In pol had ik toch eerder een zo'n foto verwacht:quote:

quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:25 schreef gronk het volgende:
[..]
In pol had ik toch eerder een zo'n foto verwacht:
[afbeelding]
Met daaronder twintigvan POL-bezoekers

quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:25 schreef gronk het volgende:
[..]
In pol had ik toch eerder een zo'n foto verwacht:
[afbeelding]
Met daaronder twintigvan POL-bezoekers

In de jaren 50 was diefstal echt 'not done'quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat is het verschil tussen een mod en een kutmod?
Risico's gebruik van illegale software.

Volgens mij is dat meer een eerste stuiptrekking van "het goed willen doen". Meestal trekt dat wel bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef JohnDope het volgende:
Het valt me wel op dat de mensen die mod worden, in eens erg streng worden.
Ik vraag me af of die mods zich nu zegmaar virtueel machtig voelen omdat ze nu toch nog ergens met de scepter kunnen zwaaien....

Vandaar de TT.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Post in de kleine uurtjes is meestal de moeite niet waard.![]()

Ja, maar het is je nog niet gelukt iemand te overtuigen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik heel erg goed ben?

Dat hoef je niet te zeggen, dat weten we toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:28 schreef Fastmatti het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een lompe lul ben![]()

quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een eerste stuiptrekking van "het goed willen doen". Meestal trekt dat wel bij.
Mwoa, ik zal er eens over nadenkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:

Dat ben ik normaal gesproken ook, maar vandaag heb ik het toch een beetje verprutst. Laffe haas dat ik benquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:

Nou ik denk dat mods toch in zekere zin er wel op kicken.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een eerste stuiptrekking van "het goed willen doen". Meestal trekt dat wel bij.

Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:31 schreef Elseetje het volgende:
Ja, maar het is je nog niet gelukt iemand te overtuigen.

quote:juize85 (4 hours ago)
geert is nix vergeleken met Pim Fortuyn...helemaal nix..nada
quote:makinglove2 (1 day ago)
Kankermarokkanen. Kanker snel op naar jullie eigen land.
quote:ciccio1969 (2 days ago)
Marokkanen die niet eens foutloos onze taal beheersen, zich hier misdragen, kotsen op ons land. Een land dat al 1500 jaar langer bestaat dan de korte periode dat ze hier rondlopen.
Wat als de situatie omgekeerd zou zijn? Als er 100,000 blowende Nederlanders op de boulevard van Casablanca zouden lopen? Jullie gaan eruit, allemaal.
quote:Nickzor (3 days ago)
ga jij nouw maar es Nederlands leren allochtoontje. Ow nee wacht daar ben je te dom voor
quote:myoryou (3 days ago)
WTF LULT DIE ANDERE CUKTUREN HOREN NIE BIJ NL CULTUUR OMDATD IE SLCHT IS
ewa end nie kk lonsdales eh die normale mensen willen vermoordend ie stickies roken eh die drugsdealen fuck wilders die praat shit!
quote:marijnravels (3 days ago)
Stem Geert!
quote:blauwtje88 (4 days ago)
we met je moeder
quote:blauwtje88 (5 days ago)
algood die inburgeringscurses hebben we wel bij je moeder gevolgd:)
quote:Rayerman
die hoerenkind? dat hoerenkind leer nederlands en scheer je moeder
quote:kazuyori37 (5 days ago)
wat zeur die hoerekind
Ik krijg er een warm gevoel van.quote:Allgood11
SUKKELTJE waar is je inburgingscursus

Dat zou jij nooit doen he?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mods toch in zekere zin er wel op kicken.....
Er zijn ook een hele hoop mods die bij de hogere mods in de reet proberen te kruipen om maar modje te worden.

Dat zou ik inderdaad nooit doen!quote:

*een* martijn_77 is wel genoegquote:

Zijn geschiedenis ken ik niet, maar er zitten er genoeg hierquote:

Elseetje jij bent toch niet zo'n mod-worshipper?quote:

Jawel hoor, ik geil op mods (m/v maakt niet uit), FA's vereer ik en Danny is mijn god.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Elseetje jij bent toch niet zo'n mod-worshipper?

In ieder sarcasme zit een kern van waarheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik geil op mods (m/v maakt niet uit), FA's vereer ik en Danny is mijn god.

Goedemorgenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:38 schreef Elseetje het volgende:
Ochtend.
Vanavond toch maar vroeger gaan slapen.

Ik heb genoeg te doen. Jij niet?quote:

Als ik m'n werk zou doen wel ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen. Jij niet?

Ik zit nog te wachten op m'n collega's....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik m'n werk zou doen wel ja.

Nu nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op m'n collega's....

het is een projectje. Hebben een wat latere starttijd afgesproken...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nu nog
Ik zit te wachten tot m'n collega's weggaan, dan kan ik tenminste m'n hoofd op m'n bureau leggen.

Waarom ben jij dan zo vroeg?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
het is een projectje. Hebben een wat latere starttijd afgesproken...

En jij verveelde je thuis zo in je bed...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
het is een projectje. Hebben een wat latere starttijd afgesproken...

quote:
De file viel meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En jij verveelde je thuis zo in je bed...

Niets mis met zelfbevrediging.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Elseetje het volgende:
Jawel hoor, ik geil op mods (m/v maakt niet uit), FA's vereer ik en Danny is mijn god.

De file viel mee? Op de A12?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[..]
De file viel meeEn de rest is wel erg laat....

In je bungalow in Leersum.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets mis met zelfbevrediging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |