abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:19:02 #1
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53798409
Hier verder over kilo's ..

Ow ja.. dikke jompel voor hier.. Mijn baas liet laatst: "Vast contract" vallen.. Ik hoop zo!
Dan kunnen we maybe gaan kijken naar een nieuw huisje !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53798659
Rijstebuiltje Dan kun je ook iets doen met die verhuiskriebels Wat leuk

En een baas zal niet zomaar "vast contract" laten vallen als die het niet meent he
pi_53798745
Rijstebuiltje ik duim voor je!

Ik moet ook maar eens aan de lijn gaan doen. Heb nog nooit echt gelijnd trouwens.
En heel dom/stom, maar ik durf (nog) niet naar de sportschool. Morgen bij assertiviteitstraining eens aankaarten. Wie weet hebben ze nog tips.

Gisteren Noli en co op visite, ivm verjaardag Djeez. Die overigens vandaag jarig is. Was heel leuk! We hebben nog een paar plakken citroencake over. Tast toe!

[ Bericht 15% gewijzigd door _Ingrid_ op 08-10-2007 20:39:24 ]
pi_53798858
Ik WIL gewoon niet naar de sportschool. Ondanks assertiviteitstraining en therapie.
Ik heb gewoon een zeer grondige hekel aan zweten. Daarom hou ik ook niet van temperaturen boven de 27 graden.

Maar ik hou ook niet van mijn rolletjes en de 5 kilo die eraf moet voordat ze vriendjes krijgen. Dus. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53798983
OH voordat ik het vergeet. Vanaf morgen heeft Kruidvat weer een treinkaartjes-actie!
quote:
1 dag onbeperkt treinen met de NS!

Deze actie is geldig van dinsdag 9 oktober t/m zaterdag 20 oktober 2007
Het kaartje is alleen geldig op één zaterdag of één zondag vanaf 13 oktober t/m 27 januari 2008**

Ga naar de Kruidvat winkel bij u in de buurt en profiteer
van deze speciale aanbieding! Wees er snel bij want OP=OP.

* Maximaal vier treinkaartjes per persoon
** De treinkaartjes zijn uitsluitend geldig op zaterdag of op zondag.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53799057
Oh, kaartjes kosten 9.95 per stuk dus.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:57:25 #7
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53799216
Dat is idd zo Leonieke.. Maar qua werkgevers, heb ik niet altijd even veel geluk gehad..
Dit is tot nu toe, samen met mijn vorige baan 1 van de beste werkgevers die ik getroffen heb..

Dus ik ben een tikkie voorzichtig, wat betreft banen en werkgevers..
Maar ik kan het ook goed vinden met mijn chef, want het is echt een toffe en leuke peer!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53799514
Leuke werkgevers zijn leuk

Zo had een collega van ons een tijdje geleden uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje voor zondag. De baas en zijn echtgenote ook Vandaag vroeg mijn man aan de vrouw van de baas (zijn secretaresse) of ze nu ook meegingen naar dat feestje. Vrouw zag het heel goed zitten want kwam twee minuten later bij mij langs dat phille gevraagd had of ze ook gingen. Daarna de bureau naast mij binnengestapt (de baas) om te vragen of ze nu ook gingen. Natuurlijk ook wat zever verkocht, ik en mijn man erbij geroepen, uiteindelijk gaan ze ook gewoon mee Echt wel leuke mensen eigenlijk
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:28:12 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53799888
Nou, niks eraf maar ook niks erbij Maar vorige keer had ik niet gegeten voordat ik ging, droeg ik luchtigere kleding en slippers. En was ik niet ongesteld, duseigenlijk is er vast wel een beetje af vind ik

Terugweg was nog spannend. De koppeling van de auto ging een raar geluid maken en kon ik nog maar met moeite schakelen. Ik heb heb hem in zijn 3 gezet, dat is met mijn autootje een versnelling waar je veel mee kan. Op de Zeeweg (=80 km/u weg) 'm nog in zijn 4 gewurmd, maar toen deed ie niks meer Ik moest dus in zijn 4 de woonwijk door en de rotondes over Gelukkig hoefde ik nergens te remmen. En kon ik bij onze flat zo rechtdoor het parkeerplaatsje op rijden (het enige plaatjes waar je zonder 26x steken in kan rijden).
Maar goed, ik heb het gered Maar morgen gaat onze goede auto ook al naar de garage, dus het gaat lekker met ons wagenpark hier
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_53800174
Daarvoor alleen haat ik auto's. Vorige week met mijn auto naar de keuring geweest, ik wacht vol vrees de factuur af eigenlijk want er waren weer heel wat kosten aan denk ik.

Ik vind het al een geruststelling dat mijn man en ik samen werken dus als mijn auto zou wegvallen we nog alles geregeld zouden kunnen krijgen. Ook al rij ik er liever nog een paar jaar mee
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:58:38 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53800541
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:59:01 #12
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53800553
Als je niet echt wilt springen en zweten moet je pilatus doen, heerlijk op rustige muziek. En toch heb je de volgende dag stevige spierpijn! hahaha
pi_53800760
wat is dat dan pilatus?
pi_53800967
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier verder over kilo's ..

Ow ja.. dikke jompel voor hier.. Mijn baas liet laatst: "Vast contract" vallen.. Ik hoop zo!
Dan kunnen we maybe gaan kijken naar een nieuw huisje !
Ik hoop met je mee. Mijn baas heeft het ook laten vallen, maar dat was voordat hij toch maar de hele boel liet outsourcen
pi_53801033
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
wat is dat dan pilatus?
http://www.pilates.nl/indexnl.htm
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:38:55 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53801655
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
Wat dat kan doen, soms, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:19:16 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53802741
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:38 schreef Sugar het volgende:

[..]

Wat dat kan doen, soms, he?
Ik was er altijd al gevoelig voor, maar de laatste maanden helemaal....
ik zit net weer naar de foto's van Lucie te kijken en daar gaat een vervolg op komen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:20:26 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53802771
overigens: ik heb een selectie van de foto's van de Oudmeet op mijn website staan.

http://www.fotobuz.nl en dan klikken op de foto bij oudmeet
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:22:42 #19
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53802827
Ik wil ook lijnen maar er komen allemaal verjaardagen en als die geweest zijn komt de sint weer en ik moet nog naar een cursus van een paar weken etc, etc... Oftewel eigenlijk kan ik dat knopje waarmee ik die ommezwaai kan maken maar niet vinden...

Leuke foto's buzzer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53803610
Ik hoef niet te lijnen, ik mag onbeschaamd dik worden
Probeer het echter wel binnen de perken te houden, ik ben niet zo groot en elke kilo toont als 5
Saartje
pi_53806314
ik moet ook weer aan de lijn eigenlijk maar ik heb er nog geen zin in...z eker niet met de feestdagen weer voor de deur...
Vanavond gaan we weer eens sporten.. is al weer veel te lang geleden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:00:14 #22
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53806736
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
ik moet ook weer aan de lijn eigenlijk maar ik heb er nog geen zin in...z eker niet met de feestdagen weer voor de deur...
Vanavond gaan we weer eens sporten.. is al weer veel te lang geleden
Je dacht toch niet dat ik met de feestdagen streng ga lijnen Ik hou het gewoon in de gaten. Mijn ervaring is ook dat als ik mezelf verbied te snoepen met Sinterklaas dat ik het moeilijker vol te houden vind dan als ik zeg dat ik wel mag snoepen. Met mate uiteraard en de schade valt dan uiteindelijk mee. Ik hou al niet van Marsepein een taaitaai, dus dat is al een voordeel
Ik haal niks in huis, denk ik. Maar als we het vieren krijg ik wel, maar dat kan ik ook niet laten liggen hoor
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:05:58 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53806809
Even een snelle Het vordert hier goed met uitpakken...

En lijnen.... dat woord wil ik niet kennen. Ik word gek van al die mensen om me heen die aan het lijnen zijn. Ze zijn aan het lijnen, maar hebben het over niets anders dan eten.....
Make love, not war ☮
pi_53807499
wat Diaan zegt
Hier word ook niet aan dieeten gedaan. De en keer hb ik maat 50/52 en nu weer 44/46, het verschilt hier echt per maand ongeveer.

Pfff ik be zo duf als een konijn en dan ook nog een vent die zegt je te zullen roepen en ineen staat Djulian in mijn slaapkamer, dus ik zeg paa is beneden, nee hoor diei is er niet Dus ik schiet mijn bed uit ligt er een briefje op tafel da hij mij heeft laten liggen en mijn wekker gezet had (die stond al voor de zekrheid) en dat briefje is op de achterkant geschreven van het briefje at vijag voor de arts was Mannen
Het is een heel blok pak dan gewoon een nieuw blaadje toch?

Het begint hier weer lekker de dag, als het er net zo 1 als gister word, ga ik heel hard gillen straks
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:56:29 #25
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53807690
Ik ben o.a. door dat rare Sonja Bakkermens (mijn god die stem! Huuuuuu! ) Toch wel heel wat afgevallen.

Ik heb nu even een rustperiode genomen. Ik at eerder namelijk eigenlijk te weinig. (ja, daar kan je ook te dik van worden ) Met SB een beetje een gezond ritme in het eetpatroon aangebracht en dat werkte.
De rustpauze is omdat mijn lichaam eigenlijk alleen aan het SB gewend was en officieel is dat natuurlijk te weinig. Dus nu wel het ritme in de dag aanhouden maar iets meer vrijheid in wát ik eet.

En dan later wel weer eens een keer verder met SB ofzo.
(ik ben (volgens het voedingscentrum) niet meer 'veel te zwaar' ik ben nu alleen nog 'ietsje te zwaar' )

* Noli. nu even lekker wat drinken en een appeltje (of twee) gaat doen met dochterlief.. *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:00:27 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53807766
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53807948
Noli waar ben jij te dik dan? en Vicky oh meid je heb een droom figuur, niks geen mager gedoe. als ik djen f en toe zie dat vind ik gewoon eng zo dun als die is.

Ja vivi dat was gisteren ook al zo nog even en wij zijn verplicht vrij en word het een nationale feestdag. verigens dacht ik altijd dat koekeloere een christelijk programma was
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:15:58 #28
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53808059
Oké ik woog dus op m'n zwaarst 120 kilo..
Nu ben ik ongeveer 93 kilo ofzo. Da's al een heel stuk minder maar eigenlijk nog steeds een beetje teveel.

Ik denk dat ik het mooiste voor mezelf zou vinden als ik weer in maat 44 zou passen (minder is ook oké )
Maxi, Midi & Mini
pi_53808137
Anitra, er mogen bij mij best wel wat kilootjes af hoor. Ik ehb een e dikke kont en een te dikke buik

Vivi, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen... Ik heb Dora aanstaan waarvoor de zoveelste keer dezelfde aflevering is.. lang leve Nick JR
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53808508
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
echt?
Maar eigenlijk verbaasd het me niks, Sassa was ook ineens getransformeerd van blank naar gekleurd kind:

Eerste series:

Tegenwoordig:

Vond ik ook al zoiets En als het nou het originele concept was geweest, ok. Maar om het na een aantal series ineens politiek correct te maken, vind ik echt belachelijk!
pi_53808664
Noli je bent echt niet te dik hoor!
Ik heb het Sonja Bakker boek in huis. Maar nog niks mee gedaan. Ik let wel op wat ik eet.
Toen (achteraf gezien) mijn depressie heftig was, heb ik heel veel gesnaaid. Sinds de zwangerschap is er een buikje blijven zitten, die wil ik graag weg. Maar ben bang dat dat neit gaat lukken. Ik heb ineens ook last van vervelende darmen, vaak opgeblazen buik.

Kan iemand de kabouters hierheen sturen? Kunnen die helpen schoonmaken.

LadyS ik ga je pmen met wat vraagjes.
pi_53808780
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
Viel mij ook op. En de ramadan oid wer tig keer herhaald.
Kim vond het meteen niks meer aan.
pi_53808877
Piglet dat was met de teletubbioes toen toch ook, in het begin was die groene gewoon blank en nunook donker?

Vicky ruilen? Bij jou is tenminste alles gelijk aan elkaar, jier magere armpjes en beentjes en dan ineens een vette reet en buik, gee gezicht. Bij jou loopt alles moi gelijk.

Noli laatste keer in het prak zag je er prima uit hoor, echt geen 94 kilo

Ingrid dat buikje is alleen met sporten we te krijgen ben ik bang van want verder ben jij niet dik, helemaal niet zelfs. en mijn kaboutertje heeft helaas op dinsdag al druk en woont een beetje verweg voor op haar brommertje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:56:36 #34
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53808937
Zeg Anitra..
Kinderen mogen deze week gratis treinen (i.v.m. boekenweek) kan je kaboutertje daar ook geen gebruik van maken? Da's vast goedkoper dan al die benzine voor dat brommertje.

Maxi, Midi & Mini
pi_53808968
ik kan ook wel een paar van die schoonmaak kabouters gebruiken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53809009
aan de lijn zou ik ook wel mogen maar behalve sporten doe ik er momenteel weinig moeite voor. te weinig eigenlijk, want ik sjouw ook wel een kilo of 10 teveel mee vind ik.

maar we zijn hier nog even in de sferen van 't vorige bankje, want zojuist dan met enige vertraging toch eindelijk de uitslag gekregen van de stukjes weefsel die ze nog op kweek gezet hadden na de operatie van m'n vader, en ALLES IS GOED! geen kwaadaardige cellen meer gevonden dus, we zijn in jubelstemming!

oh, ik lees iets over die suikerfeest-aflevering van het zandkasteel. hebben wij vanmorgen ook gezien. ik vond 't juist wel leuk dat ze daar aandacht aan besteedden. het liedje was ook erg mooi, dus wij hebben gewoon lekker meegedanst. en er een koekje bij gegeten. dat sassa bruiner geworden was was mij niet opgevallen! dat vind ik ook wel wat overdreven.
pi_53809049
wat goed Bix!

nou wij gaan niet sporten vanavond.. geen oppas... volgende week dan maar weer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53809101
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef Noli. het volgende:
Zeg Anitra..
Kinderen mogen deze week gratis treinen (i.v.m. boekenweek) kan je kaboutertje daar ook geen gebruik van maken? Da's vast goedkoper dan al die benzine voor dat brommertje.

ware het niet dat mijn kaboutertjeb 30 is mijn vriendin komt smaandag smorgens mijn helpen met huishouden

Bix wat een goed nieuws!!!
pi_53809716
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Anitra het volgende:
Piglet dat was met de teletubbioes toen toch ook, in het begin was die groene gewoon blank en nunook donker?

Vicky ruilen? Bij jou is tenminste alles gelijk aan elkaar, jier magere armpjes en beentjes en dan ineens een vette reet en buik, gee gezicht. Bij jou loopt alles moi gelijk.

Noli laatste keer in het prak zag je er prima uit hoor, echt geen 94 kilo

Ingrid dat buikje is alleen met sporten we te krijgen ben ik bang van want verder ben jij niet dik, helemaal niet zelfs. en mijn kaboutertje heeft helaas op dinsdag al druk en woont een beetje verweg voor op haar brommertje
Ik ben gewoon een klein propje. Maar wel lief.
Jouw kabouter heeft haar vriendin net gestuurd. Lief hoor!
Moet alleen boven nog, maar dat kan morgen ook wel. Heb vanmiddag genoeg aan mn hoofd.

Kopje thee iemand?
pi_53809727
Bix wat goed!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:33:55 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53809762
Kan dat bruiner geworden zijn niet te maken hebben, met het zonnige van het strand???
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53809783
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
Kan dat bruiner geworden zijn niet te maken hebben, met het zonnige van het strand???
dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:40:55 #43
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53809925
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?
Gevoelige huid

Hier overgens gisteren, een kleine baby van alweer 9 weken een flesje gegeven, men wat een lachebekkie was die meid Jaily
pi_53810013
_bar_ .. dat dacht ik dus ook al

Bix, wat goed !!!!
jubel-ze !
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:48:26 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53810083
Ach Bix wat een fijn goed geweldig bericht
pi_53810102
Aangezien ze ook een etnisch tintje aan haar rokje hebben gegeven, denk ik niet dat het van de zon komt

Bix, wat een heerlijk nieuws
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:54:08 #47
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53810248
Feesten
Het Zandkasteel besteedt samen met de andere Schooltv-magazines aandacht aan diverse feesten die verschillende bevolkingsgroepen in Nederland vieren.

* Suikerfeest (afl. 80)
* Taart voor Koning Koos (afl. 81)
* Sinterklaas is jarig (afl. 53)
* Kerstboom (afl. 55)
* Kerstfeest (afl. 56)

http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=1359261
pi_53810378
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:49 schreef piglet het volgende:
Aangezien ze ook een etnisch tintje aan haar rokje hebben gegeven, denk ik niet dat het van de zon komt
oplettend!

ik vind het trouwens wel erg positief dat ze het wat multicolour maken hoor

dat is nou kleuren-televisie!
pi_53810612
Bix, goed om te horen dat de uitslag goed is!
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:10:01 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53810614
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef Anitra het volgende:
Noli waar ben jij te dik dan? en Vicky oh meid je heb een droom figuur, niks geen mager gedoe. als ik djen f en toe zie dat vind ik gewoon eng zo dun als die is.

Ja vivi dat was gisteren ook al zo nog even en wij zijn verplicht vrij en word het een nationale feestdag. verigens dacht ik altijd dat koekeloere een christelijk programma was
Ja raar he, zouden ze bij de NMO ook kinderprogramma's aanpassen aan het Joods Nieuwjaar enzo?
pi_53810817
waarom zou de NMO dat moeten doen? dat is toch een specifiek islamitische omroep? maar Zandkasteel is van Teleac/NOT, dus algemeen educatief. zou vreemd zijn als die alleen christelijke feesten zouden belichten.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:45:45 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_53811523
en bovendien, wat is het probleem? ik ben zelf niet gelovig en ook niet gelovig opgevoed, maar wel op de (openbare) school alles over alle geloven in de wereld geleerd. dat is ook gewoon een stukje erfgoed van de wereld. ik zie het probleem dus niet
het is vanwege al het extremisme in de wereld dat de intolerantie steeds groter wordt laten we daar niet aan mee doen
stormy waters...
sailin'
pi_53811707
Daarnaast is het hoe dan ook belangrijk dat kinderen (EN VOLWASSENEN!) ook weten van de gewoontes van andere geloven of levensopvattingen.

Je kan niet met elkaar samenleven als je elkaar niet respecteert en je kan elkaar niet respecteren als je niet weet van de gewoontes van een ander.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:57:58 #54
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53811811
Ik vond het erg interessant dat ze bij Koekeloere en Nieuws uit de Natuur e.d. het over de ramadan hadden Ik heb er nog wat van geleerd en daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn kinderen er ook wat van meekrijgen

Wat Pruk zegt dus
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:33:48 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_53812701
* Belana stemt in
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:23:36 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53817526
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef LadyS het volgende:
Ik vond het erg interessant dat ze bij Koekeloere en Nieuws uit de Natuur e.d. het over de ramadan hadden Ik heb er nog wat van geleerd en daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn kinderen er ook wat van meekrijgen

Wat Pruk zegt dus

Ik ben ineens helemaal op de kooktoer, althans de plannen ervoor. Dat krijg je, als je zovaak achter elkaar uit eten gaat
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53818165
En ik kreeg dat soort dingen gewoon op de natuurlijke manier mee, namelijk doordat ik in de klas zat met turkse/marokaanse kindjes die aan de ramadan/het suikerfeest deden. Daar had ik geen tv-programma voor nodig
In sommige programma's vind ik het niet storend hoor, maar in het zandkasteel vind ik het echt werkelijk waar nergens op slaan. Aan de andere kant, ik heb de aflevering niet gezien dus misschien oordeel ik te hard.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:07:48 #58
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53818493
Een donkere Sassa in het Zandkasteel vind ik ook erg overdreven, hoor. Maar Nieuws uit de Natuur en Koekeloere wordt ook op school getoond. Vond het echt niet storend. Zandkasteel heb ik trouwens ook niet gezien hoor
pi_53818559
Ik had de donkere Sassa prima gevonden, als ze dat van het begin al was geweest. Nu vind ik het belachelijk. Gelukkig heb ik alleen maar dvd's van de vroege series, daar is de stem van Toto ook veel leuker
pi_53819853
Ik vind het ook niet storend. Maar het hoeft niet tig keer herhaald te worden vind ik.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:43:27 #61
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53820389
Ik ben weer online
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:44:44 #62
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53820417
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef m@x het volgende:
Ik ben weer online
Hoi
Alles goed gegaan met verhuizen?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:54:28 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_53820642
Is Sassa dan nu donkerder? Ik heb dat niet eens gezien. Ik vind het prima dat het over het Suikerfeest ging.

Welkom terug online M@x!

Mijn man kreeg net een telefoontje dat zijn opa is overleden. Dat levert nogal gemengde emoties op. Mijn man heeft zijn opa al meer dan 10 jaar niet gezien en ik heb hem dus nog nooit gezien. Opa had met iedereen ruzie. Maar aan de andere kant is het wel zijn opa. We gaan wel naar de begrafenis, ik vooral uit medeleven met de familieleden.
pi_53821247
Psies piglet ik ben het helemaal met je eens!

M@x welkom terug!! Lekker dat je eer online bent!!

Catiie gecondoleerd, ook al is er ruzie of wat dan ook het is klote dat hij nu geen äfscheid" heeft kunnenn nemen. sterkte
  Jubileum moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:28:38 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53821588
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ben er stil van Buz
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:30:13 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53821641
Cattie gecondoleerd, maakt niet uit hoe het contact is, dit soort dingen is altijd verdrietig vind ik.

M@x je bent er weer!
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:38:42 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_53821836
cattie, geconcdoleerd. dat zijn toch verdietige dingen.

zeg, iemand van jullie ervaring met overgeven na de meningokokken/BMR prik?
Ezra heeft alles eruit gegooid
stormy waters...
sailin'
pi_53821866
Cattie gecondoleerd, m@x, fijn dat je weer internet hebt
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:41:58 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53821916
Cattie, gecondoleerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53821981
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:38 schreef Belana het volgende:
cattie, geconcdoleerd. dat zijn toch verdietige dingen.

zeg, iemand van jullie ervaring met overgeven na de meningokokken/BMR prik?
Ezra heeft alles eruit gegooid
ff in de gaten houden belana, heeft hij koorts erbij? En vertrouw je het niet gewoon HAP bellen hoor!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:50:46 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_53822100
ja, heb ff de HAP gebeld en het kan idd een bijwerking zijn. ze hebben me verzekerd dat ze geen hersenvliesontsteking van die prik kunnen krijgen, maar voor de zekerheid heb ik maar even de symptonen gevraagd. hij zou dan hoge korrts moeten hebben, grijpen naar de oortjes van de hoofdpijn e.d.
ik ben gewoon dit soort dingen niet gewend Liam heeft nooit wat gehad echt. (nou ja, de afgelopen maanden dan wel, maar ook niet ernstig)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:07:16 #72
94046 PM-girl
pi_53822393
Cattie, gecondoleerd, toch. Hoe vreemd de situatie ook zal zijn!

Belana, kan het niet toeval zijn, met een buikgriepje erbij? Goed dat je de HAP belde.
*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:45:07 #73
108648 cattie
lieve moeder
pi_53823437
Dank jullie voor de condoleances!

Wat rot Belana en zielig voor Ezra. Hopelijk is het snel over en niets ernstigs!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:25:23 #74
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53824626
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef Lois het volgende:

[..]

Ben er stil van Buz

Ik heb iets heel gaafs gemaakt.
Kijk even i je PM, dan kom ik het van de week even brengen
  woensdag 10 oktober 2007 @ 06:34:01 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_53830025
Nou, toch een virusje hier hoor, Liam begon later op de avond ook, we hebben een leuke nacht achter de rug ze lijken alle 2 wel weer opgeknapt nu gelukkig
stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 oktober 2007 @ 07:50:18 #76
3011 E.T.
pi_53830258
oef.. Beterschap belaan!

Druk dagje hier vandaag.. Stiefmoeder komt vanmiddag en voor die tijd moet/wil ik nog ff een doek door de badkamer, alle was in de kast, opruimen, bed verschonen, koffer inpakken.. en dan gaan papa en mama morgenochtend vroeg lekker saampies naar Edinburgh voor een paar dagen

Voor het eerst in vier jaar dat we samen weggaan en dan ook meteen vier dagen

Saskia heeft 't al een week over de logeerpartij van Oma Simone... dat papa en mama er dan niet zijn, lijkt ze helemaal niet erg te vinden.. veel belangrijker dat oma er is Zorgt er iig voor dat we morgen met een gerust hart in dat vliegtuig stappen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:06:31 #77
114177 Diaan73
pi_53830359
Belana, beterschap met je jongens....

E.T. heel veel plezier in Edinburgh... lekker genieten met zn tweetjes.

Cattie, nog gecondoleerd!

Z|ow hier begint alles een beetje een plaatsje te vinden. We hebben alleen afgelopen vrijdag 2 kaartjes toegestuurd gekregen voor een theatervoorstelling... kunnen we nergens weer vinden. Straks mn moeder maar even vragen, die is vooral druk geweest in de keuken.

En vandaag komt de vloerbedekking voor de trappen, overloop en voorzolder.
Make love, not war ☮
pi_53831388
Ja hoor.

[Bridget-modus] Mailtje bleek waar [/Bridget-modus]

woensdag 10 oktober 2007 @ 09:38:29 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53831648

Syreen.. Wat kut!
Hij had toch minstens ná de break kunnen zeggen dat ie 'een keer' met iemand anders was gegaan? Of ben ik nu gek? Dat had jij tenminste ook geweten waar je aan toe was.

Maar hoe voel jij je nu?
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:50:39 #80
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53831885
Ik heb het gelezen Syrena. Jee da's niet leuk. Ik moet wel zeggen dat ik vind dat als het alleen tijdens de break gebeurd is, dat ik dat zíjn zaak vind, maar het wordt een ander verhaal als hij het deed terwijl jullie iets hadden. Sterkte met verder uitzoeken van wat er nou precies gebeurd is.
Nog even over dat Suikerfeest: dat vind ik juist goed, dat daar aandacht voor is. Sterre kwam ook vol van verhalen over de Ramadan thuis (die had dat bij Nieuws uit de natuur gezien geloof ik). Ik moet ineens denken aan Tristan, die tijdens het buitenspelen even binnenglipte en een plakje kaas van mij kreeg, en vroeg: "zit daar ook varkensvlees in mama?" en toen ik zei dat dat niet zo was, riep ie tijdens het weer naar buiten lopen:"oke, dan krijgt Tayfun ook een stukje van mij" (Tayfun is ons turkse overbuurjongetje). Ik vind het fijn dat het heel gewoon is dat je weet van elkaars gewoonten en dat je daar rekening mee kunt houden. Maar die bruin geworden meid, dat vind ik wel weer overdreven, zo geforceerd politiek correct. net als dat Dipsy steeds donkerder werd van kleur. Had dat dan meteen vanaf het begin gedaan.
pi_53832207
Syrena ik heb het gelezen en het is wel een rotstreek als het echt al maanden bezig is...

Veel sterkte!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:07:48 #82
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53832271
Ik vind het suikerfeest bij het zandkasteel geen toegevoegde waarde hebben. Ze leggen verder vrij weinig uit, het is suikerfeest PUNT..

Bij Koekeloere en Huisje, Boompje, Beestje hebben ze bij het begin van de ramadan er ook uitgebreid aandacht aan besteed en nu is het eind van de ramadan in zicht dus nu besteden ze bij Koekeloere aandacht aan het suikerfeest (dat is trouwens 13 oktober).
Bij Koekeloere werden ze nu trouwens uitgenodigd bij een turkse familie. Dezelfde man was bij Huisje, Boompje, Beestje de buurman van Erik en Raaf en kwam bij het begin van de ramadan na zonsondergang allerlei lekkers brengen.

De hoofdpersonen uit Koekeloere en Huisje, Boompje, Beestje deden dus niet zelf (actief) mee aan de ramadan of suikerfeest maar waren meer buitenstanders die werden uit genodigd.
Dit vind ik weer wat anders dan dat ze zoals bij het zandkasteel ineens out-of-the-blue zelf aan het suikerfeest doen..
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:10:41 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53832362
Ik heb het niet gezien Noli, maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt dan.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:22:35 #84
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53832675
Het was er zonet op.. Ik zou eigenlijk post gaan rondbrengen maar ik heb even gewacht toen ik zag dat het Zandkasteel begon.

Bij Huisje, Boompje, Beestje waren ze vandaag trouwens niet bezig met de ramadan of het suikerfeest maar met het geheimenthema van de boekenweek.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:41:02 #85
3011 E.T.
pi_53833135
Syreen, wat kut zeg

Ik heb 't zandkasteel niet gezien. Op zich vind ik het wel prima als ze er aandacht aan besteden, maar wel met wat uitleg idd. Zoals ik nu van Noli begrijp was dat niet het geval... Gemiste kans..
pi_53833794
Tja, leuk, is anders, het is niet netjes dat hij het niet verteld heeft, maar ja, als het tijdens die break was. TJa. In ieder geval gaat ie nu voor een half jaar weg en zal hij dus ook die ander niet zien
pi_53834008
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Pruk het volgende:
Tja, leuk, is anders, het is niet netjes dat hij het niet verteld heeft, maar ja, als het tijdens die break was. TJa. In ieder geval gaat ie nu voor een half jaar weg en zal hij dus ook die ander niet zien
Dat alleen tijdens de break staat dus ter discussie. Want dat geloof ik dus niet, iets teveel "dingetjes" die nu ineens naadloos ineen passen. Die pasten al wel na het eerste mailtje, maar dat was zo kort dat je gewoon nog hoopt dat het een rotte grap was.
pi_53834631
Syrena wat een klote zooi!
pi_53834701
ik vind 't juist geen probleem dat het zonder uitleg was. 't is een peuterprogramma, meer niet. net of ze bij dingen over kerstmis altijd alles uit moeten leggen, het is gewoon onderdeel van het verhaal dat 't suikerfeest is, kinderen raken zo bekend met het bestaan daarvan, prima toch?

syrena, nee echt! wat ontzettend rot, zo kort voor z'n vertrek. sterkte ermee, ik hoop dat jullie er voor maandag toch goed over kunnen praten samen en je er weer genoeg vertrouwen in kunt krijgen om het komende half jaar enigszins mee door te komen zo op afstand.
pi_53834766
oh wacht ik lees nu pas de rest van je verhaal, klinkt toch wel een stuk erger nog dan in je openingspost. wat naar allemaal zeg, heel veel sterkte ermee!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:10:45 #91
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53835473
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
maar we zijn hier nog even in de sferen van 't vorige bankje, want zojuist dan met enige vertraging toch eindelijk de uitslag gekregen van de stukjes weefsel die ze nog op kweek gezet hadden na de operatie van m'n vader, en ALLES IS GOED! geen kwaadaardige cellen meer gevonden dus, we zijn in jubelstemming!
Wat goed Bix! Hoeft hij nu verder geen extra behandelingen meer? Dat zou wel heel fijn zijn, dan kan ie in alle rust herstellen van de operatie! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53835648
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef bixister het volgende:
oh wacht ik lees nu pas de rest van je verhaal, klinkt toch wel een stuk erger nog dan in je openingspost. wat naar allemaal zeg, heel veel sterkte ermee!
Inmiddels is het nog een stukje erger geworden dus
pi_53835812
Syrena wat een toestand.... s6 en sterkte ermee
pi_53836469
Syrena, ik lees het nu pas. Wat een gedoe
pi_53836686
Syrena wat klote zeg! Sterkte ermee!
pi_53838354
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat goed Bix! Hoeft hij nu verder geen extra behandelingen meer? Dat zou wel heel fijn zijn, dan kan ie in alle rust herstellen van de operatie! .
k_i_m precies, geen enkele nabehandeling nodig nu, dus geen nare chemo of bestraling in/op z'n lijf. ik ben zo blij voor 'm.
pi_53838471
Bix wat fijn

Syrena, wat een toestanden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:24:37 #98
114177 Diaan73
pi_53838653
Syrena wat vervelend allemaal zeg. Heel veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing en ga vooral op je gevoel af zou ik zeggen.

Bix, wat een supernieuws...
Make love, not war ☮
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:15:24 #99
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53841319
Ooooh. Ik zie nu Bix' nieuws!

Wat goed! Wat moet dat een opluchting voor jullie allemaal zijn zeg!
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 16:20:00 #100
43556 miss_dynastie
pi_53841422
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef bixister het volgende:

[..]

k_i_m precies, geen enkele nabehandeling nodig nu, dus geen nare chemo of bestraling in/op z'n lijf. ik ben zo blij voor 'm.
Wat fijn!!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:26:30 #101
190853 RockabeIIa
pi_53841545
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Inmiddels is het nog een stukje erger geworden dus
Des te makkelijker is het zijn keel de knoop door te hakken!

Bix
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:29:26 #102
14746 k_i_m
pi_53841603
Alsof de duvel ermee speelt; er belde net een mevrouw van de kankerstichting, of ik lid wilde worden. Toen ik vroeg hoe ze aan mijn nummer kwam zei ze dat ze de gegevens van een bedrijf als de Wehkamp (nooit wat mee gedaan) kochten. Hmmm .
In my life
Why do I smile
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:31:24 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_53843922
Syrena, volg je gevoel, meestal weet je wel hoe het zit. kut meid. sterkte.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:11:40 #104
108648 cattie
lieve moeder
pi_53844856
Gadver Syrena, niet leuk zeg!

K_i_m, was het kwf kankerbestrijding?

Ik ben vandaag eerder gestopt met werken zodat mijn man naar zijn vader kon (ivm het overlijden van mijn man's opa). Maar nu moet ik eigenlijk vanavond nog aan het werk. Het dossier ligt me aan te kijken, maar ik moet ook nog opruimen en heb eigenlijk ook geen zin/puf meer. Iemand nog een motiverende speach in de aanbieding?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:22:08 #105
14746 k_i_m
pi_53845140
Ja, volgens mij wel. Ben jij ook lastig gevallen?
In my life
Why do I smile
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:27:53 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_53845321
Nee, mijn man werkt daar. Dan zal ik eens vragen hoe ze aan die telefoonnummers komen.

Ik heb snel even opgeruimd, afwasmachine ingeruimd en stof gezogen. Dus nu moet ik aan het werk. Tot 20.30 uur want dan ga ik het blok kijken.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:38:08 #107
14746 k_i_m
pi_53845571
Ze zei dat bepaalde bedrijven hun lijsten met adresgegevens verkochten, onder andere postorderbedrijven. Ach, het boeit me verder ook niet zo, maar ik vond het wel even raar. Ik krijg gelukkig nooit dat soort telefoontjes .
In my life
Why do I smile
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:31:35 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53846987
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ze zei dat bepaalde bedrijven hun lijsten met adresgegevens verkochten, onder andere postorderbedrijven. Ach, het boeit me verder ook niet zo, maar ik vond het wel even raar. Ik krijg gelukkig nooit dat soort telefoontjes .
Ik heb 2 dagen bij een callcenter gewerkt, voor totaal ander "product" trouwens, maar daar deden ze dat idd ook zo.

Wel raar dat dat zomaar kan eigenlijk. Je hebt vaak ook dat als je ergens gegevens invult dat er staat dat het nergen anders voor wordt gebruikt. Is dat dan eigenlijk gewoon onzin? Of staat dat gewoon lang niet overal bij....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:55:27 #109
94046 PM-girl
pi_53847671
Hema-avond men, dat is niet goed voor je bankrekening!
*
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:29:40 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53848724
Oeps... Ik had vandaag moeten stemmen (voor burgemeester van utrecht)... Denk er net weer aan doordat ik lees op nu.nl dat de opkomst zo laag was dat het wrs niet eens geldig is. Dus ach, die ene stem van mij had daar ook weinig aan veranderd
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53848957
iemand een idee waar je kniekousjes voor jongens in mini maatjes kunt kopen??
alleen bij de prenatal tot nu toe kunnen vinden, maar wil graag wat meer soorten
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:06:56 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53849893
Hema heeft sokjes met een 'opgerolde' bovenkant. Die rolde ik nooit op en had ik gewoon kniekousjes (ehmmm volgt u mij nog? ) De iets grotere maatjes hebben anti-slip aan de onderkant, maar ik geloof dat je díe nog niet nodig hebt .
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:11:17 #113
190853 RockabeIIa
pi_53850062
anti-slip, vanaf welke maat kun je zulke sokjes kopen Saffier? Weet je dat heel misschien?
pi_53850168
Als je hier: http://www.infofilter.nl/InfoWWW/index.html je gegevens invult, komt er (misschien) minder reclame

Hier vragen ze altijd: spreek ik met mevrouw lcicle?
Nee
Is die wel aanwezig?
Nee, die woont hier niet

Volgens mij helpt het
En ik geef ook vaak een nét andere naam op als ik iets bestel ofzo, dan weet ik meteen waar m'n gegevens vandaan komen mochten ze m'n adres doorverkopen. Postorderbedrijven kunnen er wat van ja :s Neckermann is erg hardnekkig.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:20:04 #115
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53850364
Kut syrena!!

Volg je gevoel,intiutie,instinct en het stemmetje in jezelf!! Hoe moeilijk dat misschien ook is..
Daar weet ik alles van... Sterkte de komende tijd wat je ook gaat beslissen...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:23:50 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53850481
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
anti-slip, vanaf welke maat kun je zulke sokjes kopen Saffier? Weet je dat heel misschien?
Uit mijn hoofd zijn die er bij de HEMA al bij de sokjes van het maatje vanaf 6 maanden. Ik stond me er toen over te verbazen dat die dingen al anti-slip hadden terwijl ik (of Tobias) dat helemaal nog niet nodig had (maar met kruipen en billenschuiven was het toch ook al wel makkelijk) en kon ze zónder bij de HEMA niet eens vinden.
Ylana
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:25:40 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53850556
Da's goed rot Syrena. Sterkte!
Ylana
pi_53850598
Ik had ook die oprol sokjes met anti slip in een heel klein maatje, vanaf 6 maanden denk ik ja. Is een jaar geleden, ik weet niet of ze ze nu nog hebben. Waren wel fijne dingetjes.
pi_53850688
Wat een dag vandaag: een nieuwe geboorte, hier een nieuw kapsel (nieuwe snit en kleur) en de bouw van ons huis is eindelijk begonnen 10 oktober 2007 is een historische dag geworden
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:59:54 #120
190853 RockabeIIa
pi_53851718
Tnx Saffier. Ik heb er ook echt een paar nodig. Altijd op schoentjes lopen is ook niks
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:01:10 #121
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53851743
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Saffier het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd zijn die er bij de HEMA al bij de sokjes van het maatje vanaf 6 maanden. Ik stond me er toen over te verbazen dat die dingen al anti-slip hadden terwijl ik (of Tobias) dat helemaal nog niet nodig had (maar met kruipen en billenschuiven was het toch ook al wel makkelijk) en kon ze zónder bij de HEMA niet eens vinden.
Kleinste maatje is 0-6 maanden zelfs
pi_53852061
Nee Suus, de kleinste is 0-3 maanden
Maar die zijn echt mini en super schattig
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:14:56 #123
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53852235
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee Suus, de kleinste is 0-3 maanden
Maar die zijn echt mini en super schattig
Ja maar die zijn niet met anti-slip en geen rolsokjes
pi_53852251
thx saffier, maar die sokjes heb ik al... helaas zit dat model bij Pepijn echt voor geen meter. niet met bovenkant opgerold en niet met bovenkant omhoog..

ik ga verder op zoektocht..

Ik wil gewoon leuke gekleurde streepjes kniekousen ofzo... maar dat kan blijkbaar alleen voor meisjes en dan met heel veel roze of bloemetjes of glitters.
pi_53852782
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ja maar die zijn niet met anti-slip en geen rolsokjes
dat had ik gemist
maar vanaf 6 maanden zijn ze pas anti-slip
bij die van 0-6 maanden nog niet
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:44:47 #126
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53853110
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat had ik gemist
maar vanaf 6 maanden zijn ze pas anti-slip
bij die van 0-6 maanden nog niet
Ooh dan weet jij het beter als ik.. LOL..
Ik ben de hemamuts hier.. ga je nu in me vaarwater zitten ?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:48:50 #127
190853 RockabeIIa
pi_53853191
Wanneer zijn ze in de aanbieding?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 00:03:25 #128
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53853486
Geen idee
pi_53853539
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Hema-avond men, dat is niet goed voor je bankrekening!
erg he. ik durfde thuis niet te vertellen wat ik daar uitgegeven heb. ik zou alleen voor een paar nieuwe pyama's voor de kinderen gaan...
pi_53855062
Mogguh. 5.30 wakker.

Ik vroeg me af of jullie ook met je man ruzie krijgen. Hier iig wel. Hij dumpte Kim net beneden, voor de tv. (Babytv.) En ging zelf weer naar bed. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Ik vind het ook k*t dat Kim zo vroeg wakker is en niet meer wil slapen. Maar ik kan er toch ook niks aan doen?
Nu is hij er van overtuigd dat er iets met Kim is.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 06:35:26 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53855113
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 06:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh. 5.30 wakker.

Ik vroeg me af of jullie ook met je man ruzie krijgen. Hier iig wel. Hij dumpte Kim net beneden, voor de tv. (Babytv.) En ging zelf weer naar bed. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Ik vind het ook k*t dat Kim zo vroeg wakker is en niet meer wil slapen. Maar ik kan er toch ook niks aan doen?
Nu is hij er van overtuigd dat er iets met Kim is.
volgens mij is er wat met hem
pi_53855135
Blijkt nu dat hij dat expres deed. Hij wist dat ik er wel heen zou gaan.
En hij heeft pijn. Dat weet ik. (ms weer operatie) En ik hoef toch niet te werken.
Dat is ook wel zo, maar toch. Nouja, als het maar niet weer een rel wordt. Denk dat we samen eens goed moeten praten.

Nu ga ik weer een poging wagen om naar bed te gaan.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:24:06 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_53855265
post het dan niet hier ik zit helemaal niet te wachten op die verhalen. djeez is een l*l en had nooit aan een kind moeten beginnen. wie er hier werkt of niet maakt geen donder uit, we zorgen alle 2 voor de kinderen, want het is ons beider keuze geweest. praten lijkt me wijs ja. en accepteren dat kinderen vroeg wakker worden. wat verwachten jullie nou, dat ze lekker tot 10 uur uitslaapt ofzo?
stormy waters...
sailin'
pi_53855529
Bizar, Kim zit voor de tv en jullie liggen nu allebei in bed?

Ik lig ook in bed maar dan wel met een rotte rug. Heb me net ziek gemeld op kantoor. Ik had al last toen we terug kwamen van vakantie en dat ging gelukkig wel beter. Maar sinds gisteren is het weer foute boel. Hopelijk gaat het met een dagje rust snel weer beter.
pi_53855569
Waar zeg ik dat Kim moet uitslapen? Normaal slaapt ze t/m 7.15/7.30. dan vind ik 5.30 wel vroeg ja.

En Snoopy, ik zeg toch dat ik erbij ben/was. Hoe kan ik anders posten.
pi_53855591
Kind voor de tv dumpen en dan weer naar bed? Dat vroeg ik me dus ook af liggen jullie nu beide weer in bed en Kim beneden?

snoopy wat k*t. hoop dat het met 1 dagje over is idd, lekker je bed in
pi_53855597
Neehee!
pi_53855599
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar zeg ik dat Kim moet uitslapen? Normaal slaapt ze t/m 7.15/7.30. dan vind ik 5.30 wel vroeg ja.

En Snoopy, ik zeg toch dat ik erbij ben/was. Hoe kan ik anders posten.
en daarna zet je: ik ga weer een poging wagen om nar bed te gaan
pi_53855602
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 06:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blijkt nu dat hij dat expres deed. Hij wist dat ik er wel heen zou gaan.
En hij heeft pijn. Dat weet ik. (ms weer operatie) En ik hoef toch niet te werken.
Dat is ook wel zo, maar toch. Nouja, als het maar niet weer een rel wordt. Denk dat we samen eens goed moeten praten.

Nu ga ik weer een poging wagen om naar bed te gaan.
pi_53855613
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:23 schreef Anitra het volgende:

[..]

en daarna zet je: ik ga weer een poging wagen om nar bed te gaan
Ja, niet dat ze toen wel ging slapen. Maar kon het toch proberen he.
pi_53855642
Oh, je hebt geprobeerd Kim weer te laten slapen? Zoals jij het schrijft is het alsof je zelf weer gaat slapen.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:39:40 #142
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53855754
Goedemorgen

Ik heb een mooie diapresentastie gemaakt met foto's van Eva. Toen ik daar van de week mee bezig was had ik toevallig Ramses Shaffy - zing vecht huil... op staan. Een topasselijker nummer kon er bijna niet onder..
Heb het gisteren bij ze afgegeven. Eva zat zowat in de TV, ze vond alleen het muziekje niet zo mooi
pi_53855809
goedemorgen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53855869
buzzer

Goede morgen Vicky!
pi_53855934
ik ben vandaag een klein beetje mooshy...
vandaag, 2 jaar geleden was ik uitgerekend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:56:03 #146
190853 RockabeIIa
pi_53855942
's Morgens!
Ik geloof dat ik ook maar aan de baby-tv ga. Handig!

Snoop da's niet zo mooi. Hoe komt dat met je rug? Verkeerd tillen?

Eva is een snoepje Het is ook best een lied wat je kan overdonderen, geloof ik.
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 09:03:18 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53856037
Ik was er stil van, zo mooi als ik het vond. Eva vond de foto's " geweeeeeldig" zoals ze zelf zegt maar ze vind de stem van Ramses niet zo mooi. Te donker en dat is eng
Ze heeft er vanmorgen weer een half uur lang naar zitten kijken Buzzer, met het geluid uit.

Snoopy dat is vervelend! Blijf wel in beweging he? Helemaal absolute rust is vaak funest. Sterkte joh
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53856050
Ingrid ik denk dat jullie eens heel duidelijk naar elkaar toe moeten zijn. Jullie zijn het nergens over eens en wij horen alleen maar Djeez is een ..., drinkt zichzelf klem, zorgt niet voor Kim en nog zoveel meer. Wordt er persoonlijk een beetje moe van eerlijk gezegd en daarom reageer ik er ook bijna niet meer op. Ligt het ook wel eens aan jou? Ja ik weet dat je het moeilijk hebt en dat je therapie krijgt maar helpt het ook inmiddels? Hoe is het met het solliciteren afgelopen eigenlijk of heb ik daar overheen gelezen? Ik bedoel het ook helemaal niet rot hoor maar moest het even kwijt.

Lief Buzzer en dat het je dan op dat moment ook zo kan overvallen die emotie raar is dat he?

Vicky je mag best mooshy zijn hoor!!! Knuffel voor jou...

Snoop dat je rug maar met rust weer lekker op gang mag komen en het liefst nog snel ook!!!

Leonieke gefeliciteerd met 10 oktober 2007

Rocka babytv hebben wij hier helemaal niet en teletubbies zijn niet leuk als dus Kaith...
pi_53856078
Eva

Instabiele tussenwervel door bodyboardongelukje tig jaar geleden en dat speelt zo nu en dan op. Gaat wel weer over. Maar nu heb ik pijn En k wil dat niet. Morris zou zeggen: ik wil dat niet leuk!
pi_53856118
Is je goed recht door dat: Ik wil dat niet leuk gevoel hebt...
pi_53856130
Dan heeft Morris groot gelijk snoop
Maar enorm prut dat het iedere keer weer terug komt. Hopenlijk is de pijn snel weg
pi_53856149
Ik heb wel babytv maar Amber vind er geen reet aan. Die kijkt liever Nick JR of Z@ppelin
Oh ja Plop en Monsters Inc is hier ook favoriet!

Lois, wat lief!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:38:58 #153
190853 RockabeIIa
pi_53856714
ik wil dat ook niet leuk voor jou snoopy!

Mibos, hier vermaakt Brent zich op dit moment nog in zijn bedje *hij snurkt een beetje * 3
Hij mag af en toe wel Bumba kijken op de laptop. Dat vindt ie erg leuk.
pi_53856810
Rock: (ik typ nog steeds Neuk af en toe erg he...),

Hier ook weer een Kaith die terug is naar dromenland. Ze is een beetje overdag aan het rommelen met het slapen. Nu echt megachagrijnig en moe dus leg haar weg en eer dat ik weg was sliep ze al...

Snurkende beebs zijn

Kaith lijkt er nog helemaal geen tijd/oog voor te hebben die is liever op jacht naar de katten en speelgoed en de planten en onder de hordeur doorkruipen... Althans proberen dan he!!! Als hij niet vanzelf opengaat als je erop slaat dan maar op een andere manier
pi_53857188
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:04 schreef Mibos het volgende:
Ingrid ik denk dat jullie eens heel duidelijk naar elkaar toe moeten zijn. Jullie zijn het nergens over eens en wij horen alleen maar Djeez is een ..., drinkt zichzelf klem, zorgt niet voor Kim en nog zoveel meer. Wordt er persoonlijk een beetje moe van eerlijk gezegd en daarom reageer ik er ook bijna niet meer op. Ligt het ook wel eens aan jou? Ja ik weet dat je het moeilijk hebt en dat je therapie krijgt maar helpt het ook inmiddels? Hoe is het met het solliciteren afgelopen eigenlijk of heb ik daar overheen gelezen? Ik bedoel het ook helemaal niet rot hoor maar moest het even kwijt.
Het ligt vast weleens aan mij. Maar sinds hij ritalin krijgt is het juist erger. Hij is erg opvliegend naar mij en Kim. Terwijl het minder moet worden.
Dat zei hij net zelf. Maar hij moet nu eerst lichamelijk opknappen, dat helpt natuurlijk ook niet mee.
We hebben er net in de auto over gepraat. En het komt vast wel goed.
pi_53857277
* _Bar_ werd vanmorgen gewekt op een wel heel leuke mannier...
Het raam staat hier altijd open,
Was al half wakker, en dan hoor je alsmaar buuuuuuufrooooouw, ben je al wakker...Buuuuuuuuvrouw, even moest ik nadenken welke van de kinderen het was, Joni net voor ze naar school ging, dus ik naar het raam, goede morgen Joni ik ben al wakker ja, okaaaaaay ik ga naar school en ga tekening voor jou maken heb ik zin in zo lief

Zit je beneden gaat de telefoon, ben ik alweer terug vrij vandaag, ze zijn aan het schilderen en is echt nog niet droog vanmiddag, dus je kan eigenlijk niets doen, kom morgen maar
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:11:56 #157
190853 RockabeIIa
pi_53857380
Ingrid: Ik denk dat Belana wel een punt heeft. Je post al je sores zo op het web. Dit is met een klein beetje pech over 15 jaar met gemak terug te vinden. Niet dat je geheimen hoeft te hebben maar dit is allemaal zo prive. En voor je man is het toch ook niet leuk je persoonlijke shit op het net te lezen? Ik vind het iig verre van normaal.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:14:30 #158
190853 RockabeIIa
pi_53857444
Bar wat liehief!
pi_53857446
Rock jij zegt het zoals ik het eigenlijk wilde zeggen zeg maar maar ik was niet zo tactisch...

Ingrid kan je dat dan in een autoritje bepraten? Ik zou ervoor gaan zitten maar goed ieder zijn ding.

Bar dat is lief...
pi_53857448
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat Belana wel een punt heeft. Je post al je sores zo op het web. Dit is met een klein beetje pech over 15 jaar met gemak terug te vinden. Niet dat je geheimen hoeft te hebben maar dit is allemaal zo prive. En voor je man is het toch ook niet leuk je sores op het net te lezen? Ik vind het iig verre van normaal.
Hij deed/doet het net zo goed. Ik probeer het niet meer te doen.
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 10:16:00 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53857483
Ingrid ik vind dat Rock wel een goed punt heeft, al die privedingen zomaar op het web....

Daarnaast kunnen wij daardoor een heleboel conclusies trekken waar je misschien niet op zit te wachten. Zoals ik nu dan lees dat Djeez Ritalin gebruikt, en dat combineer met het bezopen zijn van vorige week. Als je Ritalin gebruikt mag je helemaal geen alcohol nemen, dat is zelfs gevaarlijk. Daar kan je nl. erg agressief van worden.
Daarnaast is autorijden met Ritalin ook iets wat best gevaarlijk kan zijn, je wordt er nl. erg dromerig van heb ik begrepen en je bent niet echt scherp genoeg meer om auto te rijden...
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:17:11 #162
190853 RockabeIIa
pi_53857509
Is ook niet leuk voor je kind om dit soort dingen te lezen op het web. En noem me maar paranoia maar ik ben er heilig van overtuigd dat dit over 15 jaar allemaal nog ergens terug te vinden is... Zo werkt internet, zo werken zoekmachines... Weet wat je post.
pi_53857511
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef Mibos het volgende:
Rock jij zegt het zoals ik het eigenlijk wilde zeggen zeg maar maar ik was niet zo tactisch...

Ingrid kan je dat dan in een autoritje bepraten? Ik zou ervoor gaan zitten maar goed ieder zijn ding.
Nee, maar wel een beetje. Het probleem is nu dat hij ook pijn heeft. Het ritje was dan ook naar het ziekenhuis.
pi_53857514
Wat lief Bar!

Arrgghhh mag ik ff gal spuien... Sinds een paar maanden hebben we digitale televisie met daarbij 2 maanden gratis Film1 en Sport1. De 2 maanden waren afgelopen dus ik had netjes een briefje geschreven dat ik geen gebruik meer wilde maken van Film1 en Sport1. Krijg ik een briefje terug dat het stopgezet is. Zit in net de factuur te bekijken, berekenen ze nog steeds kosten voor de 2 zenders... ARRGGHHH
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53857565
Ow dat is irritant Vicky ik heb een bijna zelfde ervaring gehad, maar na veel bellen en praten werd het in orde gemaakt, s6 ermee
pi_53857584
Ja maar Ingrid jij loopt bij een therapie en Djeez aan de Ritalin en ook nog opvliegend en jij niet zo sterk in je schoenen dat is toch niet leuk voor Kim ook als jullie nog de hele tijd aan het ruziemaken/zoeken zijn. Ik persoonlijk vind dat hij en jij er goed over na moeten denken hoe en wat.

Je praat alles goed: Hij deed/doet het zo goed en ik probeer het niet meer te doen? Dus jij cijfert jezelf weg omdat Djeez het zo goed doet/deed?

Net wat Rock zegt over 15 jaar zit Kim dit misschien zelf wel te lezen bij wijze van...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:23:24 #167
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53857647
Hee! Dat hebben wij ook gehad Vicky.
Michiel heeft er toen een paar keer achteraan gebeld de kwaliteit van de digitale tv liet toen namelijk ook te wensen over (steeds blokkerig en haperend beeld) We kregen toen opnieuw een half jaar gratis digitale tv (omdat de kwaliteit idd ruk was toen) plus nogmaals die twee maanden gratis Film1 en Sport1. Die laatste omdat ze toegaven dat het hún fout was.
Maxi, Midi & Mini
pi_53857649
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nee, maar wel een beetje. Het probleem is nu dat hij ook pijn heeft. Het ritje was dan ook naar het ziekenhuis.
En dat is dus een reden om Kim beneden te zetten omdat hij weet dat jij er toch wel achteraan gaat, en om nog even te zeggen jij werkt toch niet dus dat kan wel, om jezelf met Ritalin vol te gooien en ga zo maar door??? Sorry hoor ik vind het goed praten wat niet goed te praten valt...

Vervelend dat hij pijn heeft natuurlijk maar ik heb meestal wel mijn vraagtekens bij jullie dingen maar nu nog meer en het is ook nog zo dat Kim steeds ouder wordt en er steeds meer van mee krijgt.
pi_53857674
Heb net gebeld en ze gaan het crediteren...

Ingrid, ik ben het met de andere meiden eens. Je gooit aaridg wat prive dingen hier op internet. Iedereen kan het lezen en zoals Lois zeg, conclusies uit trekken.
Ik wil je niet afvallen, absoluut niet, maar jullie zijn beide net zo "schuldig" aan jullie gedrag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53857705
Vicky dat schiet op maar niet heus. Wij hebben hier ook Digitenne en met slecht weer altijd een happerend beeld maar dan na even herstarten doet hij het meestal weer.

Noli dat is wel netjes trouwens. Wij (mijn lief) is er ook al achteraan aan het bellen geweest onlangs en hij kreeg de mededeling van herstarten. Toegegeven dat werkt af en toe best wel...
pi_53857902
Mibos, ik snap niet goed wat je bedoelt met goedpraten? Misschien PM beter?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:45:51 #172
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53858198
Ja idd.
Het is ook wel eens leuk als ze een foutje toegeven.

Laatst was er iets mis met het internet en husb was toevallig hier en was nét bezig om thuis te werken. Bij hem betekent dat via internet op het netwerk van zijn werk inloggen en toch dingen kunnen aanpassen/verhelpen. Nou is dat dus wel handig als je dan idd internet hebt.
Hij kon hier op de pc zien dat er iets was met het IP-adres en dat er iig iets fot ging bij UPC. UPC gebeld, kreeg tig keer de mededeling dat er absoluuuuut geen storing was en dat ie de boel maar even moest herstarten.Het lag niet aan hun.. Na een tijdje was Michiel het zat dat ie tig keer moest zeggen wat hij dacht dat het was. (want het internet deed het dus nog steeds niet) Hij heeft mee gedeeld dat hij senior systeembeheerder is en wat die gast of z'n collega's aan de andere kant van de lijn moest doen om de boel te verhelpen.. Gastje aan de andere kant van de lijn zei nogmaals dat maar op nieuw moest herstarten en zei kwaad dat iemand anders dan vijf minuten later wel zou terug bellen.

Nou idd vijf minuten later belde er iemand terug. Michiel nog 's uitgelegd wat de problemen waren en wat hij dacht dat het was. Nieuwe meneer aan de andere kant van de lijn zie meteen "Idd meneer, ik zie wat er aan de hand is, we gaan er wat aan doen. Meteen daarna was het klaar!

Michiel is écht niet iemand die het allemaal beter weet en meteen maar gaat vertellen wat ze moeten doen om het te verhelpen. Maar nu ging het om zijn werk, was het zó obvious, en was die eerste gast zo dwars..
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:46:24 #173
190853 RockabeIIa
pi_53858213
Mibos, het lijkt wel of je boekjes over iedereen bij houdt
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:46:54 #174
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53858229

[ Bericht 93% gewijzigd door Noli. op 11-10-2007 10:47:32 (Dom, dom, dom... Quot ipv edit) ]
Maxi, Midi & Mini
pi_53858340
Boekje bijhoudt? (daar heb ik met Fok erbij naast het normale leven toch helemaal geen tijd voor...)
Goed geheugen dat wel...

Ingrid je hebt PM...

[ Bericht 59% gewijzigd door Mibos op 11-10-2007 11:03:46 ]
pi_53858912
Mooshy, dat is een mooi woord Vicky
pi_53859042
Zo eindelijk rust in huis. Amber wilde niet gaan slapen net. Ben even boos geworden
Ben nu aan het klooien om de HDD recorder aan te sluiten op de decoder maar ik krijg het niet voor elkaar. Hij kan geen enkele zender vinden.. heeeel irritant...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53859071
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef lcicle het volgende:
Mooshy, dat is een mooi woord Vicky
die heb ik geleend
iemand hier gebruikte 'm regelmatig. Volgens mij Moussy.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 11:22:17 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53859167
Mooshy is een echt Belana woord
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:30:21 #180
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53859351
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Vicky het volgende:
Zo eindelijk rust in huis. Amber wilde niet gaan slapen net. Ben even boos geworden
Ben nu aan het klooien om de HDD recorder aan te sluiten op de decoder maar ik krijg het niet voor elkaar. Hij kan geen enkele zender vinden.. heeeel irritant...
dat moet ik ook nog doen, ik hoop niet dat het een voorteken is
pi_53859461
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:30 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat moet ik ook nog doen, ik hoop niet dat het een voorteken is
ik krijg het echt niet voor elkaar. Hij kan 38 zenders vinden en dat zijng ewoon de standaard zenders..
helaas.. dan maar niet opnemen via de decoder..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:37:19 #182
114177 Diaan73
pi_53859562
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Vicky het volgende:
Dat heb ik gisteren gedaan... ook nog een dvd-speler er tussen gedaan en dat is goed gelukt Je moet heel goed kijken hoe de draden precies lopen en bij ons klopte de installatiewijzer niet helemaal geloof ik.

Snoopy, sterkte met je rug.

Leonieke wat een heerlijke dag gisteren... eindelijk is er begonnen met het bouw van jullie huis
Make love, not war ☮
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:43:29 #183
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53859724
Ik wou net zeggen dat als het Buzzer wel zou lukken dat ie het Vicky dan mooi uit kon leggen (of andersom)
Maar Diaan is het ook al gelukt.

Ow en Buzzer lief van dat Eva filpje en geweldig dat Eva zelf er weer zo mooi op reageert! Lois hielden jullie het zelf nog wel droog dan?
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:03:50 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53860272
Ingrid, heb je irl geen vriendinnen/vertrouwenspersonen bij wie je dit soort dingen kwijt kan?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:07:53 #185
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53860390
WIEHOE!!!

Mijn bril is er! (eindelijk )

(morgen of zaterdag ophalen en dan meteen bij de conculega een nieuwe bestellen Niet om hun hoor maar we waren geswitched van zorgverzekeraar die vergoed een bril bij de conculega helemaal en rechtstreeks. Ik hoef dus niet voor te schieten! Heb ik tenminste een reserve wanneer het nodig mocht zijn.)
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:12:17 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53860496
Weet iemand me zo te vertellen of je cakejes in van die kleine papieren bakjes ook 60-70 minuten moet bakjken op zelfde stand als normale ake (staat zo op pak)? Dank!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:15:09 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53860561
Zeg Sugar, dit topic heet "het bankje doet aan de lijn"..
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:18:47 #188
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53860643
Kleine cake'jes zijn beter voor de lijn dan één hele grote toch Viev?

Maar geen idee eigenlijk Sugar..
Wel een goeie vraag trouwens..
Maxi, Midi & Mini
pi_53861325
sugar, bij mij zijn ze altijd (nou ja als ik ze maak ) véél sneller klaar. maar dat kan ook komen doordat onze oven sowieso wat te hard gaat.
pi_53861360
Ik denk dat ze niet zo lang in de oven hoeven.. Het is minder massa Ik zou ze gewoon goed in de gaten houden.
(Typte je dat bericht met je vingers onder het beslag hihi?)
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:54:12 #191
14746 k_i_m
pi_53861443
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:12 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand me zo te vertellen of je cakejes in van die kleine papieren bakjes ook 60-70 minuten moet bakjken op zelfde stand als normale ake (staat zo op pak)? Dank!
Als het muffins zijn moeten ze geloof ik 20-30 minuten. Maar je kan het testen door met een breinaald (of iets anders langs) erin te prikken. Als er geen beslag aanzit zijn ze goed .
In my life
Why do I smile
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:57:27 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53861502
Ik doe ze inderdaad korter, want dat leek me ook logisch. En ik let gewoon heel goed op.
Zo cakejes versieren
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:04:36 #193
190853 RockabeIIa
pi_53861607
Ik zou er gewoon af en toe eentje proven voor de zekerheid... of ze wel goed zijn geworden enzo...
Ik wil best wel komen helpen hoor Sugar!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:07:53 #194
108648 cattie
lieve moeder
pi_53861661
Hmmmm, cakejes! Ik krijg er direct zin in.
Onze nieuwe oven moet nog "ingewijd" worden. Dat kan primma met muffins lijkt me.
pi_53861842
Buzzer wat lief van je, die diapresentatie

Gaat het met jou?
Variety is the spice of life
pi_53863680
Anitra, ik heb hier bij de slager, de echte hongaarse salami meegenomen is zo lekker, weet je het nog van toen?
pi_53863776
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Vivi het volgende:
Ingrid, heb je irl geen vriendinnen/vertrouwenspersonen bij wie je dit soort dingen kwijt kan?
Jawel. Alleen nu niet bereikbaar. Maar ik snap jullie nu wel.
En ik ga er vanavond met hem goed over praten. Zo kan het niet verder. Dat hou ik niet vol.

Enne Sugar, doe mij ook eens een muffin.

Of willen jullie binnenkort een stuk slagroomtaart. Ik moet toch eerst oefenen he.
pi_53863875
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
Anitra, ik heb hier bij de slager, de echte hongaarse salami meegenomen is zo lekker, weet je het nog van toen?
oeh lekker!!!!
ik haal bij de lild de paprikasalami, die is ook lekker.

Ik denk nog vaak aan toen
pi_53863973
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:04 schreef Anitra het volgende:

[..]

oeh lekker!!!!
ik haal bij de lild de paprikasalami, die is ook lekker.

Ik denk nog vaak aan toen
Ik hoor nu pas dat jij ergens gepost had dat je gisteren naar de HEMA wilde. Ik heb het helemaal over het hoofd gezien, sorry. (Ik ben zelf niet geweest, maar wilde het toch even melden).
pi_53864261
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik hoor nu pas dat jij ergens gepost had dat je gisteren naar de HEMA wilde. Ik heb het helemaal over het hoofd gezien, sorry. (Ik ben zelf niet geweest, maar wilde het toch even melden).
geet niet joh vind het al lief dat je er aan denkt
pi_53864701
maatschappelijkwerk zou hier om 15 uur zijn, ze is er dus nog steeds niet
dan doe je je best om er zelf achteraan te gaan en dan maak je een afspraak en an komen ze niet
pi_53864963
Heb je geen nummer waar je naartoe kan bellen Anitra?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 16:42:34 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53865930
Even lekker maken en showen:

pi_53865984
Anitra balen zeg. Zijn ze nu al geweest of nog niet?

Sugar die met dat pandabeertje is lief en ziet er lekker uit...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 16:49:50 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53866035
Oh, en deze dame mag de credits hebben voor hoe heerlijk de cakejes eruit zien:

pi_53866110
Oh dat ziet er smakelijk uit zeg
Saartje
pi_53866128
Maria ik vind je pandabeertje de mooiste en er het lekkerste uitzien hoor!!!!
pi_53866906
Volgens mij heeft één van jullie van de week al dezelfde ge-wel-di-ge tas gekocht als ik nu.
En dan ook nog wat babykameraccesoires en een geslachtsspecifiek kledingstuk erbij. Nu ben ik failliet.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:59:50 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53867438

Ze hebben ze ook met een hertje erop!

Beetje jammer alleen dat ik dus al een tas besteld heb en dat die winkel foetsie is...
Nu is mijn budget voor tassen wel al aardig geslonken dus... En ik vind deze wel gaaf, maar mijn hemel wat een geld!
pi_53867471
dubbelpost: oeps
Hardloper.
IG @webkim
pi_53867488
Ik heb niet betaald wat er op deze site voor gevraagd word gelukkig... En check ook even oliebollen.com. Dan wil je helemáál alles hebben! Zoveel cooler speelgoed dan bij de Bart Smit oid.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:06:33 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53867563
Dat linkje past heel mooi in het rijtje in dit topic: De leukste (kinder)webwinkels

Ik word nog steeds zo hebberig van dat soort linkjes!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:23:54 #213
14746 k_i_m
pi_53869159
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Webkim het volgende:
Volgens mij heeft één van jullie van de week al dezelfde ge-wel-di-ge tas gekocht als ik nu.
En dan ook nog wat babykameraccesoires en een geslachtsspecifiek kledingstuk erbij. Nu ben ik failliet.
Bijna hetzelfde idd . Maar net niet helemaal Zwangerschap en geboorte deel 323

Heb jij hem op internet gekocht of in een winkel?
In my life
Why do I smile
pi_53869652
Ik heb ook even die site bekeken, Webkim, en ik zag ook een mooie blauwe met eekhoorns
Wat een coole tassen zijn dat toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53870019
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Bijna hetzelfde idd . Maar net niet helemaal Zwangerschap en geboorte deel 323

Heb jij hem op internet gekocht of in een winkel?
Nou, bijna hetzelfde zou ik het niet willen noemen.
Maar ik wist nog dat iemand hier een vrolijke kleurrijke tas had gekocht waarvan ik dacht: whaaaahebbehebbehebbe! Nogal een standaard reactie van mij op kleurig babyspul lately. De meeste luiertassen vind ik saai. Van die effen postbodetassen met zo'n klep. Mijne is mooi. En die van jou dus ook!
Hardloper.
IG @webkim
pi_53870370
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
Heb je geen nummer waar je naartoe kan bellen Anitra?
Nee was via cb gegaan. Maar ze kwam dus een uur later want un haar agenda stond 16 uur Ik stond net boven om mijn bed in te duiken toen de bel ging.
Ze heeft het verhaal aan gehoord en ze gaat kijken of ik met spoed in een herstellingsoord (nooit geweten at zoiets bestond) geplaatst kan worden. En dan niet allen in de omgevng, maar door heel het land heen. Ze snapt at het super nodig is en ze kwam nog met een paar ideetjes, net zoals huishoudelijke hulp betalen we zlf, blijk dat dat onder persoongebondenbudget valt en ik dat dus gewoon aan kan vragen bij het WMO en laten die nu net volgende week komen ivm gesprek over aanpassing badkamer, trap en dat soort dingen.
Dus al met al toch blij dat ze nog gekomen is.
pi_53870684
Wow wat een heeeeeeeeeeerlijke cakejes!!

Anitra, fijn dat ze het helemaal begreep!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:40:06 #218
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53870868
Mjammie cakejes

Anitra fijn
pi_53870874
Anitra wat fijn dat dat ze je zo begreep en dat je er iets aan gehad hebt...
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 20:47:21 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53870994
Anitra dat is beter nieuws! Fijn!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53871622
mooizo anitra!!!

oeh lekkere cakejes maria & sugar!

BE wat ontzettend balen van die verdwenen webwinkel. valt zoiets nog te achterhalen? klinkt als pure oplichting! misschien maar aangifte doen?
pi_53872331
Oeh ik had heel die lekkere mooie cakejes over het hoofd gezien
en wat heb je ze mooi op de foto gezet sugar!!! Echt Super!

Thanks! ik ben blij dat ik de stap gezet heb en openlijk gezegd heb dat het niet meer kan zoals het nu gaat en dat ik echt die rust nodig heb. En ben echt blij dat evenstar en niet te vergeten haar moeder me een spiegel voor gehouden hebben! Ik kan ze niet genoeg bedanken. dus nog een kus

BE wat klote! Hopelijk krijg je j tas alsnog, maar dit is echt rot!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:42:35 #223
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53874235
Wat een leuke tas! En die muffins, mjammjam, ik wou nog zeggen dat ze 15 tot 20 minuten in de oven moeten (ik las eerst de vorige bladzijden) maar je hebt het al zelf uitgevonden. Ze zijn echt prachtig gelukt.
pi_53874236
Anitra, als Rick niets mankeert, kun je huishoudelijke hulp op de WMO hoogstwaarschijnlijk vergeten, zelfs als een arts het aanvraagt. Men gaat er dan vanuit dat de man dat wel oppakt

Hopelijk snappen ze dat Rick al veel meer moet doen en dat dat bij jullie er echt niet meer bijkan.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:07:58 #225
14746 k_i_m
pi_53874995
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nou, bijna hetzelfde zou ik het niet willen noemen.
Maar ik wist nog dat iemand hier een vrolijke kleurrijke tas had gekocht waarvan ik dacht: whaaaahebbehebbehebbe! Nogal een standaard reactie van mij op kleurig babyspul lately. De meeste luiertassen vind ik saai. Van die effen postbodetassen met zo'n klep. Mijne is mooi. En die van jou dus ook!
De achterkant is hetzelfde . En de tassen in de babywinkels zijn inderdaad bijzonder saai vergeleken met die Oililly tassen. Ik ontdekte pas toen ik mijne gekocht had dat er een heleboel online staan. Nu maar oppassen dat het geen verzamelproject gaat worden .
In my life
Why do I smile
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:43:08 #226
190853 RockabeIIa
pi_53875984
Erg mooie tassen Hebbedingetjes! Ik heb mijn luiertas maar 2x gebruikt...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 03:38:57 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53878540
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Pruk het volgende:
Anitra, als Rick niets mankeert, kun je huishoudelijke hulp op de WMO hoogstwaarschijnlijk vergeten, zelfs als een arts het aanvraagt. Men gaat er dan vanuit dat de man dat wel oppakt

Hopelijk snappen ze dat Rick al veel meer moet doen en dat dat bij jullie er echt niet meer bijkan.
In het kader van chronische handicaps ( wat het bij anitra helaas is vooralsnog met de huidige kennis ) komt zij zeker wel in aanmerking voor een zogeheten PGB, via WMO.

Daar rick een fulltime baan heeft en niemand in haar directe omgeving mantelzorg kan geven mag er hulp van buitenaf gevraagd worden,
PGB is juist ervoor dat de client beter kan zorgen voor hulp op maat.

Beetje simpelweg vergelijkbaar met het subsidie dingetje als je opa en oma;s op wilt laten passen dat ze toch iets betaald krijgen

Ik zat laatst ook te denken, is het niet een idee om toch eens te kijken in de buurt ofzo voor een aangepaste woning? hier op het durp hebben ze nu ook wat aangepaste woningen gemaakt, met boven 2 slaapkamers, maar de master bedroom zeg maar en de douche gelijkvloers.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53879257
Dat soort woningen komt er steeds meer evenstar, levensloop bestendig wonen. Een collega van me is pas ook naar zoiets verhuisd. Kinderen slapen boven en hij en zijn vrouw beneden, naast de badkamer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53879470
Ik woon gelijkvloers, en vind dat helemaal een uitkomst! Nooit meer spullen de trap op of afsjouwen, mezelf omhoog hijsen of proberen niet naar beneden te storten
Maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn qua financiën enzo.
Saartje
pi_53879751
Hier op het dorp niet volgens mij en verhuizen hebn we het geld niet voor, plus dat Rick officieel hier niet woont, ja door de weeks, maar in het weekend niet. Hij zit nog steeds met Oma in amsterdam van 85 en is dus nog huurder van een apartement in amsterdam zodat het portiek van de familie is (oma op 1, rick zijn ouders op 2 en rick op 3) met oma gat het heel slecht en ik voel me enorm slect mens soms als ik denk dat het voor haar beter is als ze r niet meer is. Ze kn niks meer zelf, heeft verpleging aan huis, maar weigert een verpleeghuis.
Met mijn uitkerin alleen kan ik en huurwoning in de nieuwbouw wel vergeten.
Maar volgende week komt Wmo praten overde aanpasingen in huis en dan zal ik eens vragen of er niet zulke huizen gebouwd worden hier in de buurt, want als ik al niet meer naar boven moet scheelt dat al een heleboel.

en pruk jij hbt ook gelijk antwoord ik ben officieel nog alleenstaand, dus daar kom ik wel in aanmerking voor, ook als Rick hier wel officieel zou wonen trouwens want ik heb al diverse malen te horen gekregen dat ik schoonmaakhulp van de vitras kan krijgen, alleen heb ik nu particulier iemand vandaar dat maatschappelijkwerk over pgb begon.

Maneki jij hebt een super huis Heerlijk huisje met een heerlijke tuin

De trap is hier dus ook een groot probleem samen met de badkamer, dus hoop het liefst op een huisje met alles begaandegrond (gelijkvloers) en anders badkamer en slaapkamer beneden en kinderen boven dan.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:33:23 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53880117
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef bixister het volgende:

*knip*

BE wat ontzettend balen van die verdwenen webwinkel. valt zoiets nog te achterhalen? klinkt als pure oplichting! misschien maar aangifte doen?
Ik heb viavia nog wel een telefoonnummer achterhaald. Enige nadeel is dat doordat mijn laptop gejat is ik dus ook het bevestigingsmailtje niet meer heb. Enige wat ik nog heb is de datum dat ik het geld over gemaakt heb.
Ik ga zometeen iig maar even bellen naar dat nummer, kijken wat ze zeggen...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:43:02 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53880292
Anitra, hopelijk is er wel iets te regelen met aanpassingen.

* Brighteyes doet even hoor...
Vandaag 2 jaar getrouwd!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:58:18 #233
94046 PM-girl
pi_53880540
Van harte BE, met je tweejarig jubileum!
*
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:15:07 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53880848
BE van harte met jullie trouwverjaardag
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:20:10 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53880965
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, hopelijk is er wel iets te regelen met aanpassingen.

* Brighteyes doet even hoor...
Vandaag 2 jaar getrouwd!
Paniek om niks.
Ik heb gebeld en het blijkt dat hun web-site 'onder constructie' is.
Ipv dat ze daar nou even een mooie pagina van maken met contactgegevens, scheelt een berg verwarring. Maar het is gelukkig gewoon een winkel met een web-winkel ernaast.
Tassen niet op voorraad dus ik krijg mijn geld terug, anders gaat het wel erg lang duren.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:21:22 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53880988
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Paniek om niks.
Ik heb gebeld en het blijkt dat hun web-site 'onder constructie' is.
Ipv dat ze daar nou even een mooie pagina van maken met contactgegevens, scheelt een berg verwarring. Maar het is gelukkig gewoon een winkel met een web-winkel ernaast.
Tassen niet op voorraad dus ik krijg mijn geld terug, anders gaat het wel erg lang duren.
Hihihi Mutsje, maar snap het wel hoor, nu een nieuwe tas uitzoeken
pi_53881442
2 jaar alweer joh? gaat hard! Gefeliciteerd
En gelukkig krijg je je geld terug!
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:54:36 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53881673
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb viavia nog wel een telefoonnummer achterhaald. Enige nadeel is dat doordat mijn laptop gejat is ik dus ook het bevestigingsmailtje niet meer heb. Enige wat ik nog heb is de datum dat ik het geld over gemaakt heb.
Ik ga zometeen iig maar even bellen naar dat nummer, kijken wat ze zeggen...
heb je bij je betaling geen ordernummer gezet? misschien dat dat via internerbankieren terug te zien is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53881798
2 jaar al BE Gefeliciteerd

Gaan jullie iets speciaals doen vandaag of laten jullie het zo passeren?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:03:45 #240
114177 Diaan73
pi_53881815
BE van harte gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk

Wij hebben vanmorgen de sleutel overgedragen van het oude huis.... is nu niet meer van ons dus. En ik heb een kater (gisteren bruiloft gehad en hadden lauwe safari... ) en moet ook nog eens werken vandaag...... zal blij zijn als het 17:00 uur is.
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:05:23 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53881850
Diaan, sterkte met je kater!
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je bij je betaling geen ordernummer gezet? misschien dat dat via internerbankieren terug te zien is
Ja, dat vond ik idd net ook.
Maar goed, het is inmiddels al opgelost iig.

Leonieke, dat vieren hangt een beetje in het midden. We wilden uit eten, maar door een paar tegenvallers hier en daar werkt de bankrekening niet mee voor een luxe etentje. We zaten al te geinen dat we wel samen een patatje gingen halen dan.
Maar nee hoor... ik ga denk ik vanmiddag maar eens wat lekkere dingen uitzoeken en koken, tafel netjes dekken etc. etc.
Verder nog iets doen zit er niet in eigenlijk, ik kom nog steeds niet veel verder dan 22.00 's avonds.
pi_53881953
BE, je maakt er sowieso iets speciaals van he Of dat nu een luxe etentje is of frieten van het frietkot of gewoon gezellig samen thuis. Ik blijf het allemaal even goed vinden. Voor phille zijn verjaardag had ik ook een etentje in gedachten, maar aangezien hij wat ziek was, ging ik tot 's avonds afwachten en gingen we wel zien waar we terecht konden. We zijn na 5 restaurants waar het volzet was in een pittazaak geëindigd. Uiteraard hebben we er serieus om gelachen, maar eigenlijk was het gewoon heel gezellig en maakte het eten ons niet zoveel uit (maar dat is dan weer mijn mening natuurlijk )
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:26:54 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53882324
als het maar leuk is be
pi_53883039
Inderdaad als het maar leuk is BE of het nou een BL op de markt is of een luxe diner bij de Zalm...

Mag ik even happy zijn:

Ik heb de baan waar ik twee maanden geleden voor het eerst op gesprek ging. Beginnend met 2 ochtendjes en die lopen op tot 2 hele dagen. Dinsdag en donderdag bij een bedrijf dat mijn hele familie varende houd. Het doet de keuringen om te mogen blijven varen...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:13:08 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53883308
Be en stinkie en jullie kleine to be binkie proficiat!!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:14:37 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53883337
Mibos wat leuk !! s6 en veel plezier met je nieuwe baan

over nieuwe banen gesproken ik ga ook eens naar mijn werk
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:28:53 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53883647
Gefeliciteerd BE en Stinkie
pi_53883742
BE gefeliciteerd!

Mibos feli!

Men, wat doet je vinger aan een hete pan verbranden zeer zeg!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:37:28 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53883854
Curry erop smeren
pi_53883882
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Curry erop smeren
serieus? Heb ik iig niet. Maar heb net gegoogled. Ga nog maar onder de kraan houden.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:41:36 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53883950

De hitte trekt de hitte eruit" is mij door mijn allereerste vriendje geleerd die is kok, ik zei hem ook dies gek, maar het werkt echt

p.s. niet op open brandwondjes doen
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:45:11 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53884018
ik bedoel trouwens curry die je bij je frieten eet
pi_53884032
Het is gelukkig niet open maar doet behoorlijk zeer. tnx!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:49:16 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53884091
Mibos! Gefeliciteerd!
pi_53884139
Ingrid vooral heel goed onder de kraan houden.
En dan niet steenkoud (dan heb je kans op onderkoeling), maar lauw water.
Dat water zorg dan voor afkoeling van de verbrande weefsels.

En niet 5 minuten onder de kraan, maar echt 20-30 minuten.

Bij brandwonden niet voor niets die slogan "Eerst water, de rest komt later"
Er echt neits op smeren, maar vooral LANG onder de kraan, met LAUW water. Dan nog eens bekijken hoe het er uit ziet, en bij grotere blaarvorming richting huisarts. Bij alleen roodheid of een klein blaartje (kleiner dan halve centimeter) hoeft dat niet. Dan kun je evt na een paar uur ter verkoeling ofzo er iets van brandwondenzalf/calendula zalf (of desnoods komkommer, yoghurt of zelfs curry ) op doen.
pi_53884179
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid vooral heel goed onder de kraan houden.
En dan niet steenkoud (dan heb je kans op onderkoeling), maar lauw water.
Dat water zorg dan voor afkoeling van de verbrande weefsels.

En niet 5 minuten onder de kraan, maar echt 20-30 minuten.

Bij brandwonden niet voor niets die slogan "Eerst water, de rest komt later"
Er echt neits op smeren, maar vooral LANG onder de kraan, met LAUW water. Dan nog eens bekijken hoe het er uit ziet, en bij grotere blaarvorming richting huisarts. Bij alleen roodheid of een klein blaartje (kleiner dan halve centimeter) hoeft dat niet. Dan kun je evt na een paar uur ter verkoeling ofzo er iets van brandwondenzalf/calendula zalf (of desnoods komkommer, yoghurt of zelfs curry ) op doen.
Kan het niet in een bak water?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:55:29 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53884231
Nee stromend water is beter dacht ik
pi_53884256
Bedankt voor de hulp! wist niet dat zo'n klein plekje zo zeer kon doen.
pi_53884257
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Kan het niet in een bak water?
Nee het gaat echt om stromend water, hoeft niet heel hard stromend met de kraan vol open, maar wel een zacht stromende kraan.
In een bak met water warmt het water door de hitte in je vinger op. Het water om je vinger heen blijft continue hetzelfde water.
Het is juist het langs je vinger stromende LAUW water, dit zorgt voor de goede afkoeling en het herstel van de weefsels van je vinger.

Suc6 ermee.
pi_53884263
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Webkim het volgende:
Geweldige tas inderdaad! Deze vind ikzelf heel leuk:

Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53884271
Oke, dan ga ik dat doen!
pi_53884612
"Ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik, Toby, Toby.. ik voel vlinders in mijn buik..... "

Ik word er GEK van, ik kom al weken niet van dit liedje in mijn hoofd af
pi_53884615
Zijn er mensen die 'ervaring' hebben met de luiertassen van Kitsch Kitchen? Zijn ze wat makkelijk in het gebruik?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:15:43 #264
94046 PM-girl
pi_53884619
Mibos, tof van je baan! Gefeliciteerd!
*
pi_53884849
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Zijn er mensen die 'ervaring' hebben met de luiertassen van Kitsch Kitchen? Zijn ze wat makkelijk in het gebruik?
Ik heb er ervaring mee. Ik vind de draagband niet prettig eigenlijk. Ik heb inmiddels een Oililytas en die bevalt me beter.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:27:23 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53884851
Mibos gefeliciteerd

Ik hoor net dat ik waarschijnlijk ook een nieuwe baan heb. In principe ben ik aangenomen, we moeten alleen nog de voorwaarden enzo vastleggen. Dat kan pas de 22ste lalalalala. Maar ik zou het zo fijn vinden als we er helemaal uitkomen. Want dan werk ik heel dichtbij Jolies toekomstige school, hoeft ze niet naar voorschoolse opvang. En heb ik alle schoolvakanties vrij. En ik ben echt blij en opgelucht, ondanks dat het nog niet rond is. En ook nog eens binnen een dag geregeld Ik ben echt hyper van dit gevoel.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:28:39 #267
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53884884
Nebelung, schei uit over dat liedje Ik was net blij dat ik het kwijt was
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:31:42 #268
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53884944
Leuk LB!! Gefeliciteerd Fijn dat het allemaal ook zo mooi uitkomt met Jolie!

Ik heb maandag een sollicitatie Spannend. Is wel via het uitzendbureau, maar ik heb wel kans op vast!
Ik moet om 13.00 uur en de andere kandidaat om 14.00 uur. Ik vind het wel fijn dat ik de 1e ben, dan gaan ze haar wrs. met mij vergelijken ipv andersom. Als je begrijpt wat ik bedoel
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:40:54 #269
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53885104
Ook spannend LadyS. Erg ook, he soms om te weten dat er nog andere mesnen zijn enzo. Succes.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:48:50 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53885225
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef nebelung het volgende:
"Ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik, Toby, Toby.. ik voel vlinders in mijn buik..... "

Ik word er GEK van, ik kom al weken niet van dit liedje in mijn hoofd af
Wat is dat voor liedje dan? Mij zegt het niets eigenlijk...

LB! Wat lekker zeg! Dat scheelt een boel geregel dan dus!

LadyS, spannend joh!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:57:14 #271
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53885386
Ja he. En weet je, het geregel is niet zo erg. Ik vond het zo sneu voor Jolie als ze vier dagen in de week naar voorschoolse opvang zou moeten. Zeker op kleuterleeftijd. Dat vind ik echt veel voor een kind van die leeftijd. Ik ben zo blij dat het waarschijnlijk niet hoeft.
pi_53885436
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef LadyS het volgende:
Nebelung, schei uit over dat liedje Ik was net blij dat ik het kwijt was
TOBY, TOBY

Gefeliciteerd Mibos en LB, wat leuk!!

BE, met dank aan studio 100 zijn er van die liedjes die heel erg in je hoofd blijven plakken. Zoals daar zijn: MegaMindy, De wereld is mooi, Kusjesdag en Toby Toby dus. Daar hoef je alleen maar even Ned. 3 overdag voor op te zetten en tis al gebeurd
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:13:56 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53885672
Aha... Dan blijf ik daar nog maar eventjes uit de buurt denk ik maar zo.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:15:43 #274
94046 PM-girl
pi_53885707
MeeeghaaMindieee Dat is echt zo erg!

luchtbel ook al banennieuws! Ik hoop dat je eruit komt, met de voorwaarden!

LadyS, spannend!
*
pi_53885708
Thanks en LadyS jij ook succes een maandag!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:16:51 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53885727
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:59 schreef nebelung het volgende:

[..]

TOBY, TOBY

Gefeliciteerd Mibos en LB, wat leuk!!

BE, met dank aan studio 100 zijn er van die liedjes die heel erg in je hoofd blijven plakken. Zoals daar zijn: MegaMindy, De wereld is mooi, Kusjesdag en Toby Toby dus. Daar hoef je alleen maar even Ned. 3 overdag voor op te zetten en tis al gebeurd
Jaaaaaaaaah Toby

die dingen moet ik dus vaak controlleren op kwaliteit hier op t werk, en dan met opzet bij de liedjes het volume ver open
collega's pesten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:45:16 #277
94046 PM-girl
pi_53886326
Open ik ook eens topic buiten OUD! Link ik rechtstreeks een foto van een site, blijkt dat er een goatse-koppeling aan zit bij direct linken...
*
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:05:34 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53887871
PM-girl! Maar ja, dat zie je vaak van te voren niet...

Zo, boodschapjes voor vanavond zijn in huis. Het worden scholfilets met rivierkreeftjes met een kaassaus uit de oven. Het recept klonk erg goed, nu maar hopen dat het ook zo is.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:08:44 #279
94046 PM-girl
pi_53887944
Klinkt goed BE! Uit de allerhande ofzo?
*
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:11:16 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53887999
Nee, ik googelde op rivierkreeftjes omdat ik een oud recept daarmee kwijt ben (stond gebookmarked op mijn laptop) en toen kwam ik dit recept dus ook tegen.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:18:29 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_53888154
kusjesdag en toby zijn de laatste dagen wel heeeel vaak op nld 3
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:20:43 #282
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53888203
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Geweldige tas inderdaad! Deze vind ikzelf heel leuk:

[ afbeelding ]
Zoeentje hebben wij
Mijn zus heeft een tassentik en is fan van Kitsh Kitchen, dus had ze deze tas gekocht. Pas later zag ze dat het een luiertas was Dus toen mochten wij hem hebben

Ik vind het best een handige tas, kan veel in. Maar als je graag twintigduizend vakjes wilt gebruiken voor van alles en nogwat, dan is het niet echt een aanrader. Wij gebruiken eigenlijk altijd alleen het grote vak. Aan zo'n korte zijkant zit een vakje voor een fles, maar hebben wij eigenlijk ook nooit gebruikt omdat we nooit kant en klare flessen mee hadden. En kleine spulletjes deden we altijd gewoon in zijn toilettas en dan in het grote vak

Maar ik heb er een hekel aan om als je iets zoekt je 20 vakjes af moet zoeken
©Dumbo
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:26:39 #283
190853 RockabeIIa
pi_53888348
Kusjesdag is leuk! Brent klikt dan met zijn tong <3
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:26:48 #284
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53888352
Mibos en Luchtbel gefeliciteerd met jullie nieuwe baan!

Ik heb inmiddels mijn contract ontvangen, moet het alleen nog terugsturen. Ik durf nog steeds niet helemaal te geloven dat het ECHT zo is. Maar dat komt misschien ook omdat er bij dit bedrijf al 3 uitzendkrachten zijn die niet meer terug hoefden te komen ondanks dat hun al een contract beloofd was. 2 daarvan moesten eerst nog hun uren via het uitzendbureau volmaken, maar van de 3e zou een paar dagen later het contract al ingaan
Het was wel deels hun eigen schuld, maar toch. Die 3e is vorige week gebeurd, en toen dacht ik dus echt, "hmm wat zou er met mij gaan gebeuren waardoor mijn contract ook niet doorgaat..." Mijn werk lijkt wel vervloekt ofzow
©Dumbo
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:23:40 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53889488
Jij bent dan vast de uitzondering Tex!
pi_53889595
Iedereen gefeliciteerd met nieuwe banen en BE met je 2-jarig huwelijk
  Jubileum moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:54:47 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53893144
BE & Stinkie gefeliciteerd

Luchtbel wat fijn een nieuwe baan Gefeliciteerd

Tex opsturen joh, gewoon doen! Gefeliciteerd met je contract!

LadyS alvast heeel erg veel succes maandag

Weeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Yeah! Ik was er aan toe zeg maar
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:27:50 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53893801
Oh ik ga het ook wel opsturen hoor! Aan mij zal het niet liggen (hoewel het niet echt een ideale baan is om te combineren met een kind, maar goed...)

En weekend daar was ik ook wel aan toe
©Dumbo
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:40:33 #289
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53894103
Jaaahh!! Weekend!! Het was me het weekje wel hoor, hopelijk is alles volgende week weer redelijk normaal hier. Mijn moeder is van de week aan haar hand geopereerd en zodoende heb ik o.a. wat extra maaltijden gekookt en haar 'mantelzorg' voor mijn oma op me genomen. Wat doet ze veel zeg!
Maar het belangrijkste; operatie geslaagd, ze heeft nu weer haar functie van haar duim terug Nog 3 weken gips en daarna gaat ze ongeveer 4 maanden revalideren.

Vergeet ik helemaal te reageren op het banennieuws hier, LB wat goed!! En Texel spannend een vast contract LadyS ik duim!
BE gefeliciteerd met je zwangere huwelijksdag! Heeft je etentje gesmaakt?
Ylana
pi_53894472
Mochten de dames nog een goede film willen zijn, echte chick films (tranentrekkers) vond ik vandaag en gisteren de films NO Reservations en de film Evening (weet alleen niet of deze al in de bios draait)
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:04:03 #291
3142 m@x
pi_53894645
Dit is overduidelijk een vervolg op het goed nieuws-bankje. Gefeliciteerd met de nieuwe banen
pi_53895367
Heeft er iemand nog zegels van super de boer over, waar die niks mee doet? Wij kunnen ze goed gebruiken. Eventueel tegen DE zegels te ruilen.

Het gaat hier een stuk beter. Goed gepraat. En met Kim gaat het ook weer goed!
Gaan jullie nog iets doen van het weekend?
pi_53895392
Ik ga naar een verkleed-verjaardagsfeestje (maar ik ga niet verkleed )
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:41:57 #294
3142 m@x
pi_53895476
Kai viert morgen zijn verjaardag en zondag gaan we naar het feestje van Amber (van Vicky). Helemaal leuk

Leonieke, wat lees ik? Zijn ze serieus begonnen? Joepie voor jullie

Hier ging vandaag de wasmachine kapot. Het ding is nog geen 2 jaar oud dus er zit nog garantie op. Ik kan alleen de aankoopbon niet meer vinden en kan me gewoon niet meer herinneren waar ik dat onding heb gekocht. Heel stom want normaal bewaar ik echt altijd alles. Duur grapje (dat kon er ook nog wel bij).
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:03:50 #295
190853 RockabeIIa
pi_53895965
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
BE & Stinkie gefeliciteerd

Luchtbel wat fijn een nieuwe baan Gefeliciteerd

Tex opsturen joh, gewoon doen! Gefeliciteerd met je contract!

LadyS alvast heeel erg veel succes maandag

Weeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Yeah! Ik was er aan toe zeg maar
Wat zij zegt geld ook voor mij!
pi_53896437
jaaah, voor mij ook geld!

maar ik ben 't ook eens met de geciteerde sprekers hoor.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:29:26 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53896537
Tex, van harte!

Ik liep vanochtend geheel slaapdronken tegen de deurpost op, en heb nu een grote buil op mijn kop
Dat doet zeer hoor, dus BE, kijk uit voor je kind vanavond
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:35:50 #298
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53896698
M@x bevalt het een beetje in je nieuwe huissie? kun je je draai al een beetje vinden? en hoe vind Kai het?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:02:18 #299
3142 m@x
pi_53897374
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:35 schreef _Bar_ het volgende:
M@x bevalt het een beetje in je nieuwe huissie? kun je je draai al een beetje vinden? en hoe vind Kai het?
Ik vind het heerlijk hier. Alsof er een last van mijn schouders is gevallen toen ik de deur van het oude huis achter me dicht trok. Ik heb wel een traantje gelaten toen we daar wegreden maar het is goed zo. Een mooie plek voor een nieuw begin. Kai doet het geweldig hier. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je ouders uit elkaar zijn, je naar een nieuwe opvang moet en je ook nog gaat verhuizen. Hij voelt zich supergroot door zijn grote jongensbed. Opeens gaat hij allerlei dingen doen die hij eerst door mij liet doen. Hij probeert zich zelf uit te kleden, eet goed, loopt continu te dansen en te zingen en kletst met iedereen die hij tegenkomt. Een superkind is het gewoon
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:08:06 #300
190853 RockabeIIa
pi_53897536
Wat lief m@x. Tis een een superboy
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:27:08 #301
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53899638
Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe huisjes, banen en sollicitaties voor nieuwe banen! Succes!

Wauw M@x, zoiets maakt de overgang voor jezelf ook wat makkelijker lijkt me? Kai is echt een superkind.
Maxi, Midi & Mini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')