Hadden we anders met 16-0 gewonnen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:45 schreef AirRaid het volgende:
oke het ging dus vandaag niet helemaal zoals ik wou.
had een basis gemaakt tussen 1e en 2e elftal spelers en in de rust dus een wissel voor iedereen, maar dat heeft ie dus niet gepakt
ik denk dat we voorlopig met 3 MC 's en 1 DMC gaan spelen aangezien we op het middenveld veel kracht nodig zullen hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Soli het volgende:
Betekent de basisopstelling zoals die nu ingesteld staat dat we niet met buitenspelers spelen? Anders valt er voor mij weinig eer te behalen als linker middenvelder...
beide dus niet gekomen,quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:49 schreef AirRaid het volgende:
Jon Slotboom (16210) komt misschien de verdediging van Elsloo versterken
Tom Nerbo (1140) komt misschien de aanval versterken
Ik ben al 30.000 op weg naar PT 5quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:01 schreef AirRaid het volgende:
persoonlijk trainer niv 4 gehuurd.
heb nu nog €267 in mijn beurs
Jammer, als MR/ AMR lijk ik het beter te doen. Vorig seizoen top assister van de divisie met minder speelminuten dan nummer 2quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik denk dat we voorlopig met 3 MC 's en 1 DMC gaan spelen aangezien we op het middenveld veel kracht nodig zullen hebben.
op zich zijn jouw skill ook goed om als MC te functioneren
Stolwijk en Willems blijven zeker in de basis, jij, ik en van de Hel zullen moeten uitmaken wie de andere 2 worden.
Ik 80.000.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:59 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik ben al 30.000 op weg naar PT 5
Vorig jaar hadden we nog met ons reserveteam kampioen geworden natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 09:04 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Jammer, als MR/ AMR lijk ik het beter te doen. Vorig seizoen top assister van de divisie met minder speelminuten dan nummer 2
en met het zoeken en beoordelen van nieuwe spelersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:33 schreef CaLeX het volgende:
en ik gelukkig maar assistent en laat ik dit soort dingen aan Swansel over :p
Ik bemoei me wel met de trainingen en de friendlies etc.
quote:77:16': Coos van Enschedé lijkt vandaag onder zijn kunnen te spelen, jammer.. het is toch echt een goede speler als we de manager mogen geloven!
Excuusquote:60:05': Christiaan Doornbos maakte een vuile overtreding op Klaas-Jan van Gent. Het is een klein wonder te noemen dat er bij die actie niemand gewond is geraakt!
60:05': V.V.L krijgt een penalty!!!
60:37': Cyril Sparreboom zal de penalty gaan nemen...
60:37': Cyril Sparreboom schiet...
60:38': GOOOOOAL voor V.V.L!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen!
precies, zij hebben ook niet echt hoge cijfers kunnen halen, dus we hebben ze goed weten te bedwingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Excuus
Was overigens wel de enige verdediger die een voldoende haalde.. En werd gewisseld vlak na het veroorzaken van de penalty
Maar ik denk dat we tegen zo'n sterk team toch niet eens zo slecht gespeeld hebben? Hebben van de 5 schoten er maar 1 op doel gehad.. qua balbezit scheelde het niet zoveel.
Dan wacht je nog lang. Ik geef er na een week de brui aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:27 schreef nicomart het volgende:
ik stop gewoon consequent na 14 dagen geen reactie met interacten.
Zou handig zijn als ze dat soort dingen gewoon op het teamforum zetten, zodat iedereen dat weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef AirRaid het volgende:
dat iemand niet iedee dag kan interacten is te verwchten maar ik vind toch dat je zeker 1 a 2 keer peer week wel efe 5 minuten kan besteden hieraan, anders moet je gewoon kappen met het spelletje.
misschien moeten de makers van FS maar een soort van boetesysteem op het niet interacten zetten.
edit:
Rafael Olde Olthuis heeft mij BTW vorige week gemeld dat hij op vakantie is dus hij heeft een goede reden om niet te interacten.
Chiel van Bommel heeft door een verhuizing tijdelijk zo nu en dan geen internet
met hun dus wel blijven interacten als kan
We gaan het nodig hebben nu we niet elke week tegen een botje spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:44 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb het interacten nogal laten schieten, maar ben nu hard op weg om alles weer zo hoog mogelijk te krijgen.
topic geopend, nu kan iedereen zijn hart luchten over het interactenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou handig zijn als ze dat soort dingen gewoon op het teamforum zetten, zodat iedereen dat weet..
Ook kan daar een topic worden geopend om meldingen te maken als er mensen zijn die er met de pet naar gooien in dit opzicht.
naast dat ik nog geen internet thuis heb, wacht ik iig tot de relatie onder de 92% isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef AirRaid het volgende:
Chiel van Bommel heeft door een verhuizing tijdelijk zo nu en dan geen internet
met hun dus wel blijven interacten als kan
Ik speeldequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:31 schreef AirRaid het volgende:
2-1 voorsprong, hoe kan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |