Hoezo...hoe weet jij dat nou?Je kunt toch helemaal niet met zekerheid zeggen dat als Lieke er niet tussen was gaan staan hij echt iets had gedaan....hoezo dan hem gered van een exit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat realiseren dat hij misschien is over zijn eigen irrationele boosheid moet gaan nadenken ipv Lieke de schuld te geven. Lieke heeft hem voor de zoveelste keer gered van een exit.
Waarom, als huub eruit is kan Lieke altijd nog met Jaap verder. Lijkt me ook een sterk koppel in het spelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze beschermt zichzelf daarmee ook voor een exit. Dat weet zij ook.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze beschermt zichzelf daarmee ook voor een exit. Dat weet zij ook.
Daar staat nog niks van vast volgens mij. Ik zie dat ook niet voor me, Jaap en Lieke.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom, als huub eruit is kan Lieke altijd nog met Jaap verder. Lijkt me ook een sterk koppel in het spel
Huub zegt zelf dat hij klaarstond om Dennis te slaan en dat Lieke dat voorkomen heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo...hoe weet jij dat nou?Je kunt toch helemaal niet met zekerheid zeggen dat als Lieke er niet tussen was gaan staan hij echt iets had gedaan....hoezo dan hem gered van een exit?
Een zeer voorbarige conclusie....
Hij heeft zijn excuses nu al meerder malen aangeboden??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:21 schreef ericahysterica het volgende:
lieke is nog erg boos en huub moet nog wat meer door het stof.........pfffffff
jongens kunnen jullie het nou over vanavond hebben?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
Het filmpje van de "vechtpartij
http://goudenkooi.headlin(...)en-lange-streamlock/
iedereen zit toch anders in elkaar?de één reageert anders dan de ander....wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Huub legt duidelijk uit wat en hoe hij het voelt en Lieke snapt het niet, want het moet op Lieke hAar manier.
Damn die agressie van huub komt elke keer echt uit het niets.... en dennisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
that's life darlingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Gossamme, kiss and make up..... Alles moet in den treure herhaald worden, wat is dat toch nutteloos.
Ik keek nog even terug maar ik hoor toch echt Dennix zeggen dat Lieke een stinkhoer is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik keek nog even terug maar ik hoor toch echt Dennix zeggen dat Lieke een stinkhoer is.
Ja, maar Lieke is geen Amanda, die wordt bang, Lieke niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Huub legt duidelijk uit wat en hoe hij het voelt en Lieke snapt het niet, want het moet op Lieke hAar manier.
Dat hoop ik dan maar. Voor mij geeft het aan dat ze moeilijk uit een gevoel kan stappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke is nog boos en daarom wat minder enthousiast maar je hoort door haar stem dat ze het echt wel leuk vindt.
Onzin een beetje nuanceren kan geen kwaad he. Huub heeft zich als een dolle stier en een hufter naar Lieke gedragen. Maar het is niet omkeerbaar en als huub erkent dat hij fout is geweest, wat is dan haar punt om dit nog 10 keer te herhalen en te mokken? Koppigheid vind ik een heel vervelende eigenschap in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, maar Lieke is geen Amanda, die wordt bang, Lieke niet.
En als Lieke alles maar pikt, dan wordt ze wel hetzelfde als Amanda.
Ik vraag me af wat de vrouwen hier op fok zouden doen als hun vriend/man hetzelfde zou doen als Huub.
Zou het dan na excuses opeens weer koek en ei zijn ? ( ja.ja dat geloven jullie toch zelf niet )
Alles wordt hier door een rose Huub bril gezien.
ja de strategiebespreking van vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Clank het volgende:
Leuk en aardig allemaal dat geneuzel over een eventuele show van Jaap, Huub en Lieke.. maar kom op met dat gesprek met Dennis!!
Amen.quote:
Mag de regel van 'don't shoot the messenger' svp overboord?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
B: ik ben de boodschapper!
Huub zegt zelf dat het geen spel was maar pure boosheid en agressie. Hoezo maak jij er dan van alsof het was om iets uit te lokken? Hij was opgefokt en verloor zijn zelfbeheersing, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:44 schreef riri het volgende:
nou...ik begrijp huub wel....hij daagt hier lekker uit en probeert uit te lokken...niks mis mee
Welnee, hij verliest weer eens de controle.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:44 schreef riri het volgende:
nou...ik begrijp huub wel....hij daagt hier lekker uit en probeert uit te lokken...niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |