Ik ben bang dat de FEBO lekker ingepraat heeft op Jaap, ze zijn weer de dikste maatjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
Niets aan de hand dus. Dan nu meteen alle ballen op Dennis svp, voordat ook dat ideetje weer wegebt.
Hoe betrouwbaar is Huub als back up vraagt Jaap zich mss af, kan zo maar een keer de villa moeten verlaten omdat Lieke er niet tussenspringt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:46 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Jaap laat Dennis nu vallen.Hij voelt zijn eigen nu de man.
huub zal dr wel weer uitgescholden hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel opvallend dat Lieke bij Nadia in de kapsalon zit en niet bij Huub
Huub heeft gewoon een kort lontje........ en kan bot uit de hoek komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef riri het volgende:
ik denk dat huub extra dit soort dingen doet om te forceren dat er iets gebeurt......
Pas je goed op je zusje roept ze ook nog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef riri het volgende:
ik had allang iedereen daar in elkaar geslagen...nadia voorop...dom wijf,met haar stomme lachje
Dat meen je? Jezus christus, is er eindelijk een ingang om het spel op gang te brengen, gaan die nitwits zich er weer tegenaan bemoeien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat de FEBO lekker ingepraat heeft op Jaap, ze zijn weer de dikste maatjes.
Wat ze Huub ook naroept: Pas je goed op je zusje Huub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef riri het volgende:
ik had allang iedereen daar in elkaar geslagen...nadia voorop...dom wijf,met haar stomme lachje
Zo dom kan ze toch niet zijn?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Stupidisco het volgende:
heb het idee dat Lieke steeds meer begint te balen van Huub en dekking probeerd te krijgen bij Nadia
Dat zou echt een belachelijke keus zijn.... immers mocht Huub zich niet kunnen inhouden heeft ie meteen Lieke als backup...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef T-lex het volgende:
Gvd...Jaap nu weer dikke maatjes met Nix zeker...![]()
ik denk dat het gewoon door deze ruzie komt, mss was Dennis daarin wel sterk bezig in Jaaps visie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je? Jezus christus, is er eindelijk een ingang om het spel op gang te brengen, gaan die nitwits zich er weer tegenaan bemoeien.
Dat bedoel ik...en met dat zachte stemmetje zegt ze van die valse dingen.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pas je goed op je zusje roept ze ook nog.
Als het zo is ,zal ze er eerst voor zorgen dat Jaap niet bij Huub komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Stupidisco het volgende:
heb het idee dat Lieke steeds meer begint te balen van Huub en dekking probeerd te krijgen bij Nadia
Lieke baalt idd van Huub. Gisteren wou ze ook al niet vertellen dat ze graag met Luc en Nadia meewilde maar het niet tegen Huub wou vertellen omdat hij dan weer met haar ideen er vandoor zou gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Stupidisco het volgende:
Naad noemt haar net nog een zielige verschijning, tel uit je winst.quote:
Nadia doet een paar dagen lief en Huub mag niks tegen Nadia doen. Sterker nog, ze zet er gelijk een windscherm voor als Huub haar wat wind toeblaast. Lieke is soms net een mishandelde hond die ook gaat kwispelen als iemand hem een aai geeft.quote:
Als Jaap zich enkel door één actie-tje van Dennis laat leiden, heeft ie ook niet meer verdiend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:53 schreef 2live het volgende:
ik denk dat het gewoon door deze ruzie komt, mss was Dennis daarin wel sterk bezig in Jaaps visie.
Ja vind ik ook.Zie ook liever Jaap en Huub alleen praten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Gercos het volgende:
Ik vind lieke ook steeds meer irritant te worden steeds met alles bemoeien steeds haantje de voorste willen zijn. Steeds boos zijn als zij niet mee mag doen beetje het calimero effect.
Gelukkig dat Jaap doorzet.Nu maar hopen dat Lieke niet de hele dag gaat lopen zeiken.Maar Huub heeft nu Jaap dus zal ze ook moeten inbinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:57 schreef schatje het volgende:
Toch niet Jaap zo te horen. Mooi tv wil hij maken. Samen met Huub.
EXIT Lieke.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef noekje het volgende:
Lieke heeft wel de nagels in Huub gezet.
Ik heb er ook een hekel aan maar het is pure frustratie van Huub, zoveel domme mensen om hem heen, hij kan gewoon zijn ei niet kwijt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:57 schreef kybe het volgende:
Dit is iets wat ik niet leuk vind aan Huub,waarom gaat hij nou lopen schelden voor k....hoer enz,toch nergens voor nodig.
Gigantische grote bek tegen iedereen,nu ook weer tegen Lieke omdat zij er tussen is gesprongen en daardoor heeft hij haar nagels in zijn nek gehad.
Die gozer is zo dom.Kan niet wachten totdat hij door krijgt dat Jaap overgelopen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef riri het volgende:
Dennix snapt het dus nog steeds niet wat er aan de hand is.....
Nou dat hoop ik eigenlijk juist wel.... Eeerst nix naar huis.... dan Lieke en Huub verder samen met Jaap. Die Lieke is gewoon de weg kwijt. Denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft en overal beter in is. Doei Lieke.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig dat Jaap doorzet.Nu maar hopen dat Lieke niet de hele dag gaat lopen zeiken.Maar Huub heeft nu Jaap dus zal ze ook moeten inbinden.
Frustratie of niet... Huub moet z'n poten thuishouden. Dat is de essentie van het spel. Huub is meerder malen al te ver gegaan. Maar affijn dit keer was er dus weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan maar het is pure frustratie van Huub, zoveel domme mensen om hem heen, hij kan gewoon zijn ei niet kwijt.
Hij slaat wel beduidend vaker door dan de meeste andere bewoners.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Huub: ik ben ook maar een mens. Ik wil hem gewoon op zijn bek rammen, dat kan toch. Ik zit hier al bijna een jaar en soms sla je gewoon fucking door.
Pfffffff, gelukkig, ik was al bang dat Jaap het niet door wilde zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:02 schreef noekje het volgende:
Jaap gaat het doorzetten vandaag. Huub wil het eerst rechtbreien met Lieke.
De rest denkt dat het een vakantiepark is, Huub wil het spel spelen en kan niet tegen die lamlendigheid van de rest, ik kan het me voorstellen dat je af en toe flipt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij slaat wel beduidend vaker door dan de meeste andere bewoners.
hij krijgt ook beduidend meer voor zijn voeten dan andere bewoners.... komt ook doordat hij altijd haantje de voorste isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt dat hij de hele show op zijn schouders draagt.Alles draait om Huub.Doet Huub niks dan is het saai.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij zei ook,' ik heb de minste zelfbeheersing van alle bewoners samen met Brian.'quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zou het met die muts nog geen 5 minuten uithouden maar ik denk dat Huub haar veel harder met woorden aan moet pakken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:04 schreef riri het volgende:
ik kan me zo 200% voorstellen dat met zo'n mens als Nadia in de buurt met haar gepiep....gezeur en gedram je dat mens echt zo af en toe verrot wilt schelden als die de hele dag op je lip zit
Ik kan het me wel voorstellen... maar dan heb je weinig in een spel te zoeken waar je een miljoen kunt winnen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest denkt dat het een vakantiepark is, Huub wil het spel spelen en kan niet tegen die lamlendigheid van de rest, ik kan het me voorstellen dat je af en toe flipt.
Inderdaad niet slim. Huubke is gewoon een agressief mannetje aan het worden, ''vroeger'' was hij dat alleen wanneer hij dronken was. Tegenwoordig kan hij het ook al nuchter.. Para Huubquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:05 schreef itsme het volgende:
Hmm Ik moet het nog zien van jaap. Hij zat gelijk weer bij dennis na de ruzie dat zegt mij al weer genoeg.
Niet slim van Huub dit.
En lekker hoor, die klote streamlocks.![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
Oeee, subtiele bash van Luc richting Dennis.
wat zei Luc?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
Oeee, subtiele bash van Luc richting Dennis.
Hij vindt hem niet zelfverzekerd en jaloers. Elke keer dat hij met Nadia praat komt Dennis aan gerent.quote:
dan moet hij maar gewoon respecteren dat lieke wel tijd nodig heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef Dark het volgende:
Huub wil met Lieke kletsen, ze gaat eerst even zonnen.
Huub verzucht dat je beter homo kunt zijn.
Hij haat het als er onuitgesproken dingen zijn, als dingen blijven zweven.
Typisch man-eigen. Meteen alles oplossen. Vrouwen mogen niet eens een tijdje boos zijn. Go Liekequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef Dark het volgende:
Huub wil met Lieke kletsen, ze gaat eerst even zonnen.
Huub verzucht dat je beter homo kunt zijn.
En toch kon hij het goed vinden met Sylvisaai en die zweeft wat af.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef Dark het volgende:
knip
Gek, dat heb ik Dennix nog nooit zien doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij vindt hem niet zelfverzekerd en jaloers. Elke keer dat hij met Nadia praat komt Dennis aan gerent.
Dan lees je niet goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:17 schreef neehe het volgende:
Huub heeft Lieke weer uitgescholden, terwijl Lieke hem wilde beschermen, anders was Huub misschien exit gegaan
Ik vindt Huub af en toe echt een vervelend mannetje., en dat vindt hij zelf ook.
Maar hier op fok lijkt het wel of niemand dat ziet.
Meneer wil het nu direkt uitgesproken hebben terwijl hij net Lieke weer voor alles en nog wat uitgescholden heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:15 schreef akveor het volgende:
Lieke: Ik kom niet voor je op? Dan had je nu wel buiten de poort gestaan jonge....
Ik krijg steeds meer het idee dat Lieke Huub op een kinderachtige manier willen laten voelen dat ie verkeerd zat. Huub moet in de hoek want Lieke wil zonnen.
Nou ik heb anders altijd kritiek op de agressieve Huub. Het vervelende met die gast is dat hij mij het meest entertaint... Als Huub weg moet ben ik mijn hobby kwijt. De febo heeft gewoon slecht gecast als de hele show drijft op Huub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:17 schreef neehe het volgende:
Huub heeft Lieke weer uitgescholden, terwijl Lieke hem wilde beschermen, anders was Huub misschien exit gegaan
Ik vindt Huub af en toe echt een vervelend mannetje., en dat vindt hij zelf ook.
Dat is het geen kwestie van of het mag of niet. Ze levelen gewoon niet. Man snapt niet dat vrouw het niet wil oplossen en vrouw snapt niet dat hij het meteen wil oplossen. Man snapt niet ze gewoon boos wil zijn, vrouw snapt niet waarom hij niet even boos wil zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Typisch man-eigen. Meteen alles oplossen. Vrouwen mogen niet eens een tijdje boos zijn. Go Lieke
Hij wil niet geassocieerd worden met ruzies in DGK.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:21 schreef SiRojK het volgende:
Als er nu eindelijk eens een uitleg kan worden gegeven na een 'insinuerende TT'... Nu lees ik 'Carlos is naar huis gegaan', maar waarom dat zo is snap ik weer niet..
Oké nice...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij wil niet geassocieerd worden met ruzies in DGK.
Huub zegt dat hij helemaal niet de bedoeling had om te slaan....en als Lieke er dan voorspringt dan lijkt het natuurlijk alsof hij echt had willen slaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:17 schreef neehe het volgende:
En het vervelende van Lieke is dat ze urenlang Huub wil laten voelen dat hij fout zit terwijl hij het al uitgesproken heeft. Ze geeft hem niet eens de kans het uit te leggen, dat vind ik een vervelende eigenschap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:21 schreef kybe het volgende:
Het mooie van Huub is wel dat hij diep van binnen dondersgoed weet dat hij fout zit.
Die eigenschap hebben heel veel vrouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het vervelende van Lieke is dat ze uren Huub wil laten voelen dat hij fout zit terwijl hij het al uitgesproken heeft. Ze geeft hem niet eens de kans om het uit te leggen, dat vind ik een vervelende eigenschap.
Zij zou zich niet moeten laten raken door die scheldpartijen van Huub. Eerder heeft ze het al eens opgelost door in Natasia's bed te slapen. Het probleem met Lieke vind ik dat ze zo vaak zeikt. Wat ik ook wel begrijp ze zitten tenslotte in een relatie. Maar omdat ze zo vaak zeikt voelt dit vor mij weer als 1 van de vele ruzies.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Meneer wil het nu direkt uitgesproken hebben terwijl hij net Lieke weer voor alles en nog wat uitgescholden heeft.
Als Lieke er niet tussen springt en Huub slaat door kunnen ze op een gegeven moment hem niet meer in de villa houden.
Dus Lieke heeft dit alleen maar met de beste bedoelingen gedaan en krijgt dan nog van alles over haar heen.
Dat zij het even wil laten bezinken is juist goed.Huub's wil is geen wet.Het mooie van Huub is wel dat hij diep van binnen dondersgoed weet dat hij fout zit.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is het geen kwestie van of het mag of niet. Ze levelen gewoon niet. Man snapt niet dat vrouw het niet wil oplossen en vrouw snapt niet dat hij het meteen wil oplossen. Man snapt niet ze gewoon boos wil zijn, vrouw snapt niet waarom hij niet even boos wil zijn.
Man, knuppel, grot, vrouw, vacht, pot ach...whatever zie sig!![]()
Zo begreep ik het ook uit het gesprek tussen Jaap en Huub.... al is dat waarschijnlijk gekleurd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef riri het volgende:
[..]
Huub zegt dat hij helemaal niet de bedoeling had om te slaan....en als Lieke er dan voorspringt dan lijkt het natuurlijk alsof hij echt had willen slaan
je kan ook iets doen om bij de ander iets uit te lokken..huub was daarmee bezig en als iemand er dan voor springt..tja...
Ik hoop dat we dat Huub straks tegen Lieke gaan horen zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef riri het volgende:
[..]
Huub zegt dat hij helemaal niet de bedoeling had om te slaan....en als Lieke er dan voorspringt dan lijkt het natuurlijk alsof hij echt had willen slaan
je kan ook iets doen om bij de ander iets uit te lokken..huub was daarmee bezig en als iemand er dan voor springt..tja...
ze gaat er met de dag lelijker uitzien....quote:
Dan ben ik een uitzondering op de regel. Ik begin te schelden, not very ladylike, maar wil wel na de scheldkannonade luisteren naar de argumenten van mijn lief.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:28 schreef riri het volgende:
[..]
Die eigenschap hebben heel veel vrouwen
Wat een verschil hoe Sylvia met Huub omging.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het vervelende van Lieke is dat ze urenlang Huub wil laten voelen dat hij fout zit terwijl hij het al uitgesproken heeft. Ze geeft hem niet eens de kans het uit te leggen, dat vind ik een vervelende eigenschap.
Zo hebben zij allebei hun makken.Al begrijp ik in dit geval wel dat Lieke het even wil laten bezinken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het vervelende van Lieke is dat ze uren Huub wil laten voelen dat hij fout zit terwijl hij het al uitgesproken heeft. Ze geeft hem niet eens de kans om het uit te leggen, dat vind ik een vervelende eigenschap.
En Lieke daarna.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:17 schreef neehe het volgende:
Precies.... Sylvia vind boos zijn een negatieve energie verslindende houding.... Zij legt het naast zich neer en gaat verder... Lieke moet een bevestiging hebben dat zij gelijk heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een verschil hoe Sylvia met Huub omging.
Sylvia pakte gewoon zijn hand, en ze liepen samen fluitend weg.
Zo kan het ook
het is heel wat anders als je alleen bevriend bent met iemand of er ook een echte relatie mee hebt...dan spelen er heel andere zakenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... Sylvia vind boos zijn een negatieve energie verslindende houding.... Zij legt het naast zich neer en gaat verder... Lieke moet een bevestiging hebben dat zij gelijk heeft.
Mmmmm Sylvia.Kut toneelhaak...
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... Sylvia vind boos zijn een negatieve energie verslindende houding.... Zij legt het naast zich neer en gaat verder... Lieke moet een bevestiging hebben dat zij gelijk heeft.
Mmmmm Sylvia.Kut toneelhaak...
![]()
HerrieKing?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit Japio met een dubbele agenda.
- In het spel werkt hij het liefst met Dennix. Dekking ! Je zag het zojuist weer na de fitness-ruzie, eerst praten met Dennix.
- Japio moet nadenken over de naam van zijn talk-show : 'De Jaap en Huub Show' of 'De Huub en Jaap Show'. Hij mag de show alleen maken onder leiding van een manager en moet samenwerken met Huub.
Hij heet Dennix allang opgegeven....ineens is bij hem het kwartje gaan vallenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit Japio met een dubbele agenda.
- In het spel werkt hij het liefst met Dennix. Dekking ! Je zag het zojuist weer na de fitness-ruzie, eerst praten met Dennix.
- Japio moet nadenken over de naam van zijn talk-show : 'De Jaap en Huub Show' of 'De Huub en Jaap Show'. Hij mag de show alleen maken onder leiding van een manager en moet samenwerken met Huub.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:43 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heet Dennix allang opgegeven....ineens is bij hem het kwartje gaan vallen
Lieke wil gewoon een vrouw waar ze haar dingetjes mee kan delen en geen Huub die op alle slakken zout legt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:44 schreef Clank het volgende:
Dat Lieke uberhaupt een soort vriendschap met Nadia wil onderhouden, daar snap ik geen biet van.
Huub wéét hoe Nadia in elkaar steekt.. maar Lieke schijnt dat niet (te willen) zien.
Stoere (...) vakantiekiekjes voor de Brodda's op Aruba?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn die paupers in Godsnaam mee bezig?
[afbeelding]
Oorspronkelijk was dat een grote daktuin. Nu is een stuk weggehaald voor de fitness ruimtequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stoere (...) vakantiekiekjes voor de Brodda's op Aruba?
Het ziet er niet uit.
alsof je fatsoenlijk dingen kunt delen met nadia die steekt je een groot mes in de rug zo snel als je je omdraait.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke wil gewoon een vrouw waar ze haar dingetjes mee kan delen en geen Huub die op alle slakken zout legt.
quote:
quote:"Yo homies!
It's me, your main man Brian. All is good in the hood and in the cage!
My personal ho took some pics of me, lookin' all gangsta and shit. First, she braided my hair, stupid cunt. That's why I'm wearing my towel on my head. Aight!"
Dat kan.... maar het gaat erom dat Nadia wil luisteren.... en Lieke weet best dat Nadia's intentie een andere is... maar zij is ondertussen wel mooi d'r verhaal kwijt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:51 schreef Gercos het volgende:
[..]
alsof je fatsoenlijk dingen kunt delen met nadia die steekt je een groot mes in de rug zo snel als je je omdraait.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
That's how I make mo' money, biatch!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
![]()
Hoe kom je aan die tekst, verzin je die zelf?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:00 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst http://www.youtube.com/watch?v=J6TdfOkLVqE
Lobasca
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:58 schreef Meganog het volgende:
Luc: "Ik ben niet jaloers".
Nadia: "Zero?"
Luc: Nou ja, ik ben wel jaloers. Als ik jaloers ben zeg ik het en als ik niet jaloers ben dan zeg ik het niet. Simpel zat."
Rapteksten schrijven voor Mart (de lul) Smeets?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's how I make mo' money, biatch!
![]()
Mart moet met zijn Smeetserige handen van mijn teksten afblijvenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:02 schreef noekje het volgende:
Rapteksten schrijven voor Mart (de lul) Smeets?
Hij probeert Luc ervan te overtuigen dat Naad zijn vrouw is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Copycat het volgende:
En toen weer on topic: Wat is Dennisje aan het doen?
![]()
Stijlvolquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Huub heeft tegen Lieke gezegd: Ga jij lekker Luc neuken.....
oeps...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Wat een walgelijke opmerking zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Omdat Lieke er tussen sprong net?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Huub gedraagt zich sowieso nogal walgelijk tegen Lieke op het moment.quote:
dat begrijp ik ook... hoop alleen dat ze straks niet gaat zeuren.... daar kan ik zo slecht tegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Zo hebben zij allebei hun makken.Al begrijp ik in dit geval wel dat Lieke het even wil laten bezinken.
Wat heeft dat met het realiseren te maken dat Lieke een persoonlijkheid heeft? Hij was boos.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Verida het volgende:
Wat een arrogant balletje is die huub af en toe, de beroemdheid stijgt hem volgens mij een beetje naar het hoofd.
Hij zal zich moeten realiseren dat Lieke niet het prototype huubfan is, maar een eigen sterke persoonlijkheid.
Ik bedoel met dat realiseren dat hij misschien is over zijn eigen irrationele boosheid moet gaan nadenken ipv Lieke de schuld te geven. Lieke heeft hem voor de zoveelste keer gered van een exit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het realiseren te maken dat Lieke een persoonlijkheid heeft? Hij was boos.
Niets menselijks is mij vreemd. Ik begreep zelfs waarom Brian door die glazen deur liep.
Als Huub Lieke getrapt zou hebben, dan zou het gesprek tussen Huub en Lieke daar wel over gaan.quote:
Ze beschermt zichzelf daarmee ook voor een exit. Dat weet zij ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft hem voor de zoveelste keer gered van een exit.
dat bedoel ik dus met de beroemdheid en populariteit stijgen hem een beetje naar het hoofdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
De omgekeerde wereld.
Lieke krijgt duidelijk instructies voor het geval dat Huub weer eens een onbeheersbare agressie aanval krijgt. Het probleem van die agressie aanvallen komt niet aan de orde. Dat moet ze maar accepteren blijkbaar.
Hoezo...hoe weet jij dat nou?Je kunt toch helemaal niet met zekerheid zeggen dat als Lieke er niet tussen was gaan staan hij echt iets had gedaan....hoezo dan hem gered van een exit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat realiseren dat hij misschien is over zijn eigen irrationele boosheid moet gaan nadenken ipv Lieke de schuld te geven. Lieke heeft hem voor de zoveelste keer gered van een exit.
Waarom, als huub eruit is kan Lieke altijd nog met Jaap verder. Lijkt me ook een sterk koppel in het spelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze beschermt zichzelf daarmee ook voor een exit. Dat weet zij ook.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze beschermt zichzelf daarmee ook voor een exit. Dat weet zij ook.
Daar staat nog niks van vast volgens mij. Ik zie dat ook niet voor me, Jaap en Lieke.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom, als huub eruit is kan Lieke altijd nog met Jaap verder. Lijkt me ook een sterk koppel in het spel
Huub zegt zelf dat hij klaarstond om Dennis te slaan en dat Lieke dat voorkomen heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo...hoe weet jij dat nou?Je kunt toch helemaal niet met zekerheid zeggen dat als Lieke er niet tussen was gaan staan hij echt iets had gedaan....hoezo dan hem gered van een exit?
Een zeer voorbarige conclusie....
Hij heeft zijn excuses nu al meerder malen aangeboden??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:21 schreef ericahysterica het volgende:
lieke is nog erg boos en huub moet nog wat meer door het stof.........pfffffff
jongens kunnen jullie het nou over vanavond hebben?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
Het filmpje van de "vechtpartij
http://goudenkooi.headlin(...)en-lange-streamlock/
iedereen zit toch anders in elkaar?de één reageert anders dan de ander....wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Huub legt duidelijk uit wat en hoe hij het voelt en Lieke snapt het niet, want het moet op Lieke hAar manier.
Damn die agressie van huub komt elke keer echt uit het niets.... en dennisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
that's life darlingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Gossamme, kiss and make up..... Alles moet in den treure herhaald worden, wat is dat toch nutteloos.
Ik keek nog even terug maar ik hoor toch echt Dennix zeggen dat Lieke een stinkhoer is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik keek nog even terug maar ik hoor toch echt Dennix zeggen dat Lieke een stinkhoer is.
Ja, maar Lieke is geen Amanda, die wordt bang, Lieke niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Huub legt duidelijk uit wat en hoe hij het voelt en Lieke snapt het niet, want het moet op Lieke hAar manier.
Dat hoop ik dan maar. Voor mij geeft het aan dat ze moeilijk uit een gevoel kan stappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke is nog boos en daarom wat minder enthousiast maar je hoort door haar stem dat ze het echt wel leuk vindt.
Onzin een beetje nuanceren kan geen kwaad he. Huub heeft zich als een dolle stier en een hufter naar Lieke gedragen. Maar het is niet omkeerbaar en als huub erkent dat hij fout is geweest, wat is dan haar punt om dit nog 10 keer te herhalen en te mokken? Koppigheid vind ik een heel vervelende eigenschap in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, maar Lieke is geen Amanda, die wordt bang, Lieke niet.
En als Lieke alles maar pikt, dan wordt ze wel hetzelfde als Amanda.
Ik vraag me af wat de vrouwen hier op fok zouden doen als hun vriend/man hetzelfde zou doen als Huub.
Zou het dan na excuses opeens weer koek en ei zijn ? ( ja.ja dat geloven jullie toch zelf niet )
Alles wordt hier door een rose Huub bril gezien.
ja de strategiebespreking van vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Clank het volgende:
Leuk en aardig allemaal dat geneuzel over een eventuele show van Jaap, Huub en Lieke.. maar kom op met dat gesprek met Dennis!!
Amen.quote:
Mag de regel van 'don't shoot the messenger' svp overboord?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
B: ik ben de boodschapper!
Huub zegt zelf dat het geen spel was maar pure boosheid en agressie. Hoezo maak jij er dan van alsof het was om iets uit te lokken? Hij was opgefokt en verloor zijn zelfbeheersing, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:44 schreef riri het volgende:
nou...ik begrijp huub wel....hij daagt hier lekker uit en probeert uit te lokken...niks mis mee
Welnee, hij verliest weer eens de controle.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:44 schreef riri het volgende:
nou...ik begrijp huub wel....hij daagt hier lekker uit en probeert uit te lokken...niks mis mee
Jammer dat Huub zich zo heeft laten opfokken door loser Dennix maar na het breken van de vinger van Huub is de haat naar Dennix toe alleen maar groter geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zegt zelf dat het geen spel was maar pure boosheid en agressie. Hoezo maak jij er dan van alsof het was om iets uit te lokken? Hij was opgefokt en verloor zijn zelfbeheersing, niets meer en niets minder.
Nee, ik verwacht dat hij het tijdens de avondmaaltijd gaat melden, kan iedereen meegenieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef petraa het volgende:
Mooi, heeft Jaap het al tegen dennis gezegd ??
wat een held die dennisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
Welkome J-Fquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:56 schreef J-F het volgende:
Hi,
Ik ben nieuw, Ik volg meer als een half jaar de kooi,
nooit geregistreert, Volg ook al heleee tijd Fok Forum.
offtopic: ik vond laatst deze foto trug , hehe
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkome J-F![]()
Van wie is die hond? Die heb ik gemist![]()
Nena, ik vond leuke Picquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkome J-F![]()
Van wie is die hond? Die heb ik gemist![]()
Gezellig en welkomquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:56 schreef J-F het volgende:
Hi,
Ik ben nieuw, Ik volg meer als een half jaar de kooi,
nooit geregistreert, Volg ook al heleee tijd Fok Forum.
offtopic: ik vond laatst deze foto trug , hehe
[afbeelding]
Ah, dankquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:59 schreef J-F het volgende:
@ Taurus \
eh, huub zat nadua heletijd te fucken,
van je kan niet tellen, naar tijdje was het Kanker dit , kanker dat,
Na tijdje tegen elkaar aan te lopen tussen H & D,
toen steam lock!
Ooohhh, natuurlijk, Nena had ook zo'n gevalletjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:00 schreef J-F het volgende:
[..]
Nena, ik vond leuke Pic
haha, ik ben trouwens beetje fan van huub,
Ja Alweer 1, hehe,
En ik vind goed plan voor huub om weer met jaapie te gaan,
betekent weer dubbele dekking voor huubje en lieke.
Haha ,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, natuurlijk, Nena had ook zo'n gevalletje![]()
Huub en Jaap levert voor ons tenminste meer kijkplezier. Gisteravond was er een speciale uitzending op tv, een overzicht van het afgelopen jaar. Dan zie je goed hoe het is veranderd sinds de komst van Dennis en Nadia: het is veel onderhoudender geweest.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Nou moe... Lieke vindt het gebouw van de Gasunie in Groningen niet mooi. Ze vindt het wanstaltig.
rijd ik bijna Dagelijks langs,quote:
haha ja slimpie,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
prachtig...Jaap paait ze nog even...komt de klap straks hartstikke hard aan
heerlijk dat sarcasme....
die kinderpost die nadia en dennix krijgen![]()
ja, van een kind van 2,5 en 4quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,quote:
ik heb nog steeds geen vertrouwen in Jaap dat hij dat ook echt doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef J-F het volgende:
[..]
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,
die nad en den helemaal tof vind,
is namelijk de 1e die dat vind.
Kan nie anders,
wie is dan ook Fan van DenniX?![]()
sssssssstt..er zit hier één die-hard en voor je het weet mag je niet op zijn brommert mee naar de warming-house-met-butt-plug-partyquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef J-F het volgende:
[..]
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,
die nad en den helemaal tof vind,
is namelijk de 1e die dat vind.
Kan nie anders,
wie is dan ook Fan van DenniX?![]()
Ik snap oprecht niet hoe iemand zo'n inschatting kan maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennsi en Nadia krijgen een lieve brief van een kijker die zegt dat hun liefde zo oprecht is. Dat ze in elkaar de hoofdprijs al hebben gevonden....![]()
............................................................................................ *zucht*quote:
haha lol,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
............................................................................................ *zucht*
Is blind en hoort alleen maar skattie , poepie, de hele dag en denkt dat Nadia dat meent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe iemand zo'n inschatting kan maken.
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
............................................................................................ *zucht*
Hee!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?![]()
Een blinde die de hele dag naar de streams luistert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Is blind en hoort alleen maar skattie , poepie, de hele dag en denkt dat Nadia dat meent.![]()
Haha , als je fan van nixie bent,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Een blinde die de hele dag naar de streams luistert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |