Hoe lang duurt het voordat je er bent? Anders kost het aardig wat geld, ¤50 per interact-actie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef nicomart het volgende:
Mijn salaris is naar 7300 gegaan en ik ben onderweg naar Zagreb. Bovenaan in B dus volgend seizoen in de eredivisie van kroatie
Nu is het inderdaad weer interacten geslagen..
Ik heb inderdaad ook een aanbieding van die Roemenen, moet nog even kijken wat er verder voorbij komt, ik houd mijn kansen openquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn salaris is ook verdubbeld; 4000 nu. Waarschijnlijk niet elke week spelen, maar wel 2x zo snel aan de extra PT's. En nu maar adapten als een malle.
Ik heb geen flauw idee, maar heb toch ff geinteract want om 1 uur vanacht zijn die 150 punten weer weg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je er bent? Anders kost het aardig wat geld, ¤50 per interact-actie.
Dan spelen we volgend seizoen tegen elkaar, zit ook in een team dat 1e staat in B.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef nicomart het volgende:
Mijn salaris is naar 7300 gegaan en ik ben onderweg naar Zagreb. Bovenaan in B dus volgend seizoen in de eredivisie van kroatie
Nu is het inderdaad weer interacten geslagen..
Tsja, velen waren uitgekeken om de zeer routineuze handelingen die elke dag plaatsvonden. Gelukkig is er een hoop ge-automatiseerd nu, dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef drummerdude het volgende:
(213 dagen niet gepost)
Ik speel ook FS!
Ik speel voor SVN als Ewald Coret. Ben een beginnend spitsje..
Speler ID: 21824
Gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:34 schreef Xummon het volgende:
opnieuw aangemeld, eens kijken of het nu beter geworden is
Klopt, maar verder zit er weinig diepgang in.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef drummerdude het volgende:
Als je een leuk en actief team hebt, en het gaat goed, is het een erg leuk spel
Klopt. Eigenlijk ligt alles aan het onderlinge contact. Als je niet op het forum komt, of een sociaal slecht team hebt, hou je het niet erg lang vol...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, maar verder zit er weinig diepgang in.
En werd "slecht" trainen (eerste jaar alles op scoren/tackelen om die zsm naar 20 te krijgen) niet echt gestraft.
Interacten is nu anders, je moet in procenten aangeven hoeveel punten je naar die persoon wilt sturen, een stuk handiger. (Daartegenover heb je wel weer vertrouwen, wat zwaar irritant isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Sautor het volgende:
Is het nog steeds hetzelfde al 'vroeger'? Beetje trainen, vooral veel interacten? Zo ja, dan ga ik het niet eens opnieuw proberen :")
Heb je het berichtje boven je wel gelezen? Je hoeft nog meer één keer in te stellen hoeveel interactiepunten iedereen krijgt, en dan ben je klaar...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb me weer opnieuw aangemeld, maar ik herinner me ineens weer dat saaie interacten elke dag dus nu heb ik weer zoiets van: laat maar zitten
Ga je erheen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:28 schreef Xummon het volgende:
had me amper aangemeld of kreeg al een aanbieding uit amerika
lol
quote:
Wel van SVNquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:00 schreef StupidByNature het volgende:
Zijn hier spelers van VVL op het forum?
Ik sta op de transferlijst! Rogier Storm is m'n spelert, momenteel nog bij SC Heerenveen.quote:
bod gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik sta op de transferlijst! Rogier Storm is m'n spelert, momenteel nog bij SC Heerenveen.
Als er geen fatsoenlijke club komt, nok ik er wel mee.
Hehe, ik ga er wel zwaar op achteruit hoor!quote:
Bij promotie naar de c gaat het contract omhoogquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, ik ga er wel zwaar op achteruit hoor!.
Heb je m'n nummer gegeven, dan kunnen we alvast vrindjes worden..
Komt wel goed joh. Ik zit op PT5, voordat ik zes heb zijn we heul veul seizoenen verder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
Bij promotie naar de c gaat het contract omhoog
PT6 is gewoon bijna niet te doen met de huidige salarissen die topclubs aanbieden. Als je meer dan 4500 euro per week wilt, kun je het vergeten. Als je een club vindt die je 8.000 of zo biedt, zou ik het in het begin nog zwaar overwegen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Ik zit op PT5, voordat ik zes heb zijn we heul veul seizoenen verder.
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb er al een tijdje 1.. Heb een tijd lang bij een Kroatisch team gezeten dat royaal uitbetaalde
Dat klopt beter met onze huidige positie in Nederland ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:40 schreef Xummon het volgende:
name change
Destron Elslo FC = Fortuna Sittard geworden
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klopt beter met onze huidige positie in Nederland ja.
Niet zo aangebrand! 't Is momenteel de waarheid. We promoveren gewoon vier keer achter elkaar, spelen we Ere.quote:
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit topic nog steeds niet uit m'n AT
effe volspammen en je hebt er geen last meer vanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ooit was ik qua stats de 10e keeper van Nederland.Bestaat 'TRL' nog?
enne meld je eens opnieuw aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ooit was ik qua stats de 10e keeper van Nederland.Bestaat 'TRL' nog?
Same herequote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook echt elke keer als dit topic omhoog komt
Kutkick!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik sta in de finale van de beker!!!![]()
![]()
![]()
Feli vast en natuurlijk veel suc6quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
nog een paar uur voor de bekerfinale!
Ik sta (uiteraard) in de basis, maar het zal niet gemakkelijk worden tegen de kampioen van de eredivisie. Gelukkig is in de beker alles mogelijk
Ik had mij vrijdag laat ingeschreven. Maandag had ik een bevestiging. Kan dus niet zo lang meer duren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb me Maandag ingeschreven. Enig idee hoe lang die inschrijving duurt?
geen idee eigenlijk. Ik zal m waarschijnlijk wel niet maken als rechtsback, maar geen idee of het golden/silver goal is of gewoon de tijd volspelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef airedale1002 het volgende:
Dat houd het wel heel spannend voor je. Wat nu als je in de verlenging de winnende scoort?
3 keer raden welke van die spelers ik benquote:99:54': Robin Arends probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Christiaan Doornbos te gaan.
99:54': Christiaan Doornbos maakte een vuile overtreding op Robin Arends. Laten we hopen dat de schade beperkt is gebleven en dat er niemand gewond is geraakt.
99:54': Zutphen krijgt een penalty!!!
100:17': Vincent Capella zal de penalty gaan nemen...
100:17': Vincent Capella schiet...
100:18': GOOOOOAL voor Zutphen!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen! Al moet ik toegeven vanuit deze positie lijkt het dat de keeper niet geheel vrijuit gaat bij die actie.
Bummer dude! Was toch een leuke prijs geweest op 't palmares.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
kut..
[..]
3 keer raden welke van die spelers ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |