abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 07:25:15 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121382862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:13 schreef Selestha het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst in 3 jaar van 3 getallen op de weegschaal naar 2 getallen. Vorige week 101, nu 99 *O*
En dat bereikt door mijn plan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121383182
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat bereikt door mijn plan?
Ja, en het niet meer eten van gluten. Ik deed je plan hiervoor ook al, maar zonder resultaat omdat ik kennelijk gewicht vasthoud door gluten. Nu gaat het opeens heel hard :) Helpt ook wel dat ik geen schreeuwende honger meer heb die ik eerder wel had, die logisch was aangezien ik nauwelijks voedingstoffen opnam voor het er weer uit was. Nu ben ik veel eerder verzadigd :)

Vraag is natuurlijk of ik dan een dieetplan nodig had of dat mijn gewicht puur aan de gluten te wijten was, dat weet ik niet. Maar jouw plan lijkt me sowieso een gezonde levensstijl :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Selestha op 10-01-2013 08:15:13 ]
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:44:13 #178
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_121384422
Prima plan hoor, er is alleen 1 probleem:

Je vermindert wel eens waar je calorie-inname niet, maar je verhoogt wel je verbruik. Hierdoor kan je toch weer het hongergevoel krijgen. Na het sporten erge trek hebben, wie kent het niet? ;)

Kleine tip die het proberen zeker waard is:

Koop een kleine keukenweegschaal, al is het een 1 euro ding van de action. Weeg hierop je groente en zorg dat je iedere dag minimaal 200 gram groente eet. Erg weinig nederlanders komen aan de dagelijkse 200 gram groente. (Het idee hierachter is dat groente veel vezels bevatten. Deze geven je een 'vol gevoel' terwijl ze amper bijdragen aan de calorie-inname)

Daarnaast ook elke dag minimaal 2 stuks fruit eten, om dezelfde reden als groente :)
Vervang een tussendoortje (koekje, snoepje) door een appel, banaan, etc.
pi_121400064
Ben al poosje bezig met afvallen, behalve dan in het weekend. Dan zuip ik 30 bier op, een pizza, patat en frikandel, zak chips en kebab, waardoor t afvallen dus erg sloom ging. Nu ga ik de aankomende vijf weken ook in het weekend normaal gezond eten. Ben benieuwd of ik over vijf weken ben afgevallen en hoeveel.
pi_121400379
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef stukput het volgende:
Ben al poosje bezig met afvallen, behalve dan in het weekend. Dan zuip ik 30 bier op, een pizza, patat en frikandel, zak chips en kebab, waardoor t afvallen dus erg sloom ging. Nu ga ik de aankomende vijf weken ook in het weekend normaal gezond eten. Ben benieuwd of ik over vijf weken ben afgevallen en hoeveel.
Wat. Dan heeft het inderdaad geen zin.
pi_121400577
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef Selestha het volgende:
Het is mij inmiddels ook duidelijk waarom ik geen gewicht verloor ondanks gezonder te eten en het 5 dagen per week werken bij de post. Ik blijk een glutenintolerantie te hebben, en dat leidt bij sommige mensen tot het vásthouden van gewicht in plaats van rap gewicht verliezen. Vroeger dachten we dat ik alleen prikkelbaar darm syndroom had, maar na wat testen op mijn verzoek omdat ik maar niet afviel is dit de conclusie.
Sinds ik de graanproducten heb geschrapt uit mijn dieet ben ik in 3 weken 4 kilo afgevallen zonder moeite en ik ben niet meer constant moe, geen diarree of buikpijn meer, een nu al betere huid (mn exceem neemt af) en ook geen doffe hoofdpijn meer als ik wakker word..

Ik eet verder normaal, voor koolhydraten eet ik nu ruim aardappelen, en verder eet ik gewoon normaal zoals altijd. Zonder frisdrank of snoep.

Als er iets motiveert om door te gaan, is dit het wel ;)
Ik moet een beetje gniffelen hiervan. Gezond eten staat niet gelijk aan vet verliezen. Als je het goed zou doen, dan zou je met graanproducten alsnog vet kunnen verliezen (hoofdpijn, diarree buiten gelaten). :)
If not now, then when.
pi_121402681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik moet een beetje gniffelen hiervan. Gezond eten staat niet gelijk aan vet verliezen. Als je het goed zou doen, dan zou je met graanproducten alsnog vet kunnen verliezen (hoofdpijn, diarree buiten gelaten). :)
Ok.. de expert weet het beter dan de dokter natuurlijk. Dat die zegt dat je ook gewicht vast kan houden door Coeliakie is natuurlijk geen argument... Vooral niet als dat gestaafd wordt door onmiddelijk gewichtsverlies..
pi_121410169
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ok.. de expert weet het beter dan de dokter natuurlijk. Dat die zegt dat je ook gewicht vast kan houden door Coeliakie is natuurlijk geen argument... Vooral niet als dat gestaafd wordt door onmiddelijk gewichtsverlies..
Het zal je nog verbazen hoe weinig dokters/huisartsen weten.
If not now, then when.
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:11:57 #184
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121413275
Dit is gewoon helemaal waar. Precies wat er in de OP staat doe ik al sinds 8 maanden. Ben op dit moment 25kg afgevallen. :)
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_121413716
Het is waar ja, als je heel zwaar bent, als je ong 10 kilo overgewicht hebt en je eet al gezond en sport veel , wordt t veel lastiger.
pi_121419692
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
Dit is gewoon helemaal waar. Precies wat er in de OP staat doe ik al sinds 8 maanden. Ben op dit moment 25kg afgevallen. :)
_O_ Wat goed.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:29:20 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121429849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je mist het stukje over glutenintolerantie Yuri. Dan is het niet zo handig om graanproducten te eten. Dat kan een hoop rare dingen met je lichaam doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121473316
Klinkt goed Piet, ga er zeker mee aan de slag :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_121484330
Hey,

Ik ben 16 jaar en weeg nu 90 kilo. (1m92)
Vorige jaar ben ik 20 kilo afgevallen. Toch ben ik nog niet helemaal
tevreden wat betreft m'n lichaam. Zou ik nog meer afvallen of is het beter
dat ik er even mee wacht?

Zoja, hoe zou ik dan het afvallen het beste kunnen oppakken?
destijds hielp een dieetist mij daarin.
Beter 2 benen op de grond, dan 1 in je mond..
  zaterdag 12 januari 2013 @ 22:48:41 #190
97745 Thorical
finding a way
pi_121486555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik moet er wel aan toegeven, ik kan echt niet in slaap komen met een rommelende maag
Wees bewust van wat en wanneer je eet. Je lichaam houd van gewoontes, iedere dag om 6 uur ontbijten dan moet je niet tot 7 uur uitslapen want je maag begint te knorren. Maar jij bent verstandig en kan dat patroon doorbreken.Jij stuurt je lijf en niet andersom houd daar rekening mee. .
  zondag 13 januari 2013 @ 00:59:18 #191
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121490902
Als je niet in slaap kan vallen sport je niet hard genoeg :6
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_121494066
Wat voor veel mensen al volstaat is gewoon elke dag water drinken ipv cola of iets dergelijks.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 04:05:47 #193
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121494200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De assumptie die je maakt is dat ik het nodig heb gewicht kwijt te raken. Maar ik leef voor 90-95% wel volgens dit plan. Drink geen Fris, eet veel groente, volkoren brood. Ik zondig nog wel eens met wat snoeperijen en pak in de winter niet vaak genoeg de fiets. Ik wandel veel maar sporten gaat niet echt meer sinds ik een anderhalf jaar geleden een longinfectie heb gehad en daarbij een flink deel van mijn longfunctionaliteit ben kwijtgeraakt.
In hoeverre zou rustig(er) sporten een optie zijn ? Of is wandelen al je grens ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_121494330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef Djandy het volgende:
Hey,

Ik ben 16 jaar en weeg nu 90 kilo. (1m92)
Vorige jaar ben ik 20 kilo afgevallen. Toch ben ik nog niet helemaal
tevreden wat betreft m'n lichaam. Zou ik nog meer afvallen of is het beter
dat ik er even mee wacht?

Zoja, hoe zou ik dan het afvallen het beste kunnen oppakken?
destijds hielp een dieetist mij daarin.
Zal zeker niet meer afvallen als ik jou was, je weegt precies goed. Gewoon beetje fitnessen.
pi_121494347
Ik ben nu 53 en weeg nog precies hetzelfde als op mijn 18e, wat nu?
pi_121495441
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 04:24 schreef stukput het volgende:

[..]

Zal zeker niet meer afvallen als ik jou was, je weegt precies goed. Gewoon beetje fitnessen.
Thanks @Stukput , Ik zal er over nadenken.
Beter 2 benen op de grond, dan 1 in je mond..
pi_121495909
Hallo ik ben een vrouw van 23, weeg 85 kg bij 1.60m. Afgelopen maandag begonnen met fitnissen. Ik doe nu veel conditie zoals cardio en roeien. Ik probeer gezond te eten door alles te laten grillen. Ik heb nog wel erg moeite met trainen en eten. Ik wil graag 20kg in een half jaar afvallen. Alles hangt bij mij en de kwartje is bij mij nu pas gevallen aangezien de dokter mij suiker ziekte type 1 heeft laten diagnoseren. Zijn er nog tips? :)
  zondag 13 januari 2013 @ 10:41:23 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121496099
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef jen2girl het volgende:
Hallo ik ben een vrouw van 23, weeg 85 kg bij 1.60m. Afgelopen maandag begonnen met fitnissen. Ik doe nu veel conditie zoals cardio en roeien. Ik probeer gezond te eten door alles te laten grillen. Ik heb nog wel erg moeite met trainen en eten. Ik wil graag 20kg in een half jaar afvallen. Alles hangt bij mij en de kwartje is bij mij nu pas gevallen aangezien de dokter mij suiker ziekte type 1 heeft laten diagnoseren. Zijn er nog tips? :)
Is die 20 kg er ook in een halfjaar bijgekomen?

En begin eens de OP te lezen, crashdiëten is niet verstandig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121496318
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is die 20 kg er ook in een halfjaar bijgekomen?

En begin eens de OP te lezen, crashdiëten is niet verstandig.
Ik heb al jaren zwaar overgewicht. Ik kon altijd moeilijk afvallen, volgens mijn therApeute ben ik een emotionele eter geweest en kon ik pas verder als ik 't hoofdstuk zou afsluiten. Ik ben bereid om nu gezond en hard tegen aan te gaan. Ik heb al wat pagina's gelezen maar dat zijn toch meer de algemene dingen om te weten.
pi_121638907
Piet, wat vind jij van het principe 3 uur voor het slapen gaan niks meer eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')