abonnement Unibet Coolblue
pi_53698982
[Centraal] Randverschijnselen #1
[Centraal] Randverschijnselen #2
[Centraal] Randverschijnselen #3
[Centraal] Randverschijnselen #4
[Centraal] Randverschijnselen #5
[Centraal] Randverschijnselen #6
[Centraal] Randverschijnselen #7
[Centraal] Randverschijnselen #8
[Centraal] Randverschijnselen #9
[Centraal] Randverschijnselen #10
[Centraal] Randverschijnselen #11
[Centraal] Randverschijnselen #12
[Centraal] Randverschijnselen #13
[Centraal] Randverschijnselen #14
[Centraal] Randverschijnselen #15
[Centraal] Randverschijnselen #16
[Centraal] Randverschijnselen #17
[Centraal] Randverschijnselen #18
[Centraal] Randverschijnselen #19
[Centraal] Randverschijnselen #20
[Centraal] Randverschijnselen #21
[Centraal] Randverschijnselen #22
[Centraal] Randverschijnselen #23
[Centraal] Randverschijnselen #24
[Centraal] Randverschijnselen #25
quote:
Twaalf voetbalsupporters aangehouden in Amsterdam.

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagmiddag in de binnenstad en in de buurt van stadion de Arena twaalf voetbalsupporters aangehouden.

Agenten hielden acht hooligans aan tijdens preventieve fouilleeracties in de stad, aldus een woordvoerder van de politie. Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen. Onder de arrestanten waren zowel aanhangers van Ajax als van de Kroatische club Dinamo Zagreb.

Vele voetbalsupporters hadden zich in de middag op en rond de Amsterdamse Wallen verzameld voor de wedstrijd tussen beide clubs, donderdagavond in de ArenA.
Game on!
pi_53699074
quote:
Twaalf voetbalsupporters aangehouden in Amsterdam.

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagmiddag in de binnenstad en in de buurt van stadion de Arena twaalf voetbalsupporters aangehouden.

Agenten hielden acht hooligans aan tijdens preventieve fouilleeracties in de stad, aldus een woordvoerder van de politie. Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen. Onder de arrestanten waren zowel aanhangers van Ajax als van de Kroatische club Dinamo Zagreb.

Vele voetbalsupporters hadden zich in de middag op en rond de Amsterdamse Wallen verzameld voor de wedstrijd tussen beide clubs, donderdagavond in de ArenA.


Vuisten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:50:07 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53699172
Is het nog beetje rustig gebleven daar in Amsterdam?
pi_53699814
Niks aan de hand dus
AFC AJAX
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:43:21 #5
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_53700687
quote:
FLORENCE - De sfeer in Florence is donderdag verder verslechterd na de rellen tussen Groningen- en Fiorentina-supporters.

Een fan van FC Groningen raakte gewond aan zijn hoofd nadat hij door een rondvliegende fles werd geraakt. Daarna ontstaken de fans van FC Groningen in woede. Deze trokken de stad in en vernielden diverse etalages en vuilnisbakken. Dit melden de Italiaanse kranten Gazzetta dello sport en La Nazione. Uiteindelijk heeft de politie de Nederlanders bijeen gedreven op het Piazza Santa Maria Novella. Twintig relschoppers zijn daar aangehouden, waaronder ook een tiental fans van fiorentina

Directeur Hans Nijland van FC Groningen liet donderdag nog weten de rellen als een incident te beschouwen. Volgens hem heerste er een 'zeer gemoedelijke sfeer' in Florence.

Later in de middag werden de geruchten, dat er dertig personen zonder toegangsbewijs naar de Italiaanse stad waren afgereisd, echter bevestigd. Onder deze groep bevonden zich twee personen met een stadionverbod. De politie heeft deze hele groep opgepakt. Ze worden vastgehouden tot na de wedstrijd.

Andere FC Groningen-fans worden onder politiebegeleiding naar het stadion vervoerd. Mensen die zich niet gedragen, komen het stadion niet in, aldus de Italiaanse politie.
en van gastenboek HH.nl(dus niet bijzonder betrouwbaar...):
quote:
net gast van Ajax gesproken.
Was goed los gegaan bij die ufo

enorm grote groep Ajax probeerde bij bbb te komen. zware charges me, honden, paarden, vele arrestaties

in stad diverse groepjes bbb aangevallen, bbb liep niet als grote groep rond.
pi_53700836
tvp
pi_53701938
Kheb al politie gespot
pi_53702585
Echt triest om te moeten rellen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_53703551
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:47 schreef ruud_fr het volgende:
tvp
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_53705461
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Echt triest om te moeten rellen
toch ff stiekem een tvptje achter laten
pi_53707132
pi_53707281
Rond de 30 aanhoudingen rond de ArenA hoor ik net, gevechten met ME bij het supportershome
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53707355
quote:
AMSTERDAM - Drie politieagenten zijn donderdagavond gewond geraakt tijdens rellen rond de voetbalwedstrijd Ajax-Dinamo Zagreb in de Amsterdam ArenA. In de buurt van het nabijgelegen supportershome van Ajax bekogelde een groep hooligans de agenten met stenen en flessen.
Een politieman moest met beenletsel naar het ziekenhuis. De andere twee zijn ter plaatse behandeld aan hoofdwonden.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53708911
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef denthemen het volgende:
Rond de 30 aanhoudingen rond de ArenA hoor ik net, gevechten met ME bij het supportershome
Zullen er vast nog wel meer worden.
pi_53708997
Dat ding zal dus gesloten worden, alweer...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 oktober 2007 @ 23:42:59 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53709218
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zullen er vast nog wel meer worden.
ja de sfeer zal niet echt gezellig zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:47:56 #17
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_53709337
Zojuist op Studio Sport: 42 man aangehouden na rellen, 3 agenten gewond door stenen en flessen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:50:05 #18
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_53709385
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef Happel het volgende:
Dat ding zal dus gesloten worden, alweer...
waarschijnlijk wel, viel natuurlijk al in het noodverordeningsgebied van Cohen, dus ik verwacht dat de zaak wordt dichtgetimmerd morgen....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_53709425
En in het uitvak van Gronigen was het ook ff raak na de uitschakeling , een ruitje stuk door een ijzeren staaf de ME erbij en italianen die wegrende
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:56:29 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53709569
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef Happel het volgende:
Dat ding zal dus gesloten worden, alweer...
Sowieso, brandblussers en barkrukken werden buiten gebruikt, dus denk dat dit weleens het einde kan worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53709593
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso, brandblussers en barkrukken werden buiten gebruikt, dus denk dat dit weleens het einde kan worden.
Was het geen terras weer?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 00:02:17 #22
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53709676
Vrees dat het home lange tijd dicht zal gaan. Al sloeg het optreden van de ME/politie nergens op, die paar me-ersdie het home binnen gingen zullen daar de volgende keer wel langer over nadenken.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 00:15:47 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53709952
Dag home
pi_53710181
Staat er al materiaal online?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 00:50:19 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53710544
Waarom was dat home dan ook open? Sluiten ze het met Feyenoord-thuis, waarin eigenlijk helemaal NIETS kan gebeuren...maar als er 1000 Kroatische neanderthalers voorbij wandelen is het prima dat het home open is...

Overigens ging het rond 16.20u al goed los bij het home (op dat pad tussen het home en het stadion), een flinke groep kroaten (tenminste, van een afstandje leken het kroaten ) die tegen de ME aan het knokken was. Vuurpijltjes die gegooid werden etc.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53710744
Chaos bij het honk ja, zodra bekend werd dat die Kroaten en ME eraan kwamen werden de barkrukken kapot geslagen en rende iedereen met de stoelpoten enz. naar buiten
pi_53710793
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:03 schreef Bananenman het volgende:
Chaos bij het honk ja, zodra bekend werd dat die Kroaten en ME eraan kwamen werden de barkrukken kapot geslagen en rende iedereen met de stoelpoten enz. naar buiten
Gaaf zeg.
pi_53710833
Zo gaaf zelfs dat je gewoon een verkapte TVP móest plaatsen in dit topic?
pi_53710863
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:08 schreef Bananenman het volgende:
Zo gaaf zelfs dat je gewoon een verkapte TVP móest plaatsen in dit topic?
Inderdaad.
pi_53710970
Ondanks alles weer mooie ronde europa voor Groningen.
pi_53711594
Home zal idd wel dichtgaan, maar het ging er nog aardig los ja, in de stad maar weinig gezien verder.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 03:18:00 #32
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_53711654
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:03 schreef Bananenman het volgende:
Chaos bij het honk ja, zodra bekend werd dat die Kroaten en ME eraan kwamen werden de barkrukken kapot geslagen en rende iedereen met de stoelpoten enz. naar buiten
Grote Jongens zeg, die Amsterdammers, een echte vent vecht met zijn vuisten!
Forza Roda
pi_53711699
Ok flink rellen dus, maar hebben die sjappie's ook de BBB aangepakt of alleen maar beetje lopen gooien tegen de wouten..
Nothing to see here, carry on
pi_53712278
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:08 schreef Bananenman het volgende:
Zo gaaf zelfs dat je gewoon een verkapte TVP móest plaatsen in dit topic?
Over verkapte TVP's gesproken
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53713036
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 03:18 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Grote Jongens zeg, die Amsterdammers, een echte vent vecht met zijn vuisten!
Jij vecht ook altijd met je vuisten tegen M.E'ers met knuppels?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:13:30 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53713095
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:09 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Jij vecht ook altijd met je vuisten tegen M.E'ers met knuppels?
Inderdaad, overigens mag dat soort wapens van mij ook wel gebruikt worden tegen de stillen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53713099
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 03:18 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Grote Jongens zeg, die Amsterdammers, een echte vent vecht met zijn vuisten!
Dat gebeurt al jaren niet meer, of wou je zeggen dat Picornie ook met de vuisten vermoord is?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:35:27 #38
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53713455
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, overigens mag dat soort wapens van mij ook wel gebruikt worden tegen de stillen.
Ze hadden weer een flink arsenaal opengetrokken zeg gisteren
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53713481
Kleine confrontatie tussen Heerenveen en Helsinborg bij het spelershotel. Daarbij is Breuer gewond geraakt door een steen tegen het hoofd. De supporters en spelers van Heerenveen zijn daarop ingesloten, tot de politie de HK van Helsingborg had verwijderd.

Raar.... zelf spelers hebben zich er dus mee bemoeid. En het schijnt(!) dat Alves en een Drostje te zijn gevlucht tijdens deze taferelen en beide zijn nog spoorloos.
Verbaast me niet dat Alves er bij zit, die weer spoorloos is.

Dit laatste heb ik van horen zeggen.
pi_53714416
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:50 schreef Againzender het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel, viel natuurlijk al in het noodverordeningsgebied van Cohen, dus ik verwacht dat de zaak wordt dichtgetimmerd morgen....
Voor 3 weken en dan gaat hij toch weer open.
pi_53714769
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ze hadden weer een flink arsenaal opengetrokken zeg gisteren
Zoo echt niet normaal man

Verder is het natuurlijk achterlijk dat het home open was. Iedereen stond in het home natuurlijk toen die gasten bij Strandvliet aan kwamen. Dan kun je dit verwachten. Ik vrees ook dat we voorlopig niet meer in het home terecht kunnen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:41:11 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53714904
Ach, je zal het altijd houden. Voorheen was de "Sunrise" altijd open tijdens dit soort wedstrijden en ging het daar mis, nu is het supportershome open en gaat het mis, maar het zal sowieso altijd misgaan. Of er nu iets open is of niet, dit hou je niet tegen. Toch ben ik bang dat dit weleens het einde kan zijn, vooral vanwege het feit dat er attributen uit het supportershome zijn gebruikt tegen de ME.

Waarom zijn die stillen eigenlijk gekleed in burgerkleding? Iedereen weet toch wie het zijn?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:46:09 #43
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_53715041
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef dagizmo het volgende:
Kleine confrontatie tussen Heerenveen en Helsinborg bij het spelershotel. Daarbij is Breuer gewond geraakt door een steen tegen het hoofd. De supporters en spelers van Heerenveen zijn daarop ingesloten, tot de politie de HK van Helsingborg had verwijderd.

Raar.... zelf spelers hebben zich er dus mee bemoeid. En het schijnt(!) dat Alves en een Drostje te zijn gevlucht tijdens deze taferelen en beide zijn nog spoorloos.
Verbaast me niet dat Alves er bij zit, die weer spoorloos is.

Dit laatste heb ik van horen zeggen.
Alleen maar goed dat spelers er niet voor weglopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_53715440
Groningen gisteren tot ongeveer 2 uur in het stadion moeten blijven zitten wegens wat ongeregeldheden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53715614
Gaat goed met Nederland
AFC AJAX
pi_53716791
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef dagizmo het volgende:
Kleine confrontatie tussen Heerenveen en Helsinborg bij het spelershotel. Daarbij is Breuer gewond geraakt door een steen tegen het hoofd. De supporters en spelers van Heerenveen zijn daarop ingesloten, tot de politie de HK van Helsingborg had verwijderd.

Raar.... zelf spelers hebben zich er dus mee bemoeid. En het schijnt(!) dat Alves en een Drostje te zijn gevlucht tijdens deze taferelen en beide zijn nog spoorloos.
Verbaast me niet dat Alves er bij zit, die weer spoorloos is.


Dit laatste heb ik van horen zeggen.
Laatste kan je doorstrepen. Alves en Drost zijn gewoon in het hote gebleven. Wat tegenstrijdige telefoontjes gehad.
pi_53717398
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Groningen gisteren tot ongeveer 2 uur in het stadion moeten blijven zitten wegens wat ongeregeldheden...
Zondag mogen er geen Juve fans komen, dus de Firenzers konden hun energie nu al uitleven
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53717802
Zweedse hooligans bedreigen spelers SC Heerenveen

Gepubliceerd op 05 oktober 2007, 11:41

HELSINGBORG -
Na afloop van de dramatische uitschakeling van SC Heerenveen door Helsingborg in de UEFA Cup (5-1) is het gisteravond bij het spelershotel van SC Heerenveen onrustig geweest.

Zweedse hooligans zetten de achtervolging in op spelers van Heerenveen, die ongedeerd in het hotel konden terugkeren. Volgens de woordvoerder van de politie zijn elf Zweden gearresteerd.

Volgens directeur Yme Kuiper zijn er geen fans van Heerenveen betrokken geweest bij het opstootje. Er waren wel supporters in de buurt om hun onvrede over de nederlaag kenbaar te maken. ,,Maar het waren Zweedse hooligans. De politie en bewaking hebben ingegrepen.’’

Vier spelers van Heerenveen die toestemming hadden om met familie de stad in te gaan (onder wie Afonso Alves) moesten direct naar het hotel terugkeren. Dat Michel Breuer door een steen zou zijn geraakt en Alves zou zijn bedreigd, werd door Kuiper ontkend.

Politie te paard pakte ook een paar fans van Heerenveen op. Een van hen was Hildert Terwisscha uit Den Helder. Hij was, zei hij, met nog zo’n 25 supporters bij het hotel. ,,Het was een schandalige wedstrijd, dat wilden we de spelers en de clubleiding melden.’'

Volgens Terwisscha werd hij voor Zweedse hooligan aangezien. Hij zat drie uur in een politiecel, ,,met alleen een matrasje''. Hij kon vanochtend de terugreis aanvaarden.
pi_53717995
Die Hilbert toch....
pi_53725994
Hilbert kon beter blijven tussen de Zweedse dames.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')