Trutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Naja, weet je wat het is, als ik n snel een hisje krijg, heb ik geen geld en zo ik ze sowieso graag willen, mocht het wat langer dren, dan heb ik wel wat geld en kan ik misschien beter iets kleinere stoetjes kopen...
Dat weet ik dus niet.
N vind ik mezelf weer ondankbaar klinken.
Wat ben ik een onaardig mens!
ssssssssssstttttttttttttttttttt niet zo hardquote:
moet ik dan een serenade onder haar slaapkamer raam gaan zingen ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik weet niet of het heeft gewerkt hoor stroekie!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:34 schreef Stroekie het volgende:
Rammelt hard met de wekker en met kopjes en dergelijke zodat Faithz er wakker van wordt![]()
Links homo, rechts een baby van 3 maanden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen haar buren ook blij mee zijn![]()
Lalaaaaaaaaaaaaaaaaaa, la la la lalalaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
Links homo, rechts een baby van 3 maanden.
Links kijken ze dan zo![]()
![]()
Rechts horen ze toch niks want dat kind heeft de hele nacht geblerd.
Zingt u maar![]()
Nirak en de niraks in plaats van hero en de heroosquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:40 schreef Faithz het volgende:
Nirak zingt (en zong) atijd "Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag" voor mij
"groot stuk troostchocolade aanreikt"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef Faithz het volgende:
Ik ben zielig, de pijnstillers werken nog niet
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx. Het is maar tijdelijk, maar dat is niet erg. In ieder geval tot maart en waarschijnlijk wordt het weer verlengd tot september. De flats moeten gesloopt gaan worden en worden tijdelijk verhuurd. Maar het is een plekje voor mezelf en de kinderen en geeft me de ruimte om op mijn gemak verder te zoeken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:59 schreef Faithz het volgende:
Fakking hell, het was druk vandaag of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |