Zouden meer mensen moeten doen, gevarieerd en matig eten, weinig snoepen en meer bewegen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit doe ik ook. Leuk om er een topic over te zien.
Het overstappen van witbrood op volkoren heeft een wereld van verschil gemaakt. En geen light producten of frisdranken meer.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, gevarieerd en matig eten, weinig snoepen en meer bewegen.
Denk dat dat laatste het meeste verschil heeft gemaaktquote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het overstappen van witbrood op volkoren heeft een wereld van verschil gemaakt. En geen light producten of frisdranken meer.
Geen idee, heb het ook deels voor mijn tanden gedaan. Ik ben minder hongerig, maar ik eet nu meer vezels dus het is moeilijk te zeggen waar het aan ligt. Beide waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste het meeste verschil heeft gemaakt
Vezels zijn goed voor je stoelgang en je buikgevoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, heb het ook deels voor mijn tanden gedaan. Ik ben minder hongerig, maar ik eet nu meer vezels dus het is moeilijk te zeggen waar het aan ligt. Beide waarschijnlijk.
Goed bezig!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, heb het ook deels voor mijn tanden gedaan. Ik ben minder hongerig, maar ik eet nu meer vezels dus het is moeilijk te zeggen waar het aan ligt. Beide waarschijnlijk.
Ik moet alleen nog minderen in koffie en chocolademelk. Op het werk hebben we een automaat en dan is het maar al te verleidelijk om toch een bekertje te nemen. Niet bepaald caloriearm.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Goed bezig!
Naja, die frisdrank die je eerst dronk kon er voor zorgen dat je op onderhoud of er boven binnen kreeg. Nu je dit dus niet meer doet kun je afvallen. Sowieso nooit calorieën pakken uit drinken, tenzij je te weinig eet. Voor mij zou het een hel zijn om minder te kunnen eten omdat ik al teveel heb gedronken iig.
In koffie zit geen cal.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog minderen in koffie en chocolademelk. Op het werk hebben we een automaat en dan is het maar al te verleidelijk om toch een bekertje te nemen. Niet bepaald caloriearm.
Gemaakt van Tarwe, bevat gluten.quote:
Bewegen zet de meeste zoden aan de dijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, gevarieerd en matig eten, weinig snoepen en meer bewegen.
Daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gemaakt van Tarwe, bevat gluten.
De assumptie die je maakt is dat ik het nodig heb gewicht kwijt te raken. Maar ik leef voor 90-95% wel volgens dit plan. Drink geen Fris, eet veel groente, volkoren brood. Ik zondig nog wel eens met wat snoeperijen en pak in de winter niet vaak genoeg de fiets. Ik wandel veel maar sporten gaat niet echt meer sinds ik een anderhalf jaar geleden een longinfectie heb gehad en daarbij een flink deel van mijn longfunctionaliteit ben kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Misschien over heen gelezen maar hoeveel ben je zelf kwijt geraakt met dit afvalplan piet?
Een man, how come?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Bombshell het volgende:
Ben je eigenlijk een man of vrouw Pietverdriet? Ik dacht eigenlijk een man
Zoals ik in de op zeg, dit is geen dieetquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat dieeten voor vrouwen is jeweetz.
Oh nee sorry zo was het totaal niet bedoeld. Vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De assumptie die je maakt is dat ik het nodig heb gewicht kwijt te raken. Maar ik leef voor 90-95% wel volgens dit plan. Drink geen Fris, eet veel groente, volkoren brood. Ik zondig nog wel eens met wat snoeperijen en pak in de winter niet vaak genoeg de fiets. Ik wandel veel maar sporten gaat niet echt meer sinds ik een anderhalf jaar geleden een longinfectie heb gehad en daarbij een flink deel van mijn longfunctionaliteit ben kwijtgeraakt.
Niet in die zin nee, maar strict genomen natuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik in de op zeg, dit is geen dieet
En dat bereikt door mijn plan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:13 schreef Selestha het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst in 3 jaar van 3 getallen op de weegschaal naar 2 getallen. Vorige week 101, nu 99
Ja, en het niet meer eten van gluten. Ik deed je plan hiervoor ook al, maar zonder resultaat omdat ik kennelijk gewicht vasthoud door gluten. Nu gaat het opeens heel hardquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat bereikt door mijn plan?
Wat. Dan heeft het inderdaad geen zin.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef stukput het volgende:
Ben al poosje bezig met afvallen, behalve dan in het weekend. Dan zuip ik 30 bier op, een pizza, patat en frikandel, zak chips en kebab, waardoor t afvallen dus erg sloom ging. Nu ga ik de aankomende vijf weken ook in het weekend normaal gezond eten. Ben benieuwd of ik over vijf weken ben afgevallen en hoeveel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |