Ik sta op de transferlijst! Rogier Storm is m'n spelert, momenteel nog bij SC Heerenveen.quote:
bod gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik sta op de transferlijst! Rogier Storm is m'n spelert, momenteel nog bij SC Heerenveen.
Als er geen fatsoenlijke club komt, nok ik er wel mee.
Hehe, ik ga er wel zwaar op achteruit hoor!quote:
Bij promotie naar de c gaat het contract omhoogquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, ik ga er wel zwaar op achteruit hoor!.
Heb je m'n nummer gegeven, dan kunnen we alvast vrindjes worden..
Komt wel goed joh. Ik zit op PT5, voordat ik zes heb zijn we heul veul seizoenen verder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
Bij promotie naar de c gaat het contract omhoog
PT6 is gewoon bijna niet te doen met de huidige salarissen die topclubs aanbieden. Als je meer dan 4500 euro per week wilt, kun je het vergeten. Als je een club vindt die je 8.000 of zo biedt, zou ik het in het begin nog zwaar overwegen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Ik zit op PT5, voordat ik zes heb zijn we heul veul seizoenen verder.
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb er al een tijdje 1.. Heb een tijd lang bij een Kroatisch team gezeten dat royaal uitbetaalde
Dat klopt beter met onze huidige positie in Nederland ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:40 schreef Xummon het volgende:
name change
Destron Elslo FC = Fortuna Sittard geworden
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klopt beter met onze huidige positie in Nederland ja.
Niet zo aangebrand! 't Is momenteel de waarheid. We promoveren gewoon vier keer achter elkaar, spelen we Ere.quote:
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit topic nog steeds niet uit m'n AT
effe volspammen en je hebt er geen last meer vanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ooit was ik qua stats de 10e keeper van Nederland.Bestaat 'TRL' nog?
enne meld je eens opnieuw aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ooit was ik qua stats de 10e keeper van Nederland.Bestaat 'TRL' nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |