quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd wie er volgende week gekortwiekt gaat worden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:57 schreef Inu het volgende:
Is het ook op in NL? Wij lopen hier volgens mij een week achter telkens.... afgelopen woensdag was de aflevering dat die blonde wup eruit moest.
Vind van bovenstaande foto's eigenlijk Jenah/Janet het mooiste, wel jammer van haar gezichtsuitdrukking, maar lichaam is erg mooiBen erg fan van Victoria, vind haar zo geinig nuchter al is deze foto een beetje nep-verlegen ofzo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:35 schreef joanie het volgende:
[..]
Op Youtube staat alles in kleine fragmentjes als je subscribed op deze user ben je verzekerd van de laaste nieuwste episodes.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n rampEn nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:55 schreef joanie het volgende:
Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?
Ooooh, dat zou zó leuk zijn!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft.
Ik vind Victoria trouwens wel leuk (had ik in het begin niet gedacht) en Jenah niet zo...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Victoria.
Jenah.
Korte samenvatting van mijn mening over de meisjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh en Lisa vind ik niks, in tegenstelling tot velen geloof ik...
Aah thnxquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:20 schreef PeRi het volgende:
Psst, Grey's Anatomy wordt vanavond in de VS uitgezonden, vannacht/morgen te vinden.
ANTM op woensdagavond idd, zou er vandaag moeten zijn, maar onze overzeese vrienden zijn wat lui denk ik. Komt vanavond of morgen wel.
Whahaha, die is nog steeds zo gestoord als toenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Beetje offtopic, maar Lisa (cycle 5) heeft een liedje uitgebracht.
http://www.youtube.com/watch?v=6BfAOQX34dA
Boo-fucking-hoo. Dat weet je toch als je aan zo'n progamma meedoet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef Toeps het volgende:
Moet je dat interview met Victoria eens lezen op FORT. Echt belachelijk! Ze hebben haar zó anders ge-edit!
Maar iedereen hier oordeelt wel op basis van wat ze hebben gezien, jullie zouden ook moeten weten dat wat je ziet niet altijd realistisch is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo. Dat weet je toch als je aan zo'n progamma meedoet?
Ik beoordeel haar op het karakter Victoria dat de makers van ANTM neerzetten. Kom op zeg, het is cycle 9. Ondertussen weet je heus wel hoe dat in elkaar steekt bij een reality show als dit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Toeps het volgende:
Maar iedereen hier oordeelt wel op basis van wat ze hebben gezien, jullie zouden ook moeten weten dat wat je ziet niet altijd realistisch is.
En bij Victoria speelden ze gewoon een smerig spelletje. Zei ze niks, dan was ze "stil en onzeker". Zei ze wel wat, dan was het ook niet goed.
En dit is nieuws omdat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:51 schreef Toeps het volgende:
ANTM is gewoon een grote farce, en gelukkig absoluut geen realistische weerspiegeling van de echte fashion industrie.
Ik zal d'r niet missen, net zo'n muisje als Sarah Von. (Vorige Cycle)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janet eruitMeeeeeeh! Ik vond haar echt tof!
Ik had precies hetzelfde gevoel daarbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
Dat auditiefilmpje op het einde. Best scary, lijkt net alsof Ebony dood is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |