oeh, leuk! willikook!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond met mijn nicht in restaurant Fifteen eten. Verslag, met foto's volgt later
foto'squote:Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa wat eten we weer allemaal lekker mensen
En foto'sEn verslagjes
Wij eten van die dunne worssies, geb. aardschijfjes en rauwkost.
ziet er smakelijk uit zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:10 schreef tonja het volgende:
-knip-
Enquote:
Geweldig allemaal, maar als ik honger heb, dan wil ik helemaal geen smaakavontuur meemakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:10 schreef tonja het volgende:
Champagne Masterclass in Fifteen.
Het was allemaal bijzonder smakelijk. Een echt smaakavontuur.
Hoera! M'n nichtje gaat kip tandoori makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef coltje87 het volgende:
Denk dat ik voor de goulashsoep (blik) ga vanavond, heb geen zin om te koken.. Heb ook nog een bak met pastasuas in de vriezer staan, dan hoef ik alleen wat pasta op te warmen.. Hm.. Dilemma..
BEn je helemaal gestopt met SB'en?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:34 schreef Patries86 het volgende:
Lekker avond eten gehad
Nu aan de popcorn en crystal clear cherry!
klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:Wij eten als avondeten nachos met kaas en tomaat en lente-ui en jalapenos
Ik had er ineens zo'n zin in, alleen eten we zo laat dat ik het niet de moeite vond om dan ook nog te koken....
Wacht maar tot ik erbij vertel dat ik er een dip van sour cream, veul koriander en een pietsie knoflook en limoensap bij had gemaaktquote:
Doet me denken aan toen ik voor het eerst op kamers ging, alles ging de frituur in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef Gesloten het volgende:
Gefrituurde biefstuk als avondmaal.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik erbij vertel dat ik er een dip van sour cream, veul koriander en een pietsie knoflook en limoensap bij had gemaakt
Niet eens extreem ongezond eten trouwens. OK, het Mexicaanse biertje was misschien niet zo gezond
Zo een sapje maken. Ik denk bleekselderij-appel.
Hoe doe je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:Wij eten als avondeten nachos met kaas
Ja, gewoon in zo'n leuke decoratieve roodbruine aardewerken ovenschaal. Stukjes tomaat, lente-ui en jalapeno erover, bestrooien met kaas en even in de oven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk?![]()
Nachos in een schaal en dan kaas erover en in de oven ofzo?
Zie het wel vaker maar nog nooit gemaakt.
doen wij ook wel eens, behalve de lente ui (ff onthouden). Zalig he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, gewoon in zo'n leuke decoratieve roodbruine aardewerken ovenschaal. Stukjes tomaat, lente-ui en jalapeno erover, bestrooien met kaas en even in de oven.
Zo lekker is dat!
Het ruikt hier heerlijk!quote:En DE, vanavond eet ik bij jou. Stoofpeertjes, wat lekkerEn het ruikt ook zo fijn in huis.
Ik maak altijd stampot voor ons 2. De rest eet ik dan de volgende dag tussen de middag opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond hutspot, een magnetronmaaltijd. Weinig tijd om te eten en ik ben toch maar alleen. Voor een keertje is het best lekker want ik maak zelf eigenlijk nooit stamppot. Dat is toch meer iets waar je een gezin voor moet hebben, zodat je een grote pan kunt maken...
Ik ga niet 's middags warm eten, dat wordt vast weer zo'n slechte gewoonte die ik niet meer kwijt kom. Dat ik daarna nooit meer genoegen neem met een boterham. Ben toch al te verwend voor een student.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak altijd stampot voor ons 2. De rest eet ik dan de volgende dag tussen de middag op
Ga jij es ff snel de keuken inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken krielaardappeltjes, gebakken champignons, Argentijnse gerijpte biefstuk van de Appie en een Italiaanse salade.![]()
Tussen de middag warm eten is wél goed voor de lijn, dus een slechte gewoonte is het niet hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga niet 's middags warm eten, dat wordt vast weer zo'n slechte gewoonte die ik niet meer kwijt kom. Dat ik daarna nooit meer genoegen neem met een boterham. Ben toch al te verwend voor een student.
Rosbiefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Flashwin het volgende:
Volkoren brood met rosbief
Eten wat de pot schaftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn vriendje houdt helaas ook niet zo van stamppot
Niet als je 's avonds weer warm eet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is wél goed voor de lijn, dus een slechte gewoonte is het niet hoor
Nou heb ik hem eindelijk zo ver dat hij kookt, dan moet ik wel eten wat hij wil maken. Maar goed, er zijn nog genoeg lekkere dingen behalve stamppot.quote:
Moet je niet zoveel blowen..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:54 schreef Qwea het volgende:
pakje crackers. Ik heb me een partij vreetbuien vandaag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vandaag jarig
Proficiat!!!! Het doet pijn he, dertig worden..................maar geloof me, als je de eerste schok te boven bent valt het allemaal best mee........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vandaag jarig (ik word 30) en ik ga zo boterkoek bakken om morgen uit te delen op mijn werk.
Vanavond maak ik een curry van spinazie en aubergine. Misschien nog kikkererwten erbij als ik die nog heb.
Wat is een metbal???? (of weet iedereen dat behalve ik)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
OT: Vanavond eten we hutspot met een klein laagje kaas erover uit de oven en een metbal.
dat is zo lekker hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef Isegrim het volgende:
Zonet gesnoept van het boterkoekbeslag.![]()
.
ah dus jij gaat er met de mannen van mij leeftijd vandoor!quote:Bedankt voor de felicitaties.En ja, dertig worden doet pijn, vooral als je een vriend van 21 hebt die je er steeds aan herinnert hoe oud je wel niet bent.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef Isegrim het volgende:
Zonet gesnoept van het boterkoekbeslag.![]()
. Nu eet ik een boterham met filet americain met peper en zout en een boterham met zelfgemaakte pruimenjam (door iemand anders zelfgemaakt).
Bedankt voor de felicitaties.En ja, dertig worden doet pijn, vooral als je een vriend van 21 hebt die je er steeds aan herinnert hoe oud je wel niet bent.
ik moet aan de rooiequote:
Ja, ik dus ook, vandaag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Pasta met een tomaten saus
Ik moet ook eens een voorraadje van die soepjes inslaan zeg. Ik heb werkelijk nooit zin om lunch in elkaar te flansen. Water koken en dat in een bakje gieten lukt me nog net..............hihi (luie Tezz).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu een noodle soepje met soto smaak.
En ook omdat ik de keuken niet wil gebruiken om uitgebreid te koken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:32 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond chinees, lekker makkelijk.
Dat heb ik ook wel eens.... dan bedenk ik 's avonds of 's middags iets vreselijk leuks of lekkers.. en dan tijdens voor of na het koken denk ik NEEquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De bedoeling was om een karbonade, aardappels en bloemkool te eten.
Maar toen het voor me stond had ik er echt geen zin in.. heb dus niks gegeten en heb ook helemaal geen trek!
Vanavond verjaardag dus dan eet ik wel een gebakje ofzo.
ik boer het al de hele avond op, bahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
strakjes beef shanghai van knorr
bij mij in de buurt hebben ze da nergens meer, maar ik liep er hier ineens tegenaan, lekker
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Vooral veel hapjes i.v.m. m'n verjaardagsfeestje. Ben nu gehaktballetjes aan het maken en ik maak ook dadels met spek. Verder heb ik veel chips, chocola en koekjes.
Bij Reitz?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Sjengdanny het volgende:
Mosselen met friet!
Was het lekker? Das veel belangrijker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:24 schreef tonks het volgende:
Vanavond frietjes op
En heb net dit gemaakt, vond het wel leuk om te doen, zou wel niet perfect zijn ofzo maar ach. eerste keer.
Ja dat welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was het lekker? Das veel belangrijker.
Vies he. Allemaal van die smakeloze happen. Muffins met 2 eetlepels vloeibare boter en 3 schepjes suiker op 12 muffins...quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Iemand heeft me op mijn verjaardag voor de grap een Sonja Bakker-boek gegeven.Plus een doos bonbons.
Echt, gat-ver-damme, wat staat daar een smerige recepten in.
Allemaal met 'slankroom' en 'magere jus' en andere vreselijke dingen.
Ik denk dat ik vanavond een stoofpot ga maken. Even inspiratie opdoen in het stoofpottentopic.
Was erg lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we tagiatelli met kaas/tomaat saus en zalm.
Wat moest je toch zonder de druivensaus SOL.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Fricandeau met druiven-roomsaus, verse asperge's en aardappeltjes in de schil
http://www.thuisbezorgd.nl - nooit meer briefjes van pizzabakkers zoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
Mijn man wilde iets bestellen (pizza of giros of zo). In de tijd dat hij de briefjes van de lokale pizzabakker aan het zoeken was en aan het bedenken was wat hij wilde eten, had ik al een maaltijdsalade van ijsbergsla, komkommer, gebakken uien, champignon, reepjes achterham en een pakje boursin in elkaar geflansd. En het duurde echt maar 10 minuten, want zolang heeft het stokbrood met kruidenboter in de oven gelegen.
dan jump je het er toch weer af ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:40 schreef MissHobje het volgende:
oh dear... ik trek een zak friese pepernoten open
Wat is er speciaal aan friese tegenover 'normale' ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:40 schreef MissHobje het volgende:
oh dear... ik trek een zak friese pepernoten open
Ze zijn heel anders van smaak en hard zoals een kruidnoot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan friese tegenover 'normale' ?
taai taaiquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze zijn heel anders van smaak en hard zoals een kruidnoot.
proef ze eensbeetje de smaak van taai taai.
Maar iedergeval een aanrader en weer eens wat anders de de gemiddelde kruidnoot zeg maar.
l-e-z-e-nquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
taai taai
ik neem gewoon weer bolletje![]()
ja, lekker is dat. Honger hebben voor je naar bed gaat en dan op die link van jou klikken en dan die overheerlijke pizza in beeld krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef Isegrim het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl - nooit meer briefjes van pizzabakkers zoeken.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, lekker is dat. Honger hebben voor je naar bed gaat en dan op die link van jou klikken en dan die overheerlijke pizza in beeld krijgenWil je dat nooit meer doen
zo simpel maar zo lekker bij varkenshaas, fricandeau of varkensrollade.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Receppie SOL van de druivenroomsaus??
Een aperitiefje nu, een witte Welmoed
Shit dan zal je balen jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo simpel maar zo lekker bij varkenshaas, fricandeau of varkensrollade.
Als het vlees klaar is eruit halen, een berg gehalveerde witte pitloze druifjes in de pan met een beker creme fraiche of blueband finesse en een zooi gemalen 4-seizoenpeper eroverheen, dit roeren tot het heet is, met een spatel de druifjes een btje pletten zodat het sap ervan ook in de saus komt.
Trouwens een lekkere blunder begaan, had het vlees in mooie dunne plakjes gesneden, wilde even iets pakken uit het keukenkastje en kletter ik zo de suikerpot over het vlees heen wat er onder stond op het aanrecht![]()
Je had zin in iets smerigs?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef tonja het volgende:
Een 'Big Tasty' van de Mc Donalds. Dat is heel erg vies.
damn, wat wassie lekker!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:25 schreef Muck het volgende:
ik ga straks risotto met champignons en spek-reepjes maken en een lekker groentesoepje
ehm, in de pan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef Xennia het volgende:
Heb je de spekreepjes wel gedept met een keukenpapiertje? Het ziet er zo vet uit.
OT: cola light
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |