quote:1 dag onbeperkt treinen met de NS!
Deze actie is geldig van dinsdag 9 oktober t/m zaterdag 20 oktober 2007
Het kaartje is alleen geldig op één zaterdag of één zondag vanaf 13 oktober t/m 27 januari 2008**
Ga naar de Kruidvat winkel bij u in de buurt en profiteer
van deze speciale aanbieding! Wees er snel bij want OP=OP.
* Maximaal vier treinkaartjes per persoon
** De treinkaartjes zijn uitsluitend geldig op zaterdag of op zondag.
Ik hoop met je mee. Mijn baas heeft het ook laten vallen, maar dat was voordat hij toch maar de hele boel liet outsourcenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier verder over kilo's ..![]()
Ow ja.. dikke jompel voor hier.. Mijn baas liet laatst: "Vast contract" vallen.. Ik hoop zo!![]()
Dan kunnen we maybe gaan kijken naar een nieuw huisje !
http://www.pilates.nl/indexnl.htmquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
wat is dat dan pilatus?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme
Ik zit foto's van de oudmeet uit te zoeken voor mijn website, en ik heb een nogal sentimenteel muziekje opstaan.
Bij sommige foto's biggelen de tranen over mijn wangen, en helemaal bij de foto's van Eva...
Hoe krijg ik het voor elkaar, in chronologische volgorde I Alone - Inside my head en Zing vecht huil bid werk en bewonder... en dan zo'n volmaakt gelukkig koppie in beeld...
Ik was er altijd al gevoelig voor, maar de laatste maanden helemaal....quote:
Je dacht toch niet dat ik met de feestdagen streng ga lijnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
ik moet ook weer aan de lijn eigenlijk maar ik heb er nog geen zin in...z eker niet met de feestdagen weer voor de deur...
Vanavond gaan we weer eens sporten.. is al weer veel te lang geleden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
Viel mij ook op. En de ramadan oid wer tig keer herhaald.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
En onder het motto: :"Kruip zo jong mogelijk bij een moslim in zijn hol" doen ze nu bij Koekeloere en het Zandkasteel óók aan het suikerfeest.
ware het niet dat mijn kaboutertjeb 30 isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef Noli. het volgende:
Zeg Anitra..
Kinderen mogen deze week gratis treinen (i.v.m. boekenweek) kan je kaboutertje daar ook geen gebruik van maken? Da's vast goedkoper dan al die benzine voor dat brommertje.
![]()
Ik ben gewoon een klein propje. Maar wel lief.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Anitra het volgende:
Piglet dat was met de teletubbioes toen toch ook, in het begin was die groene gewoon blank en nunook donker?
Vickyruilen? Bij jou is tenminste alles gelijk aan elkaar, jier magere armpjes en beentjes en dan ineens een vette reet en buik, gee gezicht. Bij jou loopt alles moi gelijk.
Noli laatste keer in het prak zag je er prima uit hoor, echt geen 94 kilo![]()
![]()
Ingrid dat buikje is alleen met sporten we te krijgen ben ik bang van want verder ben jij niet dik, helemaal niet zelfs. en mijn kaboutertje heeft helaas op dinsdag al druk en woont een beetje verweg voor op haar brommertje
dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
Kan dat bruiner geworden zijn niet te maken hebben, met het zonnige van het strand???
Gevoelige huidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan zouden koning koos en toto toch ook bruiner moeten zijn?
oplettend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:49 schreef piglet het volgende:
Aangezien ze ook een etnisch tintje aan haar rokje hebben gegeven, denk ik niet dat het van de zon komt
Ja raar he, zouden ze bij de NMO ook kinderprogramma's aanpassen aan het Joods Nieuwjaar enzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef Anitra het volgende:
Noli waar ben jij te dik dan?en Vicky oh meid je heb een droom figuur, niks geen mager gedoe. als ik djen f en toe zie dat vind ik gewoon eng zo dun als die is.
Ja vivi dat was gisteren ook al zonog even en wij zijn verplicht vrij en word het een nationale feestdag. verigens dacht ik altijd dat koekeloere een christelijk programma was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |