quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd wie er volgende week gekortwiekt gaat worden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:57 schreef Inu het volgende:
Is het ook op in NL? Wij lopen hier volgens mij een week achter telkens.... afgelopen woensdag was de aflevering dat die blonde wup eruit moest.
Vind van bovenstaande foto's eigenlijk Jenah/Janet het mooiste, wel jammer van haar gezichtsuitdrukking, maar lichaam is erg mooiBen erg fan van Victoria, vind haar zo geinig nuchter al is deze foto een beetje nep-verlegen ofzo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:35 schreef joanie het volgende:
[..]
Op Youtube staat alles in kleine fragmentjes als je subscribed op deze user ben je verzekerd van de laaste nieuwste episodes.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n rampEn nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:55 schreef joanie het volgende:
Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?
Ooooh, dat zou zó leuk zijn!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft.
Ik vind Victoria trouwens wel leuk (had ik in het begin niet gedacht) en Jenah niet zo...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Victoria.
Jenah.
Korte samenvatting van mijn mening over de meisjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh en Lisa vind ik niks, in tegenstelling tot velen geloof ik...
Aah thnxquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:20 schreef PeRi het volgende:
Psst, Grey's Anatomy wordt vanavond in de VS uitgezonden, vannacht/morgen te vinden.
ANTM op woensdagavond idd, zou er vandaag moeten zijn, maar onze overzeese vrienden zijn wat lui denk ik. Komt vanavond of morgen wel.
Whahaha, die is nog steeds zo gestoord als toenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Beetje offtopic, maar Lisa (cycle 5) heeft een liedje uitgebracht.
http://www.youtube.com/watch?v=6BfAOQX34dA
Boo-fucking-hoo. Dat weet je toch als je aan zo'n progamma meedoet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef Toeps het volgende:
Moet je dat interview met Victoria eens lezen op FORT. Echt belachelijk! Ze hebben haar zó anders ge-edit!
Maar iedereen hier oordeelt wel op basis van wat ze hebben gezien, jullie zouden ook moeten weten dat wat je ziet niet altijd realistisch is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo. Dat weet je toch als je aan zo'n progamma meedoet?
Ik beoordeel haar op het karakter Victoria dat de makers van ANTM neerzetten. Kom op zeg, het is cycle 9. Ondertussen weet je heus wel hoe dat in elkaar steekt bij een reality show als dit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Toeps het volgende:
Maar iedereen hier oordeelt wel op basis van wat ze hebben gezien, jullie zouden ook moeten weten dat wat je ziet niet altijd realistisch is.
En bij Victoria speelden ze gewoon een smerig spelletje. Zei ze niks, dan was ze "stil en onzeker". Zei ze wel wat, dan was het ook niet goed.
En dit is nieuws omdat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:51 schreef Toeps het volgende:
ANTM is gewoon een grote farce, en gelukkig absoluut geen realistische weerspiegeling van de echte fashion industrie.
Ik zal d'r niet missen, net zo'n muisje als Sarah Von. (Vorige Cycle)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janet eruitMeeeeeeh! Ik vond haar echt tof!
Ik had precies hetzelfde gevoel daarbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
Dat auditiefilmpje op het einde. Best scary, lijkt net alsof Ebony dood is gegaan.
Nu al??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vnv een recap aflevering ipv een nieuwe [afbeelding]
Blijkbaar welquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Wat suf, terwijl ze juist dat voorstukje hadden laten zien van die videoclip en Heather die instort.. Nou nog een weekje wachten dan maar
quote:With the finale only six weeks away, never-before-seen footage includes Bianca's confrontations with Chantal and Ebony, and Jenah chips her tooth.
Later, Tyra talks to the girls about body image and Bianca runs into a glass door and hurts her lip. This episode recaps the process that the eight remaining girls have survived in hopes of becoming America's Next Top Model.
Nou, als je de cycles achteraf terugkijkt, ligt het er wel ontzettend dik bovenop! Maar dat Jaslene ging winnen, dat wilde ook gewoon niemand geloven.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Torio het volgende:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor...wist jij vorige cycle dat Jaslene ging winnen/
juist wel....quote:Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef Torio het volgende:
maar achteraf gezien is het altijd makkelijk
en met die rel toendertijd rondom te dunne modellen geloofde idd niemand dat jaslene zou winnen
dat magquote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef Torio het volgende:
Ik denk niet dat Jaslene gewonnen heeft omdat ze een Latina is
verdomd, nou je het zegtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als je dus de clip kijkt op tmf.nl dan zitten GEEN v/d ANTM meiden erin..alle shots zijn overgedaan
Terwijl i.d. versie op Enrique's website ze er wel inzitten
Het kan te maken hebben met spoilers e.d. maar ik denk dat ze gewoon niet geil genoeg warenquote:
Ach, de betrouwbare altijd gelijkhebbende lek Pugpix heeft al bevestigd datquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/17298904.html
Interessante roddel wmb deze cycle en eventuele winnares..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint, ...:) leuk dus
het klopt wel zeg.."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef Toeps het volgende:
Ach, de betrouwbare altijd gelijkhebbende lek Pugpix heeft al bevestigd datBron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
ik er 1 (die blonde die eerst bruinig haar had) springe in de cameraquote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als je dus de clip kijkt op tmf.nl dan zitten GEEN v/d ANTM meiden erin..alle shots zijn overgedaan
Terwijl i.d. versie op Enrique's website ze er wel inzitten
Ze mocht 1 zin zeggen als de data van papa van Chuck op het Marokko-feestje van Blair's moeder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie je wel, ik dacht al dat ik haar herkende. Als de vrouw/vriendin van zo'n dude toch.
Een user op TWOP die alles tot nu toe correct heeft voorspeld. De persoon schijnt iemand in de editing te kennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Oh, ik vind Jenah juist wel leukquote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind de cycle ook een beetje mwoah. Jenah mag van mij wel weg. Ze is vanaf het begin al boring.
in elke cycle wordt de latere winnaar eens goed door de edit mangel genomen waardoor het lijkt alsof ze sterker uit die episode komt en dus het pad naar de overwinning geregdvaardigd isquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:26 schreef Toeps het volgende:
OMG, Heather's "screw up" op de catwalk was zó overgemonteerd! Jeeez, daar is voor twee minuten aan stilte ingemonteerd, en die slow/freezeframes met haar mond zo open... En dan ook die blikken van die mensen, die volgens mij gewoon tijdens de pauze geschoten zijn... Damn ANTMers, hoe ver kunnen jullie gaan deze cycle! (Na Victoria's neckwrinkles...)
ik vind heather anders op de foto's erg mooi en ook best high fashion! jammer alleen dat ze een beetje stagefright heeft...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds heb ik geen favoriet in deze cycle. Vind ze geen van allen echte super model quality hebben.
Ja, dat klopt. Alleen zit haar Asperger haar in de weg in de uitvoering van het vak.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:21 schreef Jerruh het volgende:
ik vind heather anders op de foto's erg mooi en ook best high fashion! jammer alleen dat ze een beetje stagefright heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .., maar ik kan het nergens vinden... ik zou graag de volgorde weten !"Have you seen my Childhood?
quote:The "America's Next Top Model" judges table is about to get even more boring. Twiggy will not be a judge for season 10, because of "scheduling conflicts." Paulina Porizkova will replace her.
The CW issued this statement:
"We would like to thank Twiggy for her great contributions to the show. Having an icon like Twiggy lend us her considerable expertise has elevated our show to a whole new level. We wish her well in her endeavors and hope to collaborate with her in future cycles of ANTM as well as other projects.”
Paulina Porizkova, dat is toch dat begin jaren negentig model dat in een of andere film speelde? Ik wil een bitch! Ik wil Naomi!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:It was in 1989 that she had her largest, and best-known role to date, co-starring with Tom Selleck in the film Her Alibi. However, she was nominated for a Golden Raspberry for worst actress for her appearance in that film.
aan de reacties op het cwtv forum te zien zijn er een hoop mensen die het er niet mee eens zijn. ik was voor heather omdat ze zulke mooie foto's maakte. zelfs de foto's die door de jury als slecht waren bestempeld vond ik tientallen keren beter dan de foto's van bianca bij elkaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:19 schreef Lyssa het volgende:
Heather eruit![]()
Ze had het toch niet gehaald in die mode-wereld, maar toch jammer
nou nee, echt zo van oh ik moet de muur op dus ga ik maar even recht naar de camera poseren en maak een sprongetje... leuke foto hoor daar niet van...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef Deceit het volgende:
Saleisha had deze laatste shoot wel ge-owned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
en toch zal jij dan braaf net als de rest van ons ANTM cycle 10 volgen, dus in vredesnaam waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef Toeps het volgende:
Spoilers klopten dus. Tyra heeft haar zin weer eens doorgedreven, en volgens mij waren zelfs de editors het er niet mee eens. (Bij een van hen kwamen ook de spoilers vandaan.) Ik hoop dat de show nu eindelijk alle geloofwaardigheid verliest, en van de buis zal verdwijnen. Tyra, you suck.
Ik heb van deze cycle de laatste 3 episodes ook niet meer gekeken, bij de vorige cycle heb ik ook het einde niet meer gekeken... Ik kijk het steeds minder.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:46 schreef Torio het volgende:
[..]
en toch zal jij dan braaf net als de rest van ons ANTM cycle 10 volgen, dus in vredesnaam waar heb je het over?
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:03 schreef Treezz het volgende:
Nou, op wipikedia kun je zien wie er gewonnen heeft, en straks op youtube ook..
maar ik het is eerste keer dat ik de winares totaal niet mag..,( ben er niet mee eens)
Dit is geen manier om spoilers te melden! Leuk dat je de naam onder een tag hebt gezegd, maar je beschrijving is wel duidelijk genoeg, nu weet ik het ook dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
in dat geval sorryquote:Op donderdag 13 december 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb van deze cycle de laatste 3 episodes ook niet meer gekeken, bij de vorige cycle heb ik ook het einde niet meer gekeken... Ik kijk het steeds minder.
Jenah. Dat ís gewoon een model. Het is toch America's Next Top Model, niet America's Next Top Bubbly Personality...quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:17 schreef Torio het volgende:
[..]
in dat geval sorry
wie had jij als winnares willen zien?
quote:The CW's most popular series AMERICA'S NEXT TOP MODEL returns for its tenth cycle on Wednesday, February 20 (8:00-9:00 p.m. ET) with a new crop of aspiring models vying for the title and international supermodel Paulina Porizkova stepping in as a new judge on the panel of experts
quote:MediaTakeOut.com is hearing whispers that Elite modeling agency may have cut Saleisha's contract down from three years - to only one year.
According to a person claiming to be familiar with Saleisha's arrangement with the top agency, Elite is trying to drop Saleisha from its ranks. The insider told MediaTakeOut.com, "[Elite] wants to walk away from Saleisha altogether, but that would look too bad. So they're just going to put her on the shelf and wait for her contract to expire."
quote:
Aimee (19)quote:- Aimee, an 18-year-old hostess from Spanaway, WA
- Allison, a 19-year-old hostess from Waunakee, WI
- Amy (aka "Amis"), a 20-year-old waitress from Bartlesville, OK
- Anya, a 19-year-old in retail sales from Honolulu, HI
- Atalya, an 18-year-old student from Brooklyn, NY
- Claire, a 24-year-old production coordinator from New York, NY
- Dominique, a 23-year-old receptionist from Columbus, OH
- Fatima, a 22-year-old student from Boston, MA
- Katarzyna, a 22-year-old in finance from Roslyn, NY
- Kimberly, a 20-year-old customer service agent from Worcester, MA
- Lauren, a 22-year-old artist from Brooklyn, NY
- Marvita, a 23-year-old in retail sales from San Francisco, CA
- Stacy Ann, a 22-year-old student from Miami, FL
- Whitney, a 20-year-old student from Atlantic Beach, FL
Lauren is wel een Toeps typetje huhquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef Toeps het volgende:
Marvita!
Hopelijk high-fashion dit seizoen! Fatima en Lauren zijn echt highfashion meiden! En Aimee en Amy zie ik ook wel werken.Belooft wat.
ik moet ze denk ik maar op tv zien want tot nu toe heeft niemand echt iets boeiend... maar goed, dat had ik de vorige cycles ook en toen kwamen er echte pareltjes bovendrijven!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ugh die Marvita.. volgens mij herken ik haar wel uit de vorige cycle ja. Zo te zien proberen ze er weer een plussize in te gooien (Whitney)? Hmm ik vind Dominique ook erg mooi, maar denk niet dat ze gaat winnen. Ze lijkt wel een beetje op Leona Lewis. Katarzyna (wat een naam) vind ik ook wel wat hebben..
oh ja diequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet ze denk ik maar op tv zien want tot nu toe heeft niemand echt iets boeiend... maar goed, dat had ik de vorige cycles ook en toen kwamen er echte pareltjes bovendrijven!.
ik wil eigenlijk mijn antm-polltopic weer omhoog gooien maar weet niet of er veel respons zal zijn :p
america's next top model contestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
oh ja die... hadden we niet nog eentje?
quote:The CW will bridge the gap between "Crowned: The Mother of All Pageants" and cycle 10 of "America's Next Top Model" with a pair of specials spotlighting the top moments from the latter series.
Said specials, dubbed "America's Next Top Model Favorite Moments," are set for Wednesday, February 6 and Wednesday, February 13 at 8:00/7:00c.
Hey wat tof zeg! Toch vind ik Bianca er niet uitzienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dani, Jaslene en Bianca liepen vandaag mee i/d shows van de 5 laatste kandidaten van Project Runway @ New York Fashion Week!
Foto: http://www.boomspeed.com/allhailme/blog/020808_prfinale_antms.jpg
Idd.. zit geen beauty tussen..kan je nagaan wat de rest geweest moet zijn die afgevallen zijn..quote:
Het belooft veel goeds inderdaad!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, wat veel irritante meisjes zegDat wordt weer smullen!
Ik heb nu al zin in die most shocking eliminatie van volgende week!
Wordt het meer shocking dan de eliminatie van Tiffany??![]()
[ afbeelding ]
quote:are you a bitch?
>>yes i am a bitch
so can i call you bitch?
>>NO YOU CAN NOT F*CKING CALL ME BITCH CUZ THAT IS NOT MY NAME
why not you just said you were...
![]()
en vervolgens noemt ze haar ook een bitch... zoiets als shut up bitch you are dead in my bookquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Re het volgende:
[..]
en vervolgens noemt ze haar ook een bitch... zoiets als shut up bitch you are dead in my book
ja dat was idd wat ze zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Re het volgende:
[..]
en vervolgens noemt ze haar ook een bitch... zoiets als shut up bitch you are dead in my book
ik hoop dat ze iets van zwart krijgt! of donkerbruin! tijdens de make-overs!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Torio het volgende:
Fatima ziet er veel beter uit tijdens de interviews als dr haar naar achter in een knotje is. Die lelijke haarkleur valt dan veel minder op.
Hoeveel mensen kijken eigenlijk in america?? is het echt zo'n hitquote:Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cycle 11 èn 12 zijn net besteld en aangekondigd door the CW, dus we kunnen nog wel ff door!
wat hij zegtquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:26 schreef Jerruh het volgende:
ik begin eigenlijk op een punt te komen waarop ik eigenlijk veel liever kijk naar project runway... (en dat uit mijn mond)
dat haar is inderdaad vreselijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:01 schreef Toeps het volgende:
En Dominique wordt duidelijk gesaboteerd.
1) Dat haar!
2) Waaaaarom de cellulitis niet wegshoppen op haar kont/been? Al die foto's gaan door photoshop like crazy, maar dat laten ze zitten. Beetje a la Victoria's neckwrinkles.
I nailed the shoot!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:03 schreef PeRi het volgende:
Hahahahahahaha suffe Allisson naar huis! HA!
Hehe, ja dat zelfvertrouwen wat ze hadquote:
Nevermind, ik kan het bekijken op youtube....quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:37 schreef Toeps het volgende:
Gatverdamme wat een smakeloze shoot!
En dan ook nog 1 op 1 gejat uit de Vogue. (http://community.livejournal.com/topmodel/1961017.html#cutid1)
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:54 schreef Toeps het volgende:
2) Hoeveel SOA's zitten er al in die witte make-over outfit!? Is ongeveer de derde cycle dat ze deze gebruiken.
Eens! Katarzhynaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:36 schreef Jerruh het volgende:
mijn favo, voor zover ik die heb, is katarzhya of hoe je haar naam ook schrijft. ik vind haar fresh en enorm knap op een of andere manier
.
hij staat er gewoon op, maar wel goed zoekenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef Treezz het volgende:
Kan het nog niet op youtube vinden., weten jullie een ander adresje waar je het programma kan vinden?
Waar komt Anya vandaan... volgens mij heb ik dat niet gevolgd...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef Toeps het volgende:
Nee Dominique dan. Met 'r wekker om 6 uur, en dan zeggen: "Jah ik weet niet hoe die werkt..." En ze schijnen al amper slaap te krijgen daar...
Anya was leuk, shoot met Nigel was eindelijk eens wat normaler, idd dingen die ze in d'r portfolio kan stoppen, in tegenstelling tot al die verkleedpartijen.
is claire eruit!??quote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef PeRi het volgende:
Dominique is irritant! Lauren wordt steeds minder. Stacy-Ann is zo, zo dom en zo leeg ofzo. Whitney steeds beter. Mijn favo's zijn Katarzyna en Anya. Katarzyna's haar!!!
Hele coole shoot! Claire whiplash. Fatima's foto was erg mooi, helaas
. Katarzyna
!
Claire eruit.
hebben jullie episode 7 gezien? kan 'm nie vinde op youtubequote:Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef Toeps het volgende:
Als Whitney het niet ontzettend voor zichzelf verpest, is ze de gedoodverfde winnares van deze serie. Eindelijk een plussize met personality. Zal Tyra blij mee zijn.
Waar heb jij m gezien?!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef PeRi het volgende:
Dominique is irritant! Lauren wordt steeds minder. Stacy-Ann is zo, zo dom en zo leeg ofzo. Whitney steeds beter. Mijn favo's zijn Katarzyna en Anya. Katarzyna's haar!!!
. Katarzyna
!
Claire eruit.
Met alles eensquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef PeRi het volgende:
. Katarzyna
!
Claire eruit.
waar dan??quote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hmm, klinkt nogal high-tech. Ik wacht wel op You-Tube
edit: HIJ STAAT EROP!!!
tausii ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef Ooi86 het volgende:
iemand met username dodash nogwat heeft ze erop staan. Alleen part 3 mist nog.
Ik vond m ook mooi! beter dan die vage jebenteenpopenjestaatineendoosje-shoot (reminder: cycle 6) of ikzetjemeteenandermodelopdefotoenjedoetnetalsofjetegenrokenbent-shoot (cycle 9)quote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vond de fotoshoot geweldig!! Helemaal mooi!
Jammer dat Claire eruit is, ik vond haar echt goed! Nou ben ik maar voor Anya.
nee, katarzhynaquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Dragonwizard het volgende:
Lauren is psycho..
Ik ben verliefd!!! Op Anya![]()
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ja, het viel me ook al op dat ze deze aflevering een 'subtiele' opmerking over K's persoonlijkheid dropten.. en ik dacht gelijk, die gaat er in één van de komende episodes uitLaten we het niet hopen
Van mij mag ze er zsm uitquote:Op dinsdag 8 april 200814:05 schreef MisterO het volgende:
Dominique moet nog wel een paar afleveringen in blijven, zij houdt deze cycle nog een beetje interessant
Niet. Dominique is een zelfverzekerde bitch dat voor leuke tv zorgtquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van mij mag ze er zsm uitIrritant mens met een oude kop.
Ja viel me ook al op. Alsof ze dat expres doen...net als haar naam niet goed uitsprekenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:51 schreef MisterO het volgende:
Het viel me bij de recap op dat Katarznya nauwelijks te zien was, ze mocht ook nauwelijks wat zeggen in de tussenstukjes.
Het is dus duidelijk dat Katarzyna niet gaat winnen. Anders werd ze vaker laten zien in de tussenstukjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:01 schreef lavitaebella het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op.
Ik zag nog voorstukjes van volgende week en ik ben zeer benieuwd. Wie oh wie gaat er een shoot missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |