That's how I make mo' money, biatch!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
![]()
Hoe kom je aan die tekst, verzin je die zelf?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:00 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst http://www.youtube.com/watch?v=J6TdfOkLVqE
Lobasca
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:58 schreef Meganog het volgende:
Luc: "Ik ben niet jaloers".
Nadia: "Zero?"
Luc: Nou ja, ik ben wel jaloers. Als ik jaloers ben zeg ik het en als ik niet jaloers ben dan zeg ik het niet. Simpel zat."
Rapteksten schrijven voor Mart (de lul) Smeets?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's how I make mo' money, biatch!
![]()
Mart moet met zijn Smeetserige handen van mijn teksten afblijvenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:02 schreef noekje het volgende:
Rapteksten schrijven voor Mart (de lul) Smeets?
Hij probeert Luc ervan te overtuigen dat Naad zijn vrouw is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Copycat het volgende:
En toen weer on topic: Wat is Dennisje aan het doen?
![]()
Stijlvolquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Huub heeft tegen Lieke gezegd: Ga jij lekker Luc neuken.....
oeps...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Wat een walgelijke opmerking zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Omdat Lieke er tussen sprong net?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
Huub gedraagt zich sowieso nogal walgelijk tegen Lieke op het moment.quote:
dat begrijp ik ook... hoop alleen dat ze straks niet gaat zeuren.... daar kan ik zo slecht tegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Zo hebben zij allebei hun makken.Al begrijp ik in dit geval wel dat Lieke het even wil laten bezinken.
Wat heeft dat met het realiseren te maken dat Lieke een persoonlijkheid heeft? Hij was boos.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Verida het volgende:
Wat een arrogant balletje is die huub af en toe, de beroemdheid stijgt hem volgens mij een beetje naar het hoofd.
Hij zal zich moeten realiseren dat Lieke niet het prototype huubfan is, maar een eigen sterke persoonlijkheid.
Ik bedoel met dat realiseren dat hij misschien is over zijn eigen irrationele boosheid moet gaan nadenken ipv Lieke de schuld te geven. Lieke heeft hem voor de zoveelste keer gered van een exit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het realiseren te maken dat Lieke een persoonlijkheid heeft? Hij was boos.
Niets menselijks is mij vreemd. Ik begreep zelfs waarom Brian door die glazen deur liep.
Als Huub Lieke getrapt zou hebben, dan zou het gesprek tussen Huub en Lieke daar wel over gaan.quote:
Ze beschermt zichzelf daarmee ook voor een exit. Dat weet zij ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft hem voor de zoveelste keer gered van een exit.
dat bedoel ik dus met de beroemdheid en populariteit stijgen hem een beetje naar het hoofdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
De omgekeerde wereld.
Lieke krijgt duidelijk instructies voor het geval dat Huub weer eens een onbeheersbare agressie aanval krijgt. Het probleem van die agressie aanvallen komt niet aan de orde. Dat moet ze maar accepteren blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |