mijn collega aan de rechterkantquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef nicomart het volgende:
Ik ben mezelf nu aan het richten op positiespel, spelinzicht en snelheid/koppen.
Ik heb namelijk gezien dat ik met tackelen al zo ongeveer hoger sta dan de beste van Nederland alleen mis ik nog wat bijstats zoals die hierboven. Dus ben ik nu daar vol op voor aan het trainen. Dat betekend dus wel dat ik een aantal teamtrainingen misloop, maar ik denk dat dat voor mijn ontwikkeling toch het beste is.
Ik kom helaas nog 30.000 euro tekort voor een PT4. Dat had de boel nog wat geholpen natuurlijk
ik denk dat ik in januarie kies voor positiespel en teckniekquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:06 schreef CaLeX het volgende:
Airraid, ga je de maandtrainingen van januari op positiespel gooien? Dat kan iedereen wel gebruiken
Toch staat er het volgende in de regels:quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:32 schreef CaLeX het volgende:
De grens is zelfs al onder de 90%
Eén van de twee beweringen klopt dus niet en als dat de regels zijn, mogen ze het hele spel in hun aars schuiven. Geweldige vertaling ook, zie ik nu.quote:Are there any kind of penalties in training?
Yes there are. If your fitness it's not at least 90% or higher you'll get a penalty.
ik bedoel iig wat daar staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch staat er het volgende in de regels:
[..]
Eén van de twee beweringen klopt dus niet en als dat de regels zijn, mogen ze het hele spel in hun aars schuiven. Geweldige vertaling ook, zie ik nu..
Ok, dus jij bedoelt dat de bonussen van de drie keer hetzelfde trainen opwegen tegen de penalty's voor de lagere fitness.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik bedoel iig wat daar staat.
Ik heb het eens uitgerekent, en het scheelt echt niet veel of je nu bij 70/82 of 90 % fitness weer gaat trainen op fitness. Dat komt doordat je ook trainingsbonnussen krijgt als je 3 keer hetzelfde traint op een dag.
http://footsteps.ath.cx/team.php?id=290&sort=effquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, dus jij bedoelt dat de bonussen van de drie keer hetzelfde trainen opwegen tegen de penalty's voor de lagere fitness.
Gaan we gewoon es een tijdje proberen.
Sweet! Maar dan is het ook van belang dat je Manager er van doordrongen is om de teamtraining voor algemene skills te houden, voornamelijk en geen twee kepertrainingdagen in de week.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://footsteps.ath.cx/team.php?id=290&sort=eff
Ik ben Chiel van Bommel :p
Ik ben DC/DL. Finishing en Crosses bijvoorbeeld hebben voor mij dus geen enkele prioriteit. Onze manager heeft de neiging om de training voor vier weken vast te leggen, ook niet altijd even handig. Wat er bij jouw team gebeurt, klinkt veel beter. Is er nog plek?quote:Op maandag 17 december 2007 01:22 schreef CaLeX het volgende:
alle skills hebben wel hun waarde (op afstandsschoten na) en we hebben GK-trainingen op zaterdag zodat iedereen fit is voor de wedstrijd
elke dinsdag verandert de training van (je krijgt een bericht) en elke maand veranderen de woensdag en donderdag.
Ik weet niet voor welke positie je ongeveer wil gaan?
niet op DLquote:Op maandag 17 december 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben DC/DL. Finishing en Crosses bijvoorbeeld hebben voor mij dus geen enkele prioriteit. Onze manager heeft de neiging om de training voor vier weken vast te leggen, ook niet altijd even handig. Wat er bij jouw team gebeurt, klinkt veel beter. Is er nog plek?.
bod op je uitgebrachtquote:Op maandag 17 december 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben DC/DL. Finishing en Crosses bijvoorbeeld hebben voor mij dus geen enkele prioriteit. Onze manager heeft de neiging om de training voor vier weken vast te leggen, ook niet altijd even handig. Wat er bij jouw team gebeurt, klinkt veel beter. Is er nog plek?.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:11 schreef CaLeX het volgende:
niet, dat moet je manager doen
quote:18/12/2007 22:35:14 Your manager has accepted a pending transfer offer he had for you. You have now been put on the transfer list and in exactly 3 days you should answer to the existing offer(s).
Ah, ok, da's helder. Dank voor de uitleg. Opnieuw geen sterke vertaling vanuit het Portugees dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef AirRaid het volgende:
inmiddels heft je manager het bod geaccepteerd en sta je op de transferlijst. de 21 tegen een uur of 23.00 is de deadline daarna kun je uit alle clubs die belangstelling voor je hebben kiezen
Ben ik de enige die zich dit daadwerkelijk probeert voor te stellen?quote:85:51': Dirk Seedorf moves forward with the ball
85:52': Rogier Storm is trying to control the ball...
85:53': It has been 33 minutes now since FC Barca last shot at the goal.
85:53': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
85:53': Dirk Seedorf moves forward with the ball
85:55': Rogier Storm is trying to control the ball...
85:55': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
85:56': Rogier Storm is trying to control the ball...
85:56': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
85:56': Dirk Seedorf moves forward with the ball
86:00': Rogier Storm is trying to control the ball...
86:00': Dirk Seedorf gets the ball on his foot
86:00': Dirk Seedorf moves forward with the ball
86:01': Calistrat Chitulescu is trying to control the ball...
86:02': Rogier Storm gets the ball on his foot
86:02': Dirk Seedorf tries to go past Rogier Storm
86:02': Rogier Storm fouled Dirk Seedorf...
86:02': It's a free kick to FC Barca
Nog een seizoen in de C zou Elsloo echt handenvol geld aan clean sheet bonussen kostenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef nicomart het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw contract heb aangeboden gekregen airraid? Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik dat wel wil tekenen. Mijn huidige contract loopt nog 2 seizoenen en dan nu al 2 seizoenen eraan vastplakken lijkt me snel.
Daarnaast krijg ik er maar 150 euro per week bij (terwilj ik toch aardig ben verbeterd) en een goalbonus van 100 euro. Had ik als verdediger liever een clean sheet bonus gezien.
quote:22/12/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 9 op Positiespel.
19/12/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 7 op Snelheid.
quote:Tackelen 19 Wereldklasse
Positiespel 9 Behoorlijk
Korte Passes 8 Zwak
Spelinzicht 8 Zwak
Lange Passes 6 Zeer Zwak
Koppen 4 Slecht
Techniek 3 Slecht
Snelheid 7 Zwak
Conditie 11 Goed
Haha, maakt ook niet zo veel uit. Ik ben nu onderweg naar Utrecht om me bij de groep te voegen, dan gaan we pas echt beginnen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef nicomart het volgende:
ik dacht ook al.. wie de fuck is dat nou weer!Mja, als mensen het niet weten, dan interacten ze niet met je en willen je zelfs beledigen
overigens ben ik hier wel weer blij mee!
[..]
[..]
quote:22/12/07
The player Rogier Storm has raised to 3 on the Heading skill
20/12/07
The player Rogier Storm has raised to 9 on the Stamina skill
nee hoor, moest de opstelling nog aanpassen, had ik nog geen tijd voor gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:49 schreef CaLeX het volgende:
waarschijnlijk krijgen we vandaag wel wat tegen
het 'tweede' elftal staat erin
pittige poule, maar de andere 3 zijn ook niet mis. wordt een moeilijke opgave.quote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef CaLeX het volgende:
Flinke Poule hebben we geloot.
1º V.V.L
2º Toverdrank
3º Elsloo
4º YBA
5º Older
6º FC CT
7º VM Place United
8º BSUR
hij wil naar een ander team, hij heeft nog geen concreet aanbod, maar hij wil maar 2 seizoenen bij een bepaalde club blijven hangenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef CaLeX het volgende:
stopt hij ermee? of wil hij een ander team?
Klinkt logisch, cheers.quote:Op woensdag 26 december 2007 05:50 schreef Ruudt het volgende:
Dat ze dit seizoen gestegen zijn.
hehe, je speelt bij mij in het team, zie ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit is een verkapte open solicitatie naar een plek in Delstroo
Mijn speler heet Patrick Partida, en ik wil graag in een team met fokkers spelen
Ik ben bereid om voor minderdan mijn huidige salaris (1000¤) te spelen, ik ben bereid om een status als rotatie/trainee te accepteren, ik ben bereid om mijn overal op te trainen wat mijn trainer wenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |