ja dat was idd wat ze zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Re het volgende:
[..]
en vervolgens noemt ze haar ook een bitch... zoiets als shut up bitch you are dead in my book
ik hoop dat ze iets van zwart krijgt! of donkerbruin! tijdens de make-overs!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Torio het volgende:
Fatima ziet er veel beter uit tijdens de interviews als dr haar naar achter in een knotje is. Die lelijke haarkleur valt dan veel minder op.
Hoeveel mensen kijken eigenlijk in america?? is het echt zo'n hitquote:Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cycle 11 èn 12 zijn net besteld en aangekondigd door the CW, dus we kunnen nog wel ff door!
wat hij zegtquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:26 schreef Jerruh het volgende:
ik begin eigenlijk op een punt te komen waarop ik eigenlijk veel liever kijk naar project runway... (en dat uit mijn mond)
dat haar is inderdaad vreselijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:01 schreef Toeps het volgende:
En Dominique wordt duidelijk gesaboteerd.
1) Dat haar!
2) Waaaaarom de cellulitis niet wegshoppen op haar kont/been? Al die foto's gaan door photoshop like crazy, maar dat laten ze zitten. Beetje a la Victoria's neckwrinkles.
I nailed the shoot!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:03 schreef PeRi het volgende:
Hahahahahahaha suffe Allisson naar huis! HA!
Hehe, ja dat zelfvertrouwen wat ze hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |