Ledjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb nog paar reststukje over en nog paar plintjes
zit wel een gaatje in die plint vanwege proefboringen tbv de ledjes
Welke kleur ledjes dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef staticdata het volgende:
nee man
8 ledjes in de plinten in de hal, die geven gewoon een cool effect als je binnenkomt
Dan zitten er nog 5 ledjes in het laminaat vlak voor de keuken, zodat het van onder belicht wordt.
Dat is hetwel
gewoon witquote:
Op donderdagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
Doe eens opgeven wanneer je spareribs kunt eten
hoeveel vierkante meter en wat voor kleur?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
JammerIk kon nog wel een stukkie laminaat gebruiken.
het liefst na 4 novemberquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
Doe eens opgeven wanneer je spareribs kunt eten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoeveel vierkante meter en wat voor kleur?
ik krijg flinke korting op laminaat op mn werk
Sarcasm is a bitchquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Sickert het volgende:
hoeveel vierkante meter en wat voor kleur?
ik krijg flinke korting op laminaat op mn werk
Donderdagen hebben niet mijn allergrootste voorkeur maar ik kan welquote:
Dan gaan wij toch een fristi drinken!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Sarcasm is a bitch![]()
Bedankt voor je aanbod hoor
[..]
Donderdagen hebben niet mijn allergrootste voorkeur maar ik kan wel
Dus:
Donderdag 25 Okt - Diamond, FJD
Donderdag 01 Nov - Diamond, FJD
Donderdag 08 Nov - Diamond, FJD
Voor de 25e zit ik met de halve marathon, de gemiddelde bierconsumptie op een BoF meeting is niet bevorderlijk voor de prestaties15 November ben ik op vakantie dus dat schiet ook niet op.
w00t!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan gaan wij toch een fristi drinken!!!![]()
Krijgen we ook nog foto;s te zien van het eindresultaat..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb nog paar reststukje over en nog paar plintjes
zit wel een gaatje in die plint vanwege proefboringen tbv de ledjes
doe ff later, ik ben van 1-9 nov in napels aant werkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef FJD het volgende:
Spareribs eten
Wanneer: 8 November 2007
Waar: Den Haag/Rotterdam
Wie: FJD, Diamond, Staticdata
Aanmelden: Post even dat je meeeet
Sjezus... Die dingen zijn nog best tof eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
JammerIk kon nog wel een stukkie laminaat gebruiken.
Paddo's worden verboden Kut kabinetOmdat een buitenlandse teveel paddo's eet zonder zichzelf voor te lichten om zichzelf vervolgens dood te springen, mag opeens niemand meer paddo's
Niet dat ik zo graag op een grote paddestoel zit maar dat belachelijk idee van "als we alles wat fout is gegaan maar verbieden dan hebben we vanzelf een veilige samenleving" is te achterlijk en betuttelend voor woorden
![]()
Dan wordt het lastigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
doe ff later, ik ben van 1-9 nov in napels aant werk
morguh enzo![]()
Dan heb ik een kaart-avond...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef FJD het volgende:
Spareribs eten
Wanneer: 8 November 2007
Waar: Den Haag/Rotterdam
Wie: FJD, Diamond, Staticdata
Aanmelden: Post even dat je meeeet
Ja kan wel (uiteraard alleen savonds) afhankelijk van welke datum het wordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt het lastigDiamond, kun je echt niet op een andere dag
Anders toch maar een stuk vooruit schuiven
gebukt is genomen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bedoeld dat knikkeren voor luie mensen die te beroerd zijn om te bukken?
FUCK YOU!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben het nu over knikkeren ja, niet jou filmpjes-gedachten-kronkels![]()
wel kaarten, toch? eerst bordje spare -ribs eten, daarna bier drinken en kaarten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nooit met jou ga knikkeren dan..![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wel kaarten, toch? eerst bordje spare -ribs eten, daarna bier drinken en kaarten!![]()
quote:
quote:
Typisch dus een sport voor julliequote:
Misschien moet jij ook maar eens met Fugazi gaan pratenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben het nu over knikkeren ja, niet jou filmpjes-gedachten-kronkels![]()
Die zal zich wel ergens verschuilen in de buurt van de trap..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef staticdata het volgende:
nou onze hoolie ook bijschrijven dan voor een spare-rib meet?
ja en zijn telefoon zacht hebben staan dat ie ons niet kan vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zal zich wel ergens verschuilen in de buurt van de trap..![]()
Hmm.. Dan moet ik me wel eerst knetterzat en stoned zien te krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zal zich wel ergens verschuilen in de buurt van de trap..![]()
cool!, maar hoe ga je dat thuis verantwoorden? leuke dingen doen met hypocriete BoF hoeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Keltie het volgende:
Waar en hoelaat is voor mij wel belangrijk op een doordeweekse dag..
Maar in principe mag je mij voor een avondje spare-ribs knagen bijschrijven
de waar is i.i.g rotterdamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Keltie het volgende:
Waar en hoelaat is voor mij wel belangrijk op een doordeweekse dag..
Maar in principe mag je mij voor een avondje spare-ribs knagen bijschrijven
En aan wie zou ik thuis verantwoording af moeten leggen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
cool!, maar hoe ga je dat thuis verantwoorden? leuke dingen doen met hypocriete BoF hoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |