Ik ben bang dat de FEBO lekker ingepraat heeft op Jaap, ze zijn weer de dikste maatjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
Niets aan de hand dus. Dan nu meteen alle ballen op Dennis svp, voordat ook dat ideetje weer wegebt.
Hoe betrouwbaar is Huub als back up vraagt Jaap zich mss af, kan zo maar een keer de villa moeten verlaten omdat Lieke er niet tussenspringt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:46 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Jaap laat Dennis nu vallen.Hij voelt zijn eigen nu de man.
huub zal dr wel weer uitgescholden hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel opvallend dat Lieke bij Nadia in de kapsalon zit en niet bij Huub
Huub heeft gewoon een kort lontje........ en kan bot uit de hoek komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef riri het volgende:
ik denk dat huub extra dit soort dingen doet om te forceren dat er iets gebeurt......
Pas je goed op je zusje roept ze ook nog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef riri het volgende:
ik had allang iedereen daar in elkaar geslagen...nadia voorop...dom wijf,met haar stomme lachje
Dat meen je? Jezus christus, is er eindelijk een ingang om het spel op gang te brengen, gaan die nitwits zich er weer tegenaan bemoeien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat de FEBO lekker ingepraat heeft op Jaap, ze zijn weer de dikste maatjes.
Wat ze Huub ook naroept: Pas je goed op je zusje Huub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef riri het volgende:
ik had allang iedereen daar in elkaar geslagen...nadia voorop...dom wijf,met haar stomme lachje
Zo dom kan ze toch niet zijn?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Stupidisco het volgende:
heb het idee dat Lieke steeds meer begint te balen van Huub en dekking probeerd te krijgen bij Nadia
Dat zou echt een belachelijke keus zijn.... immers mocht Huub zich niet kunnen inhouden heeft ie meteen Lieke als backup...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef T-lex het volgende:
Gvd...Jaap nu weer dikke maatjes met Nix zeker...![]()
ik denk dat het gewoon door deze ruzie komt, mss was Dennis daarin wel sterk bezig in Jaaps visie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je? Jezus christus, is er eindelijk een ingang om het spel op gang te brengen, gaan die nitwits zich er weer tegenaan bemoeien.
Dat bedoel ik...en met dat zachte stemmetje zegt ze van die valse dingen.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pas je goed op je zusje roept ze ook nog.
Als het zo is ,zal ze er eerst voor zorgen dat Jaap niet bij Huub komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Stupidisco het volgende:
heb het idee dat Lieke steeds meer begint te balen van Huub en dekking probeerd te krijgen bij Nadia
Lieke baalt idd van Huub. Gisteren wou ze ook al niet vertellen dat ze graag met Luc en Nadia meewilde maar het niet tegen Huub wou vertellen omdat hij dan weer met haar ideen er vandoor zou gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:52 schreef Stupidisco het volgende:
Naad noemt haar net nog een zielige verschijning, tel uit je winst.quote:
Nadia doet een paar dagen lief en Huub mag niks tegen Nadia doen. Sterker nog, ze zet er gelijk een windscherm voor als Huub haar wat wind toeblaast. Lieke is soms net een mishandelde hond die ook gaat kwispelen als iemand hem een aai geeft.quote:
Als Jaap zich enkel door één actie-tje van Dennis laat leiden, heeft ie ook niet meer verdiend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:53 schreef 2live het volgende:
ik denk dat het gewoon door deze ruzie komt, mss was Dennis daarin wel sterk bezig in Jaaps visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |