naar binnen schuiven en daarna nog Aaron halen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
broodjes bal, potjes bier en fluiten naar lekkere wijven![]()
![]()
Ik wil er ook niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
internet weer gefixed, wat een klote iets is dat draadloos internet ook![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef staticdata het volgende:
laat er weer iemand de server crashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |