Ik zal d'r niet missen, net zo'n muisje als Sarah Von. (Vorige Cycle)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janet eruitMeeeeeeh! Ik vond haar echt tof!
Ik had precies hetzelfde gevoel daarbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
Dat auditiefilmpje op het einde. Best scary, lijkt net alsof Ebony dood is gegaan.
Nu al??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vnv een recap aflevering ipv een nieuwe [afbeelding]
Blijkbaar welquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Wat suf, terwijl ze juist dat voorstukje hadden laten zien van die videoclip en Heather die instort.. Nou nog een weekje wachten dan maar
quote:With the finale only six weeks away, never-before-seen footage includes Bianca's confrontations with Chantal and Ebony, and Jenah chips her tooth.
Later, Tyra talks to the girls about body image and Bianca runs into a glass door and hurts her lip. This episode recaps the process that the eight remaining girls have survived in hopes of becoming America's Next Top Model.
Nou, als je de cycles achteraf terugkijkt, ligt het er wel ontzettend dik bovenop! Maar dat Jaslene ging winnen, dat wilde ook gewoon niemand geloven.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Torio het volgende:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor...wist jij vorige cycle dat Jaslene ging winnen/
juist wel....quote:Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef Torio het volgende:
maar achteraf gezien is het altijd makkelijk
en met die rel toendertijd rondom te dunne modellen geloofde idd niemand dat jaslene zou winnen
dat magquote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef Torio het volgende:
Ik denk niet dat Jaslene gewonnen heeft omdat ze een Latina is
verdomd, nou je het zegtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als je dus de clip kijkt op tmf.nl dan zitten GEEN v/d ANTM meiden erin..alle shots zijn overgedaan
Terwijl i.d. versie op Enrique's website ze er wel inzitten
Het kan te maken hebben met spoilers e.d. maar ik denk dat ze gewoon niet geil genoeg warenquote:
Ach, de betrouwbare altijd gelijkhebbende lek Pugpix heeft al bevestigd datquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/17298904.html
Interessante roddel wmb deze cycle en eventuele winnares..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint, ...:) leuk dus
het klopt wel zeg.."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef Toeps het volgende:
Ach, de betrouwbare altijd gelijkhebbende lek Pugpix heeft al bevestigd datBron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
ik er 1 (die blonde die eerst bruinig haar had) springe in de cameraquote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als je dus de clip kijkt op tmf.nl dan zitten GEEN v/d ANTM meiden erin..alle shots zijn overgedaan
Terwijl i.d. versie op Enrique's website ze er wel inzitten
Ze mocht 1 zin zeggen als de data van papa van Chuck op het Marokko-feestje van Blair's moeder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie je wel, ik dacht al dat ik haar herkende. Als de vrouw/vriendin van zo'n dude toch.
Een user op TWOP die alles tot nu toe correct heeft voorspeld. De persoon schijnt iemand in de editing te kennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |