abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53814508
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

op mn I/O account is mn SPM 3.8

gaaaaaaaaf he?!

Fok dat meen je niet

ik druip af
pi_53814567
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:50 schreef staticdata het volgende:

[..]

Fok dat meen je niet

ik druip af

misschien troost het je dat ik maar 10k aan punten heb tegen jouw 160k
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_53814584
saaaaaaaaaaaaaai
BF2: Diamond3d
pi_53814678
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
saaaaaaaaaaaaaai
draait dat ding nou al van je?
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_53814729
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Soldier of Fortune: Pay Back in nieuwe Trailer

Altijd leuk
gore FTW

wat een vette game moet dat zijn zeg
pi_53814755
Deze week komt de demo van CoD4 en binnen twee weken ook de demo van UT3
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53814768
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

misschien troost het je dat ik maar 10k aan punten heb tegen jouw 160k
nee

pi_53814788
echt niet normaal al die vette games die komend jaar gaan uitkomen
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:10:56 #265
136 V.
Like tears in rain...
pi_53814868
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:20 schreef jpjedi het volgende:
@V:

De laatste die probeerde hier voet aan grond te krijgen heeft het niet gered... Van hem is nooit meer wat vernomen.

Ook wel eens iets van ene Ruben S gehoord? Die zit nu in een gesloten inrichting schijnt.
Ik denk dat die gewoon een beetje wilden gamen, zonder eerst onderworpen te worden aan een amateuristische fileersessie door een kneus met compensatiedrang.

Ik herken dat wel, want tot op heden is de toetreding nog niet bepaald aangenaam of zo. Kijk, mijn pis wordt niet lauw van die penisplurk, maar het slaat niet echt ergens op of zo. Dus ik kijk nog even of ik BoF een tweede kans wil geven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53814873
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:04 schreef staticdata het volgende:

[..]

nee

kusje dan voor jou
pi_53814895
Ben benieuwd of we nog een spel vinden waar we als BoF zijnde actief in willen worden. Ik zet in op CoD. Crysis en UT zijn toch net een te grote slag anders en SoF is nu ook weer niet zo populair. Aan de andere kant heeft Crysis wel een paar enorm stoere features
pi_53814921
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

draait dat ding nou al van je?
Nee... Moet het laten testen en wellicht dus omruilen maar heb donderdag pas tijd/vrij
Daarna maar weer hopen!!
pi_53814931
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:10 schreef Verbal het volgende:
V.

Ze maken mij, de pis niet lauw Het heeft tieten zit te zeiken 3x raden ja een vrouw
pi_53814945
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:12 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd of we nog een spel vinden waar we als BoF zijnde actief in willen worden. Ik zet in op CoD. Crysis en UT zijn toch net een te grote slag anders en SoF is nu ook weer niet zo populair. Aan de andere kant heeft Crysis wel een paar enorm stoere features
ik zeg pacman 2008 multiplay
pi_53814955
quote:

[..]

Ik denk dat die gewoon een beetje wilden gamen, zonder eerst onderworpen te worden aan een amateuristische fileersessie door een kneus met compensatiedrang.

Ik herken dat wel, want tot op heden is de toetreding nog niet bepaald aangenaam of zo. Kijk, mijn pis wordt niet lauw van die penisplurk, maar het slaat niet echt ergens op of zo. Dus ik kijk nog even of ik BoF een tweede kans wil geven.

V.
doe maar niet, tief gewoon op.

blijbaar lees je alleen je eigen seniele posts, anders had je inmiddels geweten dat ik je je veel succes en plezier heb gewenst. huillie dat je dr bent

P.
pi_53815107
quote:

[..]

Dus ik kijk nog even of ik BoF een tweede kans wil geven.

V.

Of BoF kijkt nog even of ze V. een 2e kans willen geven

tis een tweeweg natuurlijk
pi_53815140
Het is nu wel weer mooi geweest mannen. Dat je elkaar niet de meeste geweldige user vindt dat kan mij werkelijk geen ene reet interesseren, dan praat je niet met elkaar. Ik kan er niet wakker van liggen maar een beetje normaal met of langs elkaar heen leven moet toch geen enkel probleem zijn?

Er zijn genoeg users die andere irritant vinden maar dat ontaardt ook niet direct in zulke achterlijke scheldpartijen. Je maakt mij niet wijs dat bv. Foxie door iedereen aardig wordt gevonden en het is ook geen publiek geheim dat bv. Keltie en Frank afwijkende meningen hebben (bv. over het gebruik van het woord kanker) maar dat resulteert toch ook niet in scheldpartijen? Zo zullen er vast meer spanningen zijn binnen BoF maar that's life, ook dat hoort erbij. Neemt niet weg dat je als volwassen kerel op z'n minst het fatsoen op moet kunnen brengen om elkaar met respect te behandelen.

Wees toch een keer volwassen man, en ja dat geld voor jullie beiden.
pi_53815192
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef FJD het volgende:
Het is nu wel weer mooi geweest mannen. Dat je elkaar niet de meeste geweldige user vindt dat kan mij werkelijk geen ene reet interesseren, dan praat je niet met elkaar. Ik kan er niet wakker van liggen maar een beetje normaal met of langs elkaar heen leven moet toch geen enkel probleem zijn?

Er zijn genoeg users die andere irritant vinden maar dat ontaardt ook niet direct in zulke achterlijke scheldpartijen. Je maakt mij niet wijs dat bv. Foxie door iedereen aardig wordt gevonden en het is ook geen publiek geheim dat bv. Keltie en Frank afwijkende meningen hebben (bv. over het gebruik van het woord kanker) maar dat resulteert toch ook niet in scheldpartijen? Zo zullen er vast meer spanningen zijn binnen BoF maar that's life, ook dat hoort erbij. Neemt niet weg dat je als volwassen kerel op z'n minst het fatsoen op moet kunnen brengen om elkaar met respect te behandelen.

Die rode muts zit je nog als gegoten.
pi_53815268
quote:
mmm
pi_53815273
Ik ga weg hier

stelletje kleuters

Bof
ik pwn
pi_53815299
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmm
Tegenspraak? Geen zakgeld!

Nu gewoon weer lief doen en het morgen op het slagveld uitvechten. Ik ben er vanaf 19:00 zodat JP ook een rondje mee kan doen.
pi_53815318
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:32 schreef staticdata het volgende:
Ik ga weg hier

stelletje kleuters

Bof
ik pwn
Heil S.

Met vriendelijke groet
R.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_53815364
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:34 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Heil S.

Met vriendelijke groet
R.
heb jij nog plek bij Bef
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:39:47 #280
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_53815411
quote:

Ik moet zeggen dat meneer de P. zich (in idd voor zijn doen ) redelijk gedragen heeft. Wat tie zegt, hij heeft hem zelfs netjes succes gewenst tot 2 maal toe. Dat Meneertje de V. meerdere keren reactie probeerd te onttrekken wil niet gelijk zeggen dat meneer de P. in deze zaak schuldig is.

Bij deze pleit ik dan ook voor een vrijspraak voor mijn client de P.
pi_53815432
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:37 schreef staticdata het volgende:

[..]

heb jij nog plek bij Bef
Ja, genoeg

Met vriendelijke Groet
R.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:43:10 #282
63192 ursel
pi_53815487
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Soldier of Fortune: Pay Back in nieuwe Trailer

Altijd leuk
en maar piepen over Manhunt 2. Hier zie je naast bloed ook de ledematen in het rond vliegen..
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:44:24 #283
136 V.
Like tears in rain...
pi_53815512
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

blijbaar lees je alleen je eigen seniele posts, anders had je inmiddels geweten dat ik je je veel succes en plezier heb gewenst. huillie dat je dr bent

P.
Nee, ik lees niet alleen mijn seniele posts, maar zonder alle respect (FI), het is niet aan jou om te bepalen, nadat je eerst als een onaangepaste ADHD-randmongool met een overdosis Red Bull in zijn hol om je heen gaat slaan, of en zo ja wanneer andere mensen maar dienen te accepteren dat je weer 'normaal' doet, en of dat voldoende is.

Jij bent gewoon een bokkelul, en dat mag. Maar het leven is te kort om mij door een schijtemmer als jij te laten balloteren. Dus jij kunt wat mij betreft sowieso de koperen graftering aan je ballen gaan genieten, hoeveel keer jij mij ook 'veel plezier' wenst (nog afgezien van de vraag in hoeverre jij iets dergelijks positiefs kunt menen).

En dan ga ik voor mijzelf even overwegen of ik hier nog zin in heb. As if

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:44:53 #284
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53815525
Botogen van Ferdi zijn

Onze eigen JP Balkenende
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_53815541
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, ik lees niet alleen mijn seniele posts, maar zonder alle respect (FI), het is niet aan jou om te bepalen, nadat je eerst als een onaangepaste ADHD-randmongool met een overdosis Red Bull in zijn hol om je heen gaat slaan, of en zo ja wanneer andere mensen maar dienen te accepteren dat je weer 'normaal' doet, en of dat voldoende is.

Jij bent gewoon een bokkelul, en dat mag. Maar het leven is te kort om mij door een schijtemmer als jij te laten balloteren. Dus jij kunt wat mij betreft sowieso de koperen graftering aan je ballen gaan genieten, hoeveel keer jij mij ook 'veel plezier' wenst (nog afgezien van de vraag in hoeverre jij iets dergelijks positiefs kunt menen).

En dan ga ik voor mijzelf even overwegen of ik hier nog zin in heb. As if

V.
Je hapt gewoon

[edit]

Met vriendelijke Groet
R.
[/edit]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:46:05 #286
136 V.
Like tears in rain...
pi_53815552
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:24 schreef staticdata het volgende:

[..]

Of BoF kijkt nog even of ze V. een 2e kans willen geven
Te laat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53815565
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
Ik moet zeggen dat meneer de P. zich (in idd voor zijn doen ) redelijk gedragen heeft. Wat tie zegt, hij heeft hem zelfs netjes succes gewenst tot 2 maal toe. Dat Meneertje de V. meerdere keren reactie probeerd te onttrekken wil niet gelijk zeggen dat meneer de P. in deze zaak schuldig is.
"is de meest uitgekotste user hier, op een paar nog grotere randdebielen na"
"kansloos figuur om toch door te gaan"
"ik noem zoiets born to lose."
quote:
Bij deze pleit ik dan ook voor een vrijspraak voor mijn client de P.
Laten we het er maar op houden dat jij niet de nieuwe Moszkowicz wordt

Zoals gezegd lopen ze allebei enorm te trollen en te zeiken op elkaar De rechter verklaart beide schuldig

Hoger beroep is niet mogelijk aangezien er dan geen tijd meer is voor het Oktoberfest
pi_53815581
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:45 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Je hapt gewoon
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:47:18 #289
136 V.
Like tears in rain...
pi_53815584
quote:

[..]

Je hapt gewoon
Dat zal best. Maar ik heb hier gewoon geen zin in. Sim-pel.

Wat een gedoe voor gewoon een gameclannetje...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53815610
quote:
Je hapt gewoon
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Onze eigen JP Balkenende
Balkenende
De ene keer "eigen verantwoordelijkheid" prediken en een jaar later zoveel mogelijk pamperen en verbieden
Dat het CDA daar in trapt
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:48:54 #291
136 V.
Like tears in rain...
pi_53815627
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:46 schreef FJD het volgende:

Zoals gezegd lopen ze allebei enorm te trollen en te zeiken op elkaar De rechter verklaart beide schuldig
Flikker toch een eind op. Ik ken die hele penis niet, en ik kwam mij normaal aanmelden hoor. Maar blijkbaar zijn jullie en hij niet gewend dat die schurftbeffer wat tegengas krijgt als hij zich als een idioot opstelt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53815632
quote:
koperen graftering aan je ballen gaan genieten
pi_53815677
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef Verbal het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op. Ik ken die hele penis niet, en ik kwam mij normaal aanmelden hoor. Maar blijkbaar zijn jullie en hij niet gewend dat die schurftbeffer wat tegengas krijgt als hij zich als een idioot opstelt

V.
ey niet de Jr side van BoF er bij pakken ja!! ik je wat aan gedaan ofzo
pi_53815711
quote:

V.
"sprak het vleesgeworden hondenhok met de dieptreurige nick ENlarge_YourPenisNOW"

Zoals gezegd kan het mij vrij weinig schelen maar je kunt niet doen alsof je 0,0 inbreng had in het geheel. Vandaar ook dat ik jullie beide daarop aanspreek
pi_53815743
V. kom je ook nog even zo in het volgende topic rellen
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:54:17 #296
136 V.
Like tears in rain...
pi_53815747
Ik betrek je nergens bij. Ik vraag me af wat jullie gewend zijn. Afgezien van die Aspergerpenis niet veel, schat ik zo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53815773
We gaan hier toch geen Verbal geweld plegen :h
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:55:18 #298
63192 ursel
pi_53815779
quote:

[..]

V.
Hij heeft dat tegengas gekregen en is ingedamt. Waarom vond je het nodig om hem dan weer 2-maal los te maken dan??
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:55:26 #299
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53815786
Het blijkt maar weer dat BoF! een redelijk gesloten clan is. Geloof me Verbal, kan heel erg gezellig zijn hier en zeker in real life
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:57:06 #300
63192 ursel
pi_53815818
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
We gaan hier toch geen Verbal geweld plegen :h

Het grote BoF! Topic: Waar we aan Verbal geweld doen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:57:31 #301
136 V.
Like tears in rain...
pi_53815822
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:52 schreef FJD het volgende:

[..]

"sprak het vleesgeworden hondenhok met de dieptreurige nick ENlarge_YourPenisNOW"

Zoals gezegd kan het mij vrij weinig schelen maar je kunt niet doen alsof je 0,0 inbreng had in het geheel. Vandaar ook dat ik jullie beide daarop aanspreek
Lazer op... natuurlijk reageer ik als ik uit het niets door een klootviool word uitgescholden. Ik weet niet hoe masochistisch jij in elkaar steekt, maar ik laat me door zo'n treurneus niet ongestraft 'aanpakken' hoor

Kom eens buiten of zo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')