Een van de hoogtepunten van iedere aflevering inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:32 schreef Mirel het volgende:
De duivel wordt echt ijzersterk gespeeld door onze RA2 president Dugan. 8)
Meestal tussen een maand en twee maanden nadat ze in de VS begonnen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Breuls het volgende:
The CW is een Amerikaanse zender, dus die is inderdaad niet in Nederland te ontvangen. Reaper wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central, maar zij hebben op hun site momenteel geen vermelding van de serie, dus wanneer ze met S2 beginnen is onbekend.
hee bedanktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Breuls het volgende:
The CW is een Amerikaanse zender, dus die is inderdaad niet in Nederland te ontvangen. Reaper wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central, maar zij hebben op hun site momenteel geen vermelding van de serie, dus wanneer ze met S2 beginnen is onbekend.
Hallo, YouTube? Torrents, usenet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
hee bedankt![]()
waarschijnlijk worden de afleveringen van seizoen 2 ook weer heel snel op youtube gezet, dat hoop ik tenminste
Joh!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Mirel het volgende:
Geil stief-zusje van Sock
Zuig @ ratingsquote:The return of "Reaper" (households: 1.6/2, #12, half-hour: -6.25%; adults 18-49: 0.9, #12, half-hour: 0.00%) tied series lows in the key demographic
Mwah.. dinsdags is ook American Idol op hetzelfde moment wat zo'n 25~ miljoen viewers trekt...quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
maw, slechte slechte marketing en een veel te lange lay-off
Ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:17 schreef Breuls het volgende:
Ik was het ook straal vergeten. Ik herinnerde me nog maar net dat Sam de zoon van de duivel was.
En Andy heeft lekkere tietenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef MikeyMo het volgende:
Godver, wat was dat chinese wijffie een geil ding
Zij is zo ongeveer de Britney Spears van Japan. Grote ster daar, maar speelt nu blijkbaar ineens in Hollywood waar niemand haar kent (althans, ik ken d'r alleen uit Heroes).quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef MikeyMo het volgende:
Godver, wat was dat chinese wijffie een geil ding
ow, wat speelde ze daarin dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zij is zo ongeveer de Britney Spears van Japan. Grote ster daar, maar speelt nu blijkbaar ineens in Hollywood waar niemand haar kent (althans, ik ken d'r alleen uit Heroes).
quote:She joins the cast as Princess Yaeko, a love interest to Masi Oka's character Hiro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |