Des te makkelijker is het zijn keel de knoop door te hakken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inmiddels is het nog een stukje erger geworden dus![]()
Ik heb 2 dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ze zei dat bepaalde bedrijven hun lijsten met adresgegevens verkochten, onder andere postorderbedrijven. Ach, het boeit me verder ook niet zo, maar ik vond het wel even raar. Ik krijg gelukkig nooit dat soort telefoontjes.
Uit mijn hoofd zijn die er bij de HEMA al bij de sokjes van het maatje vanaf 6 maanden. Ik stond me er toen over te verbazen dat die dingen al anti-slip hadden terwijl ik (of Tobias) dat helemaal nog niet nodig had (maar met kruipen en billenschuiven was het toch ook al wel makkelijk) en kon ze zónder bij de HEMA niet eens vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
anti-slip, vanaf welke maat kun je zulke sokjes kopen Saffier? Weet je dat heel misschien?
Kleinste maatje is 0-6 maanden zelfsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Saffier het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zijn die er bij de HEMA al bij de sokjes van het maatje vanaf 6 maanden. Ik stond me er toen over te verbazen dat die dingen al anti-slip hadden terwijl ik (of Tobias) dat helemaal nog niet nodig had (maar met kruipen en billenschuiven was het toch ook al wel makkelijk) en kon ze zónder bij de HEMA niet eens vinden.
Ja maar die zijn niet met anti-slip en geen rolsokjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee Suus, de kleinste is 0-3 maanden
Maar die zijn echt mini en super schattig
dat had ik gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ja maar die zijn niet met anti-slip en geen rolsokjes
Ooh dan weet jij het beter als ik.. LOL..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat had ik gemist
maar vanaf 6 maanden zijn ze pas anti-slip
bij die van 0-6 maanden nog niet
erg he. ik durfde thuis niet te vertellen wat ik daar uitgegeven heb. ik zou alleen voor een paar nieuwe pyama's voor de kinderen gaan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Hema-avondmen, dat is niet goed voor je bankrekening!
![]()
volgens mij is er wat met hemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh. 5.30 wakker.![]()
Ik vroeg me af of jullie ook met je man ruzie krijgen. Hier iig wel. Hij dumpte Kim net beneden, voor de tv. (Babytv.) En ging zelf weer naar bed. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Ik vind het ook k*t dat Kim zo vroeg wakker is en niet meer wil slapen. Maar ik kan er toch ook niks aan doen?
Nu is hij er van overtuigd dat er iets met Kim is.
en daarna zet je: ik ga weer een poging wagen om nar bed te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar zeg ik dat Kim moet uitslapen? Normaal slaapt ze t/m 7.15/7.30. dan vind ik 5.30 wel vroeg ja.
En Snoopy, ik zeg toch dat ik erbij ben/was. Hoe kan ik anders posten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blijkt nu dat hij dat expres deed. Hij wist dat ik er wel heen zou gaan.
En hij heeft pijn. Dat weet ik. (ms weer operatie) En ik hoef toch niet te werken.
Dat is ook wel zo, maar toch. Nouja, als het maar niet weer een rel wordt. Denk dat we samen eens goed moeten praten.
Nu ga ik weer een poging wagen om naar bed te gaan.
Ja, niet dat ze toen wel ging slapen. Maar kon het toch proberen he.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
en daarna zet je: ik ga weer een poging wagen om nar bed te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |