abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53734688
topic was gesloten. opnieuw beginnen maar??

"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_53738722
Ambreal

Bianca

Chantal

Ebony

Heather

Janet

Jenah

Kimberly

Lisa

Saleisha

Sarah

Victoria

Slechtse foto: Chantal en Bianca
Beste foto: Lisa
+punt voor Ebony's benen, maar als ze niet heel snel bitchy gaat doen, mag ze eruit

[ Bericht 13% gewijzigd door Torio op 07-10-2007 17:12:16 ]
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_53741032
Heather is leuk En ik vind de ogen van Victoria in bovenstaande foto ook erg mooi, groot, maar niet zozeer deer in headlights
pi_53741852
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:05 schreef Torio het volgende:

Jenah
[afbeelding]

Jenah moet Janet zijn.
pi_53742310
Is het ook op in NL? Wij lopen hier volgens mij een week achter telkens.... afgelopen woensdag was de aflevering dat die blonde wup eruit moest.

Vind van bovenstaande foto's eigenlijk Jenah/Janet het mooiste, wel jammer van haar gezichtsuitdrukking, maar lichaam is erg mooi Ben erg fan van Victoria, vind haar zo geinig nuchter al is deze foto een beetje nep-verlegen ofzo
pi_53742379
Ik ben benieuwd wie er volgende week gekortwiekt gaat worden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:03:34 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53746610
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd wie er volgende week gekortwiekt gaat worden

ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft .
put
your
clothes
on!
pi_53747161
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft .

Volgens mij vinden ze dat rood in haar haar ook echt lelijk, ze krijgt telkens opmerkingen hierover...

Misschien moeten ze iets radicaals doen bij Victoria, want die doet eigenlijk nog steeds een beetje mee als grapje en door zoiets wordt het misschien wel meer realiteit voor der
pi_53747240
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:57 schreef Inu het volgende:
Is het ook op in NL? Wij lopen hier volgens mij een week achter telkens.... afgelopen woensdag was de aflevering dat die blonde wup eruit moest.

Vind van bovenstaande foto's eigenlijk Jenah/Janet het mooiste, wel jammer van haar gezichtsuitdrukking, maar lichaam is erg mooi Ben erg fan van Victoria, vind haar zo geinig nuchter al is deze foto een beetje nep-verlegen ofzo

Op Youtube staat alles in kleine fragmentjes als je subscribed op deze user ben je verzekerd van de laaste nieuwste episodes.
pi_53747276
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:35 schreef joanie het volgende:

[..]

Op Youtube staat alles in kleine fragmentjes als je subscribed op deze user ben je verzekerd van de laaste nieuwste episodes.

Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n ramp En nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife
pi_53747487
Ik vind Ebony echt oud lijken (door de donkere oogleden denk ik). Ze zou voor mij echt door kunnen gaan als 40-jarige.
In een vorige cycle vielen ze over melrose vanwege haar ouwelijke uitstraling.
pi_53747590
Ik vind Heather heel mooi overkomen op de foto's en Lisa de stripper is ook een beauty. En erger me aan dat accent van niggabitch Bianca. Ook mooi de rivaliteit tussen Taleisha en haar en hoe je de camera op Bianca haar gezicht ziet inzoomen als Taleisha iets wint of juist in de ogen van de opdrachtgever iets goeds doet.

Wat me opvalt al bij de eerste aflevering dat het niveau zeer hoog is van de kandidaten. Kon me van de vorige seizoenen herinneren dat er veel meer meisjes waren die liepen als harken en op foto's geen mimiek toonden of juist heel saai overkwamen op de foto's.
Zelfs Jayjay the queen of the moves deed erg mild tijdens de madhouse, want als je in afl drie al een prijs ertegenaan gooit dat je mee mag lopen tijdens een modeshow in Parijs van Colleen Quen dan vind ik dat je zeker goed vetrouwen hebt in je kandidaten.
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:37 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n ramp En nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife

Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?
pi_53748082
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:55 schreef joanie het volgende:

Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?

(offtopic)
Weet ik niet...denk het niet dan Het is wel leuk iig, met Debra Messing

http://www.imdb.com/title/tt0810726/
pi_53748588
Victoria .
Jenah .
Korte samenvatting van mijn mening over de meisjes .
  zondag 7 oktober 2007 @ 03:33:16 #16
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53756987
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ooooh, dat zou zó leuk zijn!
Ja, die gun ik het wel
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 7 oktober 2007 @ 03:35:24 #17
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53757007
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Victoria .
Jenah .
Korte samenvatting van mijn mening over de meisjes .
Ik vind Victoria trouwens wel leuk (had ik in het begin niet gedacht) en Jenah niet zo...
Maar vorige cycle had ik volgens mij ook de tegenovergestelde mening van jou
Ziggy played guitar
  zondag 7 oktober 2007 @ 03:36:13 #18
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53757009
Oh en Lisa vind ik niks, in tegenstelling tot velen geloof ik...
Ziggy played guitar
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:27:26 #19
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53763875
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 03:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh en Lisa vind ik niks, in tegenstelling tot velen geloof ik...

Ik vind haar wel tof . Maar ik had haar iets pittiger verwacht, ze is niet zo aanwezig in de groep. Maybe komt dat nog .
Whatever I want.
  zondag 7 oktober 2007 @ 15:30:46 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53765758
Lisa krijgt het kortere haar denk ik
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53768700
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:31 schreef joanie het volgende:

[..]

Jenah moet Janet zijn.

Is aangepast, thanks
In life you achieve what you thínk you deserve
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:37:06 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53784183
Ben weer helemaal bijgekeken.
Bianca vliegt er denk ik snel uit. Teveel arrogantie die amper wordt waargemaakt.

Heather staat prachtig op foto's, maar denk dat haar Asperger-gerelateerde awkwardness haar parten gaat spelen in een professionele carrière. Victoria kan nog wel eens verbazen, denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53870751
Geen top model vandaag?

Nah Brazil's Next Top Model, maar da's andere koek.
pi_53870885
Het wordt toch altijd op donderdag uitgezonden, of ben ik nou gek? Dus dat het morgen binnen te halen is?
pi_53870978
vaag, volgens de CWTV website is de aflevering wel gewoon geweest (the girls go bald), maar ik kan hem niet vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')