Ik vind Heather heel mooi overkomen op de foto's en Lisa de stripper is ook een beauty. En erger me aan dat accent van niggabitch Bianca. Ook mooi de rivaliteit tussen Taleisha en haar en hoe je de camera op Bianca haar gezicht ziet inzoomen als Taleisha iets wint of juist in de ogen van de opdrachtgever iets goeds doet.
Wat me opvalt al bij de eerste aflevering dat het niveau zeer hoog is van de kandidaten. Kon me van de vorige seizoenen herinneren dat er veel meer meisjes waren die liepen als harken en op foto's geen mimiek toonden of juist heel saai overkwamen op de foto's.
Zelfs Jayjay the queen of the moves deed erg mild tijdens de madhouse, want als je in afl drie al een prijs ertegenaan gooit dat je mee mag lopen tijdens een modeshow in Parijs van Colleen Quen dan vind ik dat je zeker goed vetrouwen hebt in je kandidaten.
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:37 schreef Inu het volgende:[..]
Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n ramp
![]()
En nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife
![]()
Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?