abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53734688
topic was gesloten. opnieuw beginnen maar??

"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_53738722
Ambreal

Bianca

Chantal

Ebony

Heather

Janet

Jenah

Kimberly

Lisa

Saleisha

Sarah

Victoria

Slechtse foto: Chantal en Bianca
Beste foto: Lisa
+punt voor Ebony's benen, maar als ze niet heel snel bitchy gaat doen, mag ze eruit

[ Bericht 13% gewijzigd door Torio op 07-10-2007 17:12:16 ]
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_53741032
Heather is leuk En ik vind de ogen van Victoria in bovenstaande foto ook erg mooi, groot, maar niet zozeer deer in headlights
pi_53741852
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:05 schreef Torio het volgende:

Jenah
[afbeelding]

Jenah moet Janet zijn.
pi_53742310
Is het ook op in NL? Wij lopen hier volgens mij een week achter telkens.... afgelopen woensdag was de aflevering dat die blonde wup eruit moest.

Vind van bovenstaande foto's eigenlijk Jenah/Janet het mooiste, wel jammer van haar gezichtsuitdrukking, maar lichaam is erg mooi Ben erg fan van Victoria, vind haar zo geinig nuchter al is deze foto een beetje nep-verlegen ofzo
pi_53742379
Ik ben benieuwd wie er volgende week gekortwiekt gaat worden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:03:34 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53746610
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd wie er volgende week gekortwiekt gaat worden

ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft .
put
your
clothes
on!
pi_53747161
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik gok op een of andere manier op bianca! tyra zal vast wel zeggen dat ze een sterk gezicht heeft en dat dat extra naar voren komt als ze kort haar heeft .

Volgens mij vinden ze dat rood in haar haar ook echt lelijk, ze krijgt telkens opmerkingen hierover...

Misschien moeten ze iets radicaals doen bij Victoria, want die doet eigenlijk nog steeds een beetje mee als grapje en door zoiets wordt het misschien wel meer realiteit voor der
pi_53747240
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:57 schreef Inu het volgende:
Is het ook op in NL? Wij lopen hier volgens mij een week achter telkens.... afgelopen woensdag was de aflevering dat die blonde wup eruit moest.

Vind van bovenstaande foto's eigenlijk Jenah/Janet het mooiste, wel jammer van haar gezichtsuitdrukking, maar lichaam is erg mooi Ben erg fan van Victoria, vind haar zo geinig nuchter al is deze foto een beetje nep-verlegen ofzo

Op Youtube staat alles in kleine fragmentjes als je subscribed op deze user ben je verzekerd van de laaste nieuwste episodes.
pi_53747276
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:35 schreef joanie het volgende:

[..]

Op Youtube staat alles in kleine fragmentjes als je subscribed op deze user ben je verzekerd van de laaste nieuwste episodes.

Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n ramp En nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife
pi_53747487
Ik vind Ebony echt oud lijken (door de donkere oogleden denk ik). Ze zou voor mij echt door kunnen gaan als 40-jarige.
In een vorige cycle vielen ze over melrose vanwege haar ouwelijke uitstraling.
pi_53747590
Ik vind Heather heel mooi overkomen op de foto's en Lisa de stripper is ook een beauty. En erger me aan dat accent van niggabitch Bianca. Ook mooi de rivaliteit tussen Taleisha en haar en hoe je de camera op Bianca haar gezicht ziet inzoomen als Taleisha iets wint of juist in de ogen van de opdrachtgever iets goeds doet.

Wat me opvalt al bij de eerste aflevering dat het niveau zeer hoog is van de kandidaten. Kon me van de vorige seizoenen herinneren dat er veel meer meisjes waren die liepen als harken en op foto's geen mimiek toonden of juist heel saai overkwamen op de foto's.
Zelfs Jayjay the queen of the moves deed erg mild tijdens de madhouse, want als je in afl drie al een prijs ertegenaan gooit dat je mee mag lopen tijdens een modeshow in Parijs van Colleen Quen dan vind ik dat je zeker goed vetrouwen hebt in je kandidaten.
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:37 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik vind een weekje achterlopen niet zo'n ramp En nu hebben we lekker elke woensdag een meidenavond met eerst ANTM en daarna Starter Wife

Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?
pi_53748082
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:55 schreef joanie het volgende:

Dat is inderdaad leuk en gezellig, Starter Wife ken ik niet. Wordt het uitgezonden op de NLse televisie ?

(offtopic)
Weet ik niet...denk het niet dan Het is wel leuk iig, met Debra Messing

http://www.imdb.com/title/tt0810726/
pi_53748588
Victoria .
Jenah .
Korte samenvatting van mijn mening over de meisjes .
  zondag 7 oktober 2007 @ 03:33:16 #16
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53756987
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ooooh, dat zou zó leuk zijn!
Ja, die gun ik het wel
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 7 oktober 2007 @ 03:35:24 #17
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53757007
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Victoria .
Jenah .
Korte samenvatting van mijn mening over de meisjes .
Ik vind Victoria trouwens wel leuk (had ik in het begin niet gedacht) en Jenah niet zo...
Maar vorige cycle had ik volgens mij ook de tegenovergestelde mening van jou
Ziggy played guitar
  zondag 7 oktober 2007 @ 03:36:13 #18
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53757009
Oh en Lisa vind ik niks, in tegenstelling tot velen geloof ik...
Ziggy played guitar
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:27:26 #19
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53763875
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 03:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh en Lisa vind ik niks, in tegenstelling tot velen geloof ik...

Ik vind haar wel tof . Maar ik had haar iets pittiger verwacht, ze is niet zo aanwezig in de groep. Maybe komt dat nog .
Whatever I want.
  zondag 7 oktober 2007 @ 15:30:46 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53765758
Lisa krijgt het kortere haar denk ik
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53768700
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:31 schreef joanie het volgende:

[..]

Jenah moet Janet zijn.

Is aangepast, thanks
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:37:06 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53784183
Ben weer helemaal bijgekeken.
Bianca vliegt er denk ik snel uit. Teveel arrogantie die amper wordt waargemaakt.

Heather staat prachtig op foto's, maar denk dat haar Asperger-gerelateerde awkwardness haar parten gaat spelen in een professionele carričre. Victoria kan nog wel eens verbazen, denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53870751
Geen top model vandaag?

Nah Brazil's Next Top Model, maar da's andere koek.
pi_53870885
Het wordt toch altijd op donderdag uitgezonden, of ben ik nou gek? Dus dat het morgen binnen te halen is?
pi_53870978
vaag, volgens de CWTV website is de aflevering wel gewoon geweest (the girls go bald), maar ik kan hem niet vinden.
pi_53871370
Er is ook al geen nieuwe Grey's Anatomy te vinden en die komt (voor zover ik weet) ook op donderdag...

Heb hier gisteren wel de klim-aflevering gekeken Bianca is idd errug arrogant terwijl haar foto's enzo het niet eruit brengen. En dat ze dan ook zegt; ja, ik moest op 1 emotie focussen en boosheid was de eerste die in me opkomt. Dan zit er echt iets fout in je hoofd
pi_53871724
Psst, Grey's Anatomy wordt vanavond in de VS uitgezonden, vannacht/morgen te vinden .

ANTM op woensdagavond idd, zou er vandaag moeten zijn, maar onze overzeese vrienden zijn wat lui denk ik. Komt vanavond of morgen wel .
Whatever I want.
pi_53871953
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:20 schreef PeRi het volgende:
Psst, Grey's Anatomy wordt vanavond in de VS uitgezonden, vannacht/morgen te vinden .

ANTM op woensdagavond idd, zou er vandaag moeten zijn, maar onze overzeese vrienden zijn wat lui denk ik. Komt vanavond of morgen wel .
Aah thnx
pi_53892337
Ik werd gister helemaal gek, geen aflevering. En vandaag ook niet, wordt nog eens pissed
pi_53902389
top.model.s09e04.the.girl.who.goes.bald

Eindelijk
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:03:45 #31
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53904636
Tering die makeovers
Jenah, Ebony, Lisa zien er echt anders uit..
Chantal lijkt steeds meer op Adrienne (s1).
Bianca Al lijkt ze wel softer en nog meer op Brandy..
Saleisha had iets strakker gemogen, nu is het net een pruik ipv de Rihanna look..

Shoot was wel tof, maar wat ben ik blij dat Victoria wegging al begin ik ANTM wel voorspelbaar te vinden. Je weet na 10 minuten al wie er weggaat dmv montage van wie wat zegt..

[ Bericht 24% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 13-10-2007 12:48:32 ]
pi_53905545
Oeh Sarahs coupe is tof. Victoria niet zo spetterend drastistisch, maar ze ziet er veel modellerig uit nu. Heather is tof. Janets vind ik niet zo. Ambreal lijkt op Danielle van een van de vorige seizoenen nu ! Lisa looked like a poddle , . Ebony's is erg nice nu. Chantal is lelijk blond. Saleisha's haar is best cool, high fashion cool. Jenah is lelijk .

Bianca . Ik heb me echt rot gelachen om MIss jay die stond te fluiten , , !!! Dat kale is niet eens zo lelijk. Helemaal niet zelfs.

Wel een duffe shoot, planten . Foto's zijn wel cool geworden.

Victoria weg! Yeeeeehaaaaaa.
Whatever I want.
pi_53905657
Moet je dat interview met Victoria eens lezen op FORT. Echt belachelijk! Ze hebben haar zó anders ge-edit!
pi_53905661
Weer een goede aflevering. Wat is die victoria toch (gatver)
pi_53905670
Beetje offtopic, maar Lisa (cycle 5) heeft een liedje uitgebracht.
http://www.youtube.com/watch?v=6BfAOQX34dA
pi_53905820
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Beetje offtopic, maar Lisa (cycle 5) heeft een liedje uitgebracht.
http://www.youtube.com/watch?v=6BfAOQX34dA
Whahaha, die is nog steeds zo gestoord als toen Geweldig
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:09:11 #37
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53906510
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef Toeps het volgende:
Moet je dat interview met Victoria eens lezen op FORT. Echt belachelijk! Ze hebben haar zó anders ge-edit!
Boo-fucking-hoo. Dat weet je toch als je aan zo'n progamma meedoet?
pi_53906738
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Boo-fucking-hoo. Dat weet je toch als je aan zo'n progamma meedoet?
Maar iedereen hier oordeelt wel op basis van wat ze hebben gezien, jullie zouden ook moeten weten dat wat je ziet niet altijd realistisch is.

En bij Victoria speelden ze gewoon een smerig spelletje. Zei ze niks, dan was ze "stil en onzeker". Zei ze wel wat, dan was het ook niet goed.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:44:54 #39
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53907051
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Toeps het volgende:
Maar iedereen hier oordeelt wel op basis van wat ze hebben gezien, jullie zouden ook moeten weten dat wat je ziet niet altijd realistisch is.

En bij Victoria speelden ze gewoon een smerig spelletje. Zei ze niks, dan was ze "stil en onzeker". Zei ze wel wat, dan was het ook niet goed.
Ik beoordeel haar op het karakter Victoria dat de makers van ANTM neerzetten. Kom op zeg, het is cycle 9. Ondertussen weet je heus wel hoe dat in elkaar steekt bij een reality show als dit.
En Victoria moet niet zeuren, want ze loopt nu gigantisch te bitchen tegen Tyra in dat interview en wel te pochen hoe slim ze was om te vragen naar dingen in de industrie waar ze geen antwoord op kreeg.
Slechte verliezer noem ik dat
pi_53907162
Nou, ik zou ook vragen stellen denk ik hoor, als ik er niks vanaf zou weten. Ze zouden dat ook positief op kunnen vatten, een pro-actieve houding en zo.

Ik geloof echt niet dat ze loopt te pochen, het is gewoon iets wat de producers telkens opbrachten, en aangezien je in de interviews met hele zinnen moet antwoorden, waarin de de vraag terug moet verwerken, krijg je al snel antwoorden als: "Op Yale ben ik gewend dat..." en "Als nerd zijnde vind ik dat..."

ANTM is gewoon een grote farce, en gelukkig absoluut geen realistische weerspiegeling van de echte fashion industrie.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:53:51 #41
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53907214
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:51 schreef Toeps het volgende:
ANTM is gewoon een grote farce, en gelukkig absoluut geen realistische weerspiegeling van de echte fashion industrie.
En dit is nieuws omdat?
pi_53907443
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

En dit is nieuws omdat?
Ach, eigenlijk is het ook helemaal geen nieuws. Ik geloof dat het vanaf C3 ongeveer al zo is.
pi_53918532
Victoria:"I do not have a prickly disposition!"
Miss Jay: "I felt a prickle"

oh en miss Jay bij de make-overs: hij werd wakker en dacht "Oh ja ik ben eigenlijk een vent"
pi_53931676
Jenah
Jammer van die goedkopie blonde weave trouwens, maar god, wat een modelpotential!
pi_53947294
Victoria eruit . Wat een vreselijk mens zeg, en nog strontlelijk ook. Heather vind ik als model goed, maar als je haar zo in het huis rond ziet lopen lijkt het ook net een junk met die donkere kringen. Sarah's nieuwe kapsel vind ik niet mooi, zo lijkt ze op een andere Sarah uit een vorige cycle die er al snel uitlag. Al is deze wel ietsje knapper. Maar ik vind het wel een leuk mens. Jammer dat Ebony zo akward is als persoon, vind haar best wel mooi eigenlijk. Ambreal, ja, niks bijzonders. Saleisha's kapsel vind ik wel tof. Bianca kaal . Het staat haar opzich wel, beter dan die Beyonce-pruik. Chantal's haar vind ik supermooi, zijzelf is ook erg knap, jammer van de matige foto. Janet vind ik een nare uitstraling hebben, die mag er van mij wel snel uit. En Jenah is mijn favoriet, maar ik vind haar nieuwe kapsel niet echt denderend.
pi_53951213
Jenah's weave is wel heel erg slecht . Volgens mij hoorde ik tyra ook zeggen dat ze het 1 en ander gingen rechtzetten aan d'r weave?

Bianca ziet er gemillimeterd tig beter uit.

Sarah. Ik zie er geen model in. Nu lijkt ze eerder op een huismoeder.

Janet is te butch

Ebony wil gewoon de bitch uithangen, maar ze houdt zich in. Goede foto dat weer wel. Volgens mij wacht ze tot Bianca uitgedonderd is.
pi_53961097
Victoria eruit...tja, ik had liever die assymmetrische jankerd van een Chantal eruit zien gaan.
We zitten nu al in cycle 9, je weet dat je sommige dingen gewoon niet meer kan doen, zoals de fotograaf de schuld geven van jouw wanprestatie (Chantal)...'talking back to the judges' (Victoria)
Sarah vind ik lelijker dan voorheen, met dat korte haar lijkt haar hoofd nog groter.

Op Bianca's kale knar (die haar overigens goed staat) na, waren de make-overs niet speciaal.
Miss J en de pruik van ebony
pi_54000912
Die kleur staat echt NIET bij Jenah Ze lijkt wel doorschijnend nu ofzo en dat haar van Sarah lijkt wel een mislukt kapsel uit 1995

Vind het kale hoofd van Bianca toch nog best mooi staan en vind het jammer dat Victoria eruit is, ik vond haar wel apart mooi Vind btw iedereen er veel ouder uitzien na de make overs.. weet niet of dat echt positief is
pi_54003663
Ja, bij Jenah zie je precies waar haar echte haar ophoudt en haar weave begint.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:45:40 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54013976
Janet eruit Meeeeeeh! Ik vond haar echt tof!
pi_54016486
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janet eruit Meeeeeeh! Ik vond haar echt tof!
Ik zal d'r niet missen, net zo'n muisje als Sarah Von. (Vorige Cycle)
pi_54016882
Weirde shoot ook weer. Ik vind de achtergrond op veel foto's storen en afleiden, de styling bij sommige meiden leuk geprobeerd, bij anderen vreselijk (en come on, hóe vaak hebben we dat staartje-op-hoofd nou al gezien in de fashion... Pfff. En dan moet ie draaien, niet stil hangen). De poses van sommige meiden zijn ook echt blah. En Saleisha, ik weet niet wát ze aan haar geshopt hebben, maar haar middel lijkt wel van een Sim.

En ik hoorde dat dit idee gejat is van een eerdere spread in Vogue (net als de rock-climbing trouwens). Iemand de originelen? Kunnen we vergelijken.
pi_54041584
GVD wanneer zijn die weer begonnen?
Waar zijn de afleveringen terug te zien?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54042344
Duffe challenge en vage shoot dit keer. Girlgoyle .

Blij dat die muts weg is .
Whatever I want.
pi_54090437
jammer van Janet...ik had veel liever chantal of sarah eruit zien gaan
het werd tijdens de aflevering maar al te duidelijk dat het tussen janet en ambreal zou gaan..beide hebben voorheen geen noemenswaardige screentime gekregen, en tijdens deze episode was het een beetje overkill.

maar iedereen is dus te lui geweest om de foto's te posten?
pi_54093055
http://www.cyamoda.com/flash/index.html < Nicole Linkletter voor C&A (inclusief commercial).
pi_54170092
Ambreal komt mn neus uit, stom eeuwiglachende mens met dr fakesmile. .

Heather won de shoot met Mary J. .

Leuke shoot! Die pruik van Nigel bij judging sloeg echt nergens op .

Blij dat Ebony weg is, wel echt ontzettend naar dat ze opgeeft (dat montage filmpje op het eind, manipulatie van Tyra . ), maar ik hoopte dat Ambreal toch ook weg moest .
Whatever I want.
pi_54170216
Ambreal KAN haar ogen gewoon niet anders doen. Het is ook steeds hetzelfde commentaar: you look dead in the eyes. Gek he?

Wel een beetje laag van Tyra om Ebony lelijk te noemen omdat ze stopte. Komop zeg, die meid is gewoon eerlijk tegenover zichzelf. Ik vraag me trouwens wel af of ze niet een gigantische boete krijgt vanwege contractbreuk.
pi_54180056
Ambreal had eruit gemoeten. In het begin vond ik haar nog wel een beetje gaaf (not even close to Lisa/Heather, maar toch...), maar nu is ze gewoon slecht.
Tyra had gelijk om Ebony zo te dissen, Ebony bleek niets meer dan een waste of space te zijn geweest.
Idd Peri, harde manipulatie van Tyra op het eind
'you won't regret it..pick me..pleaaase' >>>>> skank

Was het Heather die in de preview voor volgende week ineen stortte?
pi_54180380
Tyra

Ambreal

Bianca

Chantal

Ebony

Heather

Jenah

Lisa

Saleisha

Sarah
pi_54191339
Dat auditiefilmpje op het einde. Best scary , lijkt net alsof Ebony dood is gegaan.
pi_54215663
Ik vond het achterlijk wat tyra zei over opgevers...
Ik ga ebony missen.. haar reacties, alles!! Ze was de leukste from the bunch..
Heather wordt saaider.. ze is zelfverzekerder geworden Nu heeft ze vriendinnen gemaakt.. Aja.. wel ok deze cycle, maar niks kan vorige cycle tippen > Natasha & Dionne!
pi_54217194
Ik vond dat Ebony haar stopmoment wel goed getimed had, anders had Ambreal er uit gevlogen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:13:53 #64
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54222310
Ik ook, en ik vind de reactie van Tyra nogal over the top. Je kán toch ontdekken tijdens de wedstrijd dat het toch niks voor jou is? Nou, dan is het idd goed dat ze haar plaatsje opgeeft voor Ambreal. Hoewel die er ook wel uitmag van mij
Volgende week stort Heather in? Ik ben benieuwd. Moest gelijk denken aan De Val van Rebitcha
Ziggy played guitar
pi_54223170
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
Dat auditiefilmpje op het einde. Best scary , lijkt net alsof Ebony dood is gegaan.
Ik had precies hetzelfde gevoel daarbij . Wel jammer, maar als je echt niet meer doorwilt moet je stoppen. Ambreal mocht er ook wel uit, misschien volgende keer.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:50:26 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54229649
die Lisa wordt ook met de shoot lelijker trouwens...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')