"Dat hebben ze een kwalitatief erg goede"?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over de vis bij de makro mag ik aannemen
Misschien zat zijn mond nog vol van de sushiquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Dat hebben ze een kwalitatief erg goede"?
Is dat Elsevier-jargon of zo?
Dat tweede... maar niet 1x per jaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je sushi koopt krijg je weinig voor veel geld
Of bedoelt hij dat hij het 1x per jaar eet
Het rollen zal de eerste keer misschien wat tegenvalen, of iig wat langer duren. Maar het is iets wat je snel kan oppikken, dus gewoon proberenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat tweede... maar niet 1x per jaar
Heb het een half jaar geleden ongeveer 'ontdekt' en sindsdien maar 3x gegeten ofzo...
Nee, dat is brabants maar dat snapt zo'n kouwe kak als jij nietquote:
Dude is helemaal geen koude kakquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is brabants maar dat snapt zo'n kouwe kak als jij niet
idiootquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is brabants maar dat snapt zo'n kouwe kak als jij niet
welke zijn de lelijke dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef Ian_Curtis het volgende:
Mijn eerste poging:
[ afbeelding ]
't smaakte prima al zeg ik het zelf. Volgende week weer en dan ga ik rolls met geroosterde eend proberen te maken. Rijst maken ging prima met de rijstkoker en het rollen had ik ook zo onder de knie. (de lelijke sushi's waren van m'n vriendin)
ligt er helemaal aan wat je wilt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:47 schreef MoChe het volgende:
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt qua geld en tijd?
ze zijn allemáál niet echt rondquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
De niet-ronde bedoelt hij waarschijnlijk
Maar het viel dus erg mee als eerste poging begrijp ik?
Hence the "quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn allemáál niet echt rond
Ziet er goed uitquote:
Kweenie hoor... Misschien moet je nog wat werken aande verhoudingenquote:
Pfff... 2 x 5 euro voor de vis, de surimi was echt cheap. 1 matje van een paar euro, wat rijst voor een paar euro en nog wat andere dingen waar ik aan aantal euro's kwijt voor was zoals die sushi kruiden. Ik was denk ik een uurtje kwijt, mischien iets meer. En ze zijn allemaal niet echt rond, maar die van mij waren iets ronder en stevigerquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:47 schreef MoChe het volgende:
Hoeveel ben je daar nou aan kwijt qua geld en tijd?
Je kunt alles bij de supermarkt vinden, maar daar betaal je het dubbele van wat je bij een toko betaalt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef Artificial-life het volgende:
Ik heb nog nooit Sushi gehad, maar het lijkt me erg lekker. Nu wil ik het dus eens uitproberen thuis, waar kan ik het beste mee beginnen? Je hebt wel van die sushi paketten uit een doos, maar dat lijkt me niks.
Waar kun je het beste van die bladeren kopen, en welke rijst moet ik nemen?
Waarom niet? Zelf maken is toch veel leuker, en je weet wat je eet. Ander eten maak je toch ook zelf klaar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:43 schreef pjhu het volgende:
Als je nog nooit Sushi hebt gegeten, begin dan in godsnaam niet met zelfbouw!
Koop eerst gewoon zo'n (lunch-)doos bij een keten (zoals bij die waar ik de naam niet meer van weet, op het centraal Station (bv Den Haag) en ga eerst eens proeven wat je het lekkerst vindt.
Daarna kan je altijd nog proberen ze zelf te bouwen!
Een soort West-kruiskade?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de Immermannstrasse (en een paar zijstraten) zitten een aantal japanse restaurants, japanse supermarkten, een Japans hotel (Nikko) en Japanse boekwinkel.
Je loopt er uit het Station zo naartoe (200 meter)
Ik haal mijn sushi-vis bij de viswinkel na de A-brug. Spijkerman is dat volgens mij. Wel even van te voren bestellen, dan houden ze het vers voor je achter. Ik ben niet 100% tevreden, maar ik woonde hiervoor in Scheveningen en Den Haag, dus ben erg verwend geweest wat betreft aanbod en advies. Bij Spijkerman hebben ze niet heel veel kaas gegeten van sushi, hoewel ze zeer hun best doen om mee te denken.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef FoRAiN het volgende:
Ik heb ook een vraag aan Duderinnetje, Waar in groningen haal jij de verse vis? Maar ook welke?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |