Jammer dat Huub zich zo heeft laten opfokken door loser Dennix maar na het breken van de vinger van Huub is de haat naar Dennix toe alleen maar groter geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zegt zelf dat het geen spel was maar pure boosheid en agressie. Hoezo maak jij er dan van alsof het was om iets uit te lokken? Hij was opgefokt en verloor zijn zelfbeheersing, niets meer en niets minder.
Nee, ik verwacht dat hij het tijdens de avondmaaltijd gaat melden, kan iedereen meegenieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef petraa het volgende:
Mooi, heeft Jaap het al tegen dennis gezegd ??
wat een held die dennisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
Het filmpje van de "vechtpartij
http://goudenkooi.headlin(...)en-lange-streamlock/
Welkome J-Fquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:56 schreef J-F het volgende:
Hi,
Ik ben nieuw, Ik volg meer als een half jaar de kooi,
nooit geregistreert, Volg ook al heleee tijd Fok Forum.
offtopic: ik vond laatst deze foto trug , hehe
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkome J-F![]()
Van wie is die hond? Die heb ik gemist![]()
Nena, ik vond leuke Picquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkome J-F![]()
Van wie is die hond? Die heb ik gemist![]()
Gezellig en welkomquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:56 schreef J-F het volgende:
Hi,
Ik ben nieuw, Ik volg meer als een half jaar de kooi,
nooit geregistreert, Volg ook al heleee tijd Fok Forum.
offtopic: ik vond laatst deze foto trug , hehe
[afbeelding]
Ah, dankquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:59 schreef J-F het volgende:
@ Taurus \
eh, huub zat nadua heletijd te fucken,
van je kan niet tellen, naar tijdje was het Kanker dit , kanker dat,
Na tijdje tegen elkaar aan te lopen tussen H & D,
toen steam lock!
Ooohhh, natuurlijk, Nena had ook zo'n gevalletjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:00 schreef J-F het volgende:
[..]
Nena, ik vond leuke Pic
haha, ik ben trouwens beetje fan van huub,
Ja Alweer 1, hehe,
En ik vind goed plan voor huub om weer met jaapie te gaan,
betekent weer dubbele dekking voor huubje en lieke.
Haha ,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, natuurlijk, Nena had ook zo'n gevalletje![]()
Huub en Jaap levert voor ons tenminste meer kijkplezier. Gisteravond was er een speciale uitzending op tv, een overzicht van het afgelopen jaar. Dan zie je goed hoe het is veranderd sinds de komst van Dennis en Nadia: het is veel onderhoudender geweest.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Nou moe... Lieke vindt het gebouw van de Gasunie in Groningen niet mooi. Ze vindt het wanstaltig.
rijd ik bijna Dagelijks langs,quote:
haha ja slimpie,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
prachtig...Jaap paait ze nog even...komt de klap straks hartstikke hard aan
heerlijk dat sarcasme....
die kinderpost die nadia en dennix krijgen![]()
ja, van een kind van 2,5 en 4quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,quote:
ik heb nog steeds geen vertrouwen in Jaap dat hij dat ook echt doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef J-F het volgende:
[..]
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,
die nad en den helemaal tof vind,
is namelijk de 1e die dat vind.
Kan nie anders,
wie is dan ook Fan van DenniX?![]()
sssssssstt..er zit hier één die-hard en voor je het weet mag je niet op zijn brommert mee naar de warming-house-met-butt-plug-partyquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef J-F het volgende:
[..]
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,
die nad en den helemaal tof vind,
is namelijk de 1e die dat vind.
Kan nie anders,
wie is dan ook Fan van DenniX?![]()
Ik snap oprecht niet hoe iemand zo'n inschatting kan maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennsi en Nadia krijgen een lieve brief van een kijker die zegt dat hun liefde zo oprecht is. Dat ze in elkaar de hoofdprijs al hebben gevonden....![]()
............................................................................................ *zucht*quote:
haha lol,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
............................................................................................ *zucht*
Is blind en hoort alleen maar skattie , poepie, de hele dag en denkt dat Nadia dat meent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe iemand zo'n inschatting kan maken.
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
............................................................................................ *zucht*
Hee!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?![]()
Een blinde die de hele dag naar de streams luistert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Is blind en hoort alleen maar skattie , poepie, de hele dag en denkt dat Nadia dat meent.![]()
Haha , als je fan van nixie bent,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |