Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Vooral veel hapjes i.v.m. m'n verjaardagsfeestje. Ben nu gehaktballetjes aan het maken en ik maak ook dadels met spek. Verder heb ik veel chips, chocola en koekjes.
Bij Reitz?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Sjengdanny het volgende:
Mosselen met friet!
Was het lekker? Das veel belangrijker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:24 schreef tonks het volgende:
Vanavond frietjes op
En heb net dit gemaakt, vond het wel leuk om te doen, zou wel niet perfect zijn ofzo maar ach. eerste keer.
Ja dat welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was het lekker? Das veel belangrijker.
Vies he. Allemaal van die smakeloze happen. Muffins met 2 eetlepels vloeibare boter en 3 schepjes suiker op 12 muffins...quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Iemand heeft me op mijn verjaardag voor de grap een Sonja Bakker-boek gegeven.Plus een doos bonbons.
Echt, gat-ver-damme, wat staat daar een smerige recepten in.
Allemaal met 'slankroom' en 'magere jus' en andere vreselijke dingen.
Ik denk dat ik vanavond een stoofpot ga maken. Even inspiratie opdoen in het stoofpottentopic.
Was erg lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we tagiatelli met kaas/tomaat saus en zalm.
Wat moest je toch zonder de druivensaus SOL.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Fricandeau met druiven-roomsaus, verse asperge's en aardappeltjes in de schil
http://www.thuisbezorgd.nl - nooit meer briefjes van pizzabakkers zoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
Mijn man wilde iets bestellen (pizza of giros of zo). In de tijd dat hij de briefjes van de lokale pizzabakker aan het zoeken was en aan het bedenken was wat hij wilde eten, had ik al een maaltijdsalade van ijsbergsla, komkommer, gebakken uien, champignon, reepjes achterham en een pakje boursin in elkaar geflansd. En het duurde echt maar 10 minuten, want zolang heeft het stokbrood met kruidenboter in de oven gelegen.
dan jump je het er toch weer af ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:40 schreef MissHobje het volgende:
oh dear... ik trek een zak friese pepernoten open
Wat is er speciaal aan friese tegenover 'normale' ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:40 schreef MissHobje het volgende:
oh dear... ik trek een zak friese pepernoten open
Ze zijn heel anders van smaak en hard zoals een kruidnoot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan friese tegenover 'normale' ?
taai taaiquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze zijn heel anders van smaak en hard zoals een kruidnoot.
proef ze eensbeetje de smaak van taai taai.
Maar iedergeval een aanrader en weer eens wat anders de de gemiddelde kruidnoot zeg maar.
l-e-z-e-nquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
taai taai
ik neem gewoon weer bolletje![]()
ja, lekker is dat. Honger hebben voor je naar bed gaat en dan op die link van jou klikken en dan die overheerlijke pizza in beeld krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef Isegrim het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl - nooit meer briefjes van pizzabakkers zoeken.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, lekker is dat. Honger hebben voor je naar bed gaat en dan op die link van jou klikken en dan die overheerlijke pizza in beeld krijgenWil je dat nooit meer doen
zo simpel maar zo lekker bij varkenshaas, fricandeau of varkensrollade.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Receppie SOL van de druivenroomsaus??
Een aperitiefje nu, een witte Welmoed
Shit dan zal je balen jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo simpel maar zo lekker bij varkenshaas, fricandeau of varkensrollade.
Als het vlees klaar is eruit halen, een berg gehalveerde witte pitloze druifjes in de pan met een beker creme fraiche of blueband finesse en een zooi gemalen 4-seizoenpeper eroverheen, dit roeren tot het heet is, met een spatel de druifjes een btje pletten zodat het sap ervan ook in de saus komt.
Trouwens een lekkere blunder begaan, had het vlees in mooie dunne plakjes gesneden, wilde even iets pakken uit het keukenkastje en kletter ik zo de suikerpot over het vlees heen wat er onder stond op het aanrecht![]()
Je had zin in iets smerigs?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef tonja het volgende:
Een 'Big Tasty' van de Mc Donalds. Dat is heel erg vies.
damn, wat wassie lekker!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:25 schreef Muck het volgende:
ik ga straks risotto met champignons en spek-reepjes maken en een lekker groentesoepje
ehm, in de pan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:03 schreef Xennia het volgende:
Heb je de spekreepjes wel gedept met een keukenpapiertje? Het ziet er zo vet uit.
OT: cola light
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |