damnzquote:
De 720p variant? Daar had ik ook last van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef TC03 het volgende:
Mijn aflevering miste af en toe paar scenes volgens mij.
Misschien is Sam's echte vader wel de directe zoon van de duivel en Sam daarmee zijn kleinzoon?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien roep ik wel iets heel logisch hoor, maar... Sam's "echte" vader ís dus eigenlijk ook de duivel, of iets dergelijks?
Iig iets dergelijks.quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien roep ik wel iets heel logisch hoor, maar... Sam's "echte" vader ís dus eigenlijk ook de duivel, of iets dergelijks? Omdat de duivel al aangaf dat die Solomon's Cage hem niets deed... en het Sam's pa ook niets doet...
Jammer dat we zo lang moeten wachten!
Inderdaad, snapte er geen reet van.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje aparte laatste aflevering. De (al dan niet biologische) vader van em "sterft", Sam wordt gered. En het doet em geen ene flikker. In plaats daarvan staat ie te lachen en te dollen met Sock en Ben alsof er zowat niks gebeurd was die dag. En dat stukje met die moeder was nou niet echt emotioneel, eerder hmm, hij is dood he? Nou ja, we gaan morgen wel effe kijken waar we de bloemen kunnen neerleggen.
Ben was maar 6 dagen gevangen gehoudenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Symer het volgende:
Vond het geen beste finale, zal wel door de staking komen maar ik vond het erg gehaast aandoen.
Die demon leek snel even in het verhaal gepropt te zijn, de dood van Sam's vader en de reacties daarop waren erg onnatuurlijk (is dat broertje van Sam uit de serie geschrapt ofzo?) en Ben was er ineens weer
Wat was het nut van die hele gevangenis/immigratie verhaallijn? Gewoon om Ben ook wat te doen te geven in de serie? Ik had gehoopt dat dat ergens naartoe zou werken, dat Ben in de gevangenis een demon zou ontmoeten ofzo. In plaats daarvan noemt hij de gevangenis in 1 zin en verder moeten we het maar vergeten?![]()
Las ik nou goed dat seizoen 2 maar 13 afleveringen gaat hebben? En dat die pas in januari van start gaan?
Maar waarom? Wat was het nut voor de serie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ben was maar 6 dagen gevangen gehouden
Ja dat lees je goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Symer het volgende:
Las ik nou goed dat seizoen 2 maar 13 afleveringen gaat hebben? En dat die pas in januari van start gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |