ik hoop de selectie nog een beetje te kunnen versterken, ik ben nog bezig met 2 extra verdedigers en ik hoop dus ook nog een nieuwe goalie te kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Sautor het volgende:
Ik zal jullie ook missen
Wat ga je doen van de boete?
quote:28/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 8 op Spelinzicht.
27/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 17 op Tackelen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:41 schreef MacMauser het volgende:
Daar gaan ze in de eerste ronde van de beker onze vrienden van Elsloo![]()
![]()
Olympiakos Papalamepielos - Destron Elsloo FC 1-0![]()
Ja, die Dikkie Willems van jou draait wel erg lekker, zeg!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Ruudt het volgende:
0-10, 2 doelpunten, wéér een 10 en man of the match.
Ik ben nog geen basisspeler, maar het begint tenminste ergens op te lijken. Vanaf volgende week veel koppen als teamtraining, dus dan gaat dat ook een paar niveaus omhoog.quote:Tackling 12 Good
Game Vision 5 Very Weak
Positioning 2 Very Bad
Technique 2 Very Bad
Short Passes 1 Very Bad
Speed 6 Very Weak
Stamina 6 Very Weak
dat mag ook wel met 14 schoten :pquote:
Hetzelfde geldt voor jou SuperUli... Al 100 dagen niet meerquote:Op maandag 26 november 2007 10:26 schreef Soli het volgende:
Ruudt, je moet even met mij interacten (Geert Marthé-Bauer) anders zijn we straks geen vrienden meer
Het is al 130 dagen geleden dat je met mij hebt geinteract. Vind je mijn niet lief meer?
Ik denk omdat hij al een transfer heeft gehad. Dan zal je wel in waarde stijgen...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef nicomart het volgende:
wat ik me trouwens afvraag.. Mijn speler heeft een waarde van ¤510987
Maar die Australische Mick Forman met echt dramatische stats heeft een waarde van ¤2179743 Dat is bijna 4 keer zoveel als ikHoe komt dat zo hoog??
Hoe train je het meest efficient? Zoveel mogelijk met teamtraining meedoen en fitness boven 90% houden? Maakt het nog uit of je veel verschillende skills traint of dat je juist focust op één onderdeel? Ik zit nu op slechts iets meer dan 50% namelijk, dat mag best omhoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb de meeste skills en train op 1 na het meest efficient.
kloonquote:
Train zo veel mogeljik met het team mee, hou m'n fitness boven de 82% procent en heb een pt 4.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe train je het meest efficient? Zoveel mogelijk met teamtraining meedoen en fitness boven 90% houden? Maakt het nog uit of je veel verschillende skills traint of dat je juist focust op één onderdeel? Ik zit nu op slechts iets meer dan 50% namelijk, dat mag best omhoog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |