rijd ik bijna Dagelijks langs,quote:
haha ja slimpie,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
prachtig...Jaap paait ze nog even...komt de klap straks hartstikke hard aan
heerlijk dat sarcasme....
die kinderpost die nadia en dennix krijgen![]()
ja, van een kind van 2,5 en 4quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,quote:
ik heb nog steeds geen vertrouwen in Jaap dat hij dat ook echt doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:06 schreef riri het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef J-F het volgende:
[..]
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,
die nad en den helemaal tof vind,
is namelijk de 1e die dat vind.
Kan nie anders,
wie is dan ook Fan van DenniX?![]()
sssssssstt..er zit hier één die-hard en voor je het weet mag je niet op zijn brommert mee naar de warming-house-met-butt-plug-partyquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef J-F het volgende:
[..]
D&N worden nu 'para' , ze hebben brief voor hun 2,
die nad en den helemaal tof vind,
is namelijk de 1e die dat vind.
Kan nie anders,
wie is dan ook Fan van DenniX?![]()
Ik snap oprecht niet hoe iemand zo'n inschatting kan maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennsi en Nadia krijgen een lieve brief van een kijker die zegt dat hun liefde zo oprecht is. Dat ze in elkaar de hoofdprijs al hebben gevonden....![]()
............................................................................................ *zucht*quote:
haha lol,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
............................................................................................ *zucht*
Is blind en hoort alleen maar skattie , poepie, de hele dag en denkt dat Nadia dat meent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe iemand zo'n inschatting kan maken.
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
............................................................................................ *zucht*
Hee!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?![]()
Een blinde die de hele dag naar de streams luistert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Is blind en hoort alleen maar skattie , poepie, de hele dag en denkt dat Nadia dat meent.![]()
Haha , als je fan van nixie bent,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten ze nu nog niet dat je gek bent op "Bier en Tieten'?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |