Wat ik al zei, ik weet van niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef wonderer het volgende:
Hee, dames (en heren), even over die "Ehv" meet... gaat dat nog door? Ik ga sowieso met Dreamer en Angel naar een of ander feest en ik geloof dat verder iedereen daar ook welkom is, maar gaan we daarvoor nog iets doen? Eten? Bij iemand thuis ouwehoeren? Desnoods plafonds schilderen bij Faithz en Nirak? Ik wil jullie allemaal graag ontmoeten maar het wordt enigszins lastig als er niets concreets is...
Nog maar even dan
Gaat het gepaard met dat annual gedoetje?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef NanKing het volgende:
Ik weet ook heul niets, ik snap echt helemaal niets meer van dat meettopic
.
Ik hoor eten, shoppen, uitgaan, etc, etc door elkaar?
19 oktober.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef Faithz het volgende:
Wanneer is het nu wonderer?
Effe denken waar Boekel ook weer is...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zit die middag waarschijnlijk in Boekel trouwens (tenzij de vriend naar Ehv komt, scheelt mij weer een busrit), woont iemand daar in de buurt?
Okee, even voor de verwarden onder ons:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef NanKing het volgende:
Ik weet ook heul niets, ik snap echt helemaal niets meer van dat meettopic
.
Ik hoor eten, shoppen, uitgaan, etc, etc door elkaar?
80's en 90's ergens... Misschien kan Dromer daar antwoord op gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
OK, de 19e dus.
Naar een feest ga je en daarvoor wil je iets leuks doen dus.
Ik snap
Wat voor feest?
Ja... laten we even wachten tot anderen ook kunnen reagerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Faithz het volgende:
En wie gaan er dan allemaal?
Wonderer, dromer, angel, JB, Maedel, Nanking,
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, dromer, angel, JB, Maedel, Nanking en aanhang misschien
Ik wil wel gaan, maar alleen als de meesten gaan zeg maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, dromer, angel, JB, Maedel, Nanking,
Ja, dat heb ik ook een wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, maar alleen als de meesten gaan zeg maar.
Ik had eigenljk ook getikt "Nan en Stroek ken ik nu wel", maar dat weer gewistquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een wel.
Niet dat ik de vorige meet niet leuk vond maar het was wel met heul weinig mensen
Whehehe ik vind 'm wel grappigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had eigenljk ook getikt "Nan en Stroek ken ik nu wel", maar dat weer gewist
11 uur, geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:15 schreef Faithz het volgende:
We gaan na het werk eten in Den Bosch. Daarna wat drinken. Wanneer begint dat feest?
Die gaat de 20ste op vakantie geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe ik vind 'm wel grappig
Erik moet trouwens maar kunnen![]()
er is weer eens geen rekening gehouden met 30plussers hoor.....quote:
ehm, ja, da's ook wel weer waarquote:
Misschien begint het eerder maar gaan Angel en Dromer pas dan. Ik weet het ook niet preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef maedel het volgende:
[..]
er is weer eens geen rekening gehouden met 30plussers hoor.....
Dat lijkt mij een uitstekend ideequote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:28 schreef wonderer het volgende:
Zullen we gewoon even wachten tot Dromer online komt?
80's en 90's feest in club Rembrandt in Ehvquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
OK, de 19e dus.
Naar een feest ga je en daarvoor wil je iets leuks doen dus.
Ik snap
Wat voor feest?
laat mij dan maar kwasten ergers waar later een gordijn of zo voor komt hangenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
80's en 90's feest in club Rembrandt in Ehv
Ang3l en ik gaan daar naar toe, samen met Tante_V en wonderer ook
We zouden de Ehv-meet daar kunnen houden natuurlijk, al is plafonds witten wellicht ook een optie ja
Als ik jou een dag niet kan begroeten huil ik mezelf in slaap Stroek, dat weet je tochquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt gewoon hier op mij zitten wachten ?![]()
oud van lijf en leden, maar van binnen nog een echte spring in het veldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel kinderen af en toe![]()
![]()
OH, dus ik moet de volgende keer een 2 persoonsdekbedovertrek meebrengen, want een zakdoek is dan niet groot genoeg om al die traantjes op te nemen ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als ik jou een dag niet kan begroeten huil ik mezelf in slaap Stroek, dat weet je toch![]()
die wil ook zo'n mega expres zo machine van Miele zoals Maedel heeft ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:29 schreef Faithz het volgende:
Ik heb besloten dat ik een ander koffiezetapparaat wil
Zag gisteren een Senseo met blauwe ledjes
Nirak is het er niet zo mee eens
Ze lust geen koffie dus ze zal er niet om malen. We hebben er nu een en dat vind ze goed zat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die wil ook zo'n mega expres zo machine van Miele zoals Maedel heeft ?
Heb straks nog een eenpersoonsbed overquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik denk dat ik niet eens een koffiezetapparaat koop als ik straks wegga.
Niet meteen in elk geval, das niet de eerste prioriteit.
Eerst maar eens een bed.:')
Dat bed heeft een spreekverbod gekregen ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heb straks nog een eenpersoonsbed over
wel ff overleggen met vrouwlief, heeft sentimentele waarde dat bedmaar dat zijn dingen die je niet wilt weten
Ja, das wel handig ja...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:01 schreef Faithz het volgende:
whahaha zoek ook eens op gratis voor de grap. Je ziet soms de gekste dingen. Deuren! Weet je wat die kosten bij de bouwmarkt. Veel gratis op marktplaats.
Ok nu huur je een huis incl deurmaar het was een voorbeeld
Hoe was het trouwens?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Stroekie het volgende:
maar ik lees de reakties vannacht wel
ik moet nu naar huis toe om straks op tijd in de zaal bij Hair te zitten![]()
![]()
Dan heb ik hier een aanbieding voor u! Ik geloof dat het er 4 zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das wel handig ja...
Ik weet het, zag ook gratis rieten stoelen (4) voor bij de eettafel, niet eens overdreven lelijk eigenlijk, beetje beschadigd, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Ik kan die troep alleen nu helemaal nergens kwijt!
heel gaafquote:
Deesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een aanbieding voor u! Ik geloof dat het er 4 zijn
Van die brede. Ik kom ze zelfs brengen!!!!
quote:
Die zijn best okee!quote:
Doe 'es niet zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Naja, weet je wat het is, als ik n snel een hisje krijg, heb ik geen geld en zo ik ze sowieso graag willen, mocht het wat langer dren, dan heb ik wel wat geld en kan ik misschien beter iets kleinere stoetjes kopen...
Dat weet ik dus niet.
N vind ik mezelf weer ondankbaar klinken.
Wat ben ik een onaardig mens!
er wordt op 't logeeradres een dresscode gehanteerd ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef wonderer het volgende:
Het is verdorie alweer 25+ graden hier. Wanneer begint die herfst es?
Oh ja, en het is kut als je naar een winkel gaat voor een speciaal iets en dan met vanalles terugkomt, behalve waar je eigenlijk voor ging*boxer met schedels heeft nu*
Nee, maar ik had ook al een lange versiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er wordt op 't logeeradres een dresscode gehanteerd ?![]()
Trutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Naja, weet je wat het is, als ik n snel een hisje krijg, heb ik geen geld en zo ik ze sowieso graag willen, mocht het wat langer dren, dan heb ik wel wat geld en kan ik misschien beter iets kleinere stoetjes kopen...
Dat weet ik dus niet.
N vind ik mezelf weer ondankbaar klinken.
Wat ben ik een onaardig mens!
ssssssssssstttttttttttttttttttt niet zo hardquote:
moet ik dan een serenade onder haar slaapkamer raam gaan zingen ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik weet niet of het heeft gewerkt hoor stroekie!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:34 schreef Stroekie het volgende:
Rammelt hard met de wekker en met kopjes en dergelijke zodat Faithz er wakker van wordt![]()
Links homo, rechts een baby van 3 maanden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen haar buren ook blij mee zijn![]()
Lalaaaaaaaaaaaaaaaaaa, la la la lalalaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
Links homo, rechts een baby van 3 maanden.
Links kijken ze dan zo![]()
![]()
Rechts horen ze toch niks want dat kind heeft de hele nacht geblerd.
Zingt u maar![]()
Nirak en de niraks in plaats van hero en de heroosquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:40 schreef Faithz het volgende:
Nirak zingt (en zong) atijd "Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag" voor mij
"groot stuk troostchocolade aanreikt"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef Faithz het volgende:
Ik ben zielig, de pijnstillers werken nog niet
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx. Het is maar tijdelijk, maar dat is niet erg. In ieder geval tot maart en waarschijnlijk wordt het weer verlengd tot september. De flats moeten gesloopt gaan worden en worden tijdelijk verhuurd. Maar het is een plekje voor mezelf en de kinderen en geeft me de ruimte om op mijn gemak verder te zoeken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:59 schreef Faithz het volgende:
Fakking hell, het was druk vandaag of niet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat zeg je, ik versta je niet door de drukte
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:14 schreef Faithz het volgende:
[..]
Linda, van de Frank Boeien Groep?
Annabelle van Hans de Booij? Annabel, het is niets zonder jou, Annabel!
Klassiekers
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:15 schreef NanKing het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:26 schreef Faithz het volgende:
Gaaf he.
We houden namelijk alles erg strak omdat we daarvan houden. Maar als we dat te sterk aanhouden dan wordt het te hard en te koud. We nemen een witte tegel op de achterwand en gooien 6 van deze tegels er speels (niet op 1 lijn) tussendoor.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef NanKing het volgende:
Mwah eindhoven is hier niet erg in de buurt he.
Je hebt hier ook wel veel keus qua winkels.
quote:
jquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:13 schreef Faithz het volgende:
Ben ook strontchagerijnig
Gelukkig is Nirak heel lief
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:06 schreef wonderer het volgende:
Ik was vandaag bij een huwelijkin de kerk
quote:
nee ik was een dagje off linequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef Sitethief het volgende:
Iemand Stroek vanaaf nog gezien?
Geeft niet,quote:
zet hem opquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geeft niet,.
Ik gaat richting school.
dan heb je dat stukje over furball feest in de Melkweg natuurlijk ook gezien ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren bij spuiten en slikken een vragenronde aan een groep lesbeau's, was best melig
. Ze moesten met een bordje "ja" of "nee" antwoorden.
"Wie heeft er met 10 vrouwen seks gehad"
Bijna alle bordjes omhoog
"20?"
Ongeveer de helft van de bordjes.
"30?"
Twee bordjes.
"40?!"
Één bordje, en wel het meest schattige meisje wat er zat, niet eens een of andere bimbo, nee gewoon een lief redelijk verlegen overkomend meisje
.
die zitten natuurlijk nu allemaal op uitzending gemistquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:49 schreef Faithz het volgende:
Wel homo's maar geen lesbo's deze morgen?
En krijgen we nog een foto?quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had speciaal voor de gelegenheid een pak gekocht, waar ik een rode coltrui onder droeg, en ik was nogal overdressed
Hielden die kleintjes dat wel volquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik KAN niet eens met geluid...
Ja, bij de horrortocht, was wandelen genoeg(2 uur ongeveer)
Was heel leuk trouwens!
quote:
Ben vroeger een beetje te vaak in de steek gelaten door mijn vrienden denk ik, zal daar wel aan liggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben helemaal niet jaloers.
Ja okee, of hij moet heel enthousiast gaan open vertellen dat ie zo'n leuke vrouw heeft ontmoet, dat kan ik niet zo goed hebben.
Ik ook, dus ik vertrouw gewoon niemand.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben vroeger een beetje te vaak in de steek gelaten door mijn vrienden denk ik, zal daar wel aan liggen
Ja ja...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
Foto's zijn mislukt (te veel ruis) en ik heb geen zin om mee weer om te kleden. Dus helaas
Het is een zwart pak maar hij lijkt blauw op de foto vanwege de ruisquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Voor jullie keuken Faithz...!![]()
Om op te gaan staan ls je niet bij het bovenste plankje kan(dat zou ik ermee doen, maar weet niet of het slim is....)
Ik was eettafelstoelen aan het zoeken
Schôn pèkse!quote:
Ik heb bij mijn ouders nog een herenpak liggen, daar voel ik me beter in (mits ie nog past).quote:
groot gelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
Foto's zijn mislukt (te veel ruis) en ik heb geen zin om mee weer om te kleden. Dus helaas
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft Sitethief een aai over de bol![]()
![]()
als jij zo opsommend blijft citeren val ik straks nog terug op de Monty Phyton sketch over bacon and spam, eggs and spam, tomatoes and spam, bacon, egges and spamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:39 schreef Faithz het volgende:
Boterham met kaas en komkommer
En eentje met kaas en tomaat en sla
En eentje met gerookte worst en mosterd
En een flesje water
Ha! Ik heb vandaag lekker college geskiptquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:30 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie en thee klaar voordat grote invasie komt![]()
Gewoon terugtongenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nummertjes van projecten aan het invoeren en ik wist niet wat ik op jouw tong moest zeggen.
Neeheee.quote:
Juist wel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Faithz het volgende:
Wanneer je echt zou vechten krijg je ook krabben, slaan, bijten, haren trekken.. enfin je kent het wel
Stoeien is heel anders. Kun je best checken wie er sterker is. Probleem voor Nirak is dat ik een hele sterke rug heb en zodra ik ergens kracht kan zetten ze het aflegt tegen mij. Stoeien is voor mij rollebollen op bed en zorgen dat je vooral niet onderop ligt en vast komt te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |