Zal wel aan je codecs liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Afl. 3 was weer leuk. Hadden jullie ook af en toe problemen met geluid? Sommige stukjes waren bijna onverstaanbaar.
every demon used to be an angelquote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef Mirel het volgende:
Goeie aflevering, ook al was er een baddy of the week, er gebeurde veel zoals dat Gladys wellicht een engel was, en die freecard bij het eind
quote:Despite what you may have heard, Reaper is not dead, undead, a zombie or otherwise shuffling off this mortal coil. After getting a few panicky emails (and bless you for caring about good TV!), I checked with the CW, and Reaper's rep tells me, "The show isn't airing, because we are premiering our new show Crowned, but it definitely has not been canceled. It will be back in the New Year."
Inside sources close to the show also confirm to me that "no decision has been made yet" regarding the show's longevity. Ten to twelve episodes were set to be produced. Eight episodes have aired.
Here's hoping it's true that Reaper will return! 'Cause I, for one, happen to think Reaper is just about the most watchable thing on the good ol' See Dub these days, and I highly recommend you check it out.
Ik zou voor Andi gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke nieuwe ontwikkeling met die nieuwe vriendin/dochter van Satan. En ze mag er ook best wel zijn. Moeilijk kiezen tussen haar of Andy.
Gelukkig bij Reaper volgende week wel nog een aflevering.
Nee toch? De aflevering van deze week was voorlopig de laatste volgens de gids.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
...
Gelukkig bij Reaper volgende week wel nog een aflevering.
Volgens mij was de tent een uur later gewoon gesloten en de vessel viel uit de jas omdat metaal niet door de muur kan schijnbaar zoals dat ookal met de sieraden was.. en die naakte meid ontgaat me ff?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:28 schreef athlonkmf het volgende:
tja... laatste ep had wel flink veel fouten. Waar waren alle gokkers opeens gebleven? Waarom viel de vessel uit z'n jas? Waarom kregen wij naakte beelzebabe niet te zien?
ooooohjaquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat naakt van die babe in bubbelbad zou wel niet mogen omdat het op de "tiener" zender the CW wordt uitgezonden..
Idd.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef Super7fighter het volgende:
Geweldige serie. Vorige week was het een stuk minder, maar de aflevering van gisteren was wederom lachen.
Sock die als advocaat optreedt, en zijn koffer opendoet. Een koffer vol met gereedschap. Ik kwam niet meer bij, wat een geweldig moment.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:34 schreef Witchfynder het volgende:
Goed nieuws! Wel lang wachten.
Nog niet, maar er zijn wel 5 nieuwe afleveringen besteld voor dit seizoen. Dat ziet er dus wel positief uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:48 schreef Breuls het volgende:
Zeker, een van de blijvers hoop ik. Is daar al ergens iets over bekend gemaakt, of er een tweede seizoen komt?
Kudo's voor CC dat ze Reaper zo snel opgepakt hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:32 schreef Tim86 het volgende:
nu @ Comedy Central..leuk om weer een keer de eerste eps te zien
20 en 27 maart komen nr. 12 en 13. Daarna als het goed is nog 5, maar wanneer is nog niet bekend.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:03 schreef Burner82 het volgende:
Kheb de 1e 10 afleveringen gekekenwanneer komt de rest
geweldige serie
Idd lekkere aflevering weer. Maar Cady is dus niet de dochter van Satan? Of zou die bril een truc zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het weer een vermakelijke aflevering.Ben benieuwd hoe het verhaal met Cady zich zal ontwikkelen.Volgens mij wordt zij nog super evil.De scene met het snurken vond ik best grappig en de twee homoburen.
Ik denk wel dat zij de dochter is van de duivel.De duivel was een beetje aan het aarzelen bij de vraag of hij de vader is.Misschien gebruikt hij de bril volgende keer bij de buren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd lekkere aflevering weer. Maar Cady is dus niet de dochter van Satan? Of zou die bril een truc zijn?
Daar ga ik ook van uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Mss heeft de duivel hem nu een nep bril gegeven omdat hij weet dat hij hem op Cady gaat gebruiken!!
Julie Cooperquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Degene die Mimi van andere series kennen weten ook vast wel dat ze een prima vrouw van de duivel is.
Maar dat is grote BS want het is gebaseerd op het feit dat The CW hun eerste lijst met series heeft uitgegeven die een vervolg gaan krijgen zoals OTH en GG. En tweede en mss ook nog wel derde lijst met shows waarmee ze doorgaan wordt pas een stuk later bekend gemaakt.quote:Acclaimed comedy/drama "Reaper" and sitcom "Aliens in America" however look to have been cancelled but no official word on their future has been stated.
Ja die andere kerel met die sik waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef TC03 het volgende:
Modekerel?
Erg hetzelfde als Chuck.. jij bent grappigquote:Op donderdag 17 april 2008 02:26 schreef neggix het volgende:
Hmm, ben na 8 eik. gestopt een beetje... heb het nog wel, maar vind het toch wel erg hetzelfde als Chuck... Word het nog veel beter/leuker??
Dit was de eerste post-strike aflevering, dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Wat mij opviel trouwens, was dat het haar van Andi en Sam iets anders zit dan in aflevering 1x13Zal wel door de pauze komen die door de staking moest worden ingelast
Andiquote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Tazmaniac het volgende:
haha geweldige aflevering
dat er steeds meer 'monster' time in voorkomt hoeft van mij niet zo.. maar de andere verhaallijnen waren weer geweldigSock die weer terug is bij Josie en de manier hoe hij Ted ontving toen hij smorgens met die wijn aan kwam zetten
Sock: Who's name is Cubby anyway?
Sam: Your name is Sock!!
and what about Andi
[ afbeelding ]
Dezelfde arrogantie als waarmee Lucifer dacht God te kunnen verslaan.quote:Op zondag 27 april 2008 13:02 schreef Asgard het volgende:
Hoezo dachten die demons eigenlijk dat ze de duivel wat konden maken? Die ene kerel was binnen een seconde een hoopje as
Scherp van jequote:Op maandag 28 april 2008 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dezelfde arrogantie als waarmee Lucifer dacht God te kunnen verslaan..
Subtiel van de schrijvers..
Ik ben totaal niet gelovig, daarom had ik dit niet beseft. Eigenlijk is Reaper dus best wel briljantquote:Op maandag 28 april 2008 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
Dezelfde arrogantie als waarmee Lucifer dacht God te kunnen verslaan..
Subtiel van de schrijvers..
Liet die gast ook niet altijd een cassette achter met "Don't fear the Reaper" erop?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: in de jaren 70 had je in de VS een seriemoordenaar, David Berkowitz, die beweerde door demonen of zelfs Satan zelf bezeten te zijn. Hij noemde zich de Son of Sam. Ik vind het wel opvallend dat ze de hoofdpersoon in de serie Sam genoemd hebben. Geen idee of er een link is.
Geen idee. Maar het is wel een vet nummer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Liet die gast ook niet altijd een cassette achter met "Don't fear the Reaper" erop?
spoiler over toekomst Cady (en Reaper)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Oh dat kan makkelijk. Kijk maar naar het resultaat wat de gigantische acties destijds hadden om Angel een 6e seizoen te laten krijgen. Die is er dus nooit meer gekomenquote:
quote:According to sources, it's looking “likely” that Reaper will get a second season.
Say it with me now: halle-freaking-lujah!!
Says one highly placed insider: “If you had asked me a week ago, I would have said no, but there have been a few changes, and now it’s looking like it’ll probably get the green light.”
Now, of course none of this is official and is subject to last-minute change before the CW announces its schedule this Tuesday in New York, but here’s what I’m hearing about where things stand in See-Dub Land:90210 is a go. So is Reaper. Sadly, Aliens in America is definitely gone. (Don’t even get me started on how totally and completely sucktacular that is. That charming series never got a fair chance.)
Everything will be announced next week in New York City, and I’ll be there, so keep checking back for the breaking news!
Hahaha hoe kom je daar in godsnaam bij?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Seam het volgende:
CW heeft misschien veel te veel aandacht gegeven aan Gossip Girl, maar Reaper staat op de 2e plaats qua kijkcijfers. Derde was Aliens in America.
Populariteit bij Tv.com was toch wel aardig groot hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Reaper likely to get second season!!
[..]
[..]
Hahaha hoe kom je daar in godsnaam bij?
quote:one of this season's best new comedies, Aliens in America, has been axed. Despite rave reviews when it debuted last fall, the CW laffer went largely ignored by viewers. Which sucks for them, because they missed out on a fantastic little show.
I've got better news for fans of another CW comedy, Reaper. I'm told it's "90 percent likely" that it'll be on the network's fall sked.
Dat is natuurlijk heel wat anders dan kijkcijfersquote:Op zondag 11 mei 2008 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Populariteit bij Tv.com was toch wel aardig groot hoor.
maar goed mooi nieuws dus
bronquote:The CW said “Reaper,” a show that debuted last fall, will return at midseason.
+1 damn wat was die irritant hahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Daar kan ik me niet aan herinneren.Maar het was wel weer een toffe aflevering.En eindelijk zijn we ook af van dat irritante britse wijf.
Ik kan me dat niet herinneren maar was dat niet gewoon de kracht die de demon bezat die Sam moest gaan vangen.. gebeuren altijd van die dingen hoor.. ook nu nogquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:07 schreef flyguy het volgende:
Wat ik me btw afvraag:
Aan het begin van de serie had Sam "speciale krachten" (die scene met die dozen). Maar daar zie je nu niks meer van beetje raar.
Ja man, met haar irritante kut stemquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Daar kan ik me niet aan herinneren.Maar het was wel weer een toffe aflevering.En eindelijk zijn we ook af van dat irritante britse wijf.
Die waren eenmalig en hoorden, zoals hierboven al gezegd, bij 1 bepaalde demonquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:07 schreef flyguy het volgende:
Wat ik me btw afvraag:
Aan het begin van de serie had Sam "speciale krachten" (die scene met die dozen). Maar daar zie je nu niks meer van beetje raar.
damnzquote:
De 720p variant? Daar had ik ook last van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef TC03 het volgende:
Mijn aflevering miste af en toe paar scenes volgens mij.
Misschien is Sam's echte vader wel de directe zoon van de duivel en Sam daarmee zijn kleinzoon?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien roep ik wel iets heel logisch hoor, maar... Sam's "echte" vader ís dus eigenlijk ook de duivel, of iets dergelijks?
Iig iets dergelijks.quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien roep ik wel iets heel logisch hoor, maar... Sam's "echte" vader ís dus eigenlijk ook de duivel, of iets dergelijks? Omdat de duivel al aangaf dat die Solomon's Cage hem niets deed... en het Sam's pa ook niets doet...
Jammer dat we zo lang moeten wachten!
Inderdaad, snapte er geen reet van.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje aparte laatste aflevering. De (al dan niet biologische) vader van em "sterft", Sam wordt gered. En het doet em geen ene flikker. In plaats daarvan staat ie te lachen en te dollen met Sock en Ben alsof er zowat niks gebeurd was die dag. En dat stukje met die moeder was nou niet echt emotioneel, eerder hmm, hij is dood he? Nou ja, we gaan morgen wel effe kijken waar we de bloemen kunnen neerleggen.
Ben was maar 6 dagen gevangen gehoudenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Symer het volgende:
Vond het geen beste finale, zal wel door de staking komen maar ik vond het erg gehaast aandoen.
Die demon leek snel even in het verhaal gepropt te zijn, de dood van Sam's vader en de reacties daarop waren erg onnatuurlijk (is dat broertje van Sam uit de serie geschrapt ofzo?) en Ben was er ineens weer
Wat was het nut van die hele gevangenis/immigratie verhaallijn? Gewoon om Ben ook wat te doen te geven in de serie? Ik had gehoopt dat dat ergens naartoe zou werken, dat Ben in de gevangenis een demon zou ontmoeten ofzo. In plaats daarvan noemt hij de gevangenis in 1 zin en verder moeten we het maar vergeten?![]()
Las ik nou goed dat seizoen 2 maar 13 afleveringen gaat hebben? En dat die pas in januari van start gaan?
Maar waarom? Wat was het nut voor de serie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ben was maar 6 dagen gevangen gehouden
Ja dat lees je goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Symer het volgende:
Las ik nou goed dat seizoen 2 maar 13 afleveringen gaat hebben? En dat die pas in januari van start gaan?
Welneen, mallerd, dat is juist puikend! 13 eps betekend MORE KILLAH, LESS FILLAH!!!!1!1 jeweetsquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:37 schreef Symer het volgende:
Vanwaar 14.gif dan? 8 maanden wachten op slechts 13 eps is 13.gif.
Daar heb je zowaar een punt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welneen, mallerd, dat is juist puikend! 13 eps betekend MORE KILLAH, LESS FILLAH!!!!1!1 jeweets
Een linkje naar de nieuwe teaser trailer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef Mitchell-K het volgende:
Zou iemand mij een linkje kunnen pmen?
Nee liever een linkje naar de torrent van seizoen 1quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een linkje naar de nieuwe teaser trailer?
Ik zie in m'n statusbalk dat de Youtube-ID met eBGIQ begint en ik zie de bui al hangen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een linkje naar de nieuwe teaser trailer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zie in m'n statusbalk dat de Youtube-ID met eBGIQ begint en ik zie de bui al hangen.
Zo erg is het al inmiddels.
Ja man, mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje aparte laatste aflevering. De (al dan niet biologische) vader van em "sterft", Sam wordt gered. En het doet em geen ene flikker. In plaats daarvan staat ie te lachen en te dollen met Sock en Ben alsof er zowat niks gebeurd was die dag. En dat stukje met die moeder was nou niet echt emotioneel, eerder hmm, hij is dood he? Nou ja, we gaan morgen wel effe kijken waar we de bloemen kunnen neerleggen.
Om, zoals jezelf ook al zei, Ben ook een verhaallijn te geven in de serie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar waarom? Wat was het nut voor de serie?
Iedereen hier volgt het via de us, zou oppassen met spoilers dus. Torrents staan op iedere torrent sitequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:46 schreef Mitchell-K het volgende:
IK vind het een geweldige serie maar heb alleen de eerste 5 afleveringen kunnen kijken omdat ik sávonds moest werken,
iemand een linkje?
Dan had ik liever iets gezien dat ook daadwerkelijk op wat voor manier dan ook gerelateerd was aan de serie ipv 1 of ander verder nutteloos sideplotje. De enige humor die daar inzat kwam, zoals gebruikelijk, van een paar opmerkingen van Sock.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Om, zoals jezelf ook al zei, Ben ook een verhaallijn te geven in de serie.
Ik ook. Maar misschien heeft dat toch iets te maken met de staking en/of de onzekerheid of er een tweede seizoen kwam, dat ze dat verhaallijn niet helemaal hebben uitgewerkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan had ik liever iets gezien dat ook daadwerkelijk op wat voor manier dan ook gerelateerd was aan de serie ipv 1 of ander verder nutteloos sideplotje. De enige humor die daar inzat kwam, zoals gebruikelijk, van een paar opmerkingen van Sock.
Yepquote:
Omdat het onmogelijk is 52 keer per jaar nieuwe Reaper uitzendingen uit te brengen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:29 schreef Mitchell-K het volgende:
Waarom in Januari pas?
Dat heeft niet zoveel met belangrijk te maken, meer met planning. Sommige series beginnen midseason omdat er anders halvewege het seizoen niets meer toe te voegen is. 24 is bijvoorbeeld een high profile serie voor Fox, maar die begint toch pas in januari.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het seizoen is afgelopen week in de VS geëindigd.
Het nieuwe tv-seizoen begint in de VS in de herfst. Kennelijk vind the CW Reaper niet goed en/of belangrijk genoeg voor een herfst release. Dus wordt het pas mid-season weer uitgezonden.
Ok. Ik dacht dat mid-season toch meer voor tweede graads series was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met belangrijk te maken, meer met planning. Sommige series beginnen midseason omdat er anders halvewege het seizoen niets meer toe te voegen is. 24 is bijvoorbeeld een high profile serie voor Fox, maar die begint toch pas in januari.
quote:The CW has booked the return of supernatural drama "Reaper" for midseason.
The network plans to debut the show's 13-episode second season after "90210" on Tuesday nights starting March 17.
Though the Beverly Hills kids are hardly a like-minded lead-in for the devil-does-care "Reaper," the better-suited "Smallville" and "Supernatural" are working well together on Thursday nights and the network probably doesn't want to rock that boat. Still, with "Smallville" in its presumed final season, its a little surprising the network wouldn't shake things up and give "Reaper" a Thursday spot.
"Privileged" is currently running in the Tuesday time period but will finish its 18-episode run in time.
Een van de hoogtepunten van iedere aflevering inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:32 schreef Mirel het volgende:
De duivel wordt echt ijzersterk gespeeld door onze RA2 president Dugan. 8)
Meestal tussen een maand en twee maanden nadat ze in de VS begonnen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Breuls het volgende:
The CW is een Amerikaanse zender, dus die is inderdaad niet in Nederland te ontvangen. Reaper wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central, maar zij hebben op hun site momenteel geen vermelding van de serie, dus wanneer ze met S2 beginnen is onbekend.
hee bedanktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Breuls het volgende:
The CW is een Amerikaanse zender, dus die is inderdaad niet in Nederland te ontvangen. Reaper wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central, maar zij hebben op hun site momenteel geen vermelding van de serie, dus wanneer ze met S2 beginnen is onbekend.
Hallo, YouTube? Torrents, usenet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
hee bedankt![]()
waarschijnlijk worden de afleveringen van seizoen 2 ook weer heel snel op youtube gezet, dat hoop ik tenminste
Joh!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Mirel het volgende:
Geil stief-zusje van Sock
Zuig @ ratingsquote:The return of "Reaper" (households: 1.6/2, #12, half-hour: -6.25%; adults 18-49: 0.9, #12, half-hour: 0.00%) tied series lows in the key demographic
Mwah.. dinsdags is ook American Idol op hetzelfde moment wat zo'n 25~ miljoen viewers trekt...quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
maw, slechte slechte marketing en een veel te lange lay-off
Ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:17 schreef Breuls het volgende:
Ik was het ook straal vergeten. Ik herinnerde me nog maar net dat Sam de zoon van de duivel was.
En Andy heeft lekkere tietenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef MikeyMo het volgende:
Godver, wat was dat chinese wijffie een geil ding
Zij is zo ongeveer de Britney Spears van Japan. Grote ster daar, maar speelt nu blijkbaar ineens in Hollywood waar niemand haar kent (althans, ik ken d'r alleen uit Heroes).quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef MikeyMo het volgende:
Godver, wat was dat chinese wijffie een geil ding
ow, wat speelde ze daarin dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zij is zo ongeveer de Britney Spears van Japan. Grote ster daar, maar speelt nu blijkbaar ineens in Hollywood waar niemand haar kent (althans, ik ken d'r alleen uit Heroes).
quote:She joins the cast as Princess Yaeko, a love interest to Masi Oka's character Hiro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |