nee, om de AM kunnen middenvelders en aanvallers zonder de 'positie'boete spelen dacht ik. Je kan geen AM achter je naam krijgen iig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef Soli het volgende:
Ik heb laatst op aanvallen getraind, maar nu ben ik ineens FL ipv ML... Ik dacht dat je AML kon worden..?
quote:Individuele Orders en Individuele Training opties
Vanaf nu kunnen spelers zelf beslissen of zij hun Individuele Orders en de Individuele Training (Team Trainingen zullen altijd zichtbaar zijn) zichtbaar maken. Tot vandaag waren de IO's volledig verborgen voor de managers (al konden spelers deze IO's wel vertellen als ze dat wilden) terwijl de Individuele Training van spelers is altijd zichtbaar geweest voor managers.
Als standaard zullen de IO's worden verborgen, en de Individuele Training zal zichtbaar zijn: zoals alle spelers gestart zijn dus. Deze IO opties kunnen worden veranderd bij: Speler --> Individuele Orders en de trainingsopties kunnen worden aangepast bij: Speler --> Training --> Individuele Training. Managers hebben bij dezen ook een nieuwe pagina gekregen om de IO's van spelers te zien: Team --> Spelers --> Individuele Orders. Vernieuw je browser (Control + F5) om het zichtbaar te maken.
Er is een beveiliging ingebouwd op de manier waarop managers (en assistenten) de training van de spelers kunnen zien (als ze verborgen zijn). Zodra de Team Training is aangepast op diezelfde dag zullen de managers (en assistenten) de Team Training niet kunnen zien van welke speler dan ook. Daarnaast kunnen ze alleen de informatie zien van de Team Trainingen die al voltooid zijn (op diezelfde dag). Deze beveiligingen zijn ingebouwd om te voorkomen dat managers (en assistenten) continu van Team Training veranderen om deze nieuwe mogelijkheid te omzeilen.
Wat verandert er in FS met deze mogelijkheden? Niks om eerlijk te zijn, als spelers het zo willen in ieder geval. Maar als spelers willen kunnen ze de manager dus de mogelijkheid geven om direct mee te kijken naar de IO's. Op datzelfde moment blijft het mogelijk voor spelers om gewoon IO's in te stellen zonder dat de manager daarvoor mag mee kijken. Ditzelfde geldt voor Individuele Trainingen.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 6 op Lenigheid (GK).
quote:10/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 13 op Dribbelen.
09/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 5 op Lange Passes.
07/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 6 op Spelinzicht.
04/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 7 op Korte Passes.
van die 44 passes maar 29 goed, van de 7 tackels geen goed, de helft van je kopduels maar gewonnen :p 15 voorzetten is wel weer erg goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef Soli het volgende:
Lekker gespeeld
een assist, 44 passes (!), 29 % balbezit... En dan nog een zesje halen
dat weet ik, vond de cijfers alleen zo mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
van die 44 passes maar 29 goed, van de 7 tackels geen goed, de helft van je kopduels maar gewonnen :p 15 voorzetten is wel weer erg goed![]()
Stolwijk had wel een enorm goede wedstrijd! 24 intercepties![]()
het zou wel leuk zijn als je een samenvatting van het seizoen zou kunnen zien (dus de spelersstats van alle wedstrijden bij elkaar). Dan kan je zien waar je het laat liggen (ik dus bij het koppen & passes de afgelopen wedstrijden)
quote:11/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 6 op Korte Passes.
08/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 4 op Lange Passes.
quote:15/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 5 op Lange Passes.
14/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 7 op Spelinzicht.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb de meeste skills en train op 1 na het meest efficient.
Dat wou ik net zeggen.quote:
Ik stop er mee, ik heb geen zin meer in dit spelletje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:21 schreef AirRaid het volgende:
als iemand er echt mee wilt stoppen laat me dat dan aub op tijd weten zodat ik een vervangende speler kan aantrekken,
tevens kunnen we dan eventueel het contract van de speler direct beëindigen. dan kost het de club geen geld geen salarais meer en ook geen eenzijdige contract beëindging. en de speler hoeft nergens meer na om te kijken zodra zijn contract dus van beide kanten ontbonden is.
oke zodra ik een goede vervanger voor je heb kunnen we het contract verbrekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik stop er mee, ik heb geen zin meer in dit spelletje.
Idem, heb al twee weken ofzo niet meer ingelogd, en mis het ook voor geen meterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik stop er mee, ik heb geen zin meer in dit spelletje.
Ik zei al, ik wil mijn inloggegevens wel geven aan een beginnende fokspeler hierzo, zodat je niet voor een vervanger hoeft te zoeken....(Is niet helemaal conform de regels, maarja)quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:26 schreef AirRaid het volgende:
zo effe op scoutingstocht geweest om wat nieuwe mogelijke aanwinsten aan te werven
om het verlies van DeHoevenier en Sautor op te kunnen vangen
Yurzinho - Yohan Bonten, Bouncer_Bone - Gérard van Haarlem, roysonny1 - Eltjo de Bakker, Chen - Yuri Andriesse hebben als een tijdje niet meer ingelogd dus de kans dat hun stoppen is ook aanwezig. dus ook dit verlies zouden we dan moeten zien op te vangen.
Idem dito. Roep maarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zei al, ik wil mijn inloggegevens wel geven aan een beginnende fokspeler hierzo, zodat je niet voor een vervanger hoeft te zoeken....(Is niet helemaal conform de regels, maarja)
Idem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef CaLeX het volgende:
Dat is mooi, dan hoef ik alleen nog maar de competitiewedstrijden te spelen
*hinthint*
ik hoop de selectie nog een beetje te kunnen versterken, ik ben nog bezig met 2 extra verdedigers en ik hoop dus ook nog een nieuwe goalie te kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Sautor het volgende:
Ik zal jullie ook missen
Wat ga je doen van de boete?
quote:28/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 8 op Spelinzicht.
27/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 17 op Tackelen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:41 schreef MacMauser het volgende:
Daar gaan ze in de eerste ronde van de beker onze vrienden van Elsloo![]()
![]()
Olympiakos Papalamepielos - Destron Elsloo FC 1-0![]()
Ja, die Dikkie Willems van jou draait wel erg lekker, zeg!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Ruudt het volgende:
0-10, 2 doelpunten, wéér een 10 en man of the match.
Ik ben nog geen basisspeler, maar het begint tenminste ergens op te lijken. Vanaf volgende week veel koppen als teamtraining, dus dan gaat dat ook een paar niveaus omhoog.quote:Tackling 12 Good
Game Vision 5 Very Weak
Positioning 2 Very Bad
Technique 2 Very Bad
Short Passes 1 Very Bad
Speed 6 Very Weak
Stamina 6 Very Weak
dat mag ook wel met 14 schoten :pquote:
Hetzelfde geldt voor jou SuperUli... Al 100 dagen niet meerquote:Op maandag 26 november 2007 10:26 schreef Soli het volgende:
Ruudt, je moet even met mij interacten (Geert Marthé-Bauer) anders zijn we straks geen vrienden meer
Het is al 130 dagen geleden dat je met mij hebt geinteract. Vind je mijn niet lief meer?
Ik denk omdat hij al een transfer heeft gehad. Dan zal je wel in waarde stijgen...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef nicomart het volgende:
wat ik me trouwens afvraag.. Mijn speler heeft een waarde van ¤510987
Maar die Australische Mick Forman met echt dramatische stats heeft een waarde van ¤2179743 Dat is bijna 4 keer zoveel als ikHoe komt dat zo hoog??
Hoe train je het meest efficient? Zoveel mogelijk met teamtraining meedoen en fitness boven 90% houden? Maakt het nog uit of je veel verschillende skills traint of dat je juist focust op één onderdeel? Ik zit nu op slechts iets meer dan 50% namelijk, dat mag best omhoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb de meeste skills en train op 1 na het meest efficient.
kloonquote:
Train zo veel mogeljik met het team mee, hou m'n fitness boven de 82% procent en heb een pt 4.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe train je het meest efficient? Zoveel mogelijk met teamtraining meedoen en fitness boven 90% houden? Maakt het nog uit of je veel verschillende skills traint of dat je juist focust op één onderdeel? Ik zit nu op slechts iets meer dan 50% namelijk, dat mag best omhoog..
82% fitness? Dan verlies je toch ook al training? Ik kan zaterdag een PT2 aanschaffen, dus hopelijk gaat het dan ook beter.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Train zo veel mogeljik met het team mee, hou m'n fitness boven de 82% procent en heb een pt 4.
mijn collega aan de rechterkantquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef nicomart het volgende:
Ik ben mezelf nu aan het richten op positiespel, spelinzicht en snelheid/koppen.
Ik heb namelijk gezien dat ik met tackelen al zo ongeveer hoger sta dan de beste van Nederland alleen mis ik nog wat bijstats zoals die hierboven. Dus ben ik nu daar vol op voor aan het trainen. Dat betekend dus wel dat ik een aantal teamtrainingen misloop, maar ik denk dat dat voor mijn ontwikkeling toch het beste is.
Ik kom helaas nog 30.000 euro tekort voor een PT4. Dat had de boel nog wat geholpen natuurlijk
ik denk dat ik in januarie kies voor positiespel en teckniekquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:06 schreef CaLeX het volgende:
Airraid, ga je de maandtrainingen van januari op positiespel gooien? Dat kan iedereen wel gebruiken
Toch staat er het volgende in de regels:quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:32 schreef CaLeX het volgende:
De grens is zelfs al onder de 90%
Eén van de twee beweringen klopt dus niet en als dat de regels zijn, mogen ze het hele spel in hun aars schuiven. Geweldige vertaling ook, zie ik nu.quote:Are there any kind of penalties in training?
Yes there are. If your fitness it's not at least 90% or higher you'll get a penalty.
ik bedoel iig wat daar staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch staat er het volgende in de regels:
[..]
Eén van de twee beweringen klopt dus niet en als dat de regels zijn, mogen ze het hele spel in hun aars schuiven. Geweldige vertaling ook, zie ik nu..
Ok, dus jij bedoelt dat de bonussen van de drie keer hetzelfde trainen opwegen tegen de penalty's voor de lagere fitness.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik bedoel iig wat daar staat.
Ik heb het eens uitgerekent, en het scheelt echt niet veel of je nu bij 70/82 of 90 % fitness weer gaat trainen op fitness. Dat komt doordat je ook trainingsbonnussen krijgt als je 3 keer hetzelfde traint op een dag.
http://footsteps.ath.cx/team.php?id=290&sort=effquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, dus jij bedoelt dat de bonussen van de drie keer hetzelfde trainen opwegen tegen de penalty's voor de lagere fitness.
Gaan we gewoon es een tijdje proberen.
Sweet! Maar dan is het ook van belang dat je Manager er van doordrongen is om de teamtraining voor algemene skills te houden, voornamelijk en geen twee kepertrainingdagen in de week.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://footsteps.ath.cx/team.php?id=290&sort=eff
Ik ben Chiel van Bommel :p
Ik ben DC/DL. Finishing en Crosses bijvoorbeeld hebben voor mij dus geen enkele prioriteit. Onze manager heeft de neiging om de training voor vier weken vast te leggen, ook niet altijd even handig. Wat er bij jouw team gebeurt, klinkt veel beter. Is er nog plek?quote:Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef CaLeX het volgende:
alle skills hebben wel hun waarde (op afstandsschoten na) en we hebben GK-trainingen op zaterdag zodat iedereen fit is voor de wedstrijd
elke dinsdag verandert de training van (je krijgt een bericht) en elke maand veranderen de woensdag en donderdag.
Ik weet niet voor welke positie je ongeveer wil gaan?
niet op DLquote:Op maandag 17 december 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben DC/DL. Finishing en Crosses bijvoorbeeld hebben voor mij dus geen enkele prioriteit. Onze manager heeft de neiging om de training voor vier weken vast te leggen, ook niet altijd even handig. Wat er bij jouw team gebeurt, klinkt veel beter. Is er nog plek?.
bod op je uitgebrachtquote:Op maandag 17 december 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben DC/DL. Finishing en Crosses bijvoorbeeld hebben voor mij dus geen enkele prioriteit. Onze manager heeft de neiging om de training voor vier weken vast te leggen, ook niet altijd even handig. Wat er bij jouw team gebeurt, klinkt veel beter. Is er nog plek?.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:11 schreef CaLeX het volgende:
niet, dat moet je manager doen
quote:18/12/2007 22:35:14 Your manager has accepted a pending transfer offer he had for you. You have now been put on the transfer list and in exactly 3 days you should answer to the existing offer(s).
Ah, ok, da's helder. Dank voor de uitleg. Opnieuw geen sterke vertaling vanuit het Portugees dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef AirRaid het volgende:
inmiddels heft je manager het bod geaccepteerd en sta je op de transferlijst. de 21 tegen een uur of 23.00 is de deadline daarna kun je uit alle clubs die belangstelling voor je hebben kiezen
Ben ik de enige die zich dit daadwerkelijk probeert voor te stellen?quote:85:51': Dirk Seedorf moves forward with the ball
85:52': Rogier Storm is trying to control the ball...
85:53': It has been 33 minutes now since FC Barca last shot at the goal.
85:53': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
85:53': Dirk Seedorf moves forward with the ball
85:55': Rogier Storm is trying to control the ball...
85:55': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
85:56': Rogier Storm is trying to control the ball...
85:56': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
85:56': Dirk Seedorf moves forward with the ball
86:00': Rogier Storm is trying to control the ball...
86:00': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
86:00': Dirk Seedorf moves forward with the ball
86:01': Calistrat Chitulescu is trying to control the ball...
86:02': Rogier Storm gets the ball on his foot
86:02': Dirk Seedorf tries to go past Rogier Storm
86:02': Rogier Storm fouled Dirk Seedorf...
86:02': It's a free kick to FC Barca
Nog een seizoen in de C zou Elsloo echt handenvol geld aan clean sheet bonussen kostenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef nicomart het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw contract heb aangeboden gekregen airraid? Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik dat wel wil tekenen. Mijn huidige contract loopt nog 2 seizoenen en dan nu al 2 seizoenen eraan vastplakken lijkt me snel.
Daarnaast krijg ik er maar 150 euro per week bij (terwilj ik toch aardig ben verbeterd) en een goalbonus van 100 euro. Had ik als verdediger liever een clean sheet bonus gezien.
quote:22/12/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 9 op Positiespel.
19/12/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 7 op Snelheid.
quote:Tackelen 19 Wereldklasse
Positiespel 9 Behoorlijk
Korte Passes 8 Zwak
Spelinzicht 8 Zwak
Lange Passes 6 Zeer Zwak
Koppen 4 Slecht
Techniek 3 Slecht
Snelheid 7 Zwak
Conditie 11 Goed
Haha, maakt ook niet zo veel uit. Ik ben nu onderweg naar Utrecht om me bij de groep te voegen, dan gaan we pas echt beginnen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef nicomart het volgende:
ik dacht ook al.. wie de fuck is dat nou weer!Mja, als mensen het niet weten, dan interacten ze niet met je en willen je zelfs beledigen
overigens ben ik hier wel weer blij mee!
[..]
[..]
quote:22/12/07
The player Rogier Storm has raised to 3 on the Heading skill
20/12/07
The player Rogier Storm has raised to 9 on the Stamina skill
nee hoor, moest de opstelling nog aanpassen, had ik nog geen tijd voor gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:49 schreef CaLeX het volgende:
waarschijnlijk krijgen we vandaag wel wat tegen
het 'tweede' elftal staat erin
pittige poule, maar de andere 3 zijn ook niet mis. wordt een moeilijke opgave.quote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef CaLeX het volgende:
Flinke Poule hebben we geloot.
1º V.V.L
2º Toverdrank
3º Elsloo
4º YBA
5º Older
6º FC CT
7º VM Place United
8º BSUR
hij wil naar een ander team, hij heeft nog geen concreet aanbod, maar hij wil maar 2 seizoenen bij een bepaalde club blijven hangenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef CaLeX het volgende:
stopt hij ermee? of wil hij een ander team?
Klinkt logisch, cheers.quote:Op woensdag 26 december 2007 05:50 schreef Ruudt het volgende:
Dat ze dit seizoen gestegen zijn.
hehe, je speelt bij mij in het team, zie ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit is een verkapte open solicitatie naar een plek in Delstroo
Mijn speler heet Patrick Partida, en ik wil graag in een team met fokkers spelen
Ik ben bereid om voor minderdan mijn huidige salaris (1000¤) te spelen, ik ben bereid om een status als rotatie/trainee te accepteren, ik ben bereid om mijn overal op te trainen wat mijn trainer wenst.
Hadden we anders met 16-0 gewonnen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:45 schreef AirRaid het volgende:
oke het ging dus vandaag niet helemaal zoals ik wou.
had een basis gemaakt tussen 1e en 2e elftal spelers en in de rust dus een wissel voor iedereen, maar dat heeft ie dus niet gepakt
ik denk dat we voorlopig met 3 MC 's en 1 DMC gaan spelen aangezien we op het middenveld veel kracht nodig zullen hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Soli het volgende:
Betekent de basisopstelling zoals die nu ingesteld staat dat we niet met buitenspelers spelen? Anders valt er voor mij weinig eer te behalen als linker middenvelder...
beide dus niet gekomen,quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:49 schreef AirRaid het volgende:
Jon Slotboom (16210) komt misschien de verdediging van Elsloo versterken
Tom Nerbo (1140) komt misschien de aanval versterken
Ik ben al 30.000 op weg naar PT 5quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:01 schreef AirRaid het volgende:
persoonlijk trainer niv 4 gehuurd.
heb nu nog ¤267 in mijn beurs
Jammer, als MR/ AMR lijk ik het beter te doen. Vorig seizoen top assister van de divisie met minder speelminuten dan nummer 2quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik denk dat we voorlopig met 3 MC 's en 1 DMC gaan spelen aangezien we op het middenveld veel kracht nodig zullen hebben.
op zich zijn jouw skill ook goed om als MC te functioneren
Stolwijk en Willems blijven zeker in de basis, jij, ik en van de Hel zullen moeten uitmaken wie de andere 2 worden.
Ik 80.000.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:59 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik ben al 30.000 op weg naar PT 5
Vorig jaar hadden we nog met ons reserveteam kampioen geworden natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 09:04 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Jammer, als MR/ AMR lijk ik het beter te doen. Vorig seizoen top assister van de divisie met minder speelminuten dan nummer 2
en met het zoeken en beoordelen van nieuwe spelersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:33 schreef CaLeX het volgende:
en ik gelukkig maar assistent en laat ik dit soort dingen aan Swansel over :p
Ik bemoei me wel met de trainingen en de friendlies etc.
quote:77:16': Coos van Enschedé lijkt vandaag onder zijn kunnen te spelen, jammer.. het is toch echt een goede speler als we de manager mogen geloven!
Excuusquote:60:05': Christiaan Doornbos maakte een vuile overtreding op Klaas-Jan van Gent. Het is een klein wonder te noemen dat er bij die actie niemand gewond is geraakt!
60:05': V.V.L krijgt een penalty!!!
60:37': Cyril Sparreboom zal de penalty gaan nemen...
60:37': Cyril Sparreboom schiet...
60:38': GOOOOOAL voor V.V.L!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen!
precies, zij hebben ook niet echt hoge cijfers kunnen halen, dus we hebben ze goed weten te bedwingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Excuus
Was overigens wel de enige verdediger die een voldoende haalde.. En werd gewisseld vlak na het veroorzaken van de penalty
Maar ik denk dat we tegen zo'n sterk team toch niet eens zo slecht gespeeld hebben? Hebben van de 5 schoten er maar 1 op doel gehad.. qua balbezit scheelde het niet zoveel.
Dan wacht je nog lang. Ik geef er na een week de brui aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:27 schreef nicomart het volgende:
ik stop gewoon consequent na 14 dagen geen reactie met interacten.
Zou handig zijn als ze dat soort dingen gewoon op het teamforum zetten, zodat iedereen dat weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef AirRaid het volgende:
dat iemand niet iedee dag kan interacten is te verwchten maar ik vind toch dat je zeker 1 a 2 keer peer week wel efe 5 minuten kan besteden hieraan, anders moet je gewoon kappen met het spelletje.
misschien moeten de makers van FS maar een soort van boetesysteem op het niet interacten zetten.
edit:
Rafael Olde Olthuis heeft mij BTW vorige week gemeld dat hij op vakantie is dus hij heeft een goede reden om niet te interacten.
Chiel van Bommel heeft door een verhuizing tijdelijk zo nu en dan geen internet
met hun dus wel blijven interacten als kan
We gaan het nodig hebben nu we niet elke week tegen een botje spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:44 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb het interacten nogal laten schieten, maar ben nu hard op weg om alles weer zo hoog mogelijk te krijgen.
topic geopend, nu kan iedereen zijn hart luchten over het interactenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou handig zijn als ze dat soort dingen gewoon op het teamforum zetten, zodat iedereen dat weet..
Ook kan daar een topic worden geopend om meldingen te maken als er mensen zijn die er met de pet naar gooien in dit opzicht.
naast dat ik nog geen internet thuis heb, wacht ik iig tot de relatie onder de 92% isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef AirRaid het volgende:
Chiel van Bommel heeft door een verhuizing tijdelijk zo nu en dan geen internet
met hun dus wel blijven interacten als kan
Ik speeldequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:31 schreef AirRaid het volgende:
2-1 voorsprong, hoe kan dat
Mijn salaris is ook verdubbeld; 4000 nu. Waarschijnlijk niet elke week spelen, maar wel 2x zo snel aan de extra PT's. En nu maar adapten als een mallequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:54 schreef StupidByNature het volgende:
Leuk dar Airraid ons even voorbereidde op zijn ontslag.
Nou ja, ben nu naar een top B-team in roemenië gegaan met Rogier Storm en heb meteen een salaris te pakken van 5000 euro, 2500 wedstrijdpremie, 1250 goal/assistpremie
Slechter ben ik er niet op geworden iig. Volgend seizoen spelen in de eredivisie van roemenië.
Hoe lang duurt het voordat je er bent? Anders kost het aardig wat geld, ¤50 per interact-actie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef nicomart het volgende:
Mijn salaris is naar 7300 gegaan en ik ben onderweg naar Zagreb. Bovenaan in B dus volgend seizoen in de eredivisie van kroatie
Nu is het inderdaad weer interacten geslagen..
Ik heb inderdaad ook een aanbieding van die Roemenen, moet nog even kijken wat er verder voorbij komt, ik houd mijn kansen openquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn salaris is ook verdubbeld; 4000 nu. Waarschijnlijk niet elke week spelen, maar wel 2x zo snel aan de extra PT's. En nu maar adapten als een malle.
Ik heb geen flauw idee, maar heb toch ff geinteract want om 1 uur vanacht zijn die 150 punten weer weg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je er bent? Anders kost het aardig wat geld, ¤50 per interact-actie.
Dan spelen we volgend seizoen tegen elkaar, zit ook in een team dat 1e staat in B.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef nicomart het volgende:
Mijn salaris is naar 7300 gegaan en ik ben onderweg naar Zagreb. Bovenaan in B dus volgend seizoen in de eredivisie van kroatie
Nu is het inderdaad weer interacten geslagen..
Tsja, velen waren uitgekeken om de zeer routineuze handelingen die elke dag plaatsvonden. Gelukkig is er een hoop ge-automatiseerd nu, dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef drummerdude het volgende:
(213 dagen niet gepost)
Ik speel ook FS!
Ik speel voor SVN als Ewald Coret. Ben een beginnend spitsje..
Speler ID: 21824
Gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:34 schreef Xummon het volgende:
opnieuw aangemeld, eens kijken of het nu beter geworden is
Klopt, maar verder zit er weinig diepgang in.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef drummerdude het volgende:
Als je een leuk en actief team hebt, en het gaat goed, is het een erg leuk spel
Klopt. Eigenlijk ligt alles aan het onderlinge contact. Als je niet op het forum komt, of een sociaal slecht team hebt, hou je het niet erg lang vol...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, maar verder zit er weinig diepgang in.
En werd "slecht" trainen (eerste jaar alles op scoren/tackelen om die zsm naar 20 te krijgen) niet echt gestraft.
Interacten is nu anders, je moet in procenten aangeven hoeveel punten je naar die persoon wilt sturen, een stuk handiger. (Daartegenover heb je wel weer vertrouwen, wat zwaar irritant isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Sautor het volgende:
Is het nog steeds hetzelfde al 'vroeger'? Beetje trainen, vooral veel interacten? Zo ja, dan ga ik het niet eens opnieuw proberen :")
Heb je het berichtje boven je wel gelezen? Je hoeft nog meer één keer in te stellen hoeveel interactiepunten iedereen krijgt, en dan ben je klaar...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb me weer opnieuw aangemeld, maar ik herinner me ineens weer dat saaie interacten elke dag dus nu heb ik weer zoiets van: laat maar zitten
Ga je erheen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:28 schreef Xummon het volgende:
had me amper aangemeld of kreeg al een aanbieding uit amerika
lol
quote:
Wel van SVNquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:00 schreef StupidByNature het volgende:
Zijn hier spelers van VVL op het forum?
Ik sta op de transferlijst! Rogier Storm is m'n spelert, momenteel nog bij SC Heerenveen.quote:
bod gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik sta op de transferlijst! Rogier Storm is m'n spelert, momenteel nog bij SC Heerenveen.
Als er geen fatsoenlijke club komt, nok ik er wel mee.
Hehe, ik ga er wel zwaar op achteruit hoor!quote:
Bij promotie naar de c gaat het contract omhoogquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, ik ga er wel zwaar op achteruit hoor!.
Heb je m'n nummer gegeven, dan kunnen we alvast vrindjes worden..
Komt wel goed joh. Ik zit op PT5, voordat ik zes heb zijn we heul veul seizoenen verder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
Bij promotie naar de c gaat het contract omhoog
PT6 is gewoon bijna niet te doen met de huidige salarissen die topclubs aanbieden. Als je meer dan 4500 euro per week wilt, kun je het vergeten. Als je een club vindt die je 8.000 of zo biedt, zou ik het in het begin nog zwaar overwegen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Ik zit op PT5, voordat ik zes heb zijn we heul veul seizoenen verder.
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb er al een tijdje 1.. Heb een tijd lang bij een Kroatisch team gezeten dat royaal uitbetaalde
Dat klopt beter met onze huidige positie in Nederland ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:40 schreef Xummon het volgende:
name change
Destron Elslo FC = Fortuna Sittard geworden
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klopt beter met onze huidige positie in Nederland ja.
Niet zo aangebrand! 't Is momenteel de waarheid. We promoveren gewoon vier keer achter elkaar, spelen we Ere.quote:
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit topic nog steeds niet uit m'n AT
effe volspammen en je hebt er geen last meer vanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ooit was ik qua stats de 10e keeper van Nederland.Bestaat 'TRL' nog?
enne meld je eens opnieuw aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ooit was ik qua stats de 10e keeper van Nederland.Bestaat 'TRL' nog?
Same herequote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komt
Kutkick!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik sta in de finale van de beker!!!![]()
![]()
![]()
Feli vast en natuurlijk veel suc6quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
nog een paar uur voor de bekerfinale!
Ik sta (uiteraard) in de basis, maar het zal niet gemakkelijk worden tegen de kampioen van de eredivisie. Gelukkig is in de beker alles mogelijk
Ik had mij vrijdag laat ingeschreven. Maandag had ik een bevestiging. Kan dus niet zo lang meer duren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb me Maandag ingeschreven. Enig idee hoe lang die inschrijving duurt?
geen idee eigenlijk. Ik zal m waarschijnlijk wel niet maken als rechtsback, maar geen idee of het golden/silver goal is of gewoon de tijd volspelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef airedale1002 het volgende:
Dat houd het wel heel spannend voor je. Wat nu als je in de verlenging de winnende scoort?
3 keer raden welke van die spelers ik benquote:99:54': Robin Arends probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Christiaan Doornbos te gaan.
99:54': Christiaan Doornbos maakte een vuile overtreding op Robin Arends. Laten we hopen dat de schade beperkt is gebleven en dat er niemand gewond is geraakt.
99:54': Zutphen krijgt een penalty!!!
100:17': Vincent Capella zal de penalty gaan nemen...
100:17': Vincent Capella schiet...
100:18': GOOOOOAL voor Zutphen!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen! Al moet ik toegeven vanuit deze positie lijkt het dat de keeper niet geheel vrijuit gaat bij die actie.
Bummer dude! Was toch een leuke prijs geweest op 't palmares.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
kut..
[..]
3 keer raden welke van die spelers ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |