abonnement Unibet Coolblue
pi_48800756
quote:
Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business". When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother\'s violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.

A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don\'t find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.




En ondertussen zijn we al beland in seizoen 3 van deze heerlijke serie! .


Voorlopig uitzendschema S03 !

S03E01 The Magnificent Seven 4 Oct 07
S03E02 The Kids Are Alright 11 Oct 07
S03E03 Bad Day at Black Rock 18 Oct 07
S03E04 Sin City 25 Oct 07
S03E05 Bedtime Stories 1 Nov 07
S03E06 Red Sky at Morning 8 Nov 07
S03E07 New Blood 15 Nov 07

[ Bericht 7% gewijzigd door PeRi op 07-10-2007 17:48:39 ]
Whatever I want.
pi_48800766
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:13 schreef PeRi het volgende:
Who is better, me or Nick Nolte .

So much for the bonding in solitairy moment .

Die FBI agenten zijn zwaar vervelend, bemoei je er niet mee man .

Ik vond het best een toffe ep! Beter dan de vorige.
Whatever I want.
pi_48802432
Oeh

Nummer 2
Correct en tevens juist...
pi_48807227
Was weer super aflevering, Dean in de gevangenis
pi_48810622
Is er al meer bekend over misschien een volgend seizoen of is het echt afgelopen?
pi_48810851
Ik had begrepen dat het niet bepaald super ging met de kijkcijfers....Let's keep our fingers crossed.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_48811114
Volgende week weten we het dan wordt bekend wel series tergkomen en welke er afvalllen.
pi_48811395
17 mei zouden ze het geloof ik bekend maken pas. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever I want.
pi_48813150
Geweldige aflevering

Ik vond het bij vlagen erg grappig en bij andere vlagen (kan dat ) retespannend, deed me denken aan het eerste seizoen van Prison Break
pi_48822364
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:01 schreef PeRi het volgende:
17 mei zouden ze het geloof ik bekend maken pas. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok okeej kan ook dacht dat het aankomende week was.
Maar in mei is het sowiezo dat elke zender ze plannen voor volgend jaar bekendmaakt en dan weten we wat terugkomt en niet meer terugkomt en wat er voor nieuws bijkomt
  zondag 29 april 2007 @ 06:24:10 #11
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48825136
quote:
ADDITIONAL NOTES:
completes airing its second season on 5/17/07; has yet to be renewed for a third season
Whatever I want.
  zondag 29 april 2007 @ 10:51:36 #12
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_48826882
ben benieuwd of er een derde seizoen komt, ik denk dat áls die er komt ze wel wat aan de verhaallijn moeten doen want 3 jaar vrijwel constant alleen maar geesten doden is ook een beetje saai.
pi_48834100
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:51 schreef Plotinus het volgende:
ben benieuwd of er een derde seizoen komt, ik denk dat áls die er komt ze wel wat aan de verhaallijn moeten doen want 3 jaar vrijwel constant alleen maar geesten doden is ook een beetje saai.
Buffy heeft het 7 jaar lang volgehouden met vampieren.
Correct en tevens juist...
pi_48843868
Precies, en Charmed 8 jaar met al het rare gespuis dat ze steeds tegenkwamen
Geesten en vreemde dingen is nu eenmaal iets van Supernatural. Als ze ermee door zouden gaan zou ik het niet erg vinden, daarom vind ik de serie zo leuk.
  zondag 29 april 2007 @ 18:31:01 #15
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_48844965
Ja precies, maar daar zat wel enige afwisseling in. Supernatural is, met name seizoen 2, alleen maar bezig met geesten verjagen, en dat alles in 1 aflevering per keer.
pi_48845230
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef Plotinus het volgende:
Ja precies, maar daar zat wel enige afwisseling in. Supernatural is, met name seizoen 2, alleen maar bezig met geesten verjagen, en dat alles in 1 aflevering per keer.
Er zat ook een wolf tussen !

En bovendien zijn ze gewoon leuk om naar te kijken !
Correct en tevens juist...
pi_48859649
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:42 schreef bar_rel het volgende:
En bovendien zijn ze gewoon leuk om naar te kijken !
De grootste reden dat ik kijk inderdaad
Maar ik hoop wel dat ze door blijven gaan.. vind de serie echt té leuk!
pi_48998636
Net What is and what should never be gezien

Was echt weer een geweldige aflevering. Wel zielig !. Moest toch wel bijna een paar traantjes weg pinken tijdens de scene toen hij zijn moeder zag .

Een van de betere afleveringen van Supernatural.

Die promo voor volgende week beloofd ook weer wat
Correct en tevens juist...
pi_48999044
Will There Be A Third Season?
Yes, Filming will begin later in 2007, Season 3 will begin airing in early autumn 2007

Last updated by firefly_andy 2 weeks ago


Dit heb ik van IMDB.com! Hoop dat het waar is
Zou het echt jammer vinden als het stopt, deze serie kan lang doorgaan, in tegenstelling tot Prison Break waar de spanning nu af is. Dit is elke keer een 'nieuw' verhaal.
Vandaag maar weer een paar episodes kijken
pi_49000008
Kippenvel aflevering

Prachtig toen iedereen samenkwam aan het eind
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef Purky het volgende:
Will There Be A Third Season?
Yes, Filming will begin later in 2007, Season 3 will begin airing in early autumn 2007

Last updated by firefly_andy 2 weeks ago


Dit heb ik van IMDB.com! Hoop dat het waar is
firefly_andy klinkt iig als een betrouwbare bron, dus daar kan niet aan liggen...
pi_49000458
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef Purky het volgende:
Will There Be A Third Season?
Yes, Filming will begin later in 2007, Season 3 will begin airing in early autumn 2007

Last updated by firefly_andy 2 weeks ago


Dit heb ik van IMDB.com! Hoop dat het waar is
Zou het echt jammer vinden als het stopt, deze serie kan lang doorgaan, in tegenstelling tot Prison Break waar de spanning nu af is. Dit is elke keer een 'nieuw' verhaal.
Vandaag maar weer een paar episodes kijken
17 mei weten we het zeker
Correct en tevens juist...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:20:26 #22
41127 Richardfun
Redemption
pi_49008426
Prachtige aflevering, meer heb ik niet te zeggen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_49016879
*kijkt nu episode 15 van seizoen 2*

Sam "Dude! Do you mind not eating those on my bed?"
Dean "No i don't mind"

leuke 'previously' ook. Alle keren dat ze elkaar uitschelden voor wat dan ook, achter elkaar geplakt Moet nu ff stoppen en kijk straks door maar vind het nu al geweldig, hoe ze elkaar zitten te pesten.

edit: oh god dit is echt de leukste aflevering ooit van Supernatural

Sam "How would you feel if I screwed up your Impala?"
Dean "Would be the last thing you'd do."

Echt super veel flauwe grapjes en heb nog nooit zo hard gelachen als nu

[ Bericht 18% gewijzigd door Purky op 04-05-2007 20:37:54 ]
pi_49027670
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Purky het volgende:
*kijkt nu episode 15 van seizoen 2*

Sam "Dude! Do you mind not eating those on my bed?"
Dean "No i don't mind"

leuke 'previously' ook. Alle keren dat ze elkaar uitschelden voor wat dan ook, achter elkaar geplakt Moet nu ff stoppen en kijk straks door maar vind het nu al geweldig, hoe ze elkaar zitten te pesten.

edit: oh god dit is echt de leukste aflevering ooit van Supernatural

Sam "How would you feel if I screwed up your Impala?"
Dean "Would be the last thing you'd do."

Echt super veel flauwe grapjes en heb nog nooit zo hard gelachen als nu
Ah ja Tall Tales !



Die oogjes !
Correct en tevens juist...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:00:11 #25
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_49030251
Onwijs gave aflevering was dit! Zonder twijfel één van de beste van beide seizoenen. Je ziet wel vaker in dit soort tv series (kijk maar naar Charmed, Buffy, Smallville, etc.) dat de hoofdrolspeler op de één of andere manier de kans op een normaal leven krijgt en dat dan de 'echte' wereld een hersenspinsel is. Ik was even bang dat dit weer zo'n aflevering zou worden, maar gelukkig hebben ze dit heel mooi gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')