abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:19:02 #1
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53798409
Hier verder over kilo's ..

Ow ja.. dikke jompel voor hier.. Mijn baas liet laatst: "Vast contract" vallen.. Ik hoop zo!
Dan kunnen we maybe gaan kijken naar een nieuw huisje !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53798659
Rijstebuiltje Dan kun je ook iets doen met die verhuiskriebels Wat leuk

En een baas zal niet zomaar "vast contract" laten vallen als die het niet meent he
pi_53798745
Rijstebuiltje ik duim voor je!

Ik moet ook maar eens aan de lijn gaan doen. Heb nog nooit echt gelijnd trouwens.
En heel dom/stom, maar ik durf (nog) niet naar de sportschool. Morgen bij assertiviteitstraining eens aankaarten. Wie weet hebben ze nog tips.

Gisteren Noli en co op visite, ivm verjaardag Djeez. Die overigens vandaag jarig is. Was heel leuk! We hebben nog een paar plakken citroencake over. Tast toe!

[ Bericht 15% gewijzigd door _Ingrid_ op 08-10-2007 20:39:24 ]
pi_53798858
Ik WIL gewoon niet naar de sportschool. Ondanks assertiviteitstraining en therapie.
Ik heb gewoon een zeer grondige hekel aan zweten. Daarom hou ik ook niet van temperaturen boven de 27 graden.

Maar ik hou ook niet van mijn rolletjes en de 5 kilo die eraf moet voordat ze vriendjes krijgen. Dus. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53798983
OH voordat ik het vergeet. Vanaf morgen heeft Kruidvat weer een treinkaartjes-actie!
quote:
1 dag onbeperkt treinen met de NS!

Deze actie is geldig van dinsdag 9 oktober t/m zaterdag 20 oktober 2007
Het kaartje is alleen geldig op één zaterdag of één zondag vanaf 13 oktober t/m 27 januari 2008**

Ga naar de Kruidvat winkel bij u in de buurt en profiteer
van deze speciale aanbieding! Wees er snel bij want OP=OP.

* Maximaal vier treinkaartjes per persoon
** De treinkaartjes zijn uitsluitend geldig op zaterdag of op zondag.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53799057
Oh, kaartjes kosten 9.95 per stuk dus.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:57:25 #7
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53799216
Dat is idd zo Leonieke.. Maar qua werkgevers, heb ik niet altijd even veel geluk gehad..
Dit is tot nu toe, samen met mijn vorige baan 1 van de beste werkgevers die ik getroffen heb..

Dus ik ben een tikkie voorzichtig, wat betreft banen en werkgevers..
Maar ik kan het ook goed vinden met mijn chef, want het is echt een toffe en leuke peer!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53799514
Leuke werkgevers zijn leuk

Zo had een collega van ons een tijdje geleden uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje voor zondag. De baas en zijn echtgenote ook Vandaag vroeg mijn man aan de vrouw van de baas (zijn secretaresse) of ze nu ook meegingen naar dat feestje. Vrouw zag het heel goed zitten want kwam twee minuten later bij mij langs dat phille gevraagd had of ze ook gingen. Daarna de bureau naast mij binnengestapt (de baas) om te vragen of ze nu ook gingen. Natuurlijk ook wat zever verkocht, ik en mijn man erbij geroepen, uiteindelijk gaan ze ook gewoon mee Echt wel leuke mensen eigenlijk
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:28:12 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53799888
Nou, niks eraf maar ook niks erbij Maar vorige keer had ik niet gegeten voordat ik ging, droeg ik luchtigere kleding en slippers. En was ik niet ongesteld, duseigenlijk is er vast wel een beetje af vind ik

Terugweg was nog spannend. De koppeling van de auto ging een raar geluid maken en kon ik nog maar met moeite schakelen. Ik heb heb hem in zijn 3 gezet, dat is met mijn autootje een versnelling waar je veel mee kan. Op de Zeeweg (=80 km/u weg) 'm nog in zijn 4 gewurmd, maar toen deed ie niks meer Ik moest dus in zijn 4 de woonwijk door en de rotondes over Gelukkig hoefde ik nergens te remmen. En kon ik bij onze flat zo rechtdoor het parkeerplaatsje op rijden (het enige plaatjes waar je zonder 26x steken in kan rijden).
Maar goed, ik heb het gered Maar morgen gaat onze goede auto ook al naar de garage, dus het gaat lekker met ons wagenpark hier
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_53800174
Daarvoor alleen haat ik auto's. Vorige week met mijn auto naar de keuring geweest, ik wacht vol vrees de factuur af eigenlijk want er waren weer heel wat kosten aan denk ik.

Ik vind het al een geruststelling dat mijn man en ik samen werken dus als mijn auto zou wegvallen we nog alles geregeld zouden kunnen krijgen. Ook al rij ik er liever nog een paar jaar mee
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:58:38 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53800541
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:59:01 #12
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53800553
Als je niet echt wilt springen en zweten moet je pilatus doen, heerlijk op rustige muziek. En toch heb je de volgende dag stevige spierpijn! hahaha
pi_53800760
wat is dat dan pilatus?
pi_53800967
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier verder over kilo's ..

Ow ja.. dikke jompel voor hier.. Mijn baas liet laatst: "Vast contract" vallen.. Ik hoop zo!
Dan kunnen we maybe gaan kijken naar een nieuw huisje !
Ik hoop met je mee. Mijn baas heeft het ook laten vallen, maar dat was voordat hij toch maar de hele boel liet outsourcen
pi_53801033
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
wat is dat dan pilatus?
http://www.pilates.nl/indexnl.htm
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:38:55 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53801655
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
Wat dat kan doen, soms, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:19:16 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53802741
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:38 schreef Sugar het volgende:

[..]

Wat dat kan doen, soms, he?
Ik was er altijd al gevoelig voor, maar de laatste maanden helemaal....
ik zit net weer naar de foto's van Lucie te kijken en daar gaat een vervolg op komen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:20:26 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53802771
overigens: ik heb een selectie van de foto's van de Oudmeet op mijn website staan.

http://www.fotobuz.nl en dan klikken op de foto bij oudmeet
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:22:42 #19
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53802827
Ik wil ook lijnen maar er komen allemaal verjaardagen en als die geweest zijn komt de sint weer en ik moet nog naar een cursus van een paar weken etc, etc... Oftewel eigenlijk kan ik dat knopje waarmee ik die ommezwaai kan maken maar niet vinden...

Leuke foto's buzzer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53803610
Ik hoef niet te lijnen, ik mag onbeschaamd dik worden
Probeer het echter wel binnen de perken te houden, ik ben niet zo groot en elke kilo toont als 5
Saartje
pi_53806314
ik moet ook weer aan de lijn eigenlijk maar ik heb er nog geen zin in...z eker niet met de feestdagen weer voor de deur...
Vanavond gaan we weer eens sporten.. is al weer veel te lang geleden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:00:14 #22
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53806736
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
ik moet ook weer aan de lijn eigenlijk maar ik heb er nog geen zin in...z eker niet met de feestdagen weer voor de deur...
Vanavond gaan we weer eens sporten.. is al weer veel te lang geleden
Je dacht toch niet dat ik met de feestdagen streng ga lijnen Ik hou het gewoon in de gaten. Mijn ervaring is ook dat als ik mezelf verbied te snoepen met Sinterklaas dat ik het moeilijker vol te houden vind dan als ik zeg dat ik wel mag snoepen. Met mate uiteraard en de schade valt dan uiteindelijk mee. Ik hou al niet van Marsepein een taaitaai, dus dat is al een voordeel
Ik haal niks in huis, denk ik. Maar als we het vieren krijg ik wel, maar dat kan ik ook niet laten liggen hoor
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:05:58 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53806809
Even een snelle Het vordert hier goed met uitpakken...

En lijnen.... dat woord wil ik niet kennen. Ik word gek van al die mensen om me heen die aan het lijnen zijn. Ze zijn aan het lijnen, maar hebben het over niets anders dan eten.....
Make love, not war ☮
pi_53807499
wat Diaan zegt
Hier word ook niet aan dieeten gedaan. De en keer hb ik maat 50/52 en nu weer 44/46, het verschilt hier echt per maand ongeveer.

Pfff ik be zo duf als een konijn en dan ook nog een vent die zegt je te zullen roepen en ineen staat Djulian in mijn slaapkamer, dus ik zeg paa is beneden, nee hoor diei is er niet Dus ik schiet mijn bed uit ligt er een briefje op tafel da hij mij heeft laten liggen en mijn wekker gezet had (die stond al voor de zekrheid) en dat briefje is op de achterkant geschreven van het briefje at vijag voor de arts was Mannen
Het is een heel blok pak dan gewoon een nieuw blaadje toch?

Het begint hier weer lekker de dag, als het er net zo 1 als gister word, ga ik heel hard gillen straks
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:56:29 #25
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53807690
Ik ben o.a. door dat rare Sonja Bakkermens (mijn god die stem! Huuuuuu! ) Toch wel heel wat afgevallen.

Ik heb nu even een rustperiode genomen. Ik at eerder namelijk eigenlijk te weinig. (ja, daar kan je ook te dik van worden ) Met SB een beetje een gezond ritme in het eetpatroon aangebracht en dat werkte.
De rustpauze is omdat mijn lichaam eigenlijk alleen aan het SB gewend was en officieel is dat natuurlijk te weinig. Dus nu wel het ritme in de dag aanhouden maar iets meer vrijheid in wát ik eet.

En dan later wel weer eens een keer verder met SB ofzo.
(ik ben (volgens het voedingscentrum) niet meer 'veel te zwaar' ik ben nu alleen nog 'ietsje te zwaar' )

* Noli. nu even lekker wat drinken en een appeltje (of twee) gaat doen met dochterlief.. *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:00:27 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53807766
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53807948
Noli waar ben jij te dik dan? en Vicky oh meid je heb een droom figuur, niks geen mager gedoe. als ik djen f en toe zie dat vind ik gewoon eng zo dun als die is.

Ja vivi dat was gisteren ook al zo nog even en wij zijn verplicht vrij en word het een nationale feestdag. verigens dacht ik altijd dat koekeloere een christelijk programma was
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:15:58 #28
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53808059
Oké ik woog dus op m'n zwaarst 120 kilo..
Nu ben ik ongeveer 93 kilo ofzo. Da's al een heel stuk minder maar eigenlijk nog steeds een beetje teveel.

Ik denk dat ik het mooiste voor mezelf zou vinden als ik weer in maat 44 zou passen (minder is ook oké )
Maxi, Midi & Mini
pi_53808137
Anitra, er mogen bij mij best wel wat kilootjes af hoor. Ik ehb een e dikke kont en een te dikke buik

Vivi, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen... Ik heb Dora aanstaan waarvoor de zoveelste keer dezelfde aflevering is.. lang leve Nick JR
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53808508
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
echt?
Maar eigenlijk verbaasd het me niks, Sassa was ook ineens getransformeerd van blank naar gekleurd kind:

Eerste series:

Tegenwoordig:

Vond ik ook al zoiets En als het nou het originele concept was geweest, ok. Maar om het na een aantal series ineens politiek correct te maken, vind ik echt belachelijk!
pi_53808664
Noli je bent echt niet te dik hoor!
Ik heb het Sonja Bakker boek in huis. Maar nog niks mee gedaan. Ik let wel op wat ik eet.
Toen (achteraf gezien) mijn depressie heftig was, heb ik heel veel gesnaaid. Sinds de zwangerschap is er een buikje blijven zitten, die wil ik graag weg. Maar ben bang dat dat neit gaat lukken. Ik heb ineens ook last van vervelende darmen, vaak opgeblazen buik.

Kan iemand de kabouters hierheen sturen? Kunnen die helpen schoonmaken.

LadyS ik ga je pmen met wat vraagjes.
pi_53808780
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
Viel mij ook op. En de ramadan oid wer tig keer herhaald.
Kim vond het meteen niks meer aan.
pi_53808877
Piglet dat was met de teletubbioes toen toch ook, in het begin was die groene gewoon blank en nunook donker?

Vicky ruilen? Bij jou is tenminste alles gelijk aan elkaar, jier magere armpjes en beentjes en dan ineens een vette reet en buik, gee gezicht. Bij jou loopt alles moi gelijk.

Noli laatste keer in het prak zag je er prima uit hoor, echt geen 94 kilo

Ingrid dat buikje is alleen met sporten we te krijgen ben ik bang van want verder ben jij niet dik, helemaal niet zelfs. en mijn kaboutertje heeft helaas op dinsdag al druk en woont een beetje verweg voor op haar brommertje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:56:36 #34
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53808937
Zeg Anitra..
Kinderen mogen deze week gratis treinen (i.v.m. boekenweek) kan je kaboutertje daar ook geen gebruik van maken? Da's vast goedkoper dan al die benzine voor dat brommertje.

Maxi, Midi & Mini
pi_53808968
ik kan ook wel een paar van die schoonmaak kabouters gebruiken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53809009
aan de lijn zou ik ook wel mogen maar behalve sporten doe ik er momenteel weinig moeite voor. te weinig eigenlijk, want ik sjouw ook wel een kilo of 10 teveel mee vind ik.

maar we zijn hier nog even in de sferen van 't vorige bankje, want zojuist dan met enige vertraging toch eindelijk de uitslag gekregen van de stukjes weefsel die ze nog op kweek gezet hadden na de operatie van m'n vader, en ALLES IS GOED! geen kwaadaardige cellen meer gevonden dus, we zijn in jubelstemming!

oh, ik lees iets over die suikerfeest-aflevering van het zandkasteel. hebben wij vanmorgen ook gezien. ik vond 't juist wel leuk dat ze daar aandacht aan besteedden. het liedje was ook erg mooi, dus wij hebben gewoon lekker meegedanst. en er een koekje bij gegeten. dat sassa bruiner geworden was was mij niet opgevallen! dat vind ik ook wel wat overdreven.
pi_53809049
wat goed Bix!

nou wij gaan niet sporten vanavond.. geen oppas... volgende week dan maar weer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53809101
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef Noli. het volgende:
Zeg Anitra..
Kinderen mogen deze week gratis treinen (i.v.m. boekenweek) kan je kaboutertje daar ook geen gebruik van maken? Da's vast goedkoper dan al die benzine voor dat brommertje.

ware het niet dat mijn kaboutertjeb 30 is mijn vriendin komt smaandag smorgens mijn helpen met huishouden

Bix wat een goed nieuws!!!
pi_53809716
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Anitra het volgende:
Piglet dat was met de teletubbioes toen toch ook, in het begin was die groene gewoon blank en nunook donker?

Vicky ruilen? Bij jou is tenminste alles gelijk aan elkaar, jier magere armpjes en beentjes en dan ineens een vette reet en buik, gee gezicht. Bij jou loopt alles moi gelijk.

Noli laatste keer in het prak zag je er prima uit hoor, echt geen 94 kilo

Ingrid dat buikje is alleen met sporten we te krijgen ben ik bang van want verder ben jij niet dik, helemaal niet zelfs. en mijn kaboutertje heeft helaas op dinsdag al druk en woont een beetje verweg voor op haar brommertje
Ik ben gewoon een klein propje. Maar wel lief.
Jouw kabouter heeft haar vriendin net gestuurd. Lief hoor!
Moet alleen boven nog, maar dat kan morgen ook wel. Heb vanmiddag genoeg aan mn hoofd.

Kopje thee iemand?
pi_53809727
Bix wat goed!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:33:55 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53809762
Kan dat bruiner geworden zijn niet te maken hebben, met het zonnige van het strand???
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53809783
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
Kan dat bruiner geworden zijn niet te maken hebben, met het zonnige van het strand???
dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:40:55 #43
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53809925
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?
Gevoelige huid

Hier overgens gisteren, een kleine baby van alweer 9 weken een flesje gegeven, men wat een lachebekkie was die meid Jaily
pi_53810013
_bar_ .. dat dacht ik dus ook al

Bix, wat goed !!!!
jubel-ze !
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:48:26 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53810083
Ach Bix wat een fijn goed geweldig bericht
pi_53810102
Aangezien ze ook een etnisch tintje aan haar rokje hebben gegeven, denk ik niet dat het van de zon komt

Bix, wat een heerlijk nieuws
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:54:08 #47
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53810248
Feesten
Het Zandkasteel besteedt samen met de andere Schooltv-magazines aandacht aan diverse feesten die verschillende bevolkingsgroepen in Nederland vieren.

* Suikerfeest (afl. 80)
* Taart voor Koning Koos (afl. 81)
* Sinterklaas is jarig (afl. 53)
* Kerstboom (afl. 55)
* Kerstfeest (afl. 56)

http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=1359261
pi_53810378
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:49 schreef piglet het volgende:
Aangezien ze ook een etnisch tintje aan haar rokje hebben gegeven, denk ik niet dat het van de zon komt
oplettend!

ik vind het trouwens wel erg positief dat ze het wat multicolour maken hoor

dat is nou kleuren-televisie!
pi_53810612
Bix, goed om te horen dat de uitslag goed is!
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:10:01 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53810614
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef Anitra het volgende:
Noli waar ben jij te dik dan? en Vicky oh meid je heb een droom figuur, niks geen mager gedoe. als ik djen f en toe zie dat vind ik gewoon eng zo dun als die is.

Ja vivi dat was gisteren ook al zo nog even en wij zijn verplicht vrij en word het een nationale feestdag. verigens dacht ik altijd dat koekeloere een christelijk programma was
Ja raar he, zouden ze bij de NMO ook kinderprogramma's aanpassen aan het Joods Nieuwjaar enzo?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')