quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef LadyS het volgende:
Ik vond het erg interessant dat ze bij Koekeloere en Nieuws uit de Natuur e.d. het over de ramadan haddenIk heb er nog wat van geleerd en daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn kinderen er ook wat van meekrijgen
Wat Pruk zegt dus
Hoiquote:
Ben er stil van Buzquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
ff in de gaten houden belana, heeft hij koorts erbij? En vertrouw je het niet gewoon HAP bellen hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:38 schreef Belana het volgende:
cattie, geconcdoleerd. dat zijn toch verdietige dingen.
zeg, iemand van jullie ervaring met overgeven na de meningokokken/BMR prik?
Ezra heeft alles eruit gegooid
quote:
Dat alleen tijdens de break staat dus ter discussie. Want dat geloof ik dus niet, iets teveel "dingetjes" die nu ineens naadloos ineen passen. Die pasten al wel na het eerste mailtje, maar dat was zo kort dat je gewoon nog hoopt dat het een rotte grap was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Pruk het volgende:
Tja, leuk, is anders, het is niet netjes dat hij het niet verteld heeft, maar ja, als het tijdens die break was. TJa. In ieder geval gaat ie nu voor een half jaar weg en zal hij dus ook die ander niet zien
Wat goed Bix! Hoeft hij nu verder geen extra behandelingen meer? Dat zou wel heel fijn zijn, dan kan ie in alle rust herstellen van de operatie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
maar we zijn hier nog even in de sferen van 't vorige bankje, want zojuist dan met enige vertraging toch eindelijk de uitslag gekregen van de stukjes weefsel die ze nog op kweek gezet hadden na de operatie van m'n vader, en ALLES IS GOED! geen kwaadaardige cellen meer gevonden dus, we zijn in jubelstemming!
Inmiddels is het nog een stukje erger geworden dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef bixister het volgende:
oh wacht ik lees nu pas de rest van je verhaal, klinkt toch wel een stuk erger nog dan in je openingspost. wat naar allemaal zeg, heel veel sterkte ermee!
k_i_m precies, geen enkele nabehandeling nodig nu, dus geen nare chemo of bestraling in/op z'n lijf. ik ben zo blij voor 'm.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat goed Bix! Hoeft hij nu verder geen extra behandelingen meer? Dat zou wel heel fijn zijn, dan kan ie in alle rust herstellen van de operatie!.
Wat fijn!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
[..]
k_i_m precies, geen enkele nabehandeling nodig nu, dus geen nare chemo of bestraling in/op z'n lijf. ik ben zo blij voor 'm.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |