Dit was een van de foto"s van Dennix.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef Guuskeee het volgende:
wie weet wat er precies op die fotos van dennis stond die brain vanmiddag aan huub en jaap liet zien? blijkbaar iets waarmee nix onder druk gezet kan worden, maar wat precies..? iemand?
Zegt heel veel van haar houding ten opzichte van een relatie. (Die stelt dus geen ruk voorquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:11 schreef Scandalous het volgende:
Luc draait Dirty Diana , en Nadia probeert geil te bewegen terwijl ze naar hem kijkt![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
En deze staat inmiddels op Huub's site..
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben bang dat ze deze spelinfo niet door mag geven, jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef noekje het volgende:
Maar zou Dennis een collect call krijgen van zijn zusje als die de beelden van Luc en Nadia ziet?
Dat is geil. Waarschijnlijk kun je dat ook alleen maar zien als je van de roze boxershort dragende olie-insmerende soort bent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
Heeft Nadia last van steenpuisten op haar billen dat ze zo raar heen en weer beweegt?
Wie heeft die foto's genomen eigenlijk?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was een van de foto"s van Dennix.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is geil. Waarschijnlijk kun je dat ook alleen maar zien als je van de roze boxershort dragende olie-insmerende soort bent.
Wat een doos. En daar stel ik me nu iets bij voor van karton.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef Scandalous het volgende:
Nadia : Als we thuis zijn gaan we blowen! en pillen slikkeeeeen! Ik heb het nog nooit gedaanmaar dat hoort helemaal bij dit nummer!
wie heeft deze foto's gemaakt dan???quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
En deze staat inmiddels op Huub's site..
[ afbeelding ]
![]()
Brian....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie heeft die foto's genomen eigenlijk?
Iemand uit het hokje, ene Kroellie, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie heeft die foto's genomen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |