Top TT. Maar de virtuele hond is alweer drie keer het blokje rond geweest.quote:
Had je nou maar een Dennis thuis. Had je die even uit kunnen laten. Je weet iig zeker dat hij niet wegloopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top TT. Maar de virtuele hond is alweer drie keer het blokje rond geweest.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Had je nou maar een Dennis thuis. Had je die even uit kunnen laten. Je weet iig zeker dat hij niet wegloopt.
In haar handen is alles een dodelijk wapenquote:
Dat moeten ze ook eens gaan verbieden.Brian en Amanda hoor je ook nooit meer samen over het spel praten.Alles gebeurd in bed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
Dennis heeft het steeds over 23.00 uur. Hij wil graag naar bed om met Nadia te gaan lullen onder de dekens volgens mij. Het was druk in het hokje vandaag.
Toch vind ik Dennis en Nadia echt het spel verneuken. Die hebben het zo vaak over "het hokje" en wat achter zei. Het zijn gewoon een stelletje kutnewbies.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook eens gaan verbieden.Brian en Amanda hoor je ook nooit meer samen over het spel praten.Alles gebeurd in bed.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit...zakje vergeten....![]()
Tijd voor thee van de lammetjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef Py het volgende:
Leuke TT hoor. De snelheid is bij mij weer ok.![]()
Tis tammetjes in de kooi
Dit gaat me te ver.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef Guuskeee het volgende:
advies voor de febo: schroef een flinke haak in het plafond van je hokje, maak er een touw met een strop aan. laat nix komen. sluit hem op in het hokje. laat hem de beelden zien van de kussende nada en luc, op repeat. wacht en film. zend het resultaat uit. de kijkcijfers gaan door het dak!
![]()
![]()
Fotografeer jij vaker tijdens het uitlaten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel weer eens tijd voor een catfight iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor thee van de lammetjes.Of gooien we er nog een sloot alcohol in voor de dames?
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Py het volgende:
[..]
Fotografeer jij vaker tijdens het uitlaten?![]()
Ik woon in een dorp met uilaatstroken waar je het mag laten liggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
Willen de hondenuitlaters even naar Flora&Fauna gaan?
De SC is ook goed
Mag ik wel over de TT posten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
De SC is ook goed
Ach de 1ste fles is net leegquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Hoeveel heeft Nadia al op?
Volgens mij balen Nadia en Amanda best wel van Dennis zijn aanwezigheid.
Duurt niet lang... ik geef het nog 24 uur...
Ja met deze snelheid zijn we er morgen wel met zijn allen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
De SC is ook goed
Je hebt gelijk , het moet 2610 zijn , ik was in de war met de tijd van de laatste post, zeikerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Darklight het volgende:
nummer klopt niet amateur
Dennix met olie besmeurd in bed in zn roze boxershort, geil in de camera kijkend aan een barbiepop likkend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef Guuskeee het volgende:
wie weet wat er precies op die fotos van dennis stond die brain vanmiddag aan huub en jaap liet zien? blijkbaar iets waarmee nix onder druk gezet kan worden, maar wat precies..? iemand?
Moet je even terugzoeken in de COS-en. Ze zijn nl geplaatst. Er staat een Dennis op in een roze boxershort, al liggend op bed en ingesmeerd met olie. Hij hield ook iets in zijn handen wat leek op een megadildo en het waren geen photoshops.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef Guuskeee het volgende:
wie weet wat er precies op die fotos van dennis stond die brain vanmiddag aan huub en jaap liet zien? blijkbaar iets waarmee nix onder druk gezet kan worden, maar wat precies..? iemand?
en vergeet die met de reuzendildo niet....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dennix met olie besmeurd in bed in zn roze boxershort, geil in de camera kijkend aan een barbiepop likkend.![]()
![]()
Hij heeft zelf gezegd dat ze hem met 10 man over het hek moeten gooien , de enige manier om hem uit dat hok te krijgen, maar ik maak me klaar voor de grote Dennix exiit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Hoeveel heeft Nadia al op?
Volgens mij balen Nadia en Amanda best wel van Dennis zijn aanwezigheid.
Duurt niet lang... ik geef het nog 24 uur...
Dit was een van de foto"s van Dennix.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef Guuskeee het volgende:
Zegt heel veel van haar houding ten opzichte van een relatie. (Die stelt dus geen ruk voorquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:11 schreef Scandalous het volgende:
Luc draait Dirty Diana , en Nadia probeert geil te bewegen terwijl ze naar hem kijkt![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
En deze staat inmiddels op Huub's site..
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben bang dat ze deze spelinfo niet door mag geven, jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef noekje het volgende:
Maar zou Dennis een collect call krijgen van zijn zusje als die de beelden van Luc en Nadia ziet?
Dat is geil. Waarschijnlijk kun je dat ook alleen maar zien als je van de roze boxershort dragende olie-insmerende soort bent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
Heeft Nadia last van steenpuisten op haar billen dat ze zo raar heen en weer beweegt?
Wie heeft die foto's genomen eigenlijk?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was een van de foto"s van Dennix.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is geil. Waarschijnlijk kun je dat ook alleen maar zien als je van de roze boxershort dragende olie-insmerende soort bent.
Wat een doos. En daar stel ik me nu iets bij voor van karton.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef Scandalous het volgende:
Nadia : Als we thuis zijn gaan we blowen! en pillen slikkeeeeen! Ik heb het nog nooit gedaanmaar dat hoort helemaal bij dit nummer!
wie heeft deze foto's gemaakt dan???quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Brian....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie heeft die foto's genomen eigenlijk?
Iemand uit het hokje, ene Kroellie, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie heeft die foto's genomen eigenlijk?
Of zouden ze de foto's verkocht hebben aan een bekende krantquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand uit het hokje, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.
Het is wel op de streams geweest... is daar mss ook een youtjoepje van??quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand uit het hokje, ene Kroellie, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.
Heeft het hokje hem verteld.Iedereen praat over Nadia en hoe ze doet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:21 schreef Domy het volgende:
Jaap zegt dat nadia goed is voor de show , hoe moet ik dat dan zien ?![]()
quote:
Nu snap ik het niet meer. Beequeen, als dat van jou zo is..wat voor item in godesnaam??quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand uit het hokje, ene Kroellie, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.
Dit is toch echt te walgelijk voor woorden. Wat zal zijn lieftallige zusje trots zijn!quote:
Btw, het "hokje" sluit aardig aan bij de manier waar jij de kooi meestal mee omschrijft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dat ze deze foto"s maakten van Dennix?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Het is wel op de streams geweest... is daar mss ook een youtjoepje van??
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat vertelde Dennix vanmiddag zelf, hij vond het zelf wel leuk maar later is besloten er nix mee te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Nu snap ik het niet meer. Beequeen, als dat van jou zo is..wat voor item in godesnaam??
Een Dennis die een barbie likt!![]()
Nee, dát bedoel ik niet.. ik bedoel vanmiddag dat die anderen de foto's ontdektenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dat ze deze foto"s maakten van Dennix?
Hij zou haar wel niet meer uitnodigen voorlopig ze was zo trots vertelde ze dat Nix met Jaap Huub naar beneden haalde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is toch echt te walgelijk voor woorden. Wat zal zijn lieftallige zusje trots zijn!
What else is newquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
wat draait brian slecht
en wat doet hij debiel
Brian ten voeten uit, slecht draaien en het lijkt erop alsof hij onder 220 volt staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
wat draait brian slecht
en wat doet hij debiel
Natasia met haar rechterbeen omhoog was walgelijk, Dennis die een barbie afzuigt is grappig! Die jongen zet zichzelf zo voor lul. Allemaal stoere verhalen en vervolgens doe je niks en komen er zulke foto's tevoorschijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is toch echt te walgelijk voor woorden. Wat zal zijn lieftallige zusje trots zijn!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
wat draait brian slecht
en wat doet hij debiel
Daar heeft Disana een mooie cap van, roep maar even Bier en Tietuh dan komt ze vanzelf tevoorschijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Ik vond deze streamshot terug van een tijdje terug....is net of huub hier dood is...best een beetje eng......maar hopen dat natasia niet die kooi meer in komt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De camera stond op de pc waar Brian de foto's door keek
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:24 schreef Guuskeee het volgende:
prachtig! topfotos van dennis, thx allemaal. ik geniet ervan. niet van een homo-erotische dennis maar voor hoe ie voor lul staat. kan het zijn dat ze nog bij brain in zn prullebak (van windows) zitten?
Hij belt direct met het hokje om het na te vragen en binnen 1 minuut krijgt hij antwoord.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Huub denkt dat Gerard Depardieu dood is en Zorba de Griek speelde![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, wat zijn dat voor ontsnapte idioten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar deze heb ik nog wel![]()
De jongens waarbij Brian uit hun handjes gaat eten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasja is walgelijk, met of zonder iets omhoog. En Dennis.... laat hem maar knallen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia met haar rechterbeen omhoog was walgelijk, Dennis die een barbie afzuigt is grappig! Die jongen zet zichzelf zo voor lul. Allemaal stoere verhalen en vervolgens doe je niks en komen er zulke foto's tevoorschijn.![]()
![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heeft Disana een mooie cap van, roep maar even Bier en Tietuh dan komt ze vanzelf tevoorschijn.![]()
terrorknokploeg van Alphenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn de stoere verdedigers van de Alphense Boys....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat voor ontsnapte idioten?
Daar ga je de oorlog niet mee winnen.![]()
Was maar waarquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Zijn dat de Dennix-wannabees?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat voor ontsnapte idioten?
Daar ga je de oorlog niet mee winnen.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Ik vind hem dood knapper als levend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Ik vond deze streamshot terug van een tijdje terug....is net of huub hier dood is...best een beetje eng......maar hopen dat natasia niet die kooi meer in komt
[ afbeelding ]
Maar dat was nog niet alles. Ze zijn met veel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
De jongens waarbij Brian uit hun handjes gaat eten.![]()
Ik heb Brian niet hoog zitten maar hoe krijgt Dennis het z'n strot uit.
ohohohohquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
ohohohohquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dat was nog niet alles. Ze zijn met veel hoor![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet, maar het zijn in ieder geval gangsters uit Alphen ad Rijn.quote:
Wie van die gasten heeft zijn ogen dichtgeslagen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bier en Tietuh is altijd genoeg om je wakker te schudden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
oooo, nu snap ik waarom nix denkt dat er 10 man voor nodig zijn om hem over het hek te gooien... hahaha ...quote:
Het is al een beetje uitgewerkt hoor... maar ja, bij gebrek aan een zomerhit voldeed het aardig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bier en Tietuh is altijd genoeg om je wakker te schudden.![]()
![]()
Heeft nog nooit een echte slager gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
En Brian heeft z'n cheap ass slagerspet maar weer eens op z'n harses gezet.
En dat is nog de waarheid ook ,hahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dennix met olie besmeurd in bed in zn roze boxershort, geil in de camera kijkend aan een barbiepop likkend.![]()
![]()
Staat Nix eigenlijk niet erg nichterig op alle fotos van buiten de kooi? vroeger dus !quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft waarschijnlijk last van aambeien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
Tsssk, Nadia probeert zwoel te bewegen.
Lukt niet.![]()
Ik zie op bijna al die foto's van Dennis de "geile" Joling-blik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
oooo, nu snap ik waarom nix denkt dat er 10 man voor nodig zijn om hem over het hek te gooien... hahaha ...![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FIquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is al een beetje uitgewerkt hoor... maar ja, bij gebrek aan een zomerhit voldeed het aardig.
Jaap heeft het echt leuker he, met Huub (en Lieke).
Oh is dat het? Tja, dat is ook een manier om het niet op te laten vallen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk last van aambeien.![]()
Das toch dat vriendje van Gordon op TV?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie op bijna al die foto's van Dennis de "geile" Joling-blik.![]()
Log even in en je ziet alle foto's. Dit is de vernieuwde Hyves van Dennix met zijn geliefde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat Nix eigenlijk niet erg nichterig op alle fotos van buiten de kooi? vroeger dus !
Dat heeft Jaap in het verleden ook niet veel goeds gedaan. Het moet spontaan uit de mouw geschud worden, anders weinig kans van slagen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Clank het volgende:
Huub gaat de plannen nu ook helemaal uittikken??
Hahaaaa... nee, het werkt niet meerquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
echt?![]()
Mag ik deze link even lenen voor Py?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
echt?![]()
Of zouden ze alle plannen in viervoud moeten inleveren bij de Febo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub een Jaap-imitatie doet met dat uittikken.
Heb geen accout daar en ook geen behoefte trouwens. Post anders ff een paar highlights ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Log even in en je ziet alle foto's. Dit is de vernieuwde Hyves van Dennix met zijn geliefde.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/
Kan jij ook hoor. Via het Kaartenhuis. Kun je zelf een foto uploaden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:48 schreef diedirk het volgende:
Kan niemand die foto van Dennis zijn vrienden naar Huub sturen?
Kunnen ze daar weer eens hard om lachen
Die vriendin Chantal zal de kaartjesschrijfster wel zijn. Wel opvallend dat ze het klipje van Bearforce One op haar site heeft staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Log even in en je ziet alle foto's. Dit is de vernieuwde Hyves van Dennix met zijn geliefde.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/
Schakel net weer in, waar hoor je dat aan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:52 schreef chufi het volgende:
Zo te horen aan Lieke gaat ze mee zaterdag naar Luc's optreden
nee, luc gaat optreden op Liekes verjaardag, die ze zaterdag viert.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:52 schreef chufi het volgende:
Zo te horen aan Lieke gaat ze mee zaterdag naar Luc's optreden
OK ! We zullen wel zien zal k maar zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, luc gaat optreden op Liekes verjaardag, die ze zaterdag viert.
Hoe lang duurt een verjaardag bezoek normaliter ? 1 uur 4 mensen of zo toch.. Misschien toch een kadootje van Luc voor later op de avondquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, luc gaat optreden op Liekes verjaardag, die ze zaterdag viert.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Jaap: Nadia is het meest smaaksprakend !! Haar vriendje smaak naar bosbessen
Was eigenlijk de eerste keer dat ik hem zag. Ik en mn vriendin die toevallig meekeek hebben er nog om gelachen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag ik deze link even lenen voor Py?
Snode plannen van Huub en co. Vind het wel saai worden dat er dan weer iemand moet op komen draven die hij dan zgn weer leuk vindt. Zo niet origineel.
MaNadia heeft het goedgekeurt en ja daar sta je dan inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
........dan tegel je toch ook niet, als je dit uitgebreid, tot in de details, je sexleven gaat zitten vertelen.
Leuke beelden voor later de toekomstige man/vriend.
Dit kan toch geen man in zijn gedachte opzij zetten.........leuk een ex die naar bosbessen smaakt.......hebbie beeld...![]()
Heur haar is ook al verleptquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van de drank. Verder zeg ik maar niks.![]()
230V staat volgens mij al op de buitenkant van dat apparaat. Die handjes schieten af en toe zo geschoklt omhoog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Kan er alsjeblieft kortsluiting op dat apparaat komen? Dank u.
Die tekst ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.myspace.com/goudendennis
Tel het aantal vrienden.......![]()
![]()
![]()
Gooi er nog maar een paar glazen alcohol in.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt Naad een super mooie vrouw.
Naad gilt hard en zegt - ik hou van jou - tegen Amanda
Ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
230V staat volgens mij al op de buitenkant van dat apparaat. Die handjes schieten af en toe zo geschoklt omhoog.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er nog maar een paar glazen alcohol in.![]()
Huub - als we nou wat gesprekken beginnen, moet met een beetje geluk die muziek ook uit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik verveel me.. Jaap ga je mee??
Jaap: Naar Dennis?!
En daar gaan ze.. Lieke gaat ook mee.
Zal de drank wel zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
Wat is Amanda opeens blij om Lieke te zien
Dat doet Jaap niet meer sinds hij de stekker heeft ontdektquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Py het volgende:
Tis wachten tot Jaap aan de knopjes gaat prutsen![]()
Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen en hij lult als de beste over het spel als hij in bed ligt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef Sonique het volgende:
En na zoveel maanden geen streams te hebben gekeken kan brian nog steeds niet mixen...
3 originals 1 wanabeequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Guuskeee het volgende:
volgend mij was die foto met nix en zn vrienden gephotoshopt. volgens mij is dit de orginele foto met zn geile stapmaatjes... (ik moet alals ik het type)
[ afbeelding ]
op stream 1 bedoel jequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Sonique het volgende:
wiesda?
''Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen'' Maar daar is hij dan ook wel heel erg goed inquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen en hij lult als de beste over het spel als hij in bed ligt.
ow ok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
op stream 1 bedoel je
volgens mij cameravrouw zei jaap
Hij durft niet alleen en Naad is nog niet klaar met fanmail beantwoordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:27 schreef pasjesjen het volgende:
het is 23.00 geweest moet dennix niet naar bed ?
[vooruitziende blik modus]...Naad zoenen met Luc...Nix over de zeik, maar dan zonder te knallenquote:
Volgens mij is Brian het best in het open halen van de dagelijkse analen .quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:27 schreef Borga het volgende:
[..]
''Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen'' Maar daar is hij dan ook wel heel erg goed in![]()
Ja bedoelde dat ook zo ,net als fluisteren in bed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:27 schreef Borga het volgende:
[..]
''Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen'' Maar daar is hij dan ook wel heel erg goed in![]()
Jij bent een fanatieke streamert.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[vooruitziende blik modus]...Naad zoenen met Luc...Nix over de zeik, maar dan zonder te knallen......Naad dikke boehoe
......snik snik...ik was dronken...snik snik...hij smaakte........en je weet dat ik alleen maar van jou hou....snotter snotter
....[/vooruitziende blik modus]...
![]()
Welnee dat was ik.......ik lees nu alleen afen toe jullie verhaaltjes hier, maar het verhaaltje "nadia" heb ik al een tijdje uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent een fanatieke streamert.![]()
Laat Brian maar eens een keer wat doen of Amanda.Hun willen toch ook een speler weg hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef diedirk het volgende:
GVRDM ik dacht dat ze Dennis gingen bashen?!!!!
Bij mij nog nooit goed geweestquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, stream 1 moet even gereset worden... De beeldverhoudingen zijn niet goed.
Ik weet niet of DGK_Redactie nog meeleest, maar bij deze.
Nope, die is ook al gesoept ! Dit was de originele:quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Guuskeee het volgende:
volgens mij is dit de orginele foto met zn geile stapmaatjes...
Zoiets denkt zij vast ook van Jaap.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap : "Die chick is niet goed..haar karakter is niet goed maar ze is zooooo lekker...."
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope, die is ook al gesoept ! Dit was de originele:
[ afbeelding ]
owkeej dan. Gaan we regelen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. ik ga hier toch niet weg of het leger moet mijn over het hek heen gooien
En maar schichtig om zich heen kijken, en aan zijn haar en zijn neus plukken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef diedirk het volgende:
Wordt gewoon lachwekkend die Dennis met zijn sowieso zeker 100% en zeker weten
Nou ben ik het helemaal met je eens.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:48 schreef Guuskeee het volgende:
die nix houd de hele dag zn rotkop maar alleen maar als ie heeeelemaal alleen met nada is durft ie iets te zeggen. en dan begint ie te klagen over wat ze allemaal verkeerd heeft gedaan die dag... dit is een aflopende zaak. ook omdat ze net door liet schemeren dat dat ze mee wil met luc naar de zenith..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had me denk ik niet in kunnen houden als dat waar wasquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
![]()
Heb je deze foto bij jou thuis gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
idd... het gaat er nogal gematigd aan toe in vergelijking tot Huub en Lieke (de haat is eruit)quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef Clank het volgende:
Nadia: We moeten sowiezo sterker zijn
Dennis: Je wordt er alleen maar sterker van.. dan voel ik nu al.
Ze hebben werkelijk nog niks meegemaakt![]()
Offtopic maar je bent wel eerlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had me denk ik niet in kunnen houden als dat waar wasIk had hem besprongen
en dan samen tegen mekaar aanrijdend elkaar heerlijk insmeren met vettige glimmende olie
tot we beiden zouden glanzen en daarna...........ahum......laamaar........beetje offtopic
Is je CAPStoets stuk of zit je met 1 hand te tikken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had me denk ik niet in kunnen houden als dat waar wasIk had hem besprongen
en dan samen tegen mekaar aanrijdend elkaar heerlijk insmeren met vettige glimmende olie
tot we beiden zouden glanzen en daarna...........ahum......laamaar........beetje offtopic
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is je CAPStoets stuk of zit je met 1 hand te tikken?![]()
Denis z'n stijl, kan 't niet alleen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zegt dat Nadia zich er meer mee moet bemoeien, als ze Dennis aan het bashen zijn.
Efffe bam bam bam bam bam en dan eventueel later weer uitpraten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef Scandalous het volgende:
Nadia moet zelfs voor hem opkomen, als ze het niet met hem eens is![]()
Ik heb hier nog een bam bam voor hem:quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Efffe bam bam bam bam bam en dan eventueel later weer uitpraten.
welke site is datquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Op die site van kleine frankie kun je de insluiper van dit weekend horen (en een beetje zien) !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |