Of zouden ze de foto's verkocht hebben aan een bekende krantquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand uit het hokje, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.
Het is wel op de streams geweest... is daar mss ook een youtjoepje van??quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand uit het hokje, ene Kroellie, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.
Heeft het hokje hem verteld.Iedereen praat over Nadia en hoe ze doet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:21 schreef Domy het volgende:
Jaap zegt dat nadia goed is voor de show , hoe moet ik dat dan zien ?![]()
quote:
Nu snap ik het niet meer. Beequeen, als dat van jou zo is..wat voor item in godesnaam??quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand uit het hokje, ene Kroellie, ze dachten dat ze er een leuk item van konden maken maar dat is blijkbaar afgeblazen na het homoverhaal. Brian moest ze ook direct deleten.
Dit is toch echt te walgelijk voor woorden. Wat zal zijn lieftallige zusje trots zijn!quote:
Btw, het "hokje" sluit aardig aan bij de manier waar jij de kooi meestal mee omschrijft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dat ze deze foto"s maakten van Dennix?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Het is wel op de streams geweest... is daar mss ook een youtjoepje van??
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Clank het volgende:
En deze staat inmiddels op Huub's site..
[ afbeelding ]
![]()
Dat vertelde Dennix vanmiddag zelf, hij vond het zelf wel leuk maar later is besloten er nix mee te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Nu snap ik het niet meer. Beequeen, als dat van jou zo is..wat voor item in godesnaam??
Een Dennis die een barbie likt!![]()
Nee, dát bedoel ik niet.. ik bedoel vanmiddag dat die anderen de foto's ontdektenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dat ze deze foto"s maakten van Dennix?
Hij zou haar wel niet meer uitnodigen voorlopig ze was zo trots vertelde ze dat Nix met Jaap Huub naar beneden haalde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is toch echt te walgelijk voor woorden. Wat zal zijn lieftallige zusje trots zijn!
What else is newquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
wat draait brian slecht
en wat doet hij debiel
Brian ten voeten uit, slecht draaien en het lijkt erop alsof hij onder 220 volt staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
wat draait brian slecht
en wat doet hij debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |