Oh, ik vind Jenah juist wel leukquote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind de cycle ook een beetje mwoah. Jenah mag van mij wel weg. Ze is vanaf het begin al boring.
in elke cycle wordt de latere winnaar eens goed door de edit mangel genomen waardoor het lijkt alsof ze sterker uit die episode komt en dus het pad naar de overwinning geregdvaardigd isquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:26 schreef Toeps het volgende:
OMG, Heather's "screw up" op de catwalk was zó overgemonteerd! Jeeez, daar is voor twee minuten aan stilte ingemonteerd, en die slow/freezeframes met haar mond zo open... En dan ook die blikken van die mensen, die volgens mij gewoon tijdens de pauze geschoten zijn... Damn ANTMers, hoe ver kunnen jullie gaan deze cycle! (Na Victoria's neckwrinkles...)
ik vind heather anders op de foto's erg mooi en ook best high fashion! jammer alleen dat ze een beetje stagefright heeft...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds heb ik geen favoriet in deze cycle. Vind ze geen van allen echte super model quality hebben.
Ja, dat klopt. Alleen zit haar Asperger haar in de weg in de uitvoering van het vak.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:21 schreef Jerruh het volgende:
ik vind heather anders op de foto's erg mooi en ook best high fashion! jammer alleen dat ze een beetje stagefright heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .., maar ik kan het nergens vinden... ik zou graag de volgorde weten !"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:The "America's Next Top Model" judges table is about to get even more boring. Twiggy will not be a judge for season 10, because of "scheduling conflicts." Paulina Porizkova will replace her.
The CW issued this statement:
"We would like to thank Twiggy for her great contributions to the show. Having an icon like Twiggy lend us her considerable expertise has elevated our show to a whole new level. We wish her well in her endeavors and hope to collaborate with her in future cycles of ANTM as well as other projects.”
Paulina Porizkova, dat is toch dat begin jaren negentig model dat in een of andere film speelde? Ik wil een bitch! Ik wil Naomi!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:It was in 1989 that she had her largest, and best-known role to date, co-starring with Tom Selleck in the film Her Alibi. However, she was nominated for a Golden Raspberry for worst actress for her appearance in that film.
aan de reacties op het cwtv forum te zien zijn er een hoop mensen die het er niet mee eens zijn. ik was voor heather omdat ze zulke mooie foto's maakte. zelfs de foto's die door de jury als slecht waren bestempeld vond ik tientallen keren beter dan de foto's van bianca bij elkaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:19 schreef Lyssa het volgende:
Heather eruit![]()
Ze had het toch niet gehaald in die mode-wereld, maar toch jammer
nou nee, echt zo van oh ik moet de muur op dus ga ik maar even recht naar de camera poseren en maak een sprongetje... leuke foto hoor daar niet van...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef Deceit het volgende:
Saleisha had deze laatste shoot wel ge-owned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
en toch zal jij dan braaf net als de rest van ons ANTM cycle 10 volgen, dus in vredesnaam waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef Toeps het volgende:
Spoilers klopten dus. Tyra heeft haar zin weer eens doorgedreven, en volgens mij waren zelfs de editors het er niet mee eens. (Bij een van hen kwamen ook de spoilers vandaan.) Ik hoop dat de show nu eindelijk alle geloofwaardigheid verliest, en van de buis zal verdwijnen. Tyra, you suck.
Ik heb van deze cycle de laatste 3 episodes ook niet meer gekeken, bij de vorige cycle heb ik ook het einde niet meer gekeken... Ik kijk het steeds minder.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:46 schreef Torio het volgende:
[..]
en toch zal jij dan braaf net als de rest van ons ANTM cycle 10 volgen, dus in vredesnaam waar heb je het over?
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:03 schreef Treezz het volgende:
Nou, op wipikedia kun je zien wie er gewonnen heeft, en straks op youtube ook..
maar ik het is eerste keer dat ik de winares totaal niet mag..,( ben er niet mee eens)
Dit is geen manier om spoilers te melden! Leuk dat je de naam onder een tag hebt gezegd, maar je beschrijving is wel duidelijk genoeg, nu weet ik het ook dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |