Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoolies houden nooit zo van combi's..![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
op de lan had ik al ruim 40 euro aan grillworst![]()
Dan heb je niet goed gekeken. Hier een foto van de bootlan:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die kont herken ik uit duizenden, Ferdiiiiii
Klinkt wel leuk maar ik denk dat we op die dag al genoeg aan ons hoofd hebben met twee zwarte pieten en een sinterklaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef staticdata het volgende:
gasten, als het lastig wordt dan doen we het toch gewoon als vorige keer. dan haal ik er gewoon een stuk of 18 ofzo en doen we het tijdens een sint-meet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nu is het 13 november!!
Net alsof we alleen voor de spareribs komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dagen waarop ik niet kan kun je ook als goeie optie nemen, aangezien ik wel heel ver moet reizen voor een stukje sparerib, welke ikzelf ook wel kan maken![]()
quote:
Zoooo heey!, dat je die kont van raffie op de foto heb gekregenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Hier een foto van de bootlan:
[ afbeelding ]
Jack Bauerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Bibber & Bugs gaan jullie ook mee spareribs eten?Laat even je mail adres achter in m'n PM box dan krijg je een datum prikkermailtje toegestuurd.
Ow ja, my name is Jack Bauer, and these are the longest 48 days of my life![]()
Nogmaals ik kan 30 Nov. niet, dan ben ik in Center Parcs...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk maar ik denk dat we op die dag al genoeg aan ons hoofd hebben met twee zwarte pieten en een sinterklaar
[..]![]()
[..]
Net alsof we alleen voor de spareribs komenGezelligheid, bier
![]()
[..]
Zal niet lukken om daar bij te zijn, is té ver weg (2,5 á 3 uurtjes reizen met OV, en ook weer terug)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Bibber & Bugs gaan jullie ook mee spareribs eten?Laat even je mail adres achter in m'n PM box dan krijg je een datum prikkermailtje toegestuurd.
Ow ja, my name is Jack Bauer, and these are the longest 48 days of my life![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Net alsof we alleen voor de spareribs komenGezelligheid, bier
![]()
spuit elfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
het gaat niet alleen om het knagen, ook om de gezelligheid ent bier![]()
Tikfout of leesfout?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals ik kan 30 Nov. niet, dan ben ik in Center Parcs...
I prefer great minds think alikequote:
Moet de server wel ff omgezet wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Tikfout of leesfout?![]()
13eVanavond coop op de BoF server he
[..]
I prefer great minds think alike![]()
ook uit voor mij he, kom weer met een ping van 800 uit de polder rammenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Ow ja en de pingkicker moet uit want onze Indiase Arie doet als het goed is ook eventjes mee
Ik weet nog wel de instellingen, maar ik ga lekker squashen vanavondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Komt goed, zo even in verdiepen. Weet iemand uit z'n hoofd nog de instellingen van de vorige keer en de instellingen van op de BootLAN?
Ow ja en de pingkicker moet uit want onze Indiase Arie doet als het goed is ook eventjes mee
Ik wil er best over brainstormen, maar ben redelijk druk. Spreek me gewoon een keer aan op MSN in de avond.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:36 schreef ursel het volgende:
Kom op Fer, je kunt het..
Jorrit, Kunnen wij binnenkort misschien nog samen even brainstormen waarom mijn server geen connecties accepteerd? Misschien even een verse BF2 erheen gooien ofzo.
Zou toch wel relaxed zijn als we de instellingen van de bootlan over kunnen nemen.
Al is het alleen maar om te zorgen dat we zelf altijd een uncap hebben...
Je zit toch in BF2CC neem ik aan? gewoon ff admin message spammen, desnoods in pauze mode..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef FJD het volgende:
Shizzle ga je datumprikker eens invullen man
Ow ja wie gaat alle mensen op de server even waarschuwen dat ie op Coop gaat?
Je denkt echt dat er mensen op onze server zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Je zit toch in BF2CC neem ik aan? gewoon ff admin message spammen, desnoods in pauze mode..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Je denkt echt dat er mensen op onze server zitten?![]()
Sumera en Viro, met name Sumera.. dr is een truukje voor ofzo.. ik begin er iig niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
De server zit weer in een loopWie is daar goed mee
You called me ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sumera en Viro, met name Sumera.. dr is een truukje voor ofzo.. ik begin er iig niet aanVorige keer waren alle instellingen pleitte..
jij weet toch wel hoe je de server uit een loop moet halen?quote:
Al opgelost voor ik online kwam, k voel me nutteloosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
jij weet toch wel hoe je de server uit een loop moet halen?
Ik heb het al gefixedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
De server zit weer in een loopWie is daar goed mee
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Al opgelost voor ik online kwam, k voel me nutteloos![]()
![]()
broodjes bal, potjes bier en fluiten naar lekkere wijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dagje gewerkt in de bouwben helemaaaaaaaaaaaaaaaal kapot
Vergeet je de onderkant ook niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dchrijf mij maar af voor vanavond, kan geen verbinding krijgen![]()
eerst maar es mn kop kaal scheren, dan es kijken of we de boel kunnen fixen
mn baard of mn zakquote:
zit aaron weer in de kroeg te hijsenquote:Ik ben er trouwens ook pas laat..
Eerst ff lasagna naar binnen schuiven en daarna nog Aaron halen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
broodjes bal, potjes bier en fluiten naar lekkere wijven![]()
![]()
Ik wil er ook niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
internet weer gefixed, wat een klote iets is dat draadloos internet ook![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef staticdata het volgende:
laat er weer iemand de server crashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |