Bijna hetzelfde iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Webkim het volgende:
Volgens mij heeft één van jullie van de week al dezelfde ge-wel-di-ge tas gekocht als ik nu.![]()
En dan ook nog wat babykameraccesoires en een geslachtsspecifiek kledingstuk erbij. Nu ben ik failliet.![]()
Nou, bijna hetzelfde zou ik het niet willen noemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde idd. Maar net niet helemaal Zwangerschap en geboorte deel 323
Heb jij hem op internet gekocht of in een winkel?
Nee was via cb gegaan. Maar ze kwam dus een uur later want un haar agenda stond 16 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
Heb je geen nummer waar je naartoe kan bellen Anitra?
De achterkant is hetzelfdequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, bijna hetzelfde zou ik het niet willen noemen.![]()
Maar ik wist nog dat iemand hier een vrolijke kleurrijke tas had gekocht waarvan ik dacht: whaaaahebbehebbehebbe! Nogal een standaard reactie van mij op kleurig babyspul lately.De meeste luiertassen vind ik saai. Van die effen postbodetassen met zo'n klep. Mijne is mooi. En die van jou dus ook!
![]()
In het kader van chronische handicaps ( wat het bij anitra helaas is vooralsnog met de huidige kennis ) komt zij zeker wel in aanmerking voor een zogeheten PGB, via WMO.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Pruk het volgende:
Anitra, als Rick niets mankeert, kun je huishoudelijke hulp op de WMO hoogstwaarschijnlijk vergeten, zelfs als een arts het aanvraagt. Men gaat er dan vanuit dat de man dat wel oppakt
Hopelijk snappen ze dat Rick al veel meer moet doen en dat dat bij jullie er echt niet meer bijkan.
Ik heb viavia nog wel een telefoonnummer achterhaald. Enige nadeel is dat doordat mijn laptop gejat is ik dus ook het bevestigingsmailtje niet meer heb. Enige wat ik nog heb is de datum dat ik het geld over gemaakt heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef bixister het volgende:
*knip*
BE wat ontzettend balen van die verdwenen webwinkel.valt zoiets nog te achterhalen? klinkt als pure oplichting! misschien maar aangifte doen?
Paniek om niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, hopelijk is er wel iets te regelen met aanpassingen.
* Brighteyes doet even![]()
![]()
hoor...
Vandaag 2 jaar getrouwd!
Hihihi Mutsje, maar snap het wel hoor, nu een nieuwe tas uitzoekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Paniek om niks.![]()
Ik heb gebeld en het blijkt dat hun web-site 'onder constructie' is.
Ipv dat ze daar nou even een mooie pagina van maken met contactgegevens, scheelt een berg verwarring. Maar het is gelukkig gewoon een winkel met een web-winkel ernaast.
Tassen niet op voorraad dus ik krijg mijn geld terug, anders gaat het wel erg lang duren.
heb je bij je betaling geen ordernummer gezet? misschien dat dat via internerbankieren terug te zien isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb viavia nog wel een telefoonnummer achterhaald. Enige nadeel is dat doordat mijn laptop gejat is ik dus ook het bevestigingsmailtje niet meer heb. Enige wat ik nog heb is de datum dat ik het geld over gemaakt heb.
Ik ga zometeen iig maar even bellen naar dat nummer, kijken wat ze zeggen...
Ja, dat vond ik idd net ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je bij je betaling geen ordernummer gezet? misschien dat dat via internerbankieren terug te zien is
Kan het niet in een bak water?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid vooral heel goed onder de kraan houden.
En dan niet steenkoud (dan heb je kans op onderkoeling), maar lauw water.
Dat water zorg dan voor afkoeling van de verbrande weefsels.
En niet 5 minuten onder de kraan, maar echt 20-30 minuten.
Bij brandwonden niet voor niets die slogan "Eerst water, de rest komt later"
Er echt neits op smeren, maar vooral LANG onder de kraan, met LAUW water. Dan nog eens bekijken hoe het er uit ziet, en bij grotere blaarvorming richting huisarts. Bij alleen roodheid of een klein blaartje (kleiner dan halve centimeter) hoeft dat niet. Dan kun je evt na een paar uur ter verkoeling ofzo er iets van brandwondenzalf/calendula zalf (of desnoods komkommer, yoghurt of zelfs curry) op doen.
Nee het gaat echt om stromend water, hoeft niet heel hard stromend met de kraan vol open, maar wel een zacht stromende kraan.quote:
Geweldige tas inderdaad! Deze vind ikzelf heel leuk:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Webkim het volgende:
Volgens mij heeft één van jullie van de week al dezelfde ge-wel-di-ge tas gekocht als ik nu.![]()
En dan ook nog wat babykameraccesoires en een geslachtsspecifiek kledingstuk erbij. Nu ben ik failliet.![]()
Ik heb er ervaring mee. Ik vind de draagband niet prettig eigenlijk. Ik heb inmiddels een Oililytas en die bevalt me beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Zijn er mensen die 'ervaring' hebben met de luiertassen van Kitsch Kitchen? Zijn ze wat makkelijk in het gebruik?
Wat is dat voor liedje dan? Mij zegt het niets eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef nebelung het volgende:
"Ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik, Toby, Toby.. ik voel vlinders in mijn buik..... "
Ik word er GEK van, ik kom al weken niet van dit liedje in mijn hoofd af![]()
![]()
TOBY, TOBYquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef LadyS het volgende:
Nebelung, schei uit over dat liedjeIk was net blij dat ik het kwijt was
![]()
Jaaaaaaaaah Tobyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:59 schreef nebelung het volgende:
[..]
TOBY, TOBY![]()
![]()
Gefeliciteerd Mibos en LB, wat leuk!!
BE, met dank aan studio 100 zijn er van die liedjes die heel erg in je hoofd blijven plakken. Zoals daar zijn: MegaMindy, De wereld is mooi, Kusjesdag en Toby Toby dus. Daar hoef je alleen maar even Ned. 3 overdag voor op te zetten en tis al gebeurd![]()
Zoeentje hebben wijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Geweldige tas inderdaad! Deze vind ikzelf heel leuk:
[ afbeelding ]
Wat zij zegt geld ook voor mij!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
BE & Stinkie gefeliciteerd![]()
![]()
Luchtbel wat fijn een nieuwe baanGefeliciteerd
Tex opsturen joh, gewoon doen! Gefeliciteerd met je contract!
LadyS alvast heeel erg veel succes maandag
Weeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Yeah! Ik was er aan toe zeg maar
Ik vind het heerlijk hier. Alsof er een last van mijn schouders is gevallen toen ik de deur van het oude huis achter me dicht trok. Ik heb wel een traantje gelaten toen we daar wegreden maar het is goed zo. Een mooie plek voor een nieuw begin. Kai doet het geweldig hier. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je ouders uit elkaar zijn, je naar een nieuwe opvang moet en je ook nog gaat verhuizen. Hij voelt zich supergroot door zijn grote jongensbed. Opeens gaat hij allerlei dingen doen die hij eerst door mij liet doen. Hij probeert zich zelf uit te kleden, eet goed, loopt continu te dansen en te zingen en kletst met iedereen die hij tegenkomt. Een superkind is het gewoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:35 schreef _Bar_ het volgende:
M@x bevalt het een beetje in je nieuwe huissie? kun je je draai al een beetje vinden? en hoe vind Kai het?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |