quote:
nee ik was een dagje off linequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef Sitethief het volgende:
Iemand Stroek vanaaf nog gezien?
Geeft niet,quote:
zet hem opquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geeft niet,.
Ik gaat richting school.
dan heb je dat stukje over furball feest in de Melkweg natuurlijk ook gezien ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren bij spuiten en slikken een vragenronde aan een groep lesbeau's, was best melig
. Ze moesten met een bordje "ja" of "nee" antwoorden.
"Wie heeft er met 10 vrouwen seks gehad"
Bijna alle bordjes omhoog
"20?"
Ongeveer de helft van de bordjes.
"30?"
Twee bordjes.
"40?!"
Één bordje, en wel het meest schattige meisje wat er zat, niet eens een of andere bimbo, nee gewoon een lief redelijk verlegen overkomend meisje
.
die zitten natuurlijk nu allemaal op uitzending gemistquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:49 schreef Faithz het volgende:
Wel homo's maar geen lesbo's deze morgen?
En krijgen we nog een foto?quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had speciaal voor de gelegenheid een pak gekocht, waar ik een rode coltrui onder droeg, en ik was nogal overdressed
Hielden die kleintjes dat wel volquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik KAN niet eens met geluid...
Ja, bij de horrortocht, was wandelen genoeg(2 uur ongeveer)
Was heel leuk trouwens!
quote:
Ben vroeger een beetje te vaak in de steek gelaten door mijn vrienden denk ik, zal daar wel aan liggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben helemaal niet jaloers.
Ja okee, of hij moet heel enthousiast gaan open vertellen dat ie zo'n leuke vrouw heeft ontmoet, dat kan ik niet zo goed hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |