ohohohohquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dat was nog niet alles. Ze zijn met veel hoor![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet, maar het zijn in ieder geval gangsters uit Alphen ad Rijn.quote:
Wie van die gasten heeft zijn ogen dichtgeslagen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bier en Tietuh is altijd genoeg om je wakker te schudden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
oooo, nu snap ik waarom nix denkt dat er 10 man voor nodig zijn om hem over het hek te gooien... hahaha ...quote:
Geen idee. Maar deze heb ik nog wel![]()
Het is al een beetje uitgewerkt hoor... maar ja, bij gebrek aan een zomerhit voldeed het aardig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bier en Tietuh is altijd genoeg om je wakker te schudden.![]()
![]()
Heeft nog nooit een echte slager gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
En Brian heeft z'n cheap ass slagerspet maar weer eens op z'n harses gezet.
En dat is nog de waarheid ook ,hahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dennix met olie besmeurd in bed in zn roze boxershort, geil in de camera kijkend aan een barbiepop likkend.![]()
![]()
Staat Nix eigenlijk niet erg nichterig op alle fotos van buiten de kooi? vroeger dus !quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft waarschijnlijk last van aambeien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
Tsssk, Nadia probeert zwoel te bewegen.
Lukt niet.![]()
Ik zie op bijna al die foto's van Dennis de "geile" Joling-blik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
oooo, nu snap ik waarom nix denkt dat er 10 man voor nodig zijn om hem over het hek te gooien... hahaha ...![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FIquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is al een beetje uitgewerkt hoor... maar ja, bij gebrek aan een zomerhit voldeed het aardig.
Jaap heeft het echt leuker he, met Huub (en Lieke).
Oh is dat het? Tja, dat is ook een manier om het niet op te laten vallen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk last van aambeien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |