Natasia met haar rechterbeen omhoog was walgelijk, Dennis die een barbie afzuigt is grappig! Die jongen zet zichzelf zo voor lul. Allemaal stoere verhalen en vervolgens doe je niks en komen er zulke foto's tevoorschijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is toch echt te walgelijk voor woorden. Wat zal zijn lieftallige zusje trots zijn!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
wat draait brian slecht
en wat doet hij debiel
Daar heeft Disana een mooie cap van, roep maar even Bier en Tietuh dan komt ze vanzelf tevoorschijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Ik vond deze streamshot terug van een tijdje terug....is net of huub hier dood is...best een beetje eng......maar hopen dat natasia niet die kooi meer in komt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De camera stond op de pc waar Brian de foto's door keek
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:24 schreef Guuskeee het volgende:
prachtig! topfotos van dennis, thx allemaal. ik geniet ervan. niet van een homo-erotische dennis maar voor hoe ie voor lul staat. kan het zijn dat ze nog bij brain in zn prullebak (van windows) zitten?
Hij belt direct met het hokje om het na te vragen en binnen 1 minuut krijgt hij antwoord.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Huub denkt dat Gerard Depardieu dood is en Zorba de Griek speelde![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, wat zijn dat voor ontsnapte idioten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar deze heb ik nog wel![]()
De jongens waarbij Brian uit hun handjes gaat eten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasja is walgelijk, met of zonder iets omhoog. En Dennis.... laat hem maar knallen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia met haar rechterbeen omhoog was walgelijk, Dennis die een barbie afzuigt is grappig! Die jongen zet zichzelf zo voor lul. Allemaal stoere verhalen en vervolgens doe je niks en komen er zulke foto's tevoorschijn.![]()
![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heeft Disana een mooie cap van, roep maar even Bier en Tietuh dan komt ze vanzelf tevoorschijn.![]()
terrorknokploeg van Alphenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn de stoere verdedigers van de Alphense Boys....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat voor ontsnapte idioten?
Daar ga je de oorlog niet mee winnen.![]()
Was maar waarquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Zijn dat de Dennix-wannabees?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat voor ontsnapte idioten?
Daar ga je de oorlog niet mee winnen.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Ik vind hem dood knapper als levend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef riri het volgende:
Ik vond deze streamshot terug van een tijdje terug....is net of huub hier dood is...best een beetje eng......maar hopen dat natasia niet die kooi meer in komt
[ afbeelding ]
Maar dat was nog niet alles. Ze zijn met veel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
De jongens waarbij Brian uit hun handjes gaat eten.![]()
Ik heb Brian niet hoog zitten maar hoe krijgt Dennis het z'n strot uit.
ohohohohquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |