Ik ook, dus ik vertrouw gewoon niemand.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben vroeger een beetje te vaak in de steek gelaten door mijn vrienden denk ik, zal daar wel aan liggen
Ja ja...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
Foto's zijn mislukt (te veel ruis) en ik heb geen zin om mee weer om te kleden. Dus helaas
Het is een zwart pak maar hij lijkt blauw op de foto vanwege de ruisquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Voor jullie keuken Faithz...!![]()
Om op te gaan staan ls je niet bij het bovenste plankje kan(dat zou ik ermee doen, maar weet niet of het slim is....)
Ik was eettafelstoelen aan het zoeken
Schôn pèkse!quote:
Ik heb bij mijn ouders nog een herenpak liggen, daar voel ik me beter in (mits ie nog past).quote:
groot gelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
Foto's zijn mislukt (te veel ruis) en ik heb geen zin om mee weer om te kleden. Dus helaas
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft Sitethief een aai over de bol![]()
![]()
als jij zo opsommend blijft citeren val ik straks nog terug op de Monty Phyton sketch over bacon and spam, eggs and spam, tomatoes and spam, bacon, egges and spamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:39 schreef Faithz het volgende:
Boterham met kaas en komkommer
En eentje met kaas en tomaat en sla
En eentje met gerookte worst en mosterd
En een flesje water
Ha! Ik heb vandaag lekker college geskiptquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:30 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie en thee klaar voordat grote invasie komt![]()
Gewoon terugtongenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nummertjes van projecten aan het invoeren en ik wist niet wat ik op jouw tong moest zeggen.
Neeheee.quote:
Juist wel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Faithz het volgende:
Wanneer je echt zou vechten krijg je ook krabben, slaan, bijten, haren trekken.. enfin je kent het wel
Stoeien is heel anders. Kun je best checken wie er sterker is. Probleem voor Nirak is dat ik een hele sterke rug heb en zodra ik ergens kracht kan zetten ze het aflegt tegen mij. Stoeien is voor mij rollebollen op bed en zorgen dat je vooral niet onderop ligt en vast komt te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |