Was eigenlijk de eerste keer dat ik hem zag. Ik en mn vriendin die toevallig meekeek hebben er nog om gelachen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag ik deze link even lenen voor Py?
Snode plannen van Huub en co. Vind het wel saai worden dat er dan weer iemand moet op komen draven die hij dan zgn weer leuk vindt. Zo niet origineel.
MaNadia heeft het goedgekeurt en ja daar sta je dan inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
........dan tegel je toch ook niet, als je dit uitgebreid, tot in de details, je sexleven gaat zitten vertelen.
Leuke beelden voor later de toekomstige man/vriend.
Dit kan toch geen man in zijn gedachte opzij zetten.........leuk een ex die naar bosbessen smaakt.......hebbie beeld...![]()
Heur haar is ook al verleptquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van de drank. Verder zeg ik maar niks.![]()
230V staat volgens mij al op de buitenkant van dat apparaat. Die handjes schieten af en toe zo geschoklt omhoog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Kan er alsjeblieft kortsluiting op dat apparaat komen? Dank u.
Die tekst ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.myspace.com/goudendennis
Tel het aantal vrienden.......![]()
![]()
![]()
Gooi er nog maar een paar glazen alcohol in.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt Naad een super mooie vrouw.
Naad gilt hard en zegt - ik hou van jou - tegen Amanda
Ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
230V staat volgens mij al op de buitenkant van dat apparaat. Die handjes schieten af en toe zo geschoklt omhoog.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er nog maar een paar glazen alcohol in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |