quote:1 dag onbeperkt treinen met de NS!
Deze actie is geldig van dinsdag 9 oktober t/m zaterdag 20 oktober 2007
Het kaartje is alleen geldig op één zaterdag of één zondag vanaf 13 oktober t/m 27 januari 2008**
Ga naar de Kruidvat winkel bij u in de buurt en profiteer
van deze speciale aanbieding! Wees er snel bij want OP=OP.
* Maximaal vier treinkaartjes per persoon
** De treinkaartjes zijn uitsluitend geldig op zaterdag of op zondag.
Ik hoop met je mee. Mijn baas heeft het ook laten vallen, maar dat was voordat hij toch maar de hele boel liet outsourcenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier verder over kilo's ..![]()
Ow ja.. dikke jompel voor hier.. Mijn baas liet laatst: "Vast contract" vallen.. Ik hoop zo!![]()
Dan kunnen we maybe gaan kijken naar een nieuw huisje !
http://www.pilates.nl/indexnl.htmquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
wat is dat dan pilatus?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
Ik was er altijd al gevoelig voor, maar de laatste maanden helemaal....quote:
Je dacht toch niet dat ik met de feestdagen streng ga lijnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
ik moet ook weer aan de lijn eigenlijk maar ik heb er nog geen zin in...z eker niet met de feestdagen weer voor de deur...
Vanavond gaan we weer eens sporten.. is al weer veel te lang geleden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
Viel mij ook op. En de ramadan oid wer tig keer herhaald.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
ware het niet dat mijn kaboutertjeb 30 isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef Noli. het volgende:
Zeg Anitra..
Kinderen mogen deze week gratis treinen (i.v.m. boekenweek) kan je kaboutertje daar ook geen gebruik van maken? Da's vast goedkoper dan al die benzine voor dat brommertje.
![]()
Ik ben gewoon een klein propje. Maar wel lief.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Anitra het volgende:
Piglet dat was met de teletubbioes toen toch ook, in het begin was die groene gewoon blank en nunook donker?
Vickyruilen? Bij jou is tenminste alles gelijk aan elkaar, jier magere armpjes en beentjes en dan ineens een vette reet en buik, gee gezicht. Bij jou loopt alles moi gelijk.
Noli laatste keer in het prak zag je er prima uit hoor, echt geen 94 kilo![]()
![]()
Ingrid dat buikje is alleen met sporten we te krijgen ben ik bang van want verder ben jij niet dik, helemaal niet zelfs. en mijn kaboutertje heeft helaas op dinsdag al druk en woont een beetje verweg voor op haar brommertje
dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
Kan dat bruiner geworden zijn niet te maken hebben, met het zonnige van het strand???
Gevoelige huidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?
oplettend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:49 schreef piglet het volgende:
Aangezien ze ook een etnisch tintje aan haar rokje hebben gegeven, denk ik niet dat het van de zon komt
Ja raar he, zouden ze bij de NMO ook kinderprogramma's aanpassen aan het Joods Nieuwjaar enzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef Anitra het volgende:
Noli waar ben jij te dik dan?en Vicky oh meid je heb een droom figuur, niks geen mager gedoe. als ik djen f en toe zie dat vind ik gewoon eng zo dun als die is.
Ja vivi dat was gisteren ook al zonog even en wij zijn verplicht vrij en word het een nationale feestdag. verigens dacht ik altijd dat koekeloere een christelijk programma was
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef LadyS het volgende:
Ik vond het erg interessant dat ze bij Koekeloere en Nieuws uit de Natuur e.d. het over de ramadan haddenIk heb er nog wat van geleerd en daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn kinderen er ook wat van meekrijgen
Wat Pruk zegt dus
Hoiquote:
Ben er stil van Buzquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
ff in de gaten houden belana, heeft hij koorts erbij? En vertrouw je het niet gewoon HAP bellen hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:38 schreef Belana het volgende:
cattie, geconcdoleerd. dat zijn toch verdietige dingen.
zeg, iemand van jullie ervaring met overgeven na de meningokokken/BMR prik?
Ezra heeft alles eruit gegooid
quote:
Dat alleen tijdens de break staat dus ter discussie. Want dat geloof ik dus niet, iets teveel "dingetjes" die nu ineens naadloos ineen passen. Die pasten al wel na het eerste mailtje, maar dat was zo kort dat je gewoon nog hoopt dat het een rotte grap was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Pruk het volgende:
Tja, leuk, is anders, het is niet netjes dat hij het niet verteld heeft, maar ja, als het tijdens die break was. TJa. In ieder geval gaat ie nu voor een half jaar weg en zal hij dus ook die ander niet zien
Wat goed Bix! Hoeft hij nu verder geen extra behandelingen meer? Dat zou wel heel fijn zijn, dan kan ie in alle rust herstellen van de operatie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
maar we zijn hier nog even in de sferen van 't vorige bankje, want zojuist dan met enige vertraging toch eindelijk de uitslag gekregen van de stukjes weefsel die ze nog op kweek gezet hadden na de operatie van m'n vader, en ALLES IS GOED! geen kwaadaardige cellen meer gevonden dus, we zijn in jubelstemming!
Inmiddels is het nog een stukje erger geworden dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef bixister het volgende:
oh wacht ik lees nu pas de rest van je verhaal, klinkt toch wel een stuk erger nog dan in je openingspost. wat naar allemaal zeg, heel veel sterkte ermee!
k_i_m precies, geen enkele nabehandeling nodig nu, dus geen nare chemo of bestraling in/op z'n lijf. ik ben zo blij voor 'm.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat goed Bix! Hoeft hij nu verder geen extra behandelingen meer? Dat zou wel heel fijn zijn, dan kan ie in alle rust herstellen van de operatie!.
Wat fijn!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
[..]
k_i_m precies, geen enkele nabehandeling nodig nu, dus geen nare chemo of bestraling in/op z'n lijf. ik ben zo blij voor 'm.![]()
Des te makkelijker is het zijn keel de knoop door te hakken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inmiddels is het nog een stukje erger geworden dus![]()
Ik heb 2 dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ze zei dat bepaalde bedrijven hun lijsten met adresgegevens verkochten, onder andere postorderbedrijven. Ach, het boeit me verder ook niet zo, maar ik vond het wel even raar. Ik krijg gelukkig nooit dat soort telefoontjes.
Uit mijn hoofd zijn die er bij de HEMA al bij de sokjes van het maatje vanaf 6 maanden. Ik stond me er toen over te verbazen dat die dingen al anti-slip hadden terwijl ik (of Tobias) dat helemaal nog niet nodig had (maar met kruipen en billenschuiven was het toch ook al wel makkelijk) en kon ze zónder bij de HEMA niet eens vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
anti-slip, vanaf welke maat kun je zulke sokjes kopen Saffier? Weet je dat heel misschien?
Kleinste maatje is 0-6 maanden zelfsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Saffier het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zijn die er bij de HEMA al bij de sokjes van het maatje vanaf 6 maanden. Ik stond me er toen over te verbazen dat die dingen al anti-slip hadden terwijl ik (of Tobias) dat helemaal nog niet nodig had (maar met kruipen en billenschuiven was het toch ook al wel makkelijk) en kon ze zónder bij de HEMA niet eens vinden.
Ja maar die zijn niet met anti-slip en geen rolsokjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee Suus, de kleinste is 0-3 maanden
Maar die zijn echt mini en super schattig
dat had ik gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ja maar die zijn niet met anti-slip en geen rolsokjes
Ooh dan weet jij het beter als ik.. LOL..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat had ik gemist
maar vanaf 6 maanden zijn ze pas anti-slip
bij die van 0-6 maanden nog niet
erg he. ik durfde thuis niet te vertellen wat ik daar uitgegeven heb. ik zou alleen voor een paar nieuwe pyama's voor de kinderen gaan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Hema-avondmen, dat is niet goed voor je bankrekening!
![]()
volgens mij is er wat met hemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh. 5.30 wakker.![]()
Ik vroeg me af of jullie ook met je man ruzie krijgen. Hier iig wel. Hij dumpte Kim net beneden, voor de tv. (Babytv.) En ging zelf weer naar bed. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Ik vind het ook k*t dat Kim zo vroeg wakker is en niet meer wil slapen. Maar ik kan er toch ook niks aan doen?
Nu is hij er van overtuigd dat er iets met Kim is.
en daarna zet je: ik ga weer een poging wagen om nar bed te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar zeg ik dat Kim moet uitslapen? Normaal slaapt ze t/m 7.15/7.30. dan vind ik 5.30 wel vroeg ja.
En Snoopy, ik zeg toch dat ik erbij ben/was. Hoe kan ik anders posten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blijkt nu dat hij dat expres deed. Hij wist dat ik er wel heen zou gaan.
En hij heeft pijn. Dat weet ik. (ms weer operatie) En ik hoef toch niet te werken.
Dat is ook wel zo, maar toch. Nouja, als het maar niet weer een rel wordt. Denk dat we samen eens goed moeten praten.
Nu ga ik weer een poging wagen om naar bed te gaan.
Ja, niet dat ze toen wel ging slapen. Maar kon het toch proberen he.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
en daarna zet je: ik ga weer een poging wagen om nar bed te gaan
Het ligt vast weleens aan mij. Maar sinds hij ritalin krijgt is het juist erger. Hij is erg opvliegend naar mij en Kim. Terwijl het minder moet worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:04 schreef Mibos het volgende:
Ingrid ik denk dat jullie eens heel duidelijk naar elkaar toe moeten zijn. Jullie zijn het nergens over eens en wij horen alleen maar Djeez is een ..., drinkt zichzelf klem, zorgt niet voor Kim en nog zoveel meer. Wordt er persoonlijk een beetje moe van eerlijk gezegd en daarom reageer ik er ook bijna niet meer op. Ligt het ook wel eens aan jou? Ja ik weet dat je het moeilijk hebt en dat je therapie krijgt maar helpt het ook inmiddels? Hoe is het met het solliciteren afgelopen eigenlijk of heb ik daar overheen gelezen? Ik bedoel het ook helemaal niet rot hoor maar moest het even kwijt.
Hij deed/doet het net zo goed. Ik probeer het niet meer te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat Belana wel een punt heeft. Je post al je sores zo op het web. Dit is met een klein beetje pech over 15 jaar met gemak terug te vinden. Niet dat je geheimen hoeft te hebben maar dit is allemaal zo prive. En voor je man is het toch ook niet leuk je sores op het net te lezen? Ik vind het iig verre van normaal.
Nee, maar wel een beetje. Het probleem is nu dat hij ook pijn heeft. Het ritje was dan ook naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef Mibos het volgende:
Rock jij zegt het zoals ik het eigenlijk wilde zeggen zeg maar maar ik was niet zo tactisch...
Ingrid kan je dat dan in een autoritje bepraten? Ik zou ervoor gaan zitten maar goed ieder zijn ding.
En dat is dus een reden om Kim beneden te zetten omdat hij weet dat jij er toch wel achteraan gaat, en om nog even te zeggen jij werkt toch niet dus dat kan wel, om jezelf met Ritalin vol te gooien en ga zo maar door??? Sorry hoor ik vind het goed praten wat niet goed te praten valt...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel een beetje. Het probleem is nu dat hij ook pijn heeft. Het ritje was dan ook naar het ziekenhuis.
die heb ik geleendquote:
dat moet ik ook nog doen, ik hoop niet dat het een voorteken isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Vicky het volgende:
Zo eindelijk rust in huis. Amber wilde niet gaan slapen net. Ben even boos geworden
Ben nu aan het klooien om de HDD recorder aan te sluiten op de decoder maar ik krijg het niet voor elkaar. Hij kan geen enkele zender vinden.. heeeel irritant...
ik krijg het echt niet voor elkaar. Hij kan 38 zenders vinden en dat zijng ewoon de standaard zenders..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog doen, ik hoop niet dat het een voorteken is
Dat heb ik gisteren gedaan... ook nog een dvd-speler er tussen gedaan en dat is goed geluktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Vicky het volgende:
Zo eindelijk rust in huis. Amber wilde niet gaan slapen net. Ben even boos geworden
Ben nu aan het klooien om de HDD recorder aan te sluiten op de decoder maar ik krijg het niet voor elkaar. Hij kan geen enkele zender vinden.. heeeel irritant...
Als het muffins zijn moeten ze geloof ik 20-30 minuten. Maar je kan het testen door met een breinaald (of iets anders langs) erin te prikken. Als er geen beslag aanzit zijn ze goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:12 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand me zo te vertellen of je cakejes in van die kleine papieren bakjes ook 60-70 minuten moet bakjken op zelfde stand als normale ake (staat zo op pak)? Dank!
Jawel. Alleen nu niet bereikbaar. Maar ik snap jullie nu wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Vivi het volgende:
Ingrid, heb je irl geen vriendinnen/vertrouwenspersonen bij wie je dit soort dingen kwijt kan?
oeh lekker!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
Anitra, ik heb hier bij de slager, de echte hongaarse salami meegenomen is zo lekker, weet je het nog van toen?
Ik hoor nu pas dat jij ergens gepost had dat je gisteren naar de HEMA wilde. Ik heb het helemaal over het hoofd gezien, sorry. (Ik ben zelf niet geweest, maar wilde het toch even melden).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
oeh lekker!!!!
ik haal bij de lild de paprikasalami, die is ook lekker.
Ik denk nog vaak aan toen
geet niet joh vind het al lief dat je er aan denktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik hoor nu pas dat jij ergens gepost had dat je gisteren naar de HEMA wilde. Ik heb het helemaal over het hoofd gezien, sorry. (Ik ben zelf niet geweest, maar wilde het toch even melden).
Bijna hetzelfde iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Webkim het volgende:
Volgens mij heeft één van jullie van de week al dezelfde ge-wel-di-ge tas gekocht als ik nu.![]()
En dan ook nog wat babykameraccesoires en een geslachtsspecifiek kledingstuk erbij. Nu ben ik failliet.![]()
Nou, bijna hetzelfde zou ik het niet willen noemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde idd. Maar net niet helemaal Zwangerschap en geboorte deel 323
Heb jij hem op internet gekocht of in een winkel?
Nee was via cb gegaan. Maar ze kwam dus een uur later want un haar agenda stond 16 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
Heb je geen nummer waar je naartoe kan bellen Anitra?
De achterkant is hetzelfdequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, bijna hetzelfde zou ik het niet willen noemen.![]()
Maar ik wist nog dat iemand hier een vrolijke kleurrijke tas had gekocht waarvan ik dacht: whaaaahebbehebbehebbe! Nogal een standaard reactie van mij op kleurig babyspul lately.De meeste luiertassen vind ik saai. Van die effen postbodetassen met zo'n klep. Mijne is mooi. En die van jou dus ook!
![]()
In het kader van chronische handicaps ( wat het bij anitra helaas is vooralsnog met de huidige kennis ) komt zij zeker wel in aanmerking voor een zogeheten PGB, via WMO.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Pruk het volgende:
Anitra, als Rick niets mankeert, kun je huishoudelijke hulp op de WMO hoogstwaarschijnlijk vergeten, zelfs als een arts het aanvraagt. Men gaat er dan vanuit dat de man dat wel oppakt
Hopelijk snappen ze dat Rick al veel meer moet doen en dat dat bij jullie er echt niet meer bijkan.
Ik heb viavia nog wel een telefoonnummer achterhaald. Enige nadeel is dat doordat mijn laptop gejat is ik dus ook het bevestigingsmailtje niet meer heb. Enige wat ik nog heb is de datum dat ik het geld over gemaakt heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef bixister het volgende:
*knip*
BE wat ontzettend balen van die verdwenen webwinkel.valt zoiets nog te achterhalen? klinkt als pure oplichting! misschien maar aangifte doen?
Paniek om niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, hopelijk is er wel iets te regelen met aanpassingen.
* Brighteyes doet even![]()
![]()
hoor...
Vandaag 2 jaar getrouwd!
Hihihi Mutsje, maar snap het wel hoor, nu een nieuwe tas uitzoekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Paniek om niks.![]()
Ik heb gebeld en het blijkt dat hun web-site 'onder constructie' is.
Ipv dat ze daar nou even een mooie pagina van maken met contactgegevens, scheelt een berg verwarring. Maar het is gelukkig gewoon een winkel met een web-winkel ernaast.
Tassen niet op voorraad dus ik krijg mijn geld terug, anders gaat het wel erg lang duren.
heb je bij je betaling geen ordernummer gezet? misschien dat dat via internerbankieren terug te zien isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb viavia nog wel een telefoonnummer achterhaald. Enige nadeel is dat doordat mijn laptop gejat is ik dus ook het bevestigingsmailtje niet meer heb. Enige wat ik nog heb is de datum dat ik het geld over gemaakt heb.
Ik ga zometeen iig maar even bellen naar dat nummer, kijken wat ze zeggen...
Ja, dat vond ik idd net ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je bij je betaling geen ordernummer gezet? misschien dat dat via internerbankieren terug te zien is
Kan het niet in een bak water?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid vooral heel goed onder de kraan houden.
En dan niet steenkoud (dan heb je kans op onderkoeling), maar lauw water.
Dat water zorg dan voor afkoeling van de verbrande weefsels.
En niet 5 minuten onder de kraan, maar echt 20-30 minuten.
Bij brandwonden niet voor niets die slogan "Eerst water, de rest komt later"
Er echt neits op smeren, maar vooral LANG onder de kraan, met LAUW water. Dan nog eens bekijken hoe het er uit ziet, en bij grotere blaarvorming richting huisarts. Bij alleen roodheid of een klein blaartje (kleiner dan halve centimeter) hoeft dat niet. Dan kun je evt na een paar uur ter verkoeling ofzo er iets van brandwondenzalf/calendula zalf (of desnoods komkommer, yoghurt of zelfs curry) op doen.
Nee het gaat echt om stromend water, hoeft niet heel hard stromend met de kraan vol open, maar wel een zacht stromende kraan.quote:
Geweldige tas inderdaad! Deze vind ikzelf heel leuk:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Webkim het volgende:
Volgens mij heeft één van jullie van de week al dezelfde ge-wel-di-ge tas gekocht als ik nu.![]()
En dan ook nog wat babykameraccesoires en een geslachtsspecifiek kledingstuk erbij. Nu ben ik failliet.![]()
Ik heb er ervaring mee. Ik vind de draagband niet prettig eigenlijk. Ik heb inmiddels een Oililytas en die bevalt me beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Zijn er mensen die 'ervaring' hebben met de luiertassen van Kitsch Kitchen? Zijn ze wat makkelijk in het gebruik?
Wat is dat voor liedje dan? Mij zegt het niets eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef nebelung het volgende:
"Ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik, Toby, Toby.. ik voel vlinders in mijn buik..... "
Ik word er GEK van, ik kom al weken niet van dit liedje in mijn hoofd af![]()
![]()
TOBY, TOBYquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef LadyS het volgende:
Nebelung, schei uit over dat liedjeIk was net blij dat ik het kwijt was
![]()
Jaaaaaaaaah Tobyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:59 schreef nebelung het volgende:
[..]
TOBY, TOBY![]()
![]()
Gefeliciteerd Mibos en LB, wat leuk!!
BE, met dank aan studio 100 zijn er van die liedjes die heel erg in je hoofd blijven plakken. Zoals daar zijn: MegaMindy, De wereld is mooi, Kusjesdag en Toby Toby dus. Daar hoef je alleen maar even Ned. 3 overdag voor op te zetten en tis al gebeurd![]()
Zoeentje hebben wijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Geweldige tas inderdaad! Deze vind ikzelf heel leuk:
[ afbeelding ]
Wat zij zegt geld ook voor mij!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
BE & Stinkie gefeliciteerd![]()
![]()
Luchtbel wat fijn een nieuwe baanGefeliciteerd
Tex opsturen joh, gewoon doen! Gefeliciteerd met je contract!
LadyS alvast heeel erg veel succes maandag
Weeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Yeah! Ik was er aan toe zeg maar
Ik vind het heerlijk hier. Alsof er een last van mijn schouders is gevallen toen ik de deur van het oude huis achter me dicht trok. Ik heb wel een traantje gelaten toen we daar wegreden maar het is goed zo. Een mooie plek voor een nieuw begin. Kai doet het geweldig hier. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je ouders uit elkaar zijn, je naar een nieuwe opvang moet en je ook nog gaat verhuizen. Hij voelt zich supergroot door zijn grote jongensbed. Opeens gaat hij allerlei dingen doen die hij eerst door mij liet doen. Hij probeert zich zelf uit te kleden, eet goed, loopt continu te dansen en te zingen en kletst met iedereen die hij tegenkomt. Een superkind is het gewoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:35 schreef _Bar_ het volgende:
M@x bevalt het een beetje in je nieuwe huissie? kun je je draai al een beetje vinden? en hoe vind Kai het?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |