Huub - als we nou wat gesprekken beginnen, moet met een beetje geluk die muziek ook uit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik verveel me.. Jaap ga je mee??
Jaap: Naar Dennis?!
En daar gaan ze.. Lieke gaat ook mee.
Zal de drank wel zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
Wat is Amanda opeens blij om Lieke te zien
Dat doet Jaap niet meer sinds hij de stekker heeft ontdektquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Py het volgende:
Tis wachten tot Jaap aan de knopjes gaat prutsen![]()
Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen en hij lult als de beste over het spel als hij in bed ligt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef Sonique het volgende:
En na zoveel maanden geen streams te hebben gekeken kan brian nog steeds niet mixen...
3 originals 1 wanabeequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Guuskeee het volgende:
volgend mij was die foto met nix en zn vrienden gephotoshopt. volgens mij is dit de orginele foto met zn geile stapmaatjes... (ik moet alals ik het type)
[ afbeelding ]
op stream 1 bedoel jequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Sonique het volgende:
wiesda?
''Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen'' Maar daar is hij dan ook wel heel erg goed inquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat kan die vent eigelijk wel.Laat andere steeds het vuile werk op knappen en hij lult als de beste over het spel als hij in bed ligt.
ow ok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
op stream 1 bedoel je
volgens mij cameravrouw zei jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |